Sekite mus :

Garmin Zumo 345LM motociklo GPS testas


THE Garmin zumo 345 lm GPS yra mano premier GPS autonominis daugiausia skirta motociklams. Netgi sakyčiau „sukurta baikeriui“, pavyzdžiui, su funkcijomis sukurti atsitiktinius maršrutus, kuriems pasirenkamas posūkių ir nuokalnių intensyvumas. Aš buvau gana nekantrus, kad išbandytų tikrąjį tokio tipo įrankio susidomėjimą. Ir dar daugiau pasidalinsiu su jumis savo pirmaisiais įspūdžiais. Ir turiu pripažinti, man buvo labai smagu!

Viskas yra dėžutėje (iš Garmin Zumo GPS)

Galėjau pasinaudoti paketu (kurį galite rasti čia), kuris, be Garmin Zumo GPS yra keletas praktinių priedų. Dangtelis, cigarečių žiebtuvėlio pakrovėjas ir automobilinis laikiklis. Dėžutė iš Garmin Zumo 345 lm GPS, jame yra viskas, ko reikia norint jį sumontuoti savo motocikle. Būtent vairo atrama, pagrindas korpusui tvirtinti GPS maitinamas, ir laidą, kurį galima prijungti prie akumuliatoriaus, kad būtų maitinamas pagrindas.

Nieko nuostabaus: visko yra, netrūksta nė vieno varžtelio! Galite pritvirtinti atramą GPS arba tiesiai ant vairo, arba ant sankabos ar stabdžių svirties tvirtinimo žiedų. Šiuo metu pasilikau klasikinį tvirtinimą tiesiai prie vairo. Gal vėliau pasikeisiu. Nepriklausomai nuo montavimo, surinkimas yra gana paprastas ir, manau, pasiekiamas visoms įrankių dėžėms.

Trūkumas dėl maitinimo kabelio, kurį prijungsite prie akumuliatoriaus. Jis tiekiamas be kilpų, leidžiančių prijungti jį prie akumuliatoriaus. Todėl turėsite juos surinkti patys! Tai nėra labai sudėtinga įdiegti, bet vis tiek turite turėti keletą šioje garsiojoje įrankių dėžėje. Kitu atveju teks greitai nukeliauti iki artimiausios „pasidaryk pats“ parduotuvės... Nebent esate „sutvarkytas“ kaip aš, o bakas ir baterija jau išardyti... Tai užtruks šiek tiek ilgiau. Raudoną laidą taip pat galite prijungti prie pliuso po kontakto, pavyzdžiui, prijungdami jį prie apšvietimo laido. Taip netyčia neišsikrausite motociklo akumuliatoriaus, nors rizika mažesnė nei naudojant šildomas rankenas.

Prieš posūkius, surinkimas

Kai incidentas bus išspręstas, pasirenkate troso maršrutą iki vairo, pavyzdžiui, pravesdami jį po baku. Man pavyko, todėl tai lengva operacija. Tačiau atkreipkite dėmesį į saugiklių dėžutę ant kabelio. Norėdami jį pastatyti, turėsite turėti labai mažą erdvę. Ir tai maždaug dviejų mažų degtukų dėžučių dydžio, pastatytų viena ant kitos.

Jei esi pasiruošęs geriau nei aš, surinkimui užbaigti turėtų pakakti maždaug pusvalandžio gana lengvai. Ir be pavojaus viską prarasti per pirmuosius kelis kilometrus arba sugadinti elektros grandinę…

Nusprendžiau dėti laikiklį kairėje vairo pusėje, arčiausiai sankabos. Pusė, kurioje dažniausiai atlieku patikras. Tai leidžia man be reikalo stebėti savo maršrutą GPS Garmin Zumo nuolat mano regėjimo lauke. Svarbiausia yra sutelkti dėmesį į tai, kas vyksta kelyje. Ant vairo atramos ir atramos pagrindo pritvirtinti rutuliniai šarnyrai bei juos jungianti svirties sistema leidžia puikiai reguliuoti GPS padėtį. Ar viskas gerai sureguliuota? Pakeliui !

Gerai, o kaip tada su posūkiais?

Aš ateinu. Leiskite man baigti trečią kartą patikrinti, ar mano dviratis surinktas iš naujo ir ar jis vėl paleidžiamas. Aš esu „sutvarkytas“, atsiminkite!

Prieš greitai leisdamasis į pažadus pasivaikščioti ir atrasti mažai žinomus kelius, kurie mane supa, atnaujinu Garmin zumo 345 lm GPS programinės įrangos dėka Garmin Express. Tai šiek tiek ilgas, bet būtinas, kad nepasirodyčiau nukreiptas link maršruto, kurio nebėra. Aš naudojuosi tuo, kad įdiegčiau Garmin bazinė stovykla kuri, be kita ko, leidžia planuoti maršrutus ir perkelti juos į GPS.

Kol esu ten, naudojuosi proga susieti Bluetooth mano telefonas ir mano Domofonas. Tokiu būdu aš galėsiu pasinaudoti indikacijomis ir įspėjimais net skambant foninei muzikai. Praktiška, galiu valdyti muziką ir telefoną (žinoma, kai stoviu) per mažas meniu ekrano šone. Kitas variantas: eikite tiesiai per tam skirtas programas, kurios leidžia turėti ekraną Per visą ekraną. Taip pat pastebiu a lizdas microSD atminties kortelei. Tai gera idėja norint padidinti mašinos talpą.

Naršyti kelių gPS

Šiek tiek tyrinėju įvairius meniu, nustatymus... Naršymas yra gana paprastas ir intuityvus, todėl galite greitai padaryti tai, ko norite. Apskaičiuojant maršrutą, yra klasikinės bet kurio GPS funkcijos, pvz., „Trumpiausias atstumas“ arba „Trumpiausias laikas“.

Taip pat randame režimus “ Garmin nuotykių kupinas maršrutas » arba „Nuotykių maršrutas“, viena įdomiausių šio Garmin Zumo GPS funkcijų. Būtent per ją mums turi atsiverti nuotykių keliai! Norėdami nustatyti „laimės režimą“, galite suteikti tris lygius (nėra, vidutinis ir aukštas) ir tris parinktis: pirmenybę teikia posūkiams, pirmenybę kalvoms ir pagrindinių kelių vengimui.

Mano pirmoji mintis buvo rasti gana mažą parametrų skaičių... Tai man įrodys, kad žaidžiant su šiais elementais ir sujungus juos su kita meniu esančia programa, „ Kelionė pirmyn ir atgal » (maršrutas į abi puses), galimybės visada skirtingiems pasivaikščiojimams yra didžiulės!

Tęsdamas skirtingų meniu tyrinėjimą, aptikau degalų valdymo funkciją su konfigūruojamu įspėjimu. Naudinga, kai neturite kuro matuoklio. Taip pat yra jūsų motociklo techninės priežiūros stebėjimas, kuris yra gana geras. Ir galiausiai – galimybė valdyti padangų slėgio jutiklius. Trumpai tariant, iš to, ką žinau apie GPS, manau, kad Garmin pasiūlyti gana daug variantų, tuo pačiu siūlant mažiausią, ko tikimasi iš GPS.

Gerai. Domofonas, muzika, atnaujinimai, meniu atradimas, nustatymai: viskas paruošta. Atėjo laikas kalbėti apie posūkius!

Mes jau beveik ten!

Taigi dabar posūkiai! Na beveik. Dar šiek tiek kantrybės... Nes tylioje stiprybėje yra „tyla“. Ir tai taip pat yra viena iš trūkumų Garmin Zumo GPS : jis kiek per tylus.

Kai premier paleidžiate, palaukite maždaug trisdešimt sekundžių, kad pasiektumėte pagrindinį ekraną. Tada, kai pasirenkate „ Garmin nuotykių kupinas maršrutas » ir jūs nustatote maksimalias parinktis, kelioms minutėms reikia sukurti savo kelią. Lygiai taip pat programai „ Kelionė pirmyn ir atgal » kartu su nuotykių režimu kelionės programai sukurti reikia 6/7 minučių. Tam reikia šiek tiek kantrybės, bet tai dar ne pasaulio pabaiga. Kita vertus, kur tai yra šiek tiek labiau bauginanti, yra maršruto perskaičiavimas vedant. Ten sekundės praeina šiek tiek per ilgai, kol pavyksta gauti naują kryptį. Mes paliečiame vienintelę tikrąją kaltę Garmin Zumo GPS. Nedraudžia, bet kartais trikdo.

Visi šie posūkiai vos už akmens metimo nuo mano garažo

Šį kartą tai, pagaliau galėsiu atsiliepti į kelio šauksmą. premier važiavimui pasirinkau naudoti programą Kelionė pirmyn ir atgal. Žinoma, pasirūpinę, kad nuotykių režimas būtų maksimaliai sukonfigūruotas trims parinktims.

« Kelionė pirmyn ir atgal » leidžia pasirinkti kilpos maršrutą iš ten, kur esu. Dydis pasirenkamas pagal atstumą arba trukmę. Kad viską daryčiau teisingai, pasimėgaučiau gražiu pasivaikščiojimu ir, svarbiausia, viena iš paskutinių saulėtų dienų prieš žiemos periodus, iškeliauju į 3 valandų ratą, o programa man siūlo 150 kilometrų maršrutą. Tai jau įdomi informacija apie kelionės tipą. Vidutinis greitis bus mažas. Ir tai gerai, vadinasi, veikia. O kai jis bėga, esu laimingas dviratininkas.

Patikėk, nenusivyliau! Nemaniau, kad Sarthe ir artima Le Mano aplinka gali slėpti tiek mažų „vingiuotų“ kelių. Na, žinoma, kartais keliai, kurių sukibimas yra netvirtas ar abejotina švara, kaip ir daugelis Prancūzijos kaimo kelių... Bet keliai, kurie pakiša bananą po šalmu, net nepasiekus nė menkiausio greičio limito. Tai aš pavadinčiau premier efektu Bučiuok Kool. Antrasis – malonus jausmas, kai atrandi savo regioną keliais, kuriais niekada anksčiau nebūtum važiavęs.

Tai taip pat puikus būdas apžiūrėti lankytinas vietas, kurių nepažįstate. Tiesiog leiskite sau vadovautis šiais keliais ir galimybe sukurti maršrutą. Vyšna ant torto: saugos įspėjimai atvykus pavojingiems vingiams, geležinkelio pervažai, gyvūnų perėjimo zonai ir kt. Visa tai daro jūsų važiavimą šiek tiek saugesnį, tai puiku!

Savo kelio knygą sukursite patys

Šansas yra malonus, jis leidžia jums padaryti puikių susitikimų ir didelių atradimų. Tačiau galbūt norėsite eiti konkrečiu maršrutu. Jus gali užklupti nenugalimas noras kurti, pirminis poreikis valdyti savo kelią. Tai įmanoma. Su Garmin Zumo GPS, galėsite patenkinti savo poreikius ir norus kontroliuoti.

Jeigu Garmin bazinė stovykla yra Garmin siūlomas sprendimas jūsų maršrutams kurti, man jis nebuvo nei paprastas, nei intuityvus. Laimei, galite naudoti bet kurią programą, kuri leidžia eksportuoti .gpx failą (maršruto failų formatas GPS). Savo ruožtu aš išnagrinėjau paraišką „WeBikers“. kurį, manau, labai lengva naudoti tikslių maršrutų nubrėžimui.

Stalčiuose turėjau dviejų greičio ruožų maketus ir jų jungtis iš 2015 m. Rallye de la Sarthe. Dalį jų tais metais pasiskolinau su draugu ir apie tai išliko labai geri prisiminimai. Idealus maršrutas, kurį reikia sukurti, kad įsitikintumėte, jog važiuosite lygiai tais pačiais keliais, kaip ir renginio metu, ir kuriam reikia daug „tarpinių taškų“. 90 kilometrų maršrutas 1 valanda 45 minutės, kuriam sukurti prireikė šiek tiek laiko... Bet baigus ir perkelta į dalį 2 gigabaitai atminties galima rasti GPS, atsidūriau rankoje su grynuoliu. Čia pat, apačioje puikiai veikiantis jutiklinis ekranas be to, su pirštinėmis ar be jų.

Vadovaudamasis sugebėjau rasti visus šiuos „kelio taškus“, tuo pat metu supratau, kad plento ralio trasos buvo daug fiziškesnės nei mano savaitinės vandens ponio pamokos. Bet galiausiai ir pasibaigus šiems 90 kilometrų man buvo naudinga nepriekaištingas vadovavimas. Ir paėmė didžiulę pėdą! Važiavimo kokybė sprendžiama pagal pėdos dydį, tiesa?

O jei ne, kaip tai GPS?

Taip, nes tai vis dar yra pagrindinė jo funkcija. O jei atidėtume nuošaliau smagiąją nuotykių režimo dalį, ekrane ar iš ausies rodomų nurodymų kokybė ir rodomos navigacijos informacijos aiškumas yra svarbūs elementai, kad jūsų mintys nebūtų pernelyg užimtos navigacijos.

Šioje pusėje, Garmin Zumo GPS išeina be jokių problemų. Nieko revoliucingo, bet viskas, ko reikia be problemų navigacijai, yra ir veikia gerai. Savo korteles galite papildyti daugybe informacijos apie lankytinas vietas, degalines, bankomatus, prekybos centrus ir kt. Pasirinkimų yra gana daug. Ypač vertinuasistentas iš aktyvus riedėjimo kelias kuris skiria ekraną į dvi dalis. Taigi jame rodomas išsamus kelio modeliavimas, kai artėjate prie krypties pasikeitimo, kai einate maršrutu, ir spalvota linija parodo, kuria juosta reikia važiuoti.

THE nurodymai balsu taip pat yra geras Garmin Zumo GPS taškas, nes jis naudoja Garmin realios kryptys“. Funkcija, kuri ne tik garsiai skaito gatvių pavadinimus, bet ir naudoja paminklus, pastatus ir šviesoforus, kad paaiškintų savo kryptis. Neskaitant kartais nežymaus perskaičiavimo lėtumo, dėl navigacijos jo niekuo negalime kaltinti.

Montavimo paprastumas3.4
Naudojimo paprastumas4.5
Navigacija4
Susidomėjimas „Nuotykių“ režimu4.8
Ryšys4.4
Maršruto skaičiavimo atlikimas2.8

Mano nuomonė: Labai išsamus, bet kartais šiek tiek lėtas

Už pagrįstą biudžetą Garmin Zuomo 345 LM GPS“ išlieka puikiu kelionių kompanionu nuotykių trokštančiam motociklininkui arba ne, kai tik praeina lėtas inicijavimo procesas. Versijoje 301,49 € be priedų, bet įskaitant viso naudojimo kartografavimą, ir 352,82 €, pridėjus 3 priedus (apsauginį dangtelį, automobilio priekinio stiklo atramą, 12 V cigarečių žiebtuvėlio įkroviklį), Garmin siūlo visą asortimentą. , funkcinis valdymo sprendimas su daug naudingų funkcijų. Visų pirma, prisiminsime Bluetooth ryšį, skambučių ir muzikos valdymą, puikiai veikiančią Adventure funkciją, ryškų ekraną, kuris labai gerai reaguoja į prisilietimą, maitinamą bazę, tiekiamą standartiškai ir nutraukiančią autonomijos rūpesčius. , paprastas ir intuityvus naudojimas. Jis bus kritikuojamas dėl kartais per didelio lėtumo, kuris yra vienintelis tikrai erzinantis įrenginio trūkumas.
4

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Emerikas74

Mokau vairuoti motociklą ir automobilį, vairuoju jau daugiau nei dvidešimt metų. Esu aistringas, visada daug dėmesio skyriau įrangai, jos naudingumui, praktiškumui, apsaugos efektyvumui, techniškumui ir gamybos kokybei. Šiandien labai džiaugiuosi galėdamas būti #EnjoyTheRide redaktorių dalimi ir galėdamas pasidalinti savo nuomone apie produktus, kuriuos jums išbandysiu. Geras kelias! #RideSafe #MotoGpAddict

1 komentaras (-ai)

Pridėkite savo
  1. jy56 2023 m. gegužės 8 d., 19.39 val. Atsakymas

    Ačiū Emeric, kad skyrėte laiko pasidalinti šia patirtimi.
    Kaip matote, apie tai sužinojau gana vėlai (2023 m. gegužės mėn.), bet kaip niekad senas baikeris!
    GPS kaina vis dar išlieka labai brangi mano skoniui, vis dėlto galiu pakeisti savo labai paprastą „auto“ žemėlapį, kuris neatlaikė pastarojo meto blogo oro.
    Ką tik aptikau naudotą naujos būklės Zuomo 345 80,67 € ir ketinu išbandyti nuotykius.
    Dar kartą ačiū ir sėkmės.
    Jean-Ves – 65 metų – vairuoja visą Europą

Pridėti naują komentarą