Sekite mus :

Bagster Boomerang prijuostė Yamaha Tricity


Šaltas ir blogas oras apsigyveno Prancūzijoje, todėl pats tinkamiausias laikas nuodugniai išbandyti bagster Boomerang prijuostė ant mano ištikimo žirgo, a Yamaha Tricity. Šis priedas, labai populiarus tarp miesto važinėjančių žmonių, turi akivaizdžių savybių. Tačiau jo naudojimas ir pasirinkimas nėra trivialus. Pažiūrėkime kartu, kas tai prijuostė atneš tau ir ką atims...

Bagster patinka jūsų paspirtukas

Bagster priklauso tai pačiai grupei kaip ir prekės ženklai Shark, Bering ir Segura. Prancūzijos motociklų / paspirtukų priedų prekės ženklo svetainė taip pat dalijasi tais pačiais šalmų poskyriais kaip ir Shark .

Bagster yra būtinas segmente motociklo bagažas. Su itališku prekės ženklu Tucano Urbano jie dalijasi motorolerio prijuostės rinka.

Bagster tam tikriems motorolerių modeliams gali pasiūlyti du skirtingus modelius. Kalbant apie Yamaha Tricity ir jo klonas MBK „Tryptik“., tada jis pasiūlo Bumerangas ir Winzip. Žygdarbis, kai žinome, kad šie modeliai yra skirti motoroleriams, o ne tik pritaikomos prijuostės.

Bagster Boomerang“ prijuostė, o ne paprasta antklodė

THE prijuostė Bagster bumerangas yra sėkmingas produktas. Prekinis ženklas nėra metų nevykėlis, o jo patirtis bagažo ir paspirtuko prijuostė yra akivaizdu. Priežastis, kodėl prijuostės savybės džiugina. Iš karto žinome, kad neturime reikalo su paprasta antklode, kuri apsaugotų jūsų trapias guiboles nuo žiemos šalčio. Meniu yra techninė tekstilė ir vilna, hidroizoliacija ir šiluminis komfortas. Kaip premiją prancūzų prekės ženklas sumanė į šonus įtraukti šviesą atspindinčias dekoracijas, gana sėkmingas. Matomumas pagerės jūsų kelionių metu, kurios žiemą bus lengvesnės tamsoje.

Išpakuojant prijuostė sunki. Tai užtikrina jo kokybę ir ilgaamžiškumą. Greitas kryžminis svetainių aprašymų skaitymas Motoblouz ir Bagster pažinti žvėrį yra pelninga, nes įrangos gamintojo pateiktos instrukcijos prastos. Prie to grįšiu vėliau.

Medžiaga ir forma

THE bagster Boomerang prijuostė labai grazi, tamsiai juoda. Du plastikiniai bumerangai yra atskiri. Jų tikslas – sutvirtinti denio konstrukciją keliaujant didesniu greičiu (ir stovint). Būtent ant kišenių, kuriose jie tilps, dedamos šviesą atspindinčios dekoracijos. Santūrus ir skoningas, su Bagster logotipu, išvaizda yra gana sportiška (viską įvertinus), kas tinka prie įtemptų Tricity linijų.

Magnetinis liukas yra labai gerai išbaigtas. Magnetas yra pakankamai galingas, kad būtų galima visiškai užsidaryti be nepageidaujamo „atvarto“. Magnetinio užsegimo pranašumas yra tas, kad pakelia centrinę prijuostės dalį, kad ji nenusmuktų.

Vilnos pamušalas labai minkštas. Vandeniui atspari ir anti-UV apdorota danga, iš kurios pagaminta prijuostė, atrodo tvirtai. Dalies vidinėje pusėje yra didelė kišenė iki piloto skrandžio. Pastarasis nėra pamuštas flisu, tačiau tai nesukelia estetinių ar šiluminių problemų. Jame yra balnelio dangtis su įtempikliais, užtikrinančiais prietaiso tvirtinimą. Norėčiau, kad ant prijuostės viršaus būtų gauta viena ar dvi papildomos mažos kišenės, kurios kompensuotų Tricity trūkumą.

Pilotas taip pat turi dirželį, leidžiantį bumerangą apjuosti juosmeniu. O du nedideli dirželiai leidžia prijuostę reguliuoti pagal piloto šlaunų aukštį. Nagi, dabar paimame drąsą (ir įrangą) į abi rankas ir einame jos montuoti.

« Paprastas ir greitas surinkimas " jie sakė…

Ne visi esame lygūs tam tikrų iššūkių akivaizdoje. Vieni išlaiko olimpietišką ramybę... Tuo tarpu kiti rėkia dėl mirties, mėtydami aplinkui viską, ką tik paima. Mano laimei, aš priklausau pirmajai kategorijai. Tie, kurie išlaiko imperinę ramybę, žvelgdami į akimirkos atšiaurumą. Mano trečiasis dano juodas diržas Švedijos virtuvės surinkime leistų man susitvarkyti su surinkimu bagster Boomerang prijuostė su ramybe.

Aš buvau neteisus.

Vienas lapas, kuriame pateikiamos charakteristikos ir surinkimo instrukcijos, turėjo mane įspėti. „Surinkimas per 2 minutes » ? Tai buvo per gerai, kad būtų tiesa. Nerekomenduoju bandyti pirmą kartą surinkti šios prijuostės tik 2 minutes prieš einant į darbą gražų žiemos rytą. Šį kartą lengvai suskaičiuokite dešimt ar penkiolika kartų, ypač jei padarysite klaidą, kuri privers jus grįžti du ar tris žingsnius atgal. Net jei nieko nėra ypač sudėtinga, teisingas šio modelio paspirtuko surinkimas priklauso nuo jūsų laikiklio apdailos laipsnio. „Yamaha Tricity“ mazguose nėra jokių „tarpų“, o polipro įdėjimas tarp gaubtų dalių pasirodė sudėtingas. Ir aš pasveriu savo žodžius!

Svarbiausia, nenusimink...

Instrukcijos tikrai ribotos. Tiesa, Bagster turi žaisti su tiek pat surinkimo instrukcijų, kiek ir paspirtukų modeliai, nes daugumai prijuostės yra tam skirti modeliai. Tačiau susidaro įspūdis, kad turime reikalų su Kinijos įrangos gamintojo automatinio vertimo failu: paslaptingi sakiniai, neįskaitomos nuotraukos, neaiškus žodynas ir išvengiami sunkumai. Tai gali būti dėl paspirtuko modelio... Tačiau kai kuriuos tvirtinimo taškus buvo sunku įgyvendinti (ypač po priekiniu žibintu). Akivaizdu, kad kitą žiemą surinkimas bus greitesnis, bet pirmą kartą tikėkitės šalto prakaito.

Žingsniai sunumeruoti, bet operacijų tikslas nepaaiškinamas. O galutinis vidinių dirželių suveržimas, kuris leis prijuostei įgauti galutinę formą ant paspirtuko, yra patirtis savaime. Per daug priveržkite ir prijuostės struktūra deformuosis, o vėjo ir lietaus sandarumas nebus patenkinamas. Priešingai, jei nepakankamai priveržsite, prijuostė prasiskverbs iš šonų ir susidursite su tomis pačiomis problemomis. Pirštai ir matavimai bus jūsų sąjungininkai surinkimo metu.

Atkreipkite dėmesį: Bagster nepateikia apsauginių klijų paviršiams, kurie liečiasi su tvirtinimo dirželiais. Gaila, bet mes visada galime tai pataisyti. Galiausiai, būkite atsargūs, jei savo „Crit'air“ ir draudimo lipdukus užklijavote ant prijuostės vidinės pusės, bus gerai juos perkelti į motorolerio priekį.

Motorolerio prijuostė yra verta

Su bagster Boomerang prijuostė, kaip ir su bet kokia motorolerio prijuoste, vairavimo pojūčiai keičiasi. Netgi priklijuota etiketė, kuri jus įspėja! Man pavyko tai patikrinti savo vietoje, ir patikina, kad tai ne fleita.

Arklio montavimas nebevyksta taip pat. Dabar įprasime stumti kairįjį prijuostės sparną į išorę (šiek tiek panašiai kaip a méhari su plastikinėmis durimis), kad tilptų ant balno. Centrinio tunelio nebuvimas palengvina pastatymą ant mašinos. Tai neturėtų būti lengva naudojant „Forza“ ar „PCX“. Įdiegę viskas gerai. Ir netgi iš naujo atrandame erdvę, skirtą kojoms, kuri atrodo didesnė.

Kita vertus, praktikuokite, kad stovint iškeltumėte vieną koją arba išskleistumėte šoninį stovą, kurio nebematysite. Taip pat pamirškite praktiką „padėkoti dviratininkui dideliais dešiniais smūgiais“, o naudojant šią prijuostę beveik neįmanoma. Greitai priprasite niekam nebedėkoti, tai tik smūgis.

Jūsų mašinos veikimas gali būti šiek tiek sutrikęs. Asmeniškai man kur kas mažiau sekėsi savo trajektorijose. Tam tikrų referentų modifikacija, kitoks jausmas galbūt yra reiškinio ištakos. Tačiau bandymo pradžioje jaučiau, kad vairavau prasčiau. Tai išnyksta po kelių savaičių naudojimo.

Ar blogai miegoti su kojinėmis?

Šis klausimas atrodo absurdiškas ir vis dėlto. Priėmus Bagster Boomerang“ prijuostę, ji įgauna visą savo prasmę. Ar turėtume viską paaukoti ant paguodos aukuro? Ar turėtume teikti pirmenybę gerovei tam tikros etikos nenaudai? Dauguma motociklininkų, manau, turės kitokią nuomonę, palyginti su paspirtukais. Niekas nepastebėjo ir labiau utilitarinio ratinės vonios aspekto. O gryno malonumo komforto sąskaita sąvoka yra stipriau įrašyta į motociklą.

Galime aptarti galutinę estetiką, kurią prijuostė suteikia paspirtukui. Poros atveju prijuostė Bagster Boomerang / Yamaha Tricity, veikia žavesys. Netgi sakyčiau, kad paspirtukas išeina patobulintas, nes ištrintas plonas siluetas dėl plokščių grindų ir pastarųjų stačiu kampu su kabina. Trimiestis atrodo masyvesnis, didesnis ir naudingesnis. Todėl pasirinkimas yra padarytas.

Bagster Boomerang prijuostės teikiama apsauga nuo blogo oro ir šalčio visiškai pateisina jos įsigijimą ir naudojimą nuo rudens iki pavasario. Todėl galime pasakyti, kad miegoti su kojinėmis yra gerai. Ypač kai jie gražūs kaip prijuostė Bagster bumerangas.

Praktiškumas ir patogumas

Svarbus šilumos pojūtis, tiksliau, šalčio nebuvimas. Būkite atsargūs esant švelniam periodui, kai temperatūra viršija 12/15°C, per karšta ir ilgainiui šiek tiek nemalonu. Išbandyta lietaus metu, ji yra visiškai imperinė. Būtinai būkite budrūs dėl savo sukibimo, nes vairuojate labiau atsipalaidavę. Balnelio užvalkalas savo ruožtu yra labai praktiškas. Galbūt šiek tiek siauras, jis vis tiek leidžia man praeiti pro mano sūnaus sėdynė ir pritvirtinu prie viršutinio korpuso tvirtinimo pagrindo. Daugiau jokių šlapių užpakalių! Jo montavimas yra gana greitas, šiek tiek sunkus su žieminėmis pirštinėmis. Pilvinės kišenės užtrauktukas nusipelno didesnio. Kilpa su nėriniais turėtų palengvinti valdymą. Atkreipkite dėmesį, kad prijuostės šonai iš dalies dengia mano keleivio sūnaus kojas, o tai yra labai praktiška.

Sunku apsieiti be šio malonumo bagster Boomerang prijuostė kai tik pralenksite utilitarinį / estetinį aspektą. Prijuostė neiškreips paspirtuko šiuolaikiškomis linijomis. Senoviniame vespa tipo modelyje tai galbūt bus mažiau. Dėl šios prijuostės važiavimas paspirtuku žymiai pagerėja žiemos metu. Tačiau jo stipri izoliacinė galia privers savininką jį pašalinti pakilus temperatūrai.

Surinkimas2
Izoliacija4.5
Nepralaidumas4.5
Praktiniai aspektai4
Estetinis4.3
Baigiasi5

Mano nuomonė: Estetinė prijuostė, kuri atlieka savo darbą

Bagster Boomerang“ prijuostė puikiai atlieka tai, kas buvo sukurta. Izoliacija yra svarbi ir leidžia toliau važiuoti paspirtuku bet kokiomis oro sąlygomis, net ir pačiomis atšiauriausiomis. Būkite kantrūs montuodami, verta pastangų. Taip pat atkreipkite dėmesį į suvokimo pokyčius vairuojant. Labai gražus gabalas, atsparus ir griežta apdaila.
4.1

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Anthony

Aistringas motociklams ir nuo paauglystės mėgęs viską, kas susiję su baikerių kultūra, nuo vidutinio amžiaus krizės kasdien į kelius važiuoju dviem ar trimis ratais. Motoroleris ir miesto dviratininkas, aš rūpinuosi savo trajektorijomis ir atrodau kaip tikras žmogus, dėl kelio pamatysime vėliau!

Be komentarų

Pridėkite savo