Sekite mus :

Michelin Road 5 kelių padangų testas


Laukėme jo už kampo, michelin Road 5. Su tokia nusistovėjusia kilme prancūzų baikerių širdyse, naujausia kelių padanga – žinau, šiandien sakome sportinis turas – iš Overnės gamintojo teko nemažai padirbėti, kad užimtų gerą vietą populiariausių gumų sąraše. Dar labiau su tokiais aštriais konkurentais kaip Metzeler Roadtec 01, Dunlop Roadsmart 3 ar Pirelli Angel GT.

Taigi, norėdamas sužinoti, ką naujojo Road 5 turi korpuse, aš jį daviau kelis tūkstančius kilometrų. Pakanka, kad susidarytumėte gerą įspūdį apie vidutinio baikerio elgesį. Ir aš tikrai neparedaguosiu šio dokumento, kad jus informuotume apie dalykų raidą jo gyvenimo pabaigoje, taip pat apie bendrą ridą, kurią jis sugebėjo surinkti!

Kietesnė padanga nei Pilot Road 4

Premier stebėjimas su mechaniku, atsakingu už 5 kelio surinkimą, dar prieš važiuojant. Tiksliau sakant, paėmus padangą į rankas ir nykščiais spaudžiant protektoriui, ji skęsta žymiai mažiau nei 4 pilotiniame kelyje (kuris lieka kataloge).

Todėl Michelin Road 5 karkasas yra daug kietesnis nei PR4, kuris neabejotinai turės įtakos elgesiui. Ir tikriausiai taip pat dėl ​​susidėvėjimo, kurio galime tikėtis taisyklingesnio nei anksčiau (pilotinio kelio 4 gedimas). Michelin šis kelių padangų dizaino filosofijos pokytis turi pavadinimą: tai ACT+ technologija. Adaptyvaus korpuso technologija. Ant padangos kraštų įdedamas papildomas sluoksnis stiprinti jos stabilumą. Technologija, sukurta iš prekės ženklo sportinių padangų.

Michelin Road 5s“ padaro dviratį lengvesnį

Sumontuotos padangos, atliktas įsilaužimas! Nuo pirmųjų posūkių Michelin Road 5“ man atrodo daug gyvesnis nei ankstesnis važiavimas, Metzeler Roadtec 01. Pirmiausiai atsisakiau naujovės. Jūs taip pat turėjote tai pastebėti: naujos padangos keičia motociklo elgesį, dažnai į gerąją pusę.

Tai nebuvo tik fantazija. Su šiomis padangomis nuvažiavus 4000 kilometrų aišku, kad visada jaučiu didelį dviračio lengvumą, kai greitai keičiasi kampas. Labai malonus įtemptų posūkių sekose, kur nereikia stengtis pereiti iš vieno kampo į kitą. Šiuo požiūriu „Kelio 5“ suteikiamas jausmas man primena tą jausmą Dunlop Roadsmart 3, kuris mane pažymėjo šia charakterio savybe.

Kampinis smūgis visiems

Be šio gyvumo, aš tikrai vertinu motociklo pastatymo ant kampo paprastumas. Elgesys siaurose posūkiuose yra natūralesnis nei bet kada anksčiau. Motociklas registruojasi pirštais į nosį, padeda padangos, kurios veikia visiškai progresyviai, skaidriai. Prisimenu, kad man reikėjo šiek tiek pasitreniruoti, kad surasčiau maksimalų kampą Roadtec 01, na su Michelin Road 5, tai daroma be prievartos.

Koks sukibimas sausumoje!

Ir tada visose srityse jaučiame, kad esame toli nuo ribos. Padanga lengvai palaiko mano BMW R 1200 R 107 arklio galias… Stabdymas posūkiuose, pagreitis nuo viršūnės, greičio pliūpsniai tiesia linija: Michelin Road 5 niekada nepasiduoda. Be to, atrodo, kad jie šilti tiesiai iš garažo, stebuklingi.

Gumos pasirinkimas patvirtina, kad Michelin ketino padaryti ją sportiškesnę nei konkurentai. Pasigrožėkite gana lygia juostele ant pečių (kraštų) gale. Šiame padangos plote naudojama 100% „anglies juoda“ guma, junginys, užtikrinantis puikų sukibimą sausoje dangoje. Jis randamas ant sportiškesnių padangų. Ir laikosi, patvirtinu.

Jei bijote priešlaikinio susidėvėjimo šioje vietoje, nesijaudinkite: aš, daugiausiai važinėju vingiais keliais, jos nusidėvėjimas yra vienodas su likusia padanga, bent jau iki šiol. Jo paviršius yra paprastas labiau "grūdėta" nei centrinė juosta. Aš jus informuosiu, kai pasibaigs padangų eksploatavimo laikas. Nebent vienas iš jūsų jau susprogdino 5 kelio traukinį ir gali mums pasakyti! Visi laukiame jūsų komentarų 😉

„Galvoje yra šlapias“, - sakė jie ...

Michelin nori mus nuraminti šlapiame kelyje. „Clermontoise“ prekės ženklas paaiškina, kad lyjant niekada nepaimate pakankamai kampo, kad patikrintumėte lygių pečių sukibimą.. Gerai, šlapiu keliu važiavimas sklandesnis. Tačiau, mano nuomone, psichologinis barjeras yra: yra kampas, kurio nevalia kirsti, bet koks? Juoksitės, bet lietingomis dienomis tai mane šiek tiek atvėsino. Ir turiu pripažinti, kad ten, kur aš gyvenu, turėjau galimybę treniruotis šlapioje vietoje su labai supelijusia pavasario pradžia!

Tačiau aš niekada neturėjau galimybės susidurti su minėta riba. Deja, mano porų instinktas dažnai užvaldo baimę paimti per daug kampų! Šiuo klausimu, Pirelli angel gt, THE RS3, THE Roadtec 01 ar net PR4, mano nuomone, yra daug saugesni. Be to, be baimės, šlapiame kelyje su jais aiškiai paėmiau daugiau kampų. Gaila, nes likusiems Michelin Road 5“ elgesys per lietų pasirodė esąs nepriekaištingas. Net 3°C, o kelio pakraštyje sninga. Norėdami ieškoti sukibimo praradimo, turite eiti kaip beprotis!

„Besivystančios juostos“, kurios turi būti išbandytos laikui bėgant

Juolab, kad Michelin žada ilgalaikį našumą šlapiame kelyje, ypač dėl tobulėjančių XST Evo lamelių. Čia yra lamelės, šie grioveliai, padaryti protektoriuose vandeniui pašalinti forma, kuri išsiplečia kai artėjame prie nusidėvėjimo ribos. Siekiama, kad drenažas būtų toks pat efektyvus kaip bet kada tūkstančius kilometrų. Įsivaizduokite technologiją, kurią reikia panaudoti norint suformuoti tokią padangą!

Piktieji liežuviai ginčysis, kad tikriausiai užteko iš padangos paviršiaus iškasti platesnes lameles. Kas gali padaryti daugiau, gali padaryti mažiau! Bet kokiu atveju, pakalbėsime dar kartą, kai turėsiu šiek tiek perspektyvos šiuo klausimu, ty kai padanga atsisakė paskutinio gumos milimetro. Pridursiu, kad įspūdingi vandens rezervuarai, įkasti į padangą, neturi įtakos jos elgesiui.

Kam skirtos sportinės padangos?

Dar kartą abejoju, ar daugumai motociklininkų sportiškesnių padangų, skirtų išskirtinai keliuose, montavimas vertas investicijų. Netgi dinamiškai važiuojant viliojančia kalnų perėja, man atrodo, kad neįmanoma pasiekti Michelin Road 5“ ribos. Riba, kuri, man atrodo, viršija mano BM ribas, pati už mano paties ribų.

Trumpai tariant, mūsų, paprastų baikerių, laukia daug vietos su Michelin Road 5! Taigi, nebent važinėjate dviračiu, kurio galia didesnė nei 150 arklio galių, arba retkarčiais pasiliekate savo stovą šiek tiek pasivaikščioti trasoje, neabejotina, kad 5-asis kelias jus tenkins!

NB: Michelin Road 5“ trasoms galioja specifinis variantas!

Vis dar nežinote, kokią padangą pasirinkti savo motociklui? Pasižiūrėk mūsų motociklų kelių padangų vadovas !

Agility5
Rankenos sausoje vietoje5
Sukibimas šlapioje vietoje3.8
Šildymo laikas5

Mano nuomonė: Lengva ir saugi motociklo padanga

Michelin Road 5 yra tam tikros sportinės padangos, su kuriomis užtikriname saugų sukibimą su šlapia danga, progresyvumą, kuris daro jas prieinamą visiems ir daug ilgesnę tarnavimo laiką. Trumpai tariant, jis siūlo svajonių universalumą tiems, kurie nori kasdienius kelius sumaišyti su savaitgalio kelionėmis ir nuotykiais mažais vingiuotais keliais. Mano nuomone, tik psichologinis lygių pečių barjeras gali destabilizuotis pradėjus kampuoti šlapiame kelyje. Norėdami to išvengti, tiesiog turite elgtis protingai, o tai yra rekomenduojama laikysena lyjant!
4.7

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

4 komentarai

Pridėkite savo
  1. E-53e ir Emilis 2018 m. spalio 22 d., 22.12 val. Atsakymas

    Ką tik baigiau traukinį: 7600 km
    Nikelio susidėvėjimas, nelabai išbandytas ant šlapio, bet sausai laikosi gana gerai!
    greitai įkaista! Jis šiek tiek slysta už kampo, bet tai tikrai sunku! Ir tai labai lengvas ir džiuginantis reiškinys.

  2. Nikolajus C 2018 m. rugsėjo 26 d., 13.44 val. Atsakymas

    Labas rytas,
    Mano nuomonė apie 5-ąjį kelią, sumontuotą gale ant 1200 VFR maždaug 500 km, pakeičiantį PR4.
    Stabilumo lygis, nėra kuo skųstis. Kita vertus, gyvumo prasme tai nemenkas nusivylimas, lyginant su PR4, kuris buvo labai progresyvus ir kuriam paguldyti dviratį ir greitai pervažiuoti iš vieno kampo į kitą pareikalavo nedaug pastangų. 5-ajam keliui reikia įdėti daug pastangų, kad jį pastatytų ant kampo. Tada motociklas staiga nukrenta. Nebuvo jokių problemų dėl stabilumo posūkyje, tačiau toks elgesys nelabai džiugina, ypač važiuojant mažu greičiu. Asmeniškai esu šiek tiek nusivylęs ir šios padangos nerekomenduočiau.

  3. Louisd 2018 m. birželio 26 d. 12:17 val Atsakymas

    Sveiki ir ačiū už šį testą.

    Pradėjau nuo puikios metzeler Roadtec 01 savo ninja 650 ir supratau padangą, man ji tiesiog patiko. Progresyvi padanga su tvirta sėdyne ant kampo, kuri suteikia bėgio efektą posūkiuose.
    Bet aš perėjau į sportec m7rr norėdamas šiek tiek daugiau judrumo ir šiek tiek netinkamai elgtis su juo.
    Na, man sunku priprasti, žinoma, kad jis yra judrus ir galiu greičiau įveikti posūkius, bet aš neturiu tokio malonaus kampo jausmo, nieko nejaučiu, jokio bėgio.
    Taigi apgailestauju ir vėl uždėsiu savo roadtec 01. Ir kadangi niekada nevažinėju per lietų su savo ninja, mano ideali padanga būtų roadtec 01 be protektoriaus juostelės šone...

    Ir čia mane traukia 5 kelias. Jūs manote, kad aš patiriu tuos pačius tvirto sėdėjimo pojūčius ant kampo su keliu 5. Kadangi išbandėte abi padangas.

    DĖKOJU

    Louis

    • Loic 2018 m. birželio 26 d., 12:51 Atsakymas

      Sveiki, @disqus_paNY7Dk0VF:disqus,

      Ačiū už tavo komentarą. Atsižvelgdamas į tai, ko ieškote, norėčiau rekomenduoti pasirinkti Metzeler Roadtec 01. Taip pat su jais įvertinau šį stabilumo pojūtį kampu, kuris, manau, yra mažiau ryškus naudojant Michelin Road 5. Kita vertus, 5 kelias mane nustebino savo lengvumu be baimės, sklandžiai pasiekti maksimalų kampą.

      Moralas: visko negali turėti 😉

      V – Loicas

Pridėti naują komentarą