Sekite mus :

Xena diskinio užrakto su SRA XX15 signalizacija bandymas


xena diskinio užrakto su SRA XX15 signalizacija bandymas

Su XX15 disko užraktu, Xena žada mums aukščiausios klasės apsaugos nuo vagystės įrenginį kartu su signalizacija, kurią galima konfigūruoti išmaniuoju telefonu. Be susieto aspekto, ko tai verta xena diskinis užraktas nuo vagystės su signalizacija kalbant apie gamybos kokybę? Ar high-tech funkcijų pridėjimas prie „pagrindinio“ priedo, pavyzdžiui, paprasto disko užrakto, nėra nereikalingas komplikacijų šaltinis? Iš tikrųjų svarbu, kad naudojimas būtų kuo paprastesnis ir neribojamas. Ypač kai tai yra apsaugos nuo vagystės įtaisas, skirtas paprastai trumpalaikiams sustojimams, kai montavimo/pašalinimo laikas turi išlikti kuo trumpesnis. Pažiūrėkime kartu, ar tai xena disko užraktas iškils progai!

Disko užraktas: privalumai ir trūkumai

Daugelis iš mūsų naudoja diskinį užraktą, kai kalbama apie tvirtinimo tvirtinimą. Reikia pasakyti, kad tokio tipoapsaugantis nuo vagystės sujungia privalumus: lengvas ir greitas montavimas, labai mažai vietos...

Tačiau jis taip pat turi trūkumų, pavyzdžiui, neleidžia pritvirtinti prie fiksuoto taško: geriausias būdas apsaugoti motociklą stovint. Ir norint tai padaryti, būtina naudoti U tipo užraktą + korpusu grūdinto plieno grandinę. Kita vertus, trumpalaikiam stovėjimui ir/ar motociklui pasiliekant „matomoje“ vietoje, diskinis užraktas yra idealus.

xena diskinio užrakto su SRA XX15 signalizacija bandymas

Diskinė užraktas Xena su SRA XX15 signalizacija lengvai telpa ant daugelio motociklų priekinio disko

Dar vienas nepatogumas: jį lengva pamiršti grįžtant į kelią. Užvedate variklį, įjungiate 1 pavarą ir užvedus diskinis užraktas atsitrenkia į stabdžių apkabą. Tai sustabdo mašiną, kuri miršta nuo vėžių, ir yra tikimybė, kad ji nukris, kai sustabdoma ir lydima didžiulio vienatvės jausmo (tie, kurie turėjo patirties, žino, apie ką aš kalbu).

Xena diskinis užraktas su SRA XX15 signalizacija: disko užrakto pamiršimo pabaiga grįžtant į kelią?

Čia idėja integruoti signalizaciją į korpuso korpusą įgauna visą prasmę. Prietaisas ne tik turi malonų atgrasantį poveikį, bet ir gali įspėti, jei išeidami pamiršite apsaugos nuo vagystės įrenginį! Tiesą sakant, pavojaus signalas įsijungia, kai aptinkamas judėjimas, nesvarbu, ar tai yra bandymas vagystė (transporto priemonės judėjimas), ar motociklas ištaisomas. Nereikia vargti su atminties kabeliu jungiant prie vairo. Čia sistema primena apie savo buvimą nuo menkiausio aparato judesio iki 120 dB, jei nustatytas didžiausias garso stiprumas.

3 raktų rinkinys pristatomas su diskiniu užraktu nuo vagystės Xena su SRA XX15 signalizacija

Apsaugos nuo vagystės diskinis užraktas Xena su SRA XX15 signalizacija pristatomas su 3 raktų rinkiniu

„Bluetooth“ ryšys įvairiems nustatymams

Kur jis'xena diskinis užraktas nuo vagystės su SRA XX15 signalizacija yra visiškai konfigūruojamas per išmanusis telefonas (programa pasiekiama iOS ir Android).

prietaisų skydelis, skirtas konfigūruoti Xena apsaugos nuo vagystės disko užraktą su SRA signalizacija

Išmaniojo telefono programa („Android“ / „iOS“) leidžia išsamiai sukonfigūruoti šį Xena apsaugos nuo vagystės įrenginį.

Jautrumo smūgiams ir judesiams lygio, signalizacijos garsumo ir trukmės reguliavimas arba tiesiog baterijos lygio patikrinimas ar signalizacijos sustabdymas. Čia viskas atliekama tam skirtoje programoje po greito „Bluetooth“ susiejimo. Tai taip pat vienintelis būdas visiškai išjungti signalizacijos sistemą.

Skaitydama įvairias apžvalgas internete, pastebėjau, kad daugelis vartotojų susidūrė su ryšio problemomis... Kiek domėjausi, nėra apie ką pranešti. Ryšys užmezgamas paprastai ir greitai, kiekvieną kartą be kliūčių.

naudojant programėlę Xena

Tačiau atkreipkite dėmesį, kad išmanusis telefonas gali prisijungti prie žadintuvo tik tada, kai jis yra „įjungtas“. Suprask: įdiegta jūsų motociklo diske. Jei taip nėra, aliarmo dėžutė pereina į budėjimo režimą, kad taupytų baterijos energiją, o „Bluetooth“ ryšys po kelių sekundžių nebeįmanomas.

Baterija ir montavimas išimamoje elektroninėje dėžutėje

Maitinimas tiekiamas iš CR2 tipo ličio baterijos (neįkraunama). Skelbiama, kad jos tarnavimo laikas yra maždaug 6 mėnesiai, o tai akivaizdžiai skirsis priklausomai nuo naudojimo ir atliktų nustatymų. Bet kokiu atveju yra į ką pažvelgti ir šis akumuliatoriaus modelis yra gana plačiai paplitęs.

baterija tiekiama ir įdėta ant šio Xena apsaugos nuo vagystės elektroninės dėžutės

Apsaugos nuo vagystės Xena XX15 elektroninė dėžutė su įdėta CR2 ličio baterija (pridedama)

Norėdami įdėti akumuliatorių, turite nuimti elektroninę dėžutę nuo apsaugos nuo vagystės korpuso. Norėdami tai padaryti, pateikiamas šešiakampis raktas. Tereikia nuimti tik du varžtus, kuriuos galima pasiekti nuėmus apatinį prieigos skydelį, naudojant nedidelę svirtelę, esančią kartu su užraktu pateiktu raktų rinkiniu.

prieiga prie Xena apsaugos nuo vagystės elektroninės dėžutės

Lengva prieiga prie Xena XX15 elektroninės dėžutės

Pati elektroninė dėžutė atrodo gerai pagaminta atviroje pusėje, kur randame mažą garsiakalbį, galintį išjungti 120 dB. Kita vertus, akumuliatoriaus pusėje talpykla yra šiek tiek “ pigu* » ir aš nemačiau jokios ypatingos hidroizoliacijos sistemos... Aišku, vargu ar lietus pasieks šią vietą, patalpintą plieninio korpuso apačioje. Bet panardinimo atveju abejoju, ar vanduo nepateks į vidų. Todėl dėl atsargumo neturėtumėte palikti jo žemiausiame disko taške, jei jūsų motociklas pastatytas tokioje vietoje, kur vanduo gali pakilti daugiau nei kelis centimetrus (apliejamas garažas ar kita).

apsaugos nuo vagystės Xena SRA XX15 prietaisas tiekiamas su jo montavimo įrankiais

Akumuliatoriui įdėti arba jį išvalyti, diskinis užraktas Xena su SRA XX15 signalizacija yra tiekiamas su reikalingais įrankiais.

Elektroninė dėžutė yra keičiama, nepriklausomai nuo pačios mechaninės apsaugos nuo vagystės dalies, pagaminta iš nerūdijančio plieno.

Puiki gamyba

Be susieto šio aspekto xena diskinis užraktas nuo vagystės su signalizacija, „mechaninė“ disko užrakto dalis įkvepia pasitikėjimo. Vientisas nerūdijančio plieno korpusas, sveriantis 768 g, karbidu sutvirtintas 14 mm fiksavimo kaištis... Trumpai tariant, rimtumas, įkvepiantis pasitikėjimo. Žinoma, tai taip pat patvirtinta SRA.

Pačioje statinės sistemoje naudojamas 8 diskų užraktas, kurį paprastam vagiui sunku išsirinkti. Atidengta dalis sutvirtinta priešgręžiu disku. Visa tai Xena taip pat reklamuoja kaip skirtą atsispirti skysto azoto atakai. Kai kurių vagių naudojama technika užšaldžius spynos plieną.

8 diskų užraktas ir apsaugos nuo gręžimo diskas skirtas Xena diskiniam užraktui nuo vagystės

Apsaugos nuo vagystės Xena įtaisas naudoja 8 diskų užraktą su apsaugos nuo gręžimo disku.

Asmeniškai gailiuosi, kad neradau plastikinio dangtelio, kuriuo uždengtų įėjimą į spyną. Tai neleistų nešvarumams patekti į mechanizmą ilgainiui, panašiai kaip ABUS siūlo GRANIT serijos diskinius užraktus.

Super lengvas montavimas…

14 mm fiksuojanti ašis randa savo vietą ant bet kokio tipo disko. 60 mm gylis leidžia montuoti ant daugelio mašinų. Taigi, man jokių problemų, nesvarbu, ar mano „Ducatis“, ar mano japonų kalba. Jokių problemų ir su MT07 diskais, kuriuos naudoju vairavimo mokykloje. Tačiau būkite atsargūs, tai xena užraktas atrodo sudėtinga padėti ant daugelio motorolerių ar kitų mažo darbinio tūrio dviračių. Kaltas per maži diskai ir per maža eiga tarp jų ir ratlankio krašto. Ši spyna aiškiai skirta montuoti ant motociklo priekinio disko.

... Kaip ir žadintuvo nustatymas

Suradę idealią padėtį, tiesiog įstumkite cilindrą, kad užfiksuotumėte disko užraktą. Signalizacijos įjungimas yra visiškai automatinis, kaip ir apsaugos išjungimas. Optinė sistema iš tikrųjų jaučia disko buvimą ir suaktyvina sistemą. Kita vertus, nebūtina uždaryti spynos, kad įsijungtų signalizacija... Taigi būkite atsargūs, jei šiek tiek palauksite, kol užrakinsite statinę! Primygtinai patariu pailginti laiką iki signalizacijos įjungimo nustatymuose, kad išvengtumėte nemalonių netikėtumų.

Automatinė apsaugos sistema, kuriai reikia šiek tiek priežiūros

Optinė sistema naudoja veidrodinę plokštę spynos viduje, ant elektroninio modulio prieigos durų. Jei jutiklis „mato“ veidrodį, jis mano, kad motocikle nėra apsaugos nuo vagystės. Jei plokštė užblokuota, signalizacija įjungiama.

apsaugos nuo vagystės Xena optiniai jutikliai ir veidrodinė plokštė

Šioje nuotraukoje matome optinius jutiklius (korpuso viršuje), taip pat veidrodžio plokštę, sumontuotą priežiūros liuko gale (dešinėje)

Paprasta ir efektyvu, tačiau vis tiek turėsite užtikrinti, kad ši plokštė išliktų švari. Priešingu atveju pavojaus signalas netikėtai vėl įsijungs, net jei motocikle nėra disko užrakto! Štai kodėl būtina tinkamai saugoti Xena apsaugos nuo vagystės įrenginį apsauginiame dėkle, pvz tas, kurį siūlo prekės ženklas.

Patarimas: nešiokitės spyną, saugokitės nugaros!

Be išsikišusių kraštų ir santykinai sveriantis 768 gxena diskinis užraktas nuo vagystės su SRA XX15 signalizacija lengvai nešiojamas maišelyje. Tačiau būkite atsargūs veždami kuprinėje. Kaip ir bet kuris „kietas“ objektas, jis gali greitai tapti pavojingas, jei nukris ir atsitrenks į stuburą. Visada geriausia bus pasirinkti vietą, kur jį gabenti, jei įmanoma, tiesiai ant motociklo.

Žiūrėkite gaminio lapą

*pigu = pigu

Saugumas 5
Ergonomika (disko užraktas)4.5
Ergonomika (taikymas)4.8
Lengvas saugojimas 3.8
Autonomija 4.5

Mano nuomonė: „galutinis“ disko užraktas

Xena diskinis užraktas nuo vagystės su SRA XX15 signalizacija siūlo geriausią šioje srityje. Pasirinkus tvirtą vientisą plieninį korpusą ir sustiprintą 8 diskų užraktą arba dvigubu karbidu sustiprintą fiksavimo cilindrą, šis Xena apsaugos nuo vagystės įrenginys šiame segmente yra aukščiausias. Vyšna ant torto yra tai, kad jame yra visiškai konfigūruojamas žadintuvas. Atgrasantis pasikėsinimo pavogti atveju, jis taip pat (ypač?) neleis pamiršti disko užrakto ant rato išvažiuojant. Xena išvengia high-tech apsaugos nuo vagystės prietaiso, kuris yra per daug ribojantis naudoti, spąstų. Čia viskas automatizuota: įjungiama ir išjungiama. Būtent tai, ko reikėjo aksesuarui, pripažintam dėl jo naudojimo paprastumo.
4.5

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Cedric

Vairavimo mokytojas nuo 2008 m. ir motociklininkas beveik 20 metų, esu CFSR saugaus eismo mokymo centro, esančio Valenciennois, motociklų vadovas. Ruošiame studentus licencijai gauti, bet taip pat ruošiame būsimus instruktorius visame regione. Taip pat atidariau svetainę „Le Moniteur Hors Des Clous! 2016 m., siekiant pasidalinti savo nuomone apie automobilių/motociklų naujienas ir populiarinti saugaus eismo principus. Kasdien naudodamasis privilegijuoto stebėtojo pareigomis, stengiuosi atkreipti ypatingą dėmesį į kelių eismo saugumą, teisės aktus ir mokymus.

Be komentarų

Pridėkite savo