Sekite mus :

Motociklų naujienos 2018: Japonai EICMA!


Yamaha Niken

Milane, Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori, arba EICMA, ką tik uždarė duris. Kaip ir kiekvienais metais, tai didžiulis šou motociklų pasaulyje, kuriame gamintojai įprato atskleisti didžiąją dalį ateinančių metų katalogo. Žvilgtelime į naujus 2018-ųjų motociklų leidimus!

Keletą metų kai kurie prekės ženklai pranešdavo apie savo kitus modelius likus kelioms dienoms iki parodos per konferencijas, kad naujas produktas nebūtų nepastebėtas. Japonijos gamintojai jau pristatė kai kuriuos savo modelius spalio pabaigoje vyksiančioje Tokijo automobilių parodoje.
Tačiau EICMA išlieka išskirtiniu momentu, leidžiančiu spaudai ir Europos visuomenei pirmą kartą pamatyti visus šiuos naujus 2018 m. motociklų gaminius „realiame gyvenime“ ir visada pasilieka keletą paskutinės minutės staigmenų.

O šiais metais savo ruožtu buvo laukiama kelių gamintojų, kurie pajuokavo keletą didelių naujų savo mašinų funkcijų ar patobulinimų. Pažvelkime į didelius pranešimus iš šios 2017 m. laidos per du straipsnius (sąrašas nėra baigtinis).
Galiausiai 3 dalyje keli #EnjoyTheRide redaktoriai pateiks savo nuomones apie naujus 2018 m. produktus ir savo mėgstamiausius.

Yamaha, trečias būdas

Nepaisant savo pristatymų Tokijo parodoje prieš kelias savaites, „Iwata“ gamintojas Milane pasiliko keletą kasečių, ypač susijusių su jo geriausiais Europoje parduodamais produktais, būtent MT asortimentu.

Yamaha MT-07 2018 m

Yamaha MT-07 2018 m

Ten MT-07 2018 m. švęs 4-uosius veiklos metus, atėjo laikas jį šiek tiek pakeisti. Priekiniai žibintai ir kaušeliai buvo modifikuoti, kad jis atrodytų labiau panašus į MT-09 (pirmoje versijoje). Atsižvelgiant į savininkų atsiliepimus šia tema, pakabos buvo patobulintos, o dėl balno ir bako formos modifikacijos buvo pakeista ergonomika, kad geriau tilptų visų dydžių motociklininkai. Variklio pusėje nėra jokių pakeitimų.

Yamaha mt-09 sp 2018 m

Yamaha mt-09 sp 2018 m

Kartu su MT-09 yra versija MT-09SP kataloge kaip MT-10SP. Siekiama įveikti prastą originalių pakabų veikimą, pasiūlant visiškai reguliuojamą šakę ir monosmortizatorių iš Öhlins.

Yamaha Tracer 900 2018 m

Yamaha Tracer 900 2018 m

Ten Tracer 900 taip pat vystosi. Čia taip pat nėra variklio modifikacijų, bet geresnė ergonomika ir didesnė apsauga dėl subtiliai modifikuoto gaubto dizaino. Yra nauji piloto ir keleivio balneliai (reguliuojami vairuotojui), siauresnės vairo rankenos, peržiūrėtos kojų atramos ir keleivių rankenos. Kalbant apie dviračio dalį, pradinis pakabos nustatymas buvo pakoreguotas, o pasukama svirtis pailginta, kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas.

Yamaha tracer 900 gt 2018 m

Yamaha tracer 900 gt 2018 m

Be šių „standartinio“ modelio patobulinimų, kataloge yra a Tracer 900GT. Jame yra daugiau aukščiausios klasės, visiškai reguliuojamų pakabų, šoninių dėklų, šildomų rankenų, pavarų perjungiklį (tik į viršų) ir pastovaus greičio palaikymo sistemą. Taip pat yra naujas spalvotas TFT prietaisų skydelis, panašus į R1.

Yamaha Ténéré 700

Yamaha Ténéré 700 prototipas

Kartu su MT asortimentu, po T7 praėjusiais metais, Yamaha pristatė naują savo prototipo versiją 700 Ténéré kuriame panaudotas MT-07 CP2 variklis, peržiūrėtas, kad tiktų naudojimui bekelėje.
Taip pat galėjome atrasti naują Yamaha didžiojo dviračio versiją: the Super Ténéré Raid Edition, su nauju didesnės talpos bagažu, didesniu ekranu ir deflektoriais. Versija taip pat geriau apsaugota dideliu variklio apsauga, aiškiai skirta nuotykių ieškotojams.

Yamaha Niken

Yamaha Niken

Laida taip pat turėjo galimybę peržiūrėti Yamaha Niken, oficialiai paskelbta Tokijo parodoje ir pateikta versija, paprastai panaši į tą, kuri bus parduodama 2018 m. antroje pusėje.
Garsusis MT-09 triratis su CP3 varikliu sulaukia daug dėmesio ir daugeliui motociklininkų gali suabejoti, kas nori įtaisyti mašiną į motociklo „dėžę“. Bet ar galime net palyginti šią koncepciją su motociklu?
Reikia pripažinti, kad „Yamaha“ ryžtasi naujiems dalykams, bandydama savotišką „trečiąjį kelią“, kuris gali būti tik teigiamas, kalbant apie sukurtas technologijas. Gamintojas skelbia, kad jo mašina daugiausiai bus skirta sportiniam naudojimui, leisdama didelius kampus.

„Honda“: neria į neoretro

Honda crf1000l africa twin 2018 m

Honda crf1000l africa twin 2018 m

„Honda“ randame (jau!) evoliucijąAfrikos Dvynys : jokių esminių pakeitimų, tačiau pridėtos kelios pagalbinės sistemos, tokios kaip elektroninis akceleratorius „Throttle by wire“, leidžiantis pasirinkti 3 skirtingus droselio atsako tipus, atsižvelgiant į situaciją, ir 4 važiavimo režimus. Taip pat optimizuota HSTC (Honda Selectable Torque Control) sukimo momento valdymo sistema.
Sukimo momento ir galios vertės nesikeičia, tačiau ilgesni įsiurbimo kanalai leistų greičiau reaguoti. Galiausiai dėl ličio jonų akumuliatoriaus jis numeta šiek tiek daugiau nei 2 kg.

Honda x-adv 2018 m

Honda x-adv 2018 m

Toks pat atnaujinimas ir Honda X-ADVstulbinantis paspirtukas, kuriame įdiegta HTSC sistema ir naujas vairavimo režimas, pritaikytas važiuoti mažais takais.
Dar viena nauja šios 2018 m. versijos savybė – galimybė ją apriboti iki 47,5 AG (iš pradžių 53 AG), kad mašina būtų prieinama A2 pažymėjimą turintiems vairuotojams.

Honda CB1000R 2018 m

Honda CB1000R 2018 m

Projektas „neo sporto kavinė“ (nsc) buvo tyčiojamasi Tokijo parodoje ir mes laukėme naujienų  CB1000R... Tačiau „Honda“ sudavė didelį smūgį, pristatydama savo naują didelį rodsterį, kuris yra labai svarbi NSC koncepcijos dalis!
Ir tai yra staigmena: nebėra futuristinio dizaino, artimo Kawasaki Z1000 ar Yamaha MT10, kurie buvo tiesioginiai jo konkurentai, „Honda“ imasi liestinės: naujasis CB1000R įgavo neoretro stilių (su klaidingais „BMW Nine -T“ atspalviais). , artimas originaliai „roadster“ koncepcijai, kuri turi būti nesenstanti. Grįžkite į apvalų priekinį žibintą ir turi dangą, apribotą iki minimumo.
Atsižvelgdami į pirmines entuziastingas reakcijas, galime pasakyti, kad „Honda“ pataikė vinį į galvą!
Tačiau nesuklyskite, mechanika išlieka itin moderni, o iš tiesų CBR1000RR variklis išpūstas iki 145 AG, taip pat randame didelę dalį sportinio automobilio elektronikos.

Remiantis šiuo visiškai nauju CB1000R, Honda pristatė koncepciją savo stende CB4 perėmėjas, puikus high-tech kavinių racer .

Honda CB300R 2018 m

Honda CB300R 2018 m

Ir šios „Neo-Sport-Café“ asortimento staigmena tęsiasi su 2 papildomomis mašinomis: „Honda“. CB125R ir CB300R.
300 cm³ versija (tiksliai 286 cm³, toks pat blokas kaip ir CBR300) skirta A2 licencijai, jos galia 31 AG ir likęs ekonomiškas. Tačiau „Honda“ nenori to padaryti „nuolaidų“ motociklu ir užtikrina aukščiausios klasės apdailą bei stebinančią šios kategorijos įrangą. Tai liudija inercinis blokas, kuris analizuoja motociklo padėtį, kad būtų optimizuotas stabdymas ir ABS veikimas.

Honda CB125R 2018 m

Honda CB125R 2018 m

CB125R bus puiki alternatyva Yamaha MT-125 ir Duke 125 125 rodsterių segmente.

Honda gl1800 goldwing 2018 m

Honda gl1800 goldwing 2018 m

Pagaliau galėjome pamatyti naujienas GL1800 Goldwing. Sukurti mitą niekada nėra lengva užduotis, juo labiau, kai kalbame apie tokį legendinį motociklą.
„Honda“ ėmėsi lošti ir visiškai pergalvojo savo flagmaną: 2018 m. versija yra lengvesnė (tik „Goldwing“, ty 365 kg), kompaktiškesnė ir sportiškesnė. To negalima padaryti nesumažinus keliamosios galios, kuri dabar siekia 110 litrų. Jame įdiegta nauja priekinė pakaba, panaši į BMW telesvirtį, kuri neleidžia motociklui stovėti net stipriai stabdant, ir režimą, leidžiantį važiuoti „ėjimo tempu“, kad būtų lengviau manevruoti labai mažu greičiu. Galiausiai bus galima įsigyti ir versiją su DCT automatine pavarų dėže.
Borto įranga buvo visiškai peržiūrėta ir daugiausia įkvėpta to, kas egzistuoja automobilių pasaulyje su dideliu 7 colių ekranu ir centrine vairasvirte, leidžiančia naršyti po daugybę meniu.

Kawasaki, greitas didysis turas

Kawasaki ninja h2 sx 2018 m

Kawasaki ninja h2 sx 2018 m

Kawasaki pusėje randame H2 SX, dabar žinomo itin sportiško H2 sport-GT versija su suspaustu varikliu.
Variklis išlaiko savo kompresorių ir 200 AG, tačiau buvo peržiūrėtas, kad būtų daugiau prieinamos esant žemiems ir vidutiniams apsisukimams ir turėtų sunaudoti mažiau degalų. Būtinas pilnas bagažas, atitinkantis motociklą, pagerintas vairuotojo ir keleivio patogumas, taip pat apsauga, tinkama ilgoms kelionėms.
Aukščiausios klasės mašinoje H2 SX yra visa elektroninė pagalba, kurią siūlo Kawasaki. Parduotuvėse galima įsigyti nuo kito pavasario už maždaug 23 191,67 € kainą.
Taip pat pažymime, kad yra versija, pažymėta „ SE“, kuris papildo keletą priedų, tokių kaip spalvotas TFT ekranas prie prietaisų skydelio, prisitaikantys priekiniai žibintai posūkiuose, šildomos rankenos ir kt.

Kawasaki zx-10r se 2018 m

Kawasaki zx-10r se 2018 m

Iš sporto pusės, Ninja zx-10r se buvo atskleista: ZX-10R evoliucija su pusiau aktyviomis Showa pakabomis, kurių parametrai valdomi elektroniniu būdu, priklausomai nuo važiavimo režimo, kaip, pavyzdžiui, siūlo Ducati Panigale S.

Kawasaki z900 RS 2018 m

Kawasaki z900 RS 2018 m

Be tvankaus neo-retro Z900RS, pristatyto Tokijuje spalio pabaigoje, Z900RS kavinė buvo pristatytas Milane. Su ryžtingai retro apgaubiu šakės galvutės gaubtu ir specialiu balnu, padėtis yra labiau į priekį dėl žemesnių vairo. „Kawasaki“ turėtų pasiūlyti didelį parinkčių katalogą, leidžiantį pritaikyti savo įrenginį.

Dar viena nauja funkcija motociklininkams, turintiems A2 pažymėjimus, aktuali Ninja 400 (kuris pakeičia Ninja 300), aprūpintas lygiagrečiu dvyniu, kuris išvysto 45 AG ir atkuria tam tikrus elementus iš kitų prekės ženklo mašinų, tokių kaip Ninja 650 prietaisų skydelis. Tai planuojama 2018 m. kovo mėn. už kainą, kuri turėtų būti mažesnė nei 6 050,00 € .

Galiausiai Kawasaki bendrauja atvykus a Z125 ir a Ninja 125 2018 metų pabaigai.

Suzuki, mirtinai ramus

Pas Hamamatsu gamintoją reikia pasakyti, kad jis yra labai ramus. Po to, kai pernai buvo pristatyti dideli nauji prekės ženklo produktai, GSX-R1000 ir GSX-S750, šiemet liko nedaug naujovių.

Suzuki sv 650x2018

Suzuki sv 650x2018

Vis dėlto atkreipkime dėmesį į buvimą SV650, savotiška garsiojo rodsterio kavinės racer versija.

Suzuki gsx-r 125 2018 m

Suzuki gsx-r 125 2018 m

Taip pat randame GSX-S125 ir GSX-R125, du nauji produktai, turintys bendrą bazę, pristatyti prieš kelias savaites.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Cedric

Vairavimo mokytojas nuo 2008 m. ir motociklininkas beveik 20 metų, esu CFSR saugaus eismo mokymo centro, esančio Valenciennois, motociklų vadovas. Ruošiame studentus licencijai gauti, bet taip pat ruošiame būsimus instruktorius visame regione. Taip pat atidariau svetainę „Le Moniteur Hors Des Clous! 2016 m., siekiant pasidalinti savo nuomone apie automobilių/motociklų naujienas ir populiarinti saugaus eismo principus. Kasdien naudodamasis privilegijuoto stebėtojo pareigomis, stengiuosi atkreipti ypatingą dėmesį į kelių eismo saugumą, teisės aktus ir mokymus.

Be komentarų

Pridėkite savo