Sekite mus :

BMW R Nine T Spezial ir Racer testas


Kai manęs paklausė, ar man įdomu išbandyti paskutines dvi BMW R Nine T versijas, galite įsivaizduoti, kad ilgai nedvejojau! Reikia pasakyti, kad šiemet pasirodžiusios Spezial ir Racer versijos charakterio nestokoja. Bet ko jie verti ant asfalto? Norėdamas tai išsiaiškinti, per savaitgalį Le Touquet paėmiau jų vairą. Pakeliui !

Taigi, aš išvažiuoju iš Paryžiaus gražuolė Bmw nine t special. Buvau perspėtas: „ kelias nieko įdomaus "Veiksmingai! Po penktadienio vakaro Paryžiaus eismo, kur mano vokiečių kalba buvo visiškai rami, greitai supratau, kad virš 90/100 km/h išsigelbėjimo nėra!

Gerai, stumiu dureles, tai rodsteris, be priekinio stiklo, to ir buvo galima tikėtis. Kad ir kas nutiktų, aš nebeturiu pasirinkimo. Turiu sugerti 2h20 vairavimo greitkeliu, svyruojant tarp 110 ir 130, tokiu labai drėgnu oru įsikibusi į vairą kaip midija ant uolos. Džiaugsmas….

Laimei, atvykus į Motoblouz čia buvo šiaurietiškas sutikimas ir viskas greitai buvo pamiršta. Praėjusią naktį saulė pakilo virš Carvin ir aš nekantrauju pradėti geriau su savo BMW R Nine T!

BMW R Nine T, gryna rinkodara?

Bet nuo ko pradėti? „Nine T“ yra dabartinė per pastaruosius dešimt metų BMW įgyvendintos rinkodaros strategijos kulminacija. Vienu metu Europos gamintojai susidūrė su Japonijos pramone, kuri turėjo naudos dėl geresnių gamybos sąnaudų, iš dalies dėl valiutų kursų. Norint išgyventi, tiesioginė konkurencija nebuvo įmanoma. Siūlyti klientams tą patį už daugiau pinigų neveikia, net jei jums naudinga „ pagamintas mūsų namuose ».

Todėl kiekvienas turėjo dirbti su savo pozicionavimu ir rasti prekės ženklo teritoriją, kurioje galėtų egzistuoti. BMW ši žaidimų aikštelė jau seniai buvo skirta motociklams „tyrinėtojams“ ir „visada keliaujantiems“ motociklams gaminti su aukšto lygio komforto ir saugos įranga.

Nuo tada rinkos sąlygos pasikeitė ir BMW Motorrad turėjo iš naujo išrasti save, kad išplėstų savo klientų bazę. Užleisk vietą S1000RR, S1000R, motoroleriams, net elektriniams! Tačiau vienas dalykas lieka įsitvirtinęs jų DNR: jie tiksliai pažįsta savo klientus ir kaip jie naudoja savo motociklus. BMW yra motociklai, su kuriais reikia gyventi.

"Aš žinau tave"

„Aš tave pažįstu“, – atrodo, ką šiandien man sako mano BMW R Nine T. Bet eikime prie esmės. Butas dvynys turi istoriją ir gerbėjų. Aistringiausi nedvejodami medžioja senbuviai ir pasilepinkite itin minimalistiniu gryniausiu café racer stiliumi. Devyni T klientai yra beveik tokie pat švarūs, išskyrus tai, kad jie tikrai vertina tai, kad turi naują ir modernų motociklą „senovinėje“ aplinkoje.

Taigi jūs supratote, kad šio susitikimo pradžios taškas yra 1200 butas dvynys. Jame sumontuota dešimt BMW modelių (įskaitant penkias „Nine T“ versijas), tačiau jo rašymas buvo patobulintas, kad atitiktų kavinės racer dvasią. Taigi jis atrodo šiek tiek tuščiaviduris nei R1200R, bet įnirtingesnis sūkiuose, nors yra šiek tiek mažiau galingas (-15 AG). Sukimo momento ir galios vertės yra artimos, tačiau dujų rankenos žemėlapis (elektrinis) ir variklio žemėlapis leidžia pajusti tikrą dvasios skirtumą tarp versijų.

Likusiai buto savybės nesikeičia. Jis nesukelia jokių trūkčiojimų esant labai mažoms apsukoms, todėl intensyviame eisme galite judėti ant degalų srovelės pirmas nenukritus. Tai puikus art . Dėl itin žemo svorio centro motociklas yra labai judrus važiuojant nedideliu greičiu, nepaisant didelio svorio. O važiuojant didesniu greičiu alkūninio veleno ašis važiavimo kryptimi padeda išlaikyti motociklo manevringumą, nepatiriant variklio inercijos važiuojant dideliu greičiu. Jei nežinote apie butą, keliais žodžiais tai yra techninis sprendimas, kuris vis dar yra prasmingas.

Ciklo dalis: Tiksli, bet sunki

Kadangi kalbame apie variklio įtaką dviračio elgesiui, galime pereiti prie važiuoklės. Apversta šakė, Brembo radialinis stabdymas, atrodo kaip S1000R komplektas! Na, neperdėkime, BMW R Nine T yra standus, tikslus, judrus, stabilus ir... sunkus.

Jei reikėtų apibrėžti jos elgesį, sakyčiau, kad ji nusitaikė į estetą, savo trajektorijos mylėtoją. Gali greitai eiti toliau, ne tame klausimas, bet neskubama, reikia gerų manierų, klasės, požiūrio, vertybių. Stabdome linijoje, palydėdami sankabą perjungiame žemyn (čia su galiniu ratu nušluosite kelią per visą plotį) ir sklandžiai, be smurto įvažiuojame į kampą. Norėdami įvažiuoti į vingį, galite laikyti įjungtus stabdžius, tai nei pakils, nei trajektorijos nepraplatins, svarbu tik tinkamai įvažiuoti.

Eidami aplinkui, nedvejokite. Neslystantis ir važiuoklės standumas užtikrina grūdėtumą. Sunkvežimių pora ištrauks jus iš posūkio su euforišku naikintuvo-bombonešio garsu. Kai sakiau, kad BMW atliko nepaprastą rinkodaros darbą!

Ar galite įsivaizduoti tipišką „Nine T“ klientą? Sakyčiau, tai daugiausia vyras, apie 50 metų, jau seniai moka vairuoti motociklą. Jis ieško vertybių, tiesos. Jis teikia didelę reikšmę savo stiliui, buvimui savimi, jaukumu savo odoje. Jūsų motocikle požiūris ir padėtis eina koja kojon su kruopštaus trajektorijų paieška.
Ar žinote „BMW Motorrad“ serijos „Nine T“ variantų pavadinimus? „Paveldas“ nėra atsitiktinumas, mes esame gerai ant vertybių perdavimo žemės.

Pragariškas biudžetas, bet tinkamas užbaigimas

Matau, kad ateini, viskas labai gerai, bet “ Jis taip pat turi turėti gražią banko sąskaitą! » Iš tiesų... ir ypač dėl Spezial. Kam ? nes BMW R Nine T Spezial jau prasideda nuo 16 133,33 €, kai visi kiti jo variantai yra nuo 13 iki 14 116,67 €. Apverstos šakės ir radialinių suportų kaina, bet ne tik. Pavadinimas „Spezial“ Tai ne daugiau ir ne mažiau kaip BMW Motorrad pritaikymo paslaugos pavadinimas.

Šlifuoto aliuminio bakas, „Spezial“ dažai, „Option 719“ cilindrų galvučių dangteliai, juodai anoduoti ir iškirpti iš masės, tos pačios konstrukcijos variklio korpusai, personalizuotas odinis balnas, galinių sagčių atramos taip pat anoduotos ir supjaustytos iš masės, lygiai taip pat ir stabdžių svirtelėms ir sankaba, žinoma, reguliuojami tarpai, anoduotos ir apdirbtos vairuotojo ir keleivio kojų atramos plokštės... Neišmeskite jų, puodelis pilnas, kitaip nei jūsų banko sąskaita, kuri gerokai sumažėjo.

Vienintelis dalykas, kurio jame nebuvo, buvo tylus Akrapovic, bet atvirai kalbant, originalus garsas yra tobulas. Ar kada nors girdėjote, kaip praskriejo Antrojo pasaulinio karo bombonešis? Būtent taip ir jam puikiai tinka.

„nine t spezial“ – širdies pirkinys

Taigi, ar verta? Jei perkate iš širdies, taip, nedvejodami. Nesvarbu, ar tu vyras, ar ne (mano princesei patinka vairuoti Nine T), nesvarbu, ar tau 50 metų, ar ne (jai 28), ne tai svarbu. Svarbu yra vibracija, alchemija, kuri sukuriama tarp jos ir jūsų.

„The Nine T Racer “: ar matėte mane, prabangaus stiliaus

Tiems, kurie iki šiol sekė, buvo planuojama išbandyti antrąjį BMW R Nine T modelį. racer. pastarasis nuo Spezial skiriasi daugiausia savo priekine ašimi, nes turi klasikinę šakę be radialinių suportų. Jame nebėra platus vairas, o apyrankės, kurios pakreipia jus į priekį. Jį puošia puiki šakės karūna ir keleivio sėdynės atlošas gryniausiu pirmųjų motociklų, skirtų greičiui, stiliumi.

Turiu pripažinti, kad ne kelionė į Le Touquet leis man jį įvertinti pagal tikrąją vertę. Greitkelis, tiesus valstybinis kelias 90 km/h (dieve, kaip skaudu bus prie 80), lietus, policija ir statybiniai radarai, pastatyti iškart už valstybinio kelio kalvų viršūnės,... nuoširdžiai aš Argi aš nebuvau labai susikoncentravęs į testą iki atvykimo į Le Touquet.

Tai nesudėtinga, BMW R Nine T Racer patraukė žmonių dėmesį. Nebegaliu suskaičiuoti specialiai man skirtų nykščių, šypsenų ir sveikinimų. Nuostabu. Reikia pasakyti, kad net labiau nei „Spezial“ Racer yra veidas, žvilgsnis. Su juo jūs aiškiai parodote savo vertybes: „ ponai, užveskite variklius! »

Fu, posūkiai!

Laimei, grįždamas galėjau dar šiek tiek pasimėgauti mašina. Kelias išdžiūvo, o nukrypimai mus nuveda į nelygesnius kelius. Sąžiningai, nėra pastebimo elgesio skirtumo su Spezial. Akivaizdu, kad ne kelyje, važiuojant protingu greičiu, galime pajusti skirtumą tarp dviejų priekinių ašių standumo ir stabdymo galios.

Be to, radikalesnė padėtis aiškiai skatina vairuoti ir pasinaudoti itin sveikos važiuoklės privalumais. Nors jame yra šakės karūnėlė, jis yra mažiau linkęs jus sekti dideliais šalies keliais nei Spezial. Papildoma apsauga tikrai yra, bet pakreipta padėtis greitai jus sulaužys. Ne, jo žaidimų aikštelė yra kalnų kelias, vingiuotas Ardéchoise kelias. Jei vyksite į Korsiką tarp Corte ir Ajaccio, nenorėsite išvykti, jis tam sukurtas! Posūkiai, greičiai nuo 70 iki 90 ir kraštovaizdžiai, kurie jus priblokš – tai ideali žaidimų aikštelė.

Kuriuo tave sužavėti?

BMW R Nine T yra motociklas, skirtas džentelmeniškam motociklininkui (arba, žinoma, damai). Vienas yra šiek tiek universalesnis už kitą, bet vis tiek jie jums neparduoda. Jei įsimylite juos, šis straipsnis geriausiu atveju jus tik nuramino, jūs jau žinote, kad esate sukurti vienas kitam. Klasė, išskirtinumas ir grynos emocijos, ji tave pažįsta, patikėk manimi !

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Nikolajus

Kasdien automobilių pramonės produktų vadybininkas, mėgstu mechaniką, garažo kvapus ir – atspėkite – motociklus! Kelyje ir trasoje mano leitmotyvas: malonumas širdyje! Man ypač patinka susieti savo darbą ir aistrą, išbandydamas skirtingo naudojimo ir charakterio motociklus. Tobulas motociklas? Manau, kad yra (beveik) tiek pat, kiek baikerių profilių ;-)

Be komentarų

Pridėkite savo