Sekite mus :

Honda NM4 Vultus: Motociklas ne motociklininkams


Išbandykite aplink save: naujasis „Honda NM4 Vultus“, kurį savo keliais išvysime nuo birželio mėnesio, atbaido dviratininkus ir džiugina kitus! Tikrai naujoviška mašina, kuri nepalieka abejingų...

Honda NM4 Vultus: mokslinė fantastika nuo birželio mėnesio jūsų Honda atstovybėje

Ne, NM4 Vultus nėra dar vienas apsišvietusio Akiros gerbėjo kūrinys. Šis dviratis, pusiaukelėje tarp motociklo ir motorolerio, taip pat nėra stiliaus studija (skirtingai nei puikus Audi motorrad supersport 10r) arba prototipas, atskleidžiantis motociklų gamintojo viziją per 20 metų. Mašina, kurią turite prieš akis, yra naujausia nauja 2014 m. Honda! Kitaip tariant, jis mūsų kelius pasieks labai greitai, nuo šios vasaros, jei tikėsime „Honda“…

Motociklas „naujai vartotojų kategorijai“

Ar tau tai negražu? Nesijaudink, tu nesi taikinys! Dixit Lairas, su NM4 Vultus, „honda“ visų pirma nori atkreipti dėmesį į naują vartotojų kategoriją ir tam pasamdė 20–30 metų dizainerių komandą. Rezultatas yra švelniai tariant netipiškas ir destabilizuoja motociklininkus, kurie dažnai yra prisirišę prie tradicinės savo mašinos koncepcijos. Tačiau atlikite testą aplinkui: „ne motociklininkai“ tai mėgsta ir su džiaugsmu įsivaizduoja save už šio motociklo vairo, kuris jiems atrodo patogus ir efektyvus.

„honda“ mąsto už dėžės ribų

Gamintojai dažnai kritikuojami dėl savo motociklų homogeniškumo ir užslėpto vaizduotės trūkumo, kuris išryškėja dviračių automobilių parodose. Pripažinkime, kad kelerius metus Honda išvengia šios mieguistos logikos ir pristato tikrai novatoriškus motociklus : mes galvojame, pavyzdžiui, apie prieš 6 metus išleistą stulbinamą išvaizdą turintį DN-01, VFR 1200 su DCT pavarų dėže, „Integra“ paspirtuką ar net CTX. naujas motociklas 2014m. Jo NM4 Vultus yra naujas šios neįprastos filosofijos pavyzdys, bent jau konkurentų atžvilgiu.

Vultus, pritaikytas kasdieniam gyvenimui

Pagal Moto-Net.com, Honda NM4 Vultus naudoja 750 cm3 dvigubą Honda Integra cilindrą su DCT dvigubos sankabos pavarų dėže. Kitaip tariant, jame mažiau dėmesio skiriama neapdorotai galiai, o ne gerai nustatytam sukimo momentui ir sumažintam sąnaudoms (skelbiamas 3,5 l/100 km, t. y. 330 km atstumas), labiau atitinkantis šiuolaikinius eismo apribojimus, radarai ir 30,25 € pilni bakai.

Trumpai tariant, nesulaukęs vieningo pritarimo ir tikriausiai pasmerktas komercinei nesėkmei Prancūzijoje, „Honda NM4 Vultus“ turi nuopelnų, kad motociklų žemyne ​​išvalytų vis dar neištirtus kelius. Ir vien tai nusipelno pagarbos!

Žymos Kelias

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

3 komentarai

Pridėkite savo
  1. aleksas 2017 m. vasario 5 d., 14.54 val. Atsakymas

    Mes visi tai žinome, kad evoliucija yra baisu, laikykitės savo senų ratų, jokios evoliucijos visame motociklų parke, visos markės kartu. Net gaila, kad su šiuo Vultus mes nesusiejome garsiojo DN 01 transmisijos veleno Aišku, netipinis motociklas, o automobilių pramonėje hibrido pirmtakai... išmintingiesiems!!!

Pridėti naują komentarą