Sekite mus :

5 šaunūs japoniški motociklai, neįvežti į Prancūziją


Honda VTR 250

Ar žinojote, kad daugelis Japonijoje sukurtų motociklų yra išskirtinai skirti Japonijos rinkai? Atraskite keletą labai gražių vietinių mašinų, kurias norėtume pamatyti atvykstant į Prancūziją!

Japonija, mitinė žemė, kurioje įsivaizduojama daugybė motociklų, kurie yra mūsų aistros objektas... Tačiau ar žinojote, kad daugelis modelių yra skirti tik Japonijos rinkai? Atraskite tokius, kuriuos mielai įsivaizduotume savo garaže.

„Honda VTR 250“: klasikinis, reguliariai atnaujinamas

Klasikinis tekančios saulės šalyje mažasis VTR 250 neseniai buvo perdarytas. Dėl nedidelio poslinkio jis gali pasigirti aukščiausios klasės padėtimi, jo plieninis grotelių rėmas vertas (įkvėptas?) Ducati Monster, skysčiu aušinamas dvynys ir aukščiausios klasės apdaila. Galima įsigyti rodsterių ir pusiau pakabinamų versijų, jos išvaizda yra draugiška, kuri leistų pritraukti jaunus ir patyrusius vairuotojus. Pirmoji klasėje, kuri už savo prestižą ima didelę kainą: Japonijoje jį galima prisijaukinti 4 537,50 €... Oi!
Daugiau informacijos apie acidmoto.ch

Suzuki GS1200SS

Suzuki GS1200SS grįžta į Japoniją 2014 m

Suzuki GS1200SS: Atgal į 2014 m

Šis 80-aisiais pagamintos mašinos pakartotinis leidimas susijęs tik su japonais. Taip, jiems legalus važiavimas 1200 m. yra neseniai atsiradusi galimybė, kuri verčia kai kuriuos gamintojus, tokius kaip „Suzuki“, pateikti „vyriškesnę“ mašinų versiją, kuri anksčiau buvo apribota iki 750 cm³ cilindrų darbinio tūrio. Suzuki GS1200SS turi 4 cilindrų oro ir alyvos variklį, turintį didelę galią ir sukimo momentą iš Bandit 1200. Tikra vertybė, kurios sportiškumą ypač sustiprina ši šakės galvutė, papuošta dviem itin vintažinėmis optikomis, suteikiančiomis gatvės racer išvaizdą.

Kawasaki Estrella 400

Gražus Kawasaki Estrella 400

Kawasaki 400 Estrella: kitas derlius iš Kawa

Mono gerbėjai neabejotinai žino jo 250 cm³ protėvį, kuris buvo platinamas Prancūzijoje 90-aisiais. Įsivaizduokite, kad mažoji 400 cm³ versijos „Estrella“ 2014 m. randa vietą tarp „Kawasaki“ pardavėjų... vis dar Japonijoje. Gaila, nes šiai žaviai ir ekonomiškai mašinai netrūksta argumentų sudominti vis didesnį skaičių miestiečių, ieškančių paprastos ir kiek charizmatiškos transporto priemonės. Ir tada ji nebūtų viena šioje rinkoje, nes paryžiaus automobilių parodoje grįžo Yamaha SR 400 ! Taigi 2015 m., pone Kawasaki?
Daugiau informacijos apie www.masmoto.net (ispaniškai…)

Yamaha XJR 400

Yamaha XJR 400, ištikima to paties pavadinimo 1300 kopija

Yamaha XJR 400: 1300, Japonijos rinkos versija

Tekančios saulės šalyje karaliauja maži darbiniai tūriai... Didelių kubelių apmokestinimas įpareigoja, 400 cm³ užima liūto dalį, o daugelis didesnio darbinio tūrio motociklų, kaip žinome Europoje, Japonijoje yra 400 cm³ versijų. . Tai yra Yamaha XJR atvejis, kurio 400 modelis iš premier žvilgsnio aiškiai apgautų visus: atrodo lygiai taip pat, kaip jo didžioji sesuo 1300. Nors šio įspūdingo, bet ekonomiško motociklo Yam JP kataloge nebėra, jis lieka nuoroda vietoje.
Daugiau informacijos apie www.xjrteam.com

Honda super cub 110

Honda Super Cub 110, daugiau nei 60 metų Honda kataloge

Honda Super Cub 110: dažniausiai gaminama antžeminė transporto priemonė

Kadangi kiekvienam yra kažkas, o aš savo ruožtu be galo žaviuosi šiomis mažomis, nesugriaunamomis komunalinėmis transporto priemonėmis, norėčiau užbaigti šį nebaigtinį sąrašą Honda Super Cub 110. Istorinis 1958 m. Honda Cub palikuonis, šis kuklus, labai blaivus dviratis automobilis užima pavydėtiną daugiausiai pasaulyje gaminamo antžeminio transporto priemonės poziciją – nuo ​​serijos pasirodymo užregistruota beveik 70 mln. Pagarba! Prancūzijoje parduodamas „Honda Wave 110i“ gali atlikti panašų vaidmenį.
Daugiau informacijos apie www.mini4temps.fr

O jūs, ant kurių iš šių mašinų norėtumėte matyti save?

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

3 komentarai

Pridėkite savo