Sekite mus :

Elektrinio motociklo vaizdo įrašas: „Brammo“ supurto šilumą su savo Empulse RR


Icon dar kartą mus nudžiugins vienu iš šių vaizdo įrašų, kuriame amerikietiškas prekės ženklas turi paslaptį pabrėžti savo naujosios „Hypersport“ kolekcijos produktus: gražius kelius, didelius pagreičius, didelius kampus, didelius ratus, dviem žodžiais tariant: dideli vatai! Ir tai apie Wattsą tiesiogine prasme… Motociklai, kuriuos talentingai vairuoja du oficialūs Icon Brammo“ komandos lenktynininkai (Benas Bostromas ir Shane'as Turpinas), yra ne kas kitas, o „Empulse RR“, elektrinio sportinio automobilio flagmanas.

Elektra įgauna pagreitį…

Dideli vatai, gerai, bet kaip su „tradiciniais“ sportiniais automobiliais? Kaip tokia, Amerikos svetainė sportrider.com deda pirštą į pikantišką temą: šie elektriniai hipersportiniai automobiliai, anot jo, galėtų pranašauti motociklų lenktynių ateitį trumpesniu laikotarpiu, nei mes įsivaizduojame! Kai pažvelgsime į elektrifikuojančią (mouarf) šių mašinų veikimą, tikrai kyla klausimas. Garsiose trasose, tokiose kaip Tourist Trophy, kiekvienais metais skirtumas su „tradicinių“ šiluminių motociklų laikų mažėja. Ir antAHRMA griaustinio garsas, įvykis, kurį cituoja sportrider.com jo straipsnis šia tema, Ducati 1199 Panigale buvo visiškai nukritęs į antrąją vietą, po Brammo Empulse RR... Ar užverstas puslapis?

Didesnė erdvė pažangai elektros pusėje

Be to, elektros variklių/baterijų mazgai turi naudos iš labai neseno didelio masto plėtros, kuri šiuo metu apima biudžetus, kurie yra neproporcingi astronominėms sumoms, skirtoms šiluminei energijai. Galime teisėtai tikisi daug didesnės pažangos per ateinančius metus elektros srityje. Per pastaruosius trejus metus svetainė electricracenews.com priduria, kad starto tinklelyje vis daugiau gaminamų elektrinių motociklų „eRoadRacing“ pasaulio taurė (pagrindinis tarptautinis konkursas, skirtas elektriniams motociklams), ir kad jų pasirodymas būtų patikimas. Ar ilgalaikėje perspektyvoje visiškai dominuos elektra?

Pragmatizmas ar emocijos?

Išlieka emocinė „mechanikos, tikroji“ dimensija, pilnas dumblo, vibracijos, triukšmo. Tačiau pragmatizmas galėjo nugalėti, nes 4 taktų vyravo prieš 2 taktus, viršutinius skirstomuosius velenus virš šoninių vožtuvų, o sandarų alyvos indą – prieš alyvos tepimą...

Trumpai tariant, mes dar ne ten... Šiuo metu leiskite save sužavėti šiuo puikiu vaizdo įrašu, kuriame pristatoma būsima Icon kolekcija, švilpiant elektros varikliams!

Nuotraukos Brammo ir Icon

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

1 komentaras (-ai)

Pridėkite savo