Sekite mus :

Yamaha YZF-R3, naujas 300 cc sportinis dviratis 2015 m.


„Yamaha“ ką tik atskleidė visuomenei, kad 2015 m. bus pristatytas R3 – mažas, lengvas sportinis dviratis, skirtas rasti vietą tarp YZF-R 125 ir R6. Pirma informacija ir nuotraukos, belaukiant naujojo R1!

Maži varikliai tikrai populiarūs! „Yamaha“ iš tiesų ką tik pristatė naują 300 cm3 darbinio tūrio sportinį automobilį YZF-R3, kuriuo neabejotinai galėsime pasigrožėti kitame Milano šou. Atitinka su A2 leidimu susijusias taisykles, yZF-R3 yra lengvas supersportinis aparatas skirtas kasdieniam naudojimui.

Yamaha YZF-R3, atsakymas į Kawasaki Ninja 300 ir Honda CBR 300 R

Šis sportinis automobilis, užbaigiantis diapazoną tarp YZF-R125 ir YZF-R6, siekia idealus kompromisas, puikiai tinkantis 125cc savininkams, ieškantiems didesnio darbinio tūrio. Dėl lengvos važiuoklės ir subalansuoto bei galingo 321 cm3 darbinio tūrio dviejų cilindrų variklio YZF-R3 yra sukurtas taip, kad būtų patogus visose situacijose: mieste, mažuose keliuose ar greitkeliuose.

Atrodo, kad naujokas imasi techninių sprendimų, kuriuos išbandė didžiosios 600 ir 1000 cm³ seserys – tai ženklas, kad turi būti patogu nusidėvėti savo šoną. padangos. Bet kokiu atveju linijos atrodo glaudžiai kilusios iš R1 ir kitų R6.

Jei tai dar nebuvo oficialiai paskelbta, jo kaina turėtų svyruoti tarp 5 344,17 € ir 5 747,50 € .

Apie Yamaha YZF-R3 variklį

  • 321 cc, skysčiu aušinamas, keturių taktų, 4 vožtuvų, dvigubas viršutinis skirstomasis velenas, dviejų eilių variklis
  • 30,9 kW (42 AG) esant 10 750 aps./min
  • 29,6 Nm (3+1910 kg-m) esant 9000 aps./min
  • Tiesioginės pavaros skirstomasis velenas puikiai veikia esant dideliam apsisukimų dažniui
  • Kaltiniai aliuminio stūmokliai sumažina judančią masę
  • Lengvi ir tvirti korpuso grūdinti švaistikliai
  • Lengvi, mažos trinties DiaSil cilindrai
  • Poslinkio cilindrai sumažina trinties nuostolius
  • Kompaktiška degimo kameros konstrukcija
  • Du viename duslintuvas, įkvėptas R6
  • Sujungtas pagrindinis balansas
  • Progresyvūs droselio skriemuliai sklandžiam įsibėgėjimui

Yamaha YZF-R3 važiuoklės techninės charakteristikos

  • Lengvas vamzdinis deimantinio stiliaus plieninis rėmas
  • Svoris 169 kg sauso
  • Optimalus svorio paskirstymas tarp priekio ir galo
  • Trumpa 1380 mm ratų bazė
  • Ilga svyravimo svirtis, įkvėpta R1, su identišku svyravimo svirties ir ratų bazės santykiu
  • 41 mm priekinė šakė ir 130 mm eiga
  • Lengva monokrosinė galinė pakaba su 125 mm ratų eiga
  • Lengvi 10 stipinų lietaus aliuminio ratai
  • 298 mm plūduriuojantis diskas priekyje ir 220 mm diskas gale
  • Originali ABS stabdziu sistema
  • Daugiafunkcis prietaisų skydelis, analoginis apsukų skaitiklis ir skaitmeninis spidometras
  • Sėdynės aukštis 780 mm su vairuotojo ir keleivio sėdyne
  • Užsegamos rankenos su plačiu 68 laipsnių posūkio kampu
  • 14 litrų degalų bakas pasižymi dideliu autonomiškumu

Šaltinis ir nuotraukos: www.yamaha-motor.fr

Ar jums patiko šis straipsnis? Pasidalykite ja su draugais naudodami šiuos mygtukus:

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.