Sekite mus :

Enduropale 2018: epinės lenktynės!


Sekmadienį, sausio 28 d., nuvykau į Le Touquet dalyvauti 2018 m. Enduropale leidime. Taip pat iš karto galėčiau pasakyti, kad man visiškai svetimas „motociklų, važiuojančių ne asfaltu“, pasaulis. Tačiau nebūtina būti visureigiu ar enduro entuziastu, kad įvertintum šį legendinį renginį daugeliu aspektų!

Atsiminimai

Tai tikrai ne pirmas kartas, kai dalyvavau šiose legendinėse lenktynėse. Tačiau turime grįžti (labai) toli atgal: 1990 m. vasario mėn. Man dar nebuvo dešimties metų, tačiau prisiminimai išlikę: Variklių ūžimas ir minia, susirinkusi palei trasą (ar net tuo metu trasoje) , neįtikėtina bėda, į kurią visi šie lakūnai savo noru atsidūrė, bet visų pirma jų geležinė valia visada sėsti į balną ir vėl iškeliauti, o tai sukėlė mažo berniuko, kuriuo aš tuomet buvau, susižavėjimą.
O praėjus ketvirčiui amžiaus, neilgai trukus supratau, kad nelabai kas pasikeitė!

Enduro dvasia nepaliesta

Žinoma, mašinos ir įranga yra modernesnės, tačiau Le Touquet, nuo 2006 m. pervadinto Enduropale, enduro dvasia išliko: įvairių sluoksnių pilotai trinasi, nesvarbu, ar jie būtų anoniminiai mėgėjai, ar šlovės pilotai legendinėse lenktynėse. Tai taip pat finalas fFM smėlio lenktynių čempionatas.

Paleidimas iš naujo po kritimo!

Paleidimas iš naujo po kritimo!

Kova pirmiausia su pačia trasa – 12,6 kilometro smėlio – ir stichijomis. Atrodo, kad labiausiai patyrę vairuotojai skraido aukščiau trasos, kur kai kurie nukrenta ir vis labiau įstringa kiekvieną kartą, kai juos aplenkia konkurentas.

Įvairių sluoksnių vairuotojai trinasi, nesvarbu, ar tai būtų anoniminiai mėgėjai, ar žinomi lenktynininkai legendinėse lenktynėse.

Profesionalai ar mėgėjai, kiekvienas vairuotojas demonstruoja geležinį ryžtą ir pradeda iš naujo kartais po kelių minučių sustojimo. Jei ką tik po kritimo į jūsų mašiną atsitrenkė kitas motociklas, o jums reikia stengtis iš naujo užvesti visiškai išsekusį variklį, nelabai pavyksta sustabdyti konkurentų, kurie keliavo Le Touquet paplūdimiais šiame renginyje, vykstančiame kiekvieną kartą. žiema nuo 1975 m.

Viešojoje pusėje viskas taip pat mažai pasikeitė, o atmosfera vakare iš šeštadienio į sekmadienį perrašo tai jérôme'o Gosselino straipsnis 1992 m išlieka daugmaž identiškas šiemet, neskaitant stovyklavimo kopose, ekologijos klausimas, siekiant išsaugoti pakrantę. Dvasia ir autentiškumas išlieka tie patys.

Mitas legendinių lenktynių pradžia

1200 dalyvių iš 13 skirtingų tautybių išvyko apie 13.40 val. Saugumo sumetimais jie buvo suskirstyti į dvi grupes.
Lenktynės prasideda nuo „HoleShot Motoblouz “. Tikslas: premier įveikti premier posūkį Stella Plage, kuris eina 1,2 kilometro tiesia linija palei paplūdimį, nuo kurio duodamas startas.
Legendinė lenktynių pradžia, kurios metu bus galima pamatyti beprotiškus kūrinius, sukurtus tik siekiant laimėti skylę. Visų pirma turiu omenyje „kaukėtus“ pilotus, tokius kaip „Baltasis angelas“ arba „Detonatorius“, pastarasis pilotuoja SIMA prototipą, pagrįstą „Ducati D2“ 900 cm³ varikliu (2 metai prieš premier „Monster“ su tokiu pat varikliu). . Arba visai neseniai, 2008 m., Michaël Kavaliaoskas ant jo mašina, pagrįsta Honda CBR 900 (!) paruošė „Motoland Amiens“ komanda.

Šį kartą „HoleShot“ laimi Victoras Brossier. „Boulonnais“ pilotas surinko premiją 1 008,33 € ir, svarbiausia, tam tikrą prestižą!

Milko Potisek laimėjo karalienės turnyrą rankomis

Milko Potisek laimėjo karalienės turnyrą rankomis

Geriausi vairuotojai, kurie greitai išsiskiria

Pirmosios dešimtys minučių žiūrovams prabėga greitai. Neįmanoma nuobodžiauti, nes mūšis siaučia ant smėlio. Labai greitai pajuntami lygių skirtumai, o iš „porų“ greitai išsiskiria „top vairuotojai“. Šiuo klausimu ypatingas paminėjimas varžovui, nešiojantis minėtą daržovę ant šalmo!

Lenktynių viršūnėje randame favoritus: po kiek daugiau nei valandos atotrūkį padidina Milko Potisekas, aplenkęs Richardą Furą ir anglą Nathaną Watsoną. Pirmaujanti trijulė, kuri išliks didelę renginio dalį prieš Beauvais vairuotoją Richardą Fura nepasiduoda dėl peties traumos likus pusvalandžiui iki atvykimo.

Milko Potišekas išliks priešakyje iki pat pabaigos, tačiau įtampa išliko visiška iki paskutinės akimirkos. Pecquencourt Moto Club motociklininkas degalų papildė paskutiniame rate, kur viskas rodė, kad jis būtų kirtęs finišo liniją nepasibaigus pagrindiniam laikui, o tai būtų vėl pradėjęs lenktynes ​​papildomam ratui (apie 14 min.), kur viskas buvo sustingusi. galima.

Galiausiai taip nebuvo, o 28-erių šiaurietis pirmą kartą laimėjo turnyrą, o po jo - Nathanas Watsonas ir Camille'as Chapelière'as.

Kai ryžtas kelia susižavėjimą

Vienas dalykas aiškus – ne 3 lenktynių valandos nuslopino konkurentų ryžtą! Paskutinį pusvalandį žiūrovai dar jaučia, kiek kentėjo mažiau patyrę dalyviai. Vieni sulėtina greitį ir yra atsargesni, o kiti krenta vis dažniau ir kiekviena provėža tampa iššūkiu. Tačiau tik nedaugelis žmonių išmeta rankšluostį, kaip rodo mažas pasitraukimų skaičius tarp 1200 dalyvių, kurie šį sekmadienį dalyvavo lenktynėse.

Visų šių vairuotojų ryžtas kelia susižavėjimą, o jų nepaliaujamas noras toliau važiuoti daugiausia yra Enduropale „druska“.

500 000 žiūrovų

Euduropale savaitgalį pritraukia daugiau nei 500 000 žiūrovų!

Renginio verta publika

Reikia pasakyti, kad dalyviai gali tikėtis visuomenės paskatinimo. Vien pagrindinėse lenktynėse susirinko ne mažiau nei 300 000 visų tautybių žiūrovų!
Švelnus oras šį sekmadienį tikriausiai nesusijęs su rekordiniu lankomumu. Mes atvykstame pažiūrėti lenktynių su šeima ar draugais, kartais iš labai toli, kaip šie du paspirtukai iš Šveicarijos, kurie susitiko mieste, ne mažiau!

Reikia pasakyti, kad dalyviai gali tikėtis visuomenės paskatinimo. Vien pagrindinėse lenktynėse susirinko ne mažiau nei 300 000 visų tautybių žiūrovų!

Enduropale taip pat naudinga a platus žiniasklaidos nušvietimas, su visa transliacija keliuose televizijos kanaluose, tolesniais veiksmais per radiją ir internete. Nereikia nė sakyti, kad už enduro lenktynininkų stovėjo daug žmonių!

Šis palaikymas kartais net peržengia paprastą padrąsinimą... Kaip liudija kitą dieną po išbandymo socialiniuose tinkluose šurmulį sukėlusios scenos vaizdo įrašas, kuriame matome du žiūrovai pastatė Douais vairuotoją Tristaną Linglartą ant kojų ir paleiskite dviratį iš naujo, visa tai prieš bėgimo teisėjų akis.

Organizacija

Galiausiai, turime atkreipti dėmesį į šio renginio organizavimo kokybę: dalyvauja daugiau nei 1200 žmonių, kad užtikrintų sklandų šio neįtikėtino masto akimirką per 3 dienas, įskaitant Quaduropale, Enduropale Vintage ir Junior. ir Espoir renginius. Iš viso penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį į startą stojo daugiau nei 2000 vairuotojų!

Gražus tour de force, juolab kad šiais 2018 metais užfiksuotas a rekordinis žiūrovų lankomumas (apie 500 000 žmonių per savaitgalį) aplink trasą, taip pat partnerių kaime ir daugybėje pajūrio stendų.

Ištvermės vis dar, bet trasos teisėjų pusėje, visada reaguojantys, nepaisant šalčio ir į veidą išmestų kilogramų smėlio. Užstrigti trasos pašonėje ilgiau nei 3 valandas tokiomis sąlygomis nėra smulkmena. Gerai jiems!

Nepaisant nenuspėjamo oro, visuomenė apsupo trasą!

Nepaisant nenuspėjamo oro, visuomenė apsupo trasą!

Daugiau nei tik smėlio lenktynės

Jūs suprasite, kad tai, kas apibūdina Enduropale, yra daug daugiau nei paprastos lenktynės.
Kaip ir aš, dauguma žiūrovų tikriausiai nėra dirt bike ar smėlio lenktynių gerbėjai, tačiau tai jiems jokiu būdu netrukdo įvertinti šio renginio už tikrąją vertę.
Į Le Touquet atvykstame ne tik norėdami dalyvauti didžiausiose pasaulyje motociklų lenktynėse, bet ir dėl neįtikėtinos atmosferos, pasidalyti nepakartojama akimirka su artimaisiais ir beveik net pajusti renginio sunkumą su vairuotojais. Ir iš pažiūros nieko, retos motociklų lenktynės siūlo tokį reginį!

 

Dėka Jean-baptiste (dar žinomas kaip jbuzzzlightyear) už nuostabias nuotraukas!

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Cedric

Vairavimo mokytojas nuo 2008 m. ir motociklininkas beveik 20 metų, esu CFSR saugaus eismo mokymo centro, esančio Valenciennois, motociklų vadovas. Ruošiame studentus licencijai gauti, bet taip pat ruošiame būsimus instruktorius visame regione. Taip pat atidariau svetainę „Le Moniteur Hors Des Clous! 2016 m., siekiant pasidalinti savo nuomone apie automobilių/motociklų naujienas ir populiarinti saugaus eismo principus. Kasdien naudodamasis privilegijuoto stebėtojo pareigomis, stengiuosi atkreipti ypatingą dėmesį į kelių eismo saugumą, teisės aktus ir mokymus.

Be komentarų

Pridėkite savo