Sekite mus :

Klass GP – Motoblouz : startas Valensijoje


Pirmasis „Klass GP - Motoblouz etapas vyko po Ispanijos saule Valensijoje. Galimybė pristatyti jums šį čempionatą, kuriame varžosi 125 ir 250 dvitakčių 2000-ųjų, kurių naujasis partneris yra Motoblouz .

Metų laikai seka vienas kitą, bet Guy Bertin nėra vienodi. Prasidėjus 49-ajam varžybų sezonui (su 66 m., tai įmanoma!), 1980 m. pasaulio champion 125 kategorijoje vis dar dėvi odą ir toliau kibirkščiuoja trasoje. paddock dekanas vis dar yra toks pat lankstus ir greitas su savo Aprilia 250 RSW, gražiu monstru, turinčiu daugiau nei 100 AG ir mažiau nei 90 kg. Tačiau Valensijoje, prasidėjus 4-ajam „Klass GP - Motoblouz sezonui, prancūzas du kartus sugedo varikliui. Du kartus pakeitęs dvigubą savo itališkos mašinos alkūninį veleną, 2017-ųjų laimėtojas pagaliau lenktynes ​​stebėjo iš duobių, nes trūko pakankamai atsarginių dalių. Gaila: jam nepažįstamoje trasoje įveikęs tik 5 ratus, jis vis tiek sugebėjo pasiekti 6-ą laiką.

Kaip ir jis, šiame čempionate dalyvauja apie penkiasdešimt 2 taktų entuziastų, kuriuos Motoblouz nusprendė palaikyti. Po to, kai 2000-ųjų pabaigoje jis buvo pašalintas iš motociklų grandų, nebenaudojami cilindrai su skylutėmis visada turėjo savo gerbėjų. Lengvi, paprasti, galingi, 2 taktai motociklai siūlo neprilygstamus vairavimo pojūčius. „Kartą paragavus sunku grįžti prie 4 taktų! “, – patikina Jérôme'as Krebsas, „Klass GP - Motoblouz propaguotojas. Užuot lenktyniavęs Italijoje, Ispanijoje ar Vokietijoje, jis nusprendė sukurti savo nacionalinį čempionatą. O dabar į jo duris beldžiasi nepažįstami žmonės...

Čempionatas vienija naujausias 125 ir 250 kartų, pagamintų iki GP -ųjų vidurio. laiko varžytis šalies pirmenybėse ir Europos čempionate. Motociklai, sveriantys apie 110 kg ir 90 AG. Tai Klass GP - Motoblouz GP kategorija . Antrąją kategoriją, vadinamą SP, sudaro 250 kelių modelių (Aprilia RS, Suzuki RGV), kurių našumas yra mažesnis (apie 130 kg ir 70 AG). Visi šie maži žmogeliukai susirenka penkis–šešis kartus per metus lenktynių savaitgaliais. Šiais metais tinkleliai buvo pilni nuo sausio, ypač renginiams, vykstantiems Le Castellet (per Sunday Ride Classic), SPA ir Mugelo.

Savaitgalį, vasario 29 d. ir GP 1 Motoblouz ., po Valensijos saule (24°C), Ispanijos pietuose, į 2020 metų sezono atidarymą susitiko 32 vairuotojai. ICGP, sujungianti klientų varžybas iki 1985 m. Asociacija leido aprėpti visą dvitakčių varžybų laikotarpį, sujungdama mašinas, kurios parašė 40 metų Grand Prix istoriją. Dauguma dalyvių nežinojo šios sklandaus biliardo trasos, kurioje vyksta GP . Nepaisant 4 km, daugeliui jis buvo trumpas, o posūkiai buvo gana įtempti, kai važiuojama pirmąja pavara. 800 m tiesioji neleido viršyti 250 km/val.

Tokiomis sąlygomis nenuostabu, kad kai kuriems 125-iesiems pavyko prilygti 250-iesiems, ką liudija geras Lancelot Unissart, 4-osios pirmajame rate (deja, antrajame jis krito), pasirodymas. Anglas Andrew Sawfordas, „pole position“ autorius 1''47 (tuo metu gamyklos 250-ieji GP lenktynėse važiavo 1''35) savo pranašumu ilgai nepasinaudojo: pirmame raunde jis suaktyvino savo trasą. pertraukiklis netyčia; Tuo metu, kai jis tai pastebėjo, jis paliko negyvas paskutinis ir beprotiškai sugrįžo į 5 vietą. Susierzinęs dėl savo nelaimės, antrajame starte jis pakilo kaip raketa, o 3 rate užblokavo priekį. Visa tai tiko jo tautiečiui Jamesui Hobsonui, kuris laimėjo abu raundus. Taip pat atkreipiame dėmesį į gerus Grégory Kauffmanno (2/2) ir Jeano-Paulo Lecointre'o (2/3) pasirodymus, o Soheilas Ayari visą savaitgalį stengėsi, kad jo gamykla „Fantic“ veiktų tinkamai, o kvalifikacijoje jis buvo paskelbęs daug žadantį 1,49.

Kitas renginys gegužės 8, 9 ir 10 d. Paul-Ricard trasoje Castellet per Sunday Ride Classic.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Be komentarų

Pridėkite savo