Sekite mus :

Dainese D-Air Misano 1000, motociklo oda su nepriklausoma airbag


Elegantiškas ir sportiškas Dainese D-Air Misano 1000 puikiai paslepia savo žaidimą: kas galėtų atspėti, kad šioje odinėje striukėje yra naujausios kartos airbag ? Mes jums papasakosime viską apie šią įrangą, kurią netrukus gausite Motoblouz !

Netrukus bus kažkas naujo, kurio nekantriai laukiame: Dainese D-Air Misano 1000 airbag striukė! Net jei jame naudojama didelė dalis lenktyninių airbag technologijos, kuri, be kita ko, yra valentino Rossi kombinezonas, D-Air Misano 1000 sistema iš esmės skiriasi ir dėl geros priežasties: nelaimingų atsitikimų kelyje dinamika visai ne tokia, kaip trasoje, kur jokia kliūtis nekelia pavojaus vairuotojui.

Priekiniai smūgiai yra viena iš pagrindinių motociklininkų sužalojimų kelyje priežasčių. Todėl Misano 1000 airbag morfologija yra daug labiau dengianti, ypač krūtinės srityje. Pripučiamas krepšys taip pat apsaugo sritį aplink kaklą (t. y. raktikaulius, dažnai pažeidžiamus šalmo) ir pakaušį. Galinėje dalyje jis nusileidžia į 2 lygio stuburas įtraukta į striukę, kuri užtikrina nugaros apsaugą.

Rinkoje pirmaujanti apsauga

Atkreipkite dėmesį, kad Dainese Misano 1000 airbag suteikiama apsauga yra daug didesnė, nei standartas reikalauja krūtinės apvalkalų. Taigi perduodamos jėgos vertės yra daugiau nei aštuonis kartus mažesnės už didžiausią nustatytą slenkstį, nepaisant to, kad pripūtus storis ribojamas iki 5 cm... Šio rekordinio slopinimo paslaptis yra vidinės gijos, kurios riboja storį. pagalvėlės. Todėl ši konstrukcija labai pagerina smūginės bangos perdavimą, kai taškas yra veikiamas smūgio.

Ypač prisimename D-Air Street, ankstesnės kartos Dainese airbag , aprūpintą ta pačia pagalvių sistema. Jo efektyvumas leido gauti penkių žvaigždučių įvertinimą (iš penkių…) 2014 m. SRA teste. Svarbiausias apsaugos klausimas!

Dainese D-Air Misano 1000, autonominė motociklo airbag

Taigi, ką siūlo Dainese D-Air Misano 1000 striukė, palyginti su savo pirmtaku? Didelė striukės naujiena yra ta, kad ji turi autonominę airbag suveikimo sistemą. Kitaip tariant, priešingai nei ankstesniuose modeliuose, motocikle nereikia montuoti jutiklių. Galite pasinaudoti jo apsauga, net jei jums pasisekė turėti kelis motociklus arba jei vienas yra jums paskolintas. Šeši jutikliai ir baterija (baterija veikia 8 valandas) yra galiniame korpuse.

Elektronika taip pat atrodo labai efektyvi. pakanka 45 ms pagal Dainese , kad aptiktų kritimą ir iki galo pripūstų pagalvėlę. Žinodami, kad rekomenduojamas 80–100 ms saugos laikas, kad airbag būtų paruošta prieš susidūrimą, esame geriau nei įstrigę.

Airbag įjungiama praėjus kelioms sekundėms po to, kai uždaromas priveržimo slėgis ant apykaklės (kuris veikia kaip jungiklis). Šis delsimas atitinka laiką, reikalingą GPS sistemai sinchronizuoti. Ant dešiniojo peties esantis LED indikatorius liudija, kad sistema veikia tinkamai ir leidžia sekti pakrovimo etapus. Dėl šios aukštosios technologijos striukė turi būti grąžinta Dainese , kad kilus protrūkiui būtų atnaujinta.

Ilgalaikis vystymasis

Algoritmas, sistemos „smegenys“, ilgą laiką buvo tobulinamas, kad įrodytų, jog yra tinkamas naudoti kelyje. Dainese kalba apie 500 000 km ir 1 000 kritimų sukaupta patirtimi! Jis įvertina jutiklių skleidžiamą informaciją, kad vairuotojo kūno judesius stebėtų 800 kartų per sekundę, kol nustato, ar jis nukentėjo nuo priekinio smūgio, aukšto ar žemo šono.
Pakanka važiuoti ramiai, bet ne bet kokia kaina, nes jis turėtų būti parduodamas per 1 512,50 € (rekomenduojama mažmeninė kaina)…

Airbag striukė netrukus bus palaikoma kitų modelių!

Motociklo airbag yra beveik Dainese tradicija. Šiais metais Italijos gamintojas šiuo klausimu dirba jau 16 metų. Motociklininkams jau buvo pasiūlyti keli modeliai – pirmiausia trasai, o visai neseniai – plentui. Geros naujienos yra tai, kad ši giminė nėra pasirengusi išnykti. Ženklas, kad Dainese įsitikinęs šios technologijos pranašumais motociklų įrangoje! Taigi, sklando gandai, kad artimiausiais mėnesiais šis D-Air asortimentas išsiplės... Daugiau informacijos EICMA, pagrindinėje motociklų parodoje Milane, lapkričio mėnesį!

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

2 komentarai

Pridėkite savo

Pridėti naują komentarą