Sekite mus :

Panardinimas į Fontenblo žandarmerijos mokymo centrą


Motoblouz dalyvavo mokymo diena CNFSR su žandarmerijos būriu. Nuo 1967 m. Fontenblo įkurtas Nacionalinis kelių eismo saugumo mokymo centras apmoko būsimus žandarmerijos motociklininkus, apie 1500 žmonių per metus. Julianas ir aš turėjau galimybę važiuoti jų treniruočių aikštelėje! Programoje JNMM 2018 (Nacionalinės motociklininkų ir baikerių dienos) pristatymas, kareivinių platformų demonstravimas ir enduro važiavimas Polygone aikštelėje (oficialios žandarmerijos bandymų trasos).

CNFSR: į vilko duobę!

Jau auštant susitikome Fontenblo kareivinėse (77 m.), susidarė keistas įspūdis, kaip įžengiame į vilko duobę. Mėlyni vyrai, kurių paprastai stengiamės vengti susitikti kelyje, per dieną, kurią dalinome apie mūsų bendrą aistrą – motociklizmą, parodė mums draugiškesnį veidą!

Po instruktažo apie mokyklos ir JNMM veikimą, greitai buvome pasodinti į vonią su treniruočių platformų demonstravimu, dėl ko bet kuris motociklų mokyklos instruktorius nublanks (tiesa? Cedric ?). 2 iš šių kursų galėjau išbandyti ant XJ6 vairo ir turiu pripažinti, kad tai lengviau žiūrėti nei praktikuoti. Yra slalomų, stabdymo zonų, apsisukimų, sudėtingų sekų, kurias instruktoriai atlieka tobulai, nesvarbu, ar tai būtų XJ6, ar Tracer 900, ar FJR 1300. Šie pratimai leidžia mokiniams susikaupti, kad įsisavintų gerus vairavimo refleksus. puiki trajektorija, prieš pradedant treniruotis atvirame kelyje.

Bitumo ir smėlio dirbtuvės

Tai buvo užkandis, nes tada buvome palydėti į poligoną, seną šaudymo aikštelę, dabar perdirbtą į CNFSR enduro treniruočių aikštelę (neretai vis dar atkasame šrapnelių!). 6 kilometrų ilgio takų, išsidėsčiusių 80 hektarų plote, sklypas suskirstytas į keletą skirtingo lygio dirbtuvių: betoniniai takai, smėlio jūra ir kelios takų zonos miške.

Būtent ant WR250R vairo instruktoriai supažindino mus su šia milžiniška žaidimų aikštele, kuria siekiama tobulinti techninius įgūdžius. Čia tikslas nėra važiuoti visu greičiu, o pasirūpinti savo trajektorijomis. Seminarai paprastai vyksta antroje vietoje, neliečiant stabdžių.

Grįžkite į pagrindus, geroje kompanijoje!

Prisimenu keletą dalykų iš šios dienos CNFSR. Labai greitai pamirštame sąvokas apie važiavimą motociklu nedideliu greičiu, tai buvo proga prisiminti savo motociklo pažymėjimo savaites, kurios prasideda nuo šios dienos. Galiausiai atradau „saugos pagalvėlės“ sąvoką – saugų atstumą, kurį naudoja motociklininkai, norėdami apsisaugoti nuo kitų eismo dalyvių.

Žandarai sugeba sulaužyti savo kiautą, kad parodytų mums, kad jie taip pat myli dviračius automobilius ir nori pasidalinti savo aistra, ypač tokiomis dienomis. Jeigu tu susidomėjai, susitikti JNMM 2018 m. birželio 16 ir 17 dienomis Lariboisière Caserne Fontenblo mieste (77). Pasimatysim ten?

Žymos Saugumas

Pasidalinkite šiuo straipsniu

meuhsli

Tinklaraščio kūrėjas 2013 m Rankena kampe, Ant savo pirmojo motociklo užsėdau prieš gerus dešimt metų, nuo 50cm³ iki didelio kubo. Šiandien važinėju S1000R, nesvarbu, ar važiuoju motociklu – darbas – miegas, ar ilgos sekmadienio pasivažinėjimai, vienas arba dviese. Mėgaukis kelione!

Be komentarų

Pridėkite savo