Sekite mus :

Atsiliepimai: jie išbandė DRRS pilotavimo kursą!


Norint progresuoti trasoje, pilotavimas su pifometru nėra pats geriausias pasirinkimas... Nieko geriau nei vairavimo kursai, kuriuos prižiūri patyrę pilotai, kurie nurodys teisinga kryptimi! Norėdami tai išsiaiškinti, gegužės pradžioje išsiuntėme tris Motoblouz komandos narius, kurie yra susipažinę su trasos sesijomis, į „De Radiguès Rider School“ organizuojamus vairavimo kursus Val de Vienne trasoje gegužės pradžioje. Vaizdo įraše sužinokite, ką vairavimo kursai gali suteikti jums per savo patirtį.

Kaip ir 2018 m., Motoblouz dalyvavo vairavimo kursuose, kuriuos organizavo De Radiguès Rider School (DRRS), skraidymo mokykla, kurios partneriai esame, Val de Vienne trasoje. Žinoma, atvykome su savo daliu dovanų ir dalyviams pasiūlytomis paslaugomis, tokiomis kaip šalmo džiovinimas ir valymas ar grandinės sutepimas.

Motoblouz vairuotojai

Trys Motoblouz lenktynininkai vaizdo įraše pasakoja apie savo jausmus

Tačiau šiais metais norėjome išplėsti patirtį ir įsigilinti į reikalo esmę. Supraskite tiesiogiai dalyvaudami kurse. Todėl mobilis du komandos narius, taip pat privilegijuotą klientą. Visi trys dalyvavo įvairiuose seminaruose, siekdami pasidalinti savo jausmais su jumis atsiliepimų vaizdo įraše.

Iš ko susideda DRRS pilotavimo kursas?

Mes nesigilinsime ties šiuo klausimu, nes jį turime jau išsamiai aptarta šiame straipsnyje. Tačiau apibendrinant galima pasakyti, kad tai yra keletas praktinių seminarų, kurių kiekvienas plėtoja savo temą. Pavyzdžiui, siekiant pagerinti mokinių vairavimo padėtį, po teorinio kurso slalomo pratimas tarp blokų duobės tiesiojoje.

Tolesnėje diskusijoje vaizdo įrašo pagalba analizuojamas kiekvieno žmogaus darbas, kur instruktorius – profesionalus pilotas – pateikia individualizuotas tobulinimo sritis. Tada pereiname prie kito seminaro, skirto pravažiavimo posūkiuose greičiui, tada stabdymui ir pan.

DRRS Motoblouz vairavimo kursai

Vairavimo kursai, kelių eismo mokykla taip pat

Kodėl verta lankyti vairavimo kursus?

  • Kad pagerintumėte savo laiką, nekeldami sau pavojaus. Instruktorių patarimai leidžia žymiai pagerinti rezultatus geriau išnaudojant dviratį, o ne važiuojant neapdorotu greičiu.
  • Norėdami geriau valdyti savo motociklą kelyje. Savęs ir savo motociklo stūmimas į savo ribas leidžia geriau suprasti savo ribas, ribas, kurias retai kada turime galimybę patirti kelyje. Pavyzdžiui, jūs išmoksite geriau nukreipti žvilgsnį, teisingai sėdėti ant motociklo, važiuoti teisinga trajektorija posūkiuose arba geriau valdyti savo stabdymo jėgą. Pakanka, kad išsisuktum iš daugybės pavojingų situacijų!
  • Atgauti pasitikėjimą po blogo kritimo. Patarimai ir kontroliuojamas važiavimas leidžia iš naujo pritaikyti, posūkį po posūkio, grįžtamąjį ryšį ir motociklo ribas.
  • Gerai leisti laiką! Nes važiuoti trasa trasos kontekste yra be galo smagu: atmosfera itin draugiška, ir linksma, ir darbšti, o žmonės nuolat kalba apie motociklus 😉

DRRS vairavimo kursai Vigeant 2019: Atsiliepimai

Motoblouz vairuotojų vairavimo kursai

Iš kairės į dešinę: Max, Joff ir Dems

Max, vidutinis vairuotojas su Suzuki GSX-R 750

« Tai buvo dvi intensyvios dienos, tikrai fiziškai sunkios ir beveik be prastovų, nes turėjome teisę į apibendrinimus ir pamokas tarp kiekvienos sesijos. Trasoje važiuojame vadovaudamiesi patarimais, dažniausiai su temomis, kurias reikia padirbėti praktinėse dirbtuvėse. Pavyzdžiui, slalomas leido mums pagerinti savo poziciją arba sesija be stabdžių/be pavarų dėžės, kuri leidžia susikoncentruoti į greitį pravažiuojant posūkius. Instruktoriai yra mokytojai ir gali būti šiek tiek griežti motyvuodami savo stažuotojus. Viskas buvo tikrai labai įdomu! »

Joffas, patyręs Yamaha R1 motociklininkas

« Puikus šio kurso įspūdis. Sužinojau daug dalykų. Jau dalyvavau pernai, o šį kartą vėl daug išmokau! Instruktoriai yra labai išsilavinę, jie tikrai gerai paaiškina dalykus ir gali nustatyti tobulinimo sritis. Aš augau, tai puiku. Yra daug punktų, kur aš pažengiau į priekį, ypač dėl pasitikėjimo dviračiu, pavyzdžiui, priekiniu ratu stabdant. Praeitais metais išėjau iš blogo kritimo ir ten atgavau pasitikėjimą galine ir priekine padanga. Tai leido man šiek tiek greičiau įveikti vingius. Bet man dar reikia pasitreniruoti, kad įsigilinčiau į dalykus. »

Joffas taip pat išbando lenktynių įranga ir dalys kartais #EnjoyTheRide.

Dems, vidutinis „Triumph Daytona vairuotojas

« Puiki diena su geriausiais mokytojais. Kaip žmogui, kuris yra labai įpratęs važiuoti laisvai ir važiuoti šiek tiek „laisvuoju stiliumi“, tai leido man pakeisti savo vairavimo rėmus. Tai taip pat padėjo man suvokti riziką, nes mokymuose akcentuojamas saugus pilotavimas. Turėdami konkurencinį požiūrį, stabdykite kuo vėliau ir greitėkite kuo anksčiau. Ir linksmindamiesi, svarbiausia! Kalbant apie laiką, kadangi tai buvo grandinė, kurią atradau, prireikė laiko įsiminti jos išdėstymą. Taigi pirmosios sesijos nebuvo puikios. Tada per ištraukas geriname savo laiką, kol pasiekiame slenkstį, kai nebegalime progresuoti. Čia dėstytojų patarimai leidžia mums ieškoti tobulėjimo būdų. Po to laikai vėl pradėjo mažėti. Dar turiu kur tobulėti, bet apskritai tai nėra blogai! »

Nesvarbu, ar turite kelių, ar sportinį požiūrį į motociklininkystę, pagalvokite apie vairavimo kursus. Tai užtikrina tikrą pažangą mūsų instruktorių, kurie tiksliai nustato taškus, kur galite tobulėti, dėka!

Jei norite būti informuoti apie kitus kursus, kuriuose būsime partneriai, sekite mus socialiniuose tinkluose!

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

Be komentarų

Pridėkite savo