Sekite mus :

Prancūzijos lygaus bėgimo čempionatas Tayac mieste: mums tai patiko!


St Emilion, jo vynuogynai, pilys... ir Flat-Track trasa! Išties visai netoli ten, Tayac mieste, įvyko pirmasis 2020-ųjų Prancūzijos plokščiaekračio čempionato etapas. Vešlioje žalumoje įsitaisiusiame moliniame žiede vyko įnirtinga kova tarp vairuotojų, apsiginklavusių specialiai paruoštais motociklais. Mes buvome ten ir pasakojame apie tai pateikdami vaizdo įrašo atsarginę kopiją!

Welcome į Tayac City

Aikštelė yra gerai išdėstyta, kad tilptų visuomenė, o varžybų mechanika yra gerai sutepta. Reikia pasakyti, kad Tayac Moto Club žino, kaip elgtis motociklų renginiuose, nes organizuoja ir kitas tokio pobūdžio varžybas, pavyzdžiui, Europos žolės trasos čempionatą. Ši pietvakarių Prancūzijoje labai populiari praktika buvo žaidžiama dieną prieš tai vietoje.

Tačiau šių rugpjūčio 2 d. dėmesio centre – Flat-Track! „Flat-track“ – visi žinome, kaip tai atrodo, tačiau pati disciplina tebėra mažai žinoma. Mažai tikėtina, kad taip ilgai išliks, atsižvelgiant į visų formų senovinių motociklų pamišimą!

Tayac motociklų klubo žiedas

Tayac Moto Club žiedas

Esamos jėgos

Plokščias mašinas, nors jos ir remiasi tam tikromis bendromis savybėmis, varo labai skirtinga mechanika.

Purvo dviračiai Tayac

Dirt Bikes, motocross peržiūrėtas Flat

Purvo dviračiai: atgailaujantys kryžiuočiai

Pirmieji šios dienos bandymų sesijos atidaryme – „Dirt Tracks“, kurie yra ne kas kita, kaip 250 arba 450 cm³ cross dar kartą peržiūrėti „Flat-Track“ versijoje. Komplekte su 19 colių ratais, specialiomis padangomis ir be priekinių stabdžių (žr mūsų pristatymo straipsnis). Čia randame įprastas cross ir enduro trasų žymes.

Honda xr 500 plokščias vikšras

Nicolas Winterberger's Tracker, pagrįstas Honda XR 500

Trackers: Mono-patogūs

Po jų seka „Trackers“, šie 4 taktai vidutinio darbinio tūrio motociklai, trumpesni už „Dirts“ ir dvasinių istorinių „Flat-Track“ mašinų palikuonys. Jie teikia pirmenybę lengvumui ir prieinamumui. Pažymėkime, pavyzdžiui, keletą CCM, garsaus britų prekės ženklo, kuris atsinaujina Prancūzijoje, arba plokščią vikšrą Honda 500 XR.

Wilfried Delestre 55 Indijos FTR

Wilfriedas Delestre'as, organizatorius, „Power Bikes“ kategorijos varžovas ir WE nugalėtojas

Elektriniai dviračiai: Aukščiausia kategorija

Tada atvykite į „Power Bikes“ – pirmąją dienos kategoriją, sujungiančią ne mažiau kaip 650 cm³ motociklus su standartiniu rėmu ir varikliu. Harley-Davidson 883s trina pečius su personalizuotu Triumph su Bonneville varikliu iš septintojo dešimtmečio, paruoštu Ducati Scrambler arba nuostabiu indišku 1200 FTR iš Wilfriedo Delestre, renginio organizatoriaus. Galios valdymas yra būtinas. Tiek, kad žirgų skaičiaus nepakanka norint nustatyti nugalėtojo vardą, nes beveik nuolatinio slydimo kontekste greitai prarandama kontrolė (jei norite, į dubenį!)

Elise Chansard žolės trasa

Vaikų kategorijai priklauso „Flat-Track“ ir „Grass-Track“.

Vaikai: cm³ nėra vertė

Paskutinė sesija skirta 50 cm³ 2 ir 4 taktų pradedantiesiems vairuotojams, kurie mums taip pat pasiūlė puikių sportinių akimirkų.

Jei tu sekė istoriją, tai trimis kategorijomis mažiau nei tikėtasi, dėl šios „Covid“ nešvaros kaltės…

Plokščios uolos

Po rytinių laisvųjų treniruočių popietė prasideda kvalifikacine treniruote, kurią sudaro trys sesijos po šešis ratus kiekvienai kategorijai. Finalas, 12 ratų lenktynės kiekvienai kategorijai (išskyrus vaikus), baigiasi dieną.

Plokščios padangos

Iš arti konkrečios padangos, skirtos Flat-Track

Ankstyvosiose stadijose vykstančių varžybų privalumas: visuomenei atvirose aptvarose atmosfera atsipalaidavusi, beveik šeimyniška. Tačiau pailgoje grandinėje nėra ketvirčio. Jis yra ne tik švarus, bet ir be priekaištų, tiek viduje, tiek išorėje. Nelengva uždaryti duris, kai be sustojimo dreifuojate! Taip pat galime pasakyti, kad iš kvalifikacinių bandymų turime teisę į keletą puikių ginklų žygdarbių, kuriuos sustiprina tai, kad sesijos yra trumpos. Pasiutęs sprintas link finišo efektyviai palaiko publiką energijos.

Paskutiniai koregavimai prieš išvykstant

Prakaitas, dulkės ir stiprus garsas

Bendras kiekvienos sesijos vardiklis: Tayac Moto Club gali gerai laistyti molį ir reguliariai praleisti akėčias, o nuleistos padangos, varomos sukimo momento variklių, kelia nuostabų ochros spalvos dulkių debesį. Prie to pridėkite metalinį trinties triukšmą plieniniai batai, šie metaliniai padai, kuriuos nešioja vairuotojai ant kairės kojos, kad apsaugotų savo batus, puodai, kurie lėtėja atgal, ir linksmas visuomenės padrąsinimas kiekvieną kartą lenkiant... Tai suteikia cirko stiliaus atmosferą! Mes prašome daugiau.

 plieninių batų plokščias takelis

A plieninis batas, Flat-Track pilotų batų apsauga

Specialus paminėjimas už triukšmą Power Bikes kategorijoje: kokia melodija, mano protėviai! Halala, šie didžiųjų JAV dvynių ūžesiai, kurie skamba aplinkiniuose miškuose! Ir šie puodai, kurie distiliuoja sausus spragtelėjimus, kad plaukai atsistotų ant nugaros! Tikras koncertas gražios mechanikos mėgėjams.

Dienos rezultatai pagal kategorijas:

Pasibaigus dienai, kurią išskiria keli kritimai, bet pilna veiksmo, podiumai yra tokie:

Dirt Bike
1 #41 Sebastienas Jeanpierre'as
2 #717 Kevinas Salanovas
3 #111 Sylvain Luziau
Tracker
1 #8 Stephane'as Goyffonas
2 #51 Nikolas Vinterbergeris
3 #71 Stephane'as Mezardas
Elektrinis dviratis
1 #55 Vilfridas Delestre'as
2 #61 Philippe'as Bergeronas
3 #26 Tomas Beuilles
Vaikai
1 #20 Borisas Charbonnieris
2 #1 Elise Chansard
3 #21 Santiago Charrière

Ateikite tai pamatyti!

Prancūzijos lygaus bėgimo čempionatas, mums patiko! Sunku suprasti, kodėl šios varžybos yra hitas kitur, o ne (kol kas) Prancūzijoje... Tai visiems prieinama mechaninė sporto šaka su įvairiausiais motociklais ir paprasta motociklininko įranga. Biudžetas gali būti tikrai saikingas (daugiau nei pavyzdžiui trasoje), net jei entuziastai irgi moka ten smagiai praleisti laiką 😉 O tada geriausios vietos dar liko užimti dėl riboto dalyvių skaičiaus. Trumpai tariant, „Flat-Track“ – istorinės varžybos, jei tokios ir buvo, turi visas kortas, kad ateinančiais metais taptų premier sporto šaka. Ir mus nudžiugins žinojimas, kad Motoblouz prie to prisidėjo!

Indijos 1200 FTR, Wilfried Delestre

Wilfriedo Delestre'o puikus Indijos 1200 FTR

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

Be komentarų

Pridėkite savo