Sekite mus :

Klass GP – Motoblouz , pagaliau grįžo į Alès!


klasės GP – Motoblouz

Po šešių mėnesių priverstinės pertraukos dėl sveikatos priemonių, susijusių su Covid-19, „Klass GP vairuotojai – Motoblouz . pagaliau susitiko savaitgalį, rugpjūčio 16 d., mažoje Cévennes trasoje, ypač pritaikytoje 125-ųjų apribojimui.

Šeši mėnesiai. Tiek laiko sustabdymas „Klass GP čempionatas – Motoblouz . dėl koronaviruso pandemijos. Po premier susitikimo Valensijoje vasario pabaigoje, 125 ir 250 1990-ųjų ir 2000-ųjų dvitakčių vairuotojų antrą kartą susitiko gegužės pradžioje. Jis buvo suplanuotas Le Castellet kaip prestižinio dalis Sekmadienio važiavimo klasika. Įkalinimas ir po to kilusios sveikatos apsaugos priemonės privertė organizatorius tiesiog atšaukti pavasario lenktynes, kol galėjo suplanuoti naują renginį Alèse rugpjūčio 15 ir 16 dienomis.

Ta proga Klass GP pasveikino neklasifikuotą Marc-Antoine Scaccia RG 500. Taip pat buvo daug naujo kraujo, kai atvyko nauji pilotai, įskaitant Davidą Da Silvą, Matthiasą Doyeną, Emmanuelį Mouliną, Jonathaną Lallemandą, Stéphane'ą Benetto ir Arnaud Aussaresses.

Tikimasi susitikimo Klass GP - Motoblouz

Matyt, pasitraukimas pilotams buvo sunkus. Ne mažiau nei 38 dalyviai išvyko į Cévennes dėl malonumo būti trasoje.

Norėdamas pratęsti šią mažą trasą, Jérôme'as Krebsas pasinaudojo galimybe atverti renginį 125 SP kategorijai (Aprilia RS, Cagiva Mito, Suzuki RG ir kt.) kartu su 250 SP (Aprilia RS, Yamaha TZR, Suzuki RGV,… ). Atsivėrimas labiau prieinamoms komercinėms mašinoms... Bet taip pat mažiau efektyvus nei 125 ir 250 klientų varžybos (Honda RS, Yamaha TZ, Aprilia RSW), kurios sudaro didžiąją šios srities dalį.

Lažybos buvo laimėtos, nes šioje gamybos kategorijoje buvo ne mažiau kaip šeši 250 ir penki 125, įskaitant Jordaną Levy, paskutinį 2011 m. „French Open 125“ champion . Neblogai pirmą kartą! Juolab kad 30 AG 125 SP toli gražu nebuvo juokinga. Jie iš tikrųjų įveikė mažiau nei 1'27, tik 7 sekundes nuo poliaus, pasiekto senu 250 Grand Prix su daugiau nei 90 AG.

125, apie kuriuos bus kalbama visą savaitgalį...

Mažoje Alès trasoje maži 125 vieno cilindrai buvo beveik lygiaverčiai su 250 dviejų cilindrų. Pasibaigus kvalifikacinei treniruotei, Soheil Ayari pastatė Arnaud Vincento buvusį GP Fantic 250 ant stulpo (1'21" 309). Jo antrosios vietos laimėtojas Philippe'as Arnalas („Honda RS 125“) pasiekė tik 19/1000.e atidžiai seka Antoine'as Goyetas (taip pat RS 125) 15/10e.

« 250 GP varikliai yra per žiaurūs tokio tipo siauroms grandinėms, kiekviename posūkyje ant asfalto brėžiame kablelius. nurodo Jérôme'as Krebsas, pašalintas priveržus bandymo metu. Lenktynių patvirtinimas antrajame starte, kai Adrienas Leducas (Aprilia RS, 125 SP) supainiojo greitį ir skubėjimą ir premier posūkyje partrenkė Jordaną Levy. Vincentas Levieux, deja, negalės išvykti, jam perdegė sankaba.

Guy Bertin išvyko 4 mepozicijoje pasinaudojo savo, kaip buvusio GP vairuotojo, patirtimi ir pirmavo lenktynėse 3e ratą ir finišuokite su 6”8 persvara. Už podiumo kovojo ne mažiau nei trys 125-ieji (Philippe'as Arnalas, Lancelotas Unissartas ir Florianas Doguetas), gerokai lenkiantys 250-uosius.

Oras, prie kurio reikia prisitaikyti (arba ne!)

Stulbinantis 17 ha karštis (35°C) išbandė organizmus. Daugelis vairuotojų buvo arti apalpimo po languotos vėliavos.

Naktį gausiai iškritęs lietus suteikė visai kitokį foną sekmadienį vykusioms antroms lenktynėms. Džiovinimo grandinėje visi vairuotojai žaidė saugiai ir važiavo šlapiomis padangomis, o tai dar labiau panaikino galios skirtumus tarp 125 ir 250.

Septyniolika vairuotojų pasitraukė dėl oro sąlygų. Šiam turui tinklelyje tilpo tik 20 mašinų. Šiame kontekste Florianas Doguetas nustebino žiūrovus plakdamas savo 125, kad grįžtų po Guy Bertino 250, neišdrįsdamas jo aplenkti... Abu bėgo 1'26"8, tik 5 sekundėmis lėčiau nei ant sauso kelio.

Paskutiniai „Klass GP - Motoblouz etapai rugsėjo 4, 5 ir 6 dienomis Pau-Arnos trasoje.

© nuotraukos: jean-noël najastre.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Be komentarų

Pridėkite savo