Sekite mus :

Klass GP dvitakčių motociklų čempionatas: atidarymas su fanfaromis Paul Ricard


2 taktų motociklų čempionatas

Klass GP – Motoblouz dvitakčių motociklų čempionatas buvo garsiosios Sunday Ride Classic programoje. Jis vyko Le Castellet mieste gegužės 22 ir 23 dienomis. Tinklelis buvo pilnas, o Aprilia RSW 250 kalbėjo... Tačiau nedideliam Honda RS 125 pavyko pakilti į šeštą poziciją.

Reitinge

241 km/h su 250 cm3, tai įmanoma ! Tai tiesiog turi būti „Aprilia RSW“ (maždaug 100 AG klientų konkurencija už tiek pat kilogramų, kurią Italijos įmonė gamino iki 2000-ųjų pabaigos)... Ir tokioje trasoje kaip Castellet, kur linija dešinėje yra 1,8 km. tačiau amputuotas chicane. “ Tokį greitį pasiekiau per pirmąsias lenktynes, atsilikęs nuo Guy Bertino aspi », patiki Vincentas Levieux. “ Tokioje didelėje grandinėje Aprilia standumas daro stebuklus. Man pavyko gerai sureguliuoti važiuoklę ir progresuoti su kiekviena išvyka. »

Nepakanka nerimauti Guy Bertin. Važiuodamas to paties tipo Aprilia, 125 pasaulio champion (tai buvo 1980 m.) nugalėjo varžybas bandymuose. Geriausias ratas per 2'19, gerokai lenkiantis antroje vietoje, nukritęs iki 5,6 sekundės. Pirmose lenktynėse buvęs GP vairuotojas norės išsaugoti sankabą starte. Taigi jis leis Vincentui Levieux atlikti skylę ir pirmauti pirmuosius tris ratus, o po to grįš į lyderį ir „ištrauks“ savo antrininką, kuris finišuos prieš Ayari Soheilą („Fantic R“).

Po " didelė žiemos treniruotė, pagrįsta raklete », Benjaminas Merella („Honda RS“) finišavo vos nuo prizininkų pakylos, aplenkdamas Jeaną-Paulą Clémentą („Yamaha TZ“). Šiuo metu kviestinę žvaigždę Arnaud Vincentas (2002 m. pasaulio champion 125 m.) išdavė jo „Fantikas“. Valdantis champion Grégory Kauffmanas („Honda RS“) susidūrė su karbiuratoriaus užsikimšimo problemomis, dėl kurių jis buvo neįgalus starto metu. “ Niekas manęs nelaukė... ir aš nuėjau nuo 11 vale vieta tinklelyje 23e vieta premier posūkyje », juokiasi numeris 19.

pirmojo turo pradžia

Pirmojo turo pradžioje

Kerštas antrą dieną?

Kerštas neįvyko kitą dieną, sugedęs uždegimo žvakės elektrodas neleido Guy'ui Bertinui startuoti. Gerai žinoma: kai katės nėra, pelės šoka. Nesant praėjusios dienos nugalėtojo, Vincentas Levieux ir Ayari Soheil pasiaiškino trasoje ir tokia tvarka finišavo antrajame rate. Abu draugus net išsikvies lenktynių vadovybė, nes jie įveikė papildomą ratą po languotos vėliavos. Jų garbei, informacinėje lentoje su vaizdu į trasą buvo nurodyta „ Paskutinis ratas« …

Kai Marc-Antoine'as Scaccia lenktyniauja iš klasifikacijos savo nuostabiu Suzuki RG 500 su Golinelli rėmu be lopšio, Cyril Guerine paveldi paskutinę vietą ant podiumo. Puikus atlygis tiems, kurie visą žiemą ieškojo tinkamo CDI savo Yamaha TZ 250 ir kuriems pirmame etape buvo sunku reguliuoti karbiuratorius.

Paulas Gaillardas („Honda RS“) finišavo 5-ase įbrėžime aplenkė Florianą Doguetą, kuris padarė savo mažąjį 125 įdėjus į 250 rinkinio vidurį. Tai su 2'26 minučių laiku. Liégeois (buvęs Belgijos GP vedlys) su maždaug 50 AG paruoštu vožtuviniu varikliu Nr. 28 važiavo 216 km/h greičiu ir važiavo 2,5 sekundės greičiau nei Jordanas Levy, antrasis kategorijoje.

Savitarpio pagalba lenktynių centre

Neužtenka nusišypsoti paskutiniam prancūzų 125 champion (2011 m. kategorija tada oficialiai išnyko), kuris pirmą kartą grįžo į dvitakčius ir važiavo nerizikuodamas italo Marino Adriano paskolintu motociklu. . “ Norėčiau dar kartą jam padėkoti. Bet kadangi sugedo šakės sandariklis ir užpylė alyvos ant disko, pusę antrųjų lenktynių įveikiau be stabdžių... tai leido važiuoti per 2'29! Dabar belieka nusipirkti motociklą, kad tęsčiau sezoną...“, įspėja numeris 75.

Florianas Goguetas Klass GP dvitakčių motociklų čempionate 125 – Motoblouz

Florianas Doguetas su savo 125 priverčia drebėti 250-uosius

Malonus donoras buvo menkai apdovanotas už savo gestą. Pirmose lenktynėse Marino Adriano partrenkė Jeaną-Paulą Lecointre'ą (kuris krito) ir sulaužė išmetimą... Prieš sudegino sankabą starte ir pasidavė antroje lenktynėje.

Sėkmė nenusileido ir Serge'ui Hammui, kuris bandymų metu dėl priežiūros stokos sugedo varikliui (su švaistikliu privirintas švaistiklis!). Laimei, jis galėjo tikėtis Marc-Antoine'o Scaccia pagalbos, kad ją pakeistų vos per porą valandų. “ Pirmą kartą imu atsarginį alkūninį veleną, jis džiūgavo prieš nusivildamas. “ Lenktynių metu sugedo galvos tarpinė. Dėl to į cilindrą rentrée vandens ir variklis staigiai sustojo ties įvažiavimu į tiesiąją. Turiu pasakyti, kad labai džiaugiuosi būdamas sveikas“, – atsiduso jis grįžęs į paddock .

Mechanikai Aprilia Klass GP dvitakčių motociklų čempionate - Motoblouz

Mechaninė sesija su Aprilia RSW 250 su rotaciniu paskirstymu

Sherco kaip kviestinė žvaigždė

5-osios atidarymase „Klass GP sezonas buvo ypač pažymėtas oficialiu Sherco, žinomo bekelės lenktynėse, pasirodymu. “ Kaip atlygį už mūsų 2019 m. enduro pasaulio čempiono titulą, man buvo leista sumontuoti 125 cm.pergalinga dvitaktė vidinėje vamzdinėje važiuoklėje, kuri prieš keletą metų buvo sukurta pre-Moto 3 kategorijai., – aiškina prancūziško prekės ženklo tyrimų ir plėtros vadovas Stéphane'as Fortas. Didelis greičio gerbėjas projektą pradėjo prieš dvejus metus. Tačiau „Covid“ tai tikrai sulėtino. “ Nepaisant kai kurių cilindro ir alkūninio veleno modifikacijų, mums vis dar trūksta šiek tiek galios. 42,5 AG, palyginti su 47 AG Hondas. Enduro stiliaus dėžė per trumpa, nėra balansavimo veleno, nes retai kada būna pilna apkrova enduro... Bet tai vienintelis lenktyninis 125 su starteriu! »

Ant savo vairo jaunasis Joanas Bouchet, 15 metų ir Prancūzijos Promosport 125 champion (4 taktų!) 2019 m., nieko nenusipelnė užėmęs 20 vietą.e subraižyti. Jis pasiekia 6e pirmajame etape užėmė 125 vietą. Jis pasitraukė antrose lenktynėse, kai jam buvo 4 metaie. Priežastis: degalų trūkumas dėl sugedusio karbiuratoriaus. Nîmes gamintojas dalyvavo net dvigubai, nes Philippe'as Arnalas vairavo Honda RS 125 su aukštu Sherco varikliu. Alkūninio veleno priveržimas ir lūžis privers jį išimti seną avarinį variklį pirmose lenktynėse (10e). Antrose lenktynėse sutaisytas jo variklis leis užkopti ant antrojo prizininkų pakylos laiptelio.

gražus RG 500 su Golinelli rėmu, kurį sukūrė Marc-Antoine Scaccia

Gražus Marc-Antoine'o Scaccia RG 500 su Golinelli rėmu dėl savo poslinkio iš reitingo pasitraukia

Aprilia 250 SP procese dominavo Mario Lieutaud (2'32). Jis laimėjo abu turus, kiekvieną kartą po jo sekė Thierry Butzbachas. 3e pirmosiose lenktynėse Claude'as Rochefortas nestartavo antrosiose dėl sugriežtinimo. Jis užleidžia vietą Philippe'ui Moissanui ant podiumo.

Nors kitų žvaigždžių trūko

Dėl karantino, įvesto kertant sienas, daug anglų dingo, ypač ICGP. Nepakanka, kad atimtų šypseną iš Jérôme'o Krebso. Klass GP iniciatorius savo motociklą paliko namuose, kad su savo pagalbininku Alexu Nitro visiškai atsiduotų organizacijai. “ Džiaugiamės, kad Castellet turime visą tinklelį ir matome, kad ši kategorija ir toliau kelia entuziazmą atėjus naujiems vairuotojams – 250 (Paul Gaillard), bet ypač 125 (Pierre Guyonnet, Jean-Pierre Goyet…). »

Léo Mingret ant Honda RS 125

Léo Mingret su Honda RS 125 startavo kategorijoje, kuriai padėjo Marco Auboirono AVM Racing komanda.

Kitas susitikimas Spa mieste liepos 3 ir 4 dienomis baikerių klasikai.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Be komentarų

Pridėkite savo