Sekite mus :

Trophée Roses des Sables 2021 nuotykių centre


Paskutinis mėnuo iki trofėjaus buvo gana chaotiškas, su daugybe netikėtų įvykių... Esu tai sakęs anksčiau, bet svarbiausia – laukimas. Kartoju, nes žvelgiant atgal, tai tikrai mane išgelbėjo. Visada yra dalykų, kurių negalite kontroliuoti pradėję.Trophée Roses des Sables 2021 nuotykis.

D-21: Netikėtas sienų tarp Kanados ir Maroko uždarymas.

D-15: Aviakompanija atšaukia mano tiesioginį skrydį (logika, uždaros sienos)

D-10: Chronopost / Fedex pametė motociklo registracijos dokumentą (be jo, nedelsiant patikslinamas administraciniams patikrinimams).

D-diena: 24 valandų PGR testas, kurio rezultatas nepasiekiamas per 24 valandas. Rezultatą gavau sėdėdamas į automobilį į oro uostą.

Tokioje situacijoje jūs rimtai suabejojate savo karma, bet tuo pačiu tampate ir streso valdymo meistru. Tiesą sakant, išvykimo dieną aš suvalgiau visą dėžutę sausainių, kad galėčiau valdyti savo stresą, bet ššš...sugebėjau išvykti ir tai yra pagrindinis dalykas. Po nakties lėktuve, sustojimas, kitas lėktuvas, 2 dienos autobuso persėdimo, techninės ir administracinės patikros... Štai mes!

Atvykimas į Trophée Roses des Sables 2021

Į premier bivuaką atvykstame vidury popiet. Pavargę, bet susijaudinę bėgome pasiimti palapinės ir susidėjome ten savo krepšius prieš grįždami į „mecha palapinę“ (aka mechaninė palapinė, kurioje laikomos mūsų įrangos bagažinės ir transporto priemonės).

mechaninė palapinė Trophée Roses des Sables 2021

„mecha“ palapinė su mūsų bagažinėmis, užpildytomis medžiagomis ir įranga.

Pagaliau atradau mažąjį Honda CRF300L, kuris leis man kirsti dykumą. Aprengiu jį savo gražiausiais Motoblouz lipdukais ir leidžiu 5 minutes pasivažinėti, kad pamatyčiau, su kuo susiduriu.

3 Trophée Roses des Sables 2021 dalyvių motociklai

2021 m. laidos 3 dalyvių motociklai.

Bivako atradimas

Tiesiai viduryje kopų ir didelių dykumos plotų, 1-asis bivakas (per scenas bus dar du). Didelė centrinė aikštė, visiškai išklota kilimais, kur susitiksime pavalgyti, pasikalbėti, pramogauti ir naujienų (trumpas vaizdo įrašas apie ankstesnius etapus). Mūsų susitikimo vieta, kur po dienos jojimo galime pabendrauti su kitais dalyviais. Apsuptas baltų palapinių, kuriose ant žemės padėti du čiužiniai, sveiki atvykę į naujus namus. Pačioje bivako gale didelė palapinė su dušo kabinomis ir tualetais. Kitoje pusėje informacinės palapinės, žiniasklaida, raudonojo kryžiaus palapinė.

premier bivakas ir palapinių organizavimas

Mūsų palapinės ant bivako. Organizuota kaip romėnų stovykla.

Trophée Roses des Sables 2021 palapinių interjeras

Mūsų palapinių interjeras.

Mūsų kelių knygelės išdalinamos dieną prieš kitą dieną. Tai suteikia laiko juos iššifruoti, pažvelgti į potencialiai rizikingesnius praėjimus ant žemės arba orientuotis ir sumontuoti jį ant kelio knygos laikiklio (atsineškite juostą, daug juostos).

kelio knyga su instrukcijomis dėl 2021 m. smėlio rožių trofėjaus

Kelio knyga su scenos instrukcijomis.

Dieną prieš tai taip pat duoda nurodymą pravažiuoti išvažiuojančioms transporto priemonėms... Tačiau iš tikrųjų motociklai visada išvažiuoja pirmi, kad išvengtų kitų transporto priemonių keliamų dulkių ir pėdsakų smėlyje.

pirmojo etapo Trophée Roses des Sables 2021 startas

Kad ir kaip stengiuosi apibūdinti patirtį, niekas tavęs neparuošia tam, ką išgyveni ten.

Taip, nuotykiai, bet ne tik…

Etapas vidutiniškai yra nuo 80 iki 190 km per dieną. Bekelėje tai gali užtrukti ilgai. Smėlyje jis dar ilgesnis. Motociklu... Tai daug ilgiau!

trasa per Trophée Roses des Sables 2021

Perėjimas tarp dviejų dykumų sričių.

Sensacijos

Patyriau nuovargį, fizinį ir moralinį, poreikį visą laiką būti susikaupusiam, mažus skausmus, kai visada išlaiko tas pačias pozicijas, ir didelius skausmus (kai dažnai krenti), baimę, kurią reikia nugalėti norint judėti į priekį jausmas, kad esi visiškai pasiklydęs, nusivylimas, kad nepasiekiu. Faktas, kad buvau priverstas įsikurti ir neskubėti atsikvėpti, pagalvoti, grįžti į savo kelio knygą paskutinėje vietoje, esu tikras, kad praėjau. Galiausiai, nuovargis ir nuovargis imant dviratį, kai niekas nepadeda, sėdėti ant jo, lyg nieko nebūtų nutikę...

motociklo avarija Trophée Roses des Sables 2021 m

Vienas kritimas tarp daugelio kitų.

Be to, aš taip pat patyriau pasiruošimo ir išvykimo jaudulį, siautulį, kai sutikau naujus žmones, pasitenkinimą, kad einu teisingu keliu ir vakare atėjau vientisai. Mane nustebino šie grandioziniai peizažai, atradau žodžio „solidarumas“ reikšmę, didžiavausi, kad kiekvieną etapą pavyko įveikti be pagalbos.

smėlis, kiek akys užmato Trophée Roses des Sables

Įsilaužk vatą. Smėlis, kiek akys užmato.

Galiausiai labai susimąsčiau apie gilesnę savo buvimo vidury niekur prasmę... Neturėdamas atsakymo. Kiekvieną akimirką pranokti save sudėtingoje situacijoje arba tokioje, kuri išeina iš mano komforto zonos. Tai verčia mus judėti į priekį ir tęsti. Galiausiai pasakiau sau, kad buvau ne veltui, kad metus ar dvejus savo energiją įdėjau lėšų rinkimui ir išmokau būti čia būtent šiuo momentu. Atvykus čia, ne laikas pasiduoti. Nėra pasirinkimo, turime judėti į priekį!

Kolektyvinis

Svarbiausia atsiminti, kad niekada nesate visiškai vienas. 4×4, bagių ir keturračių ekipažai labai rūpinasi baikeriais. Merginos niekada nepraeis nepateikusios pagalbos rankos. Jie padės pakelti dviratį, išvežti smėlį, parūpins šiek tiek vandens, maisto, kuro ir visada pasakys padrąsinančius žodžius.

Be šio neblėstančio solidarumo, sulaukiau ir be galo nuostabių žmonių palaikymo: organizacijos pasamdytų savanorių, kurie visą dieną sekdavo baikerius, patikros punktuose ir įvairiose kelio vietose, kad tik įsitikintų, jog viskas gerai. Kadangi važiuojant motociklu esame labiau pažeidžiami nei 4×4 ar kitoje transporto priemonėje, o keliuose dažnai būname vieni, angelų sargų automobilis seka baikerius, kad jiems nieko netrūktų. Iš tolo, aišku, jie netrukdo... Ir dažniausiai būna net nematomi. Mano, kaip dažnai krisdavau, dažnai juos matydavau. Jie tapo mano kelionių draugais.

Mechanikai, gydytojai, sekretoriai, generaliniai direktoriai, buhalteriai, pensininkai ar jaunesni, vyrai ir moterys iš visų socialinių sluoksnių, tokie žmonės kaip jūs ir aš, kurie yra savo kasmetinėse atostogose, kad atvyktų ir mus savanoriškai paremtų ir padėtų vandeniu. dykumos… Reikia didžiulės altruizmo ir gerumo dozės. Galime tikėtis, kad jie mus prajuokins ir atsipalaiduos, pastūmės į priekį ir padrąsins iki galo.

Savanorių pertrauka vidury dykumos

Mažas poilsis su savanoriais vidury dykumos.

Motociklas

Pasibaigus dienos nuotykiams, patraukėme į mechaninę palapinę prižiūrėti mano automobilio. Išpūskite oro filtrą, išvalykite ir sutepkite grandinę, sumontuokite kitos dienos kelio knygą, patikrinkite, ar viskas gerai ir ar nėra pertraukų... Dar kartą savanoriai mechanikai padėjo ir suteikė visišką pagalbą patarimas. Nedvejodami kreipkitės į juos.

Trophée Roses des Sables 2021 savanoriai mechanikai

Savanoriai mechanikai apžiūri mano motociklą.

Kai gana anksti grįžau į bivuaką, nubėgau greitai nusiprausti po dušu (plona karšto ar šalto vandens srovele, priklausomai nuo generatorių nuotaikos). Greitai persirengiau, kad su draugais eičiau išgerti aperityvo į kopas. Šios akimirkos buvo stebuklingos ir brangios. Dalinuosi anekdotais apie dieną, kolektyvinį nuostabą, saulėlydį ant smėlio, asmenukes ir kitas grupines nuotraukas... Taip pat tokiu metu galėjau duoti ir priimti naujienas iš aplinkinių. Turėjome apsispręsti, iš tikrųjų duomenys buvo brangūs, o belaidis internetas buvo didelė prabanga ( 15,12 € už 30 minučių).

pagrindinė „Trophee Roses des Sables 2021“ bivako vieta

Centrinė bivako vieta

Visiškas nuotykis

Po to grįžkite į centrinę aikštę pasižiūrėti naujienų ir dalyvauti instruktaže prieš vakarienę. Solidarumo operacijos vyksta visoje viešnagės metu ir jūs visada turite galimybę jose dalyvauti. Nesvarbu, ar tai rytinis pasivaikščiojimas kopomis, norint suformuoti didžiulį Rožinį kaspiną prieš lipant į dienos sceną, iškraunant ir kraunant sunkvežimius mokyklinėmis prekėmis... Dalyvauti galite bet kada ir visada, kad pasijustumėte naudingas.

Turėjau galimybę patirti šį nuotykį su visa komanda absoliučiai išskirtinių Kvebeko gyventojų. Išvykę kartu išvykę į kelionę mus suartino, atvykę į Maroką jau buvome bendrininkai ir susivienijome. Jie parodė neįtikėtiną gerumą, neblėstantį palaikymą ir nenutrūkstamą humorą.

Tai vis dar yra konkursas, kurio laukia didžiuliai apdovanojimai. Per ralį nė karto nežiūrėjau į rikiuotę. rentrée keletą savaičių ir vis dar nežinau savo vietos galutiniame reitinge. Ir man nerūpi! Vienintelė konkurencija buvo su savimi. Išvažiavau patirti nuotykių ir įrodyti sau, kad, nepaisant patirties stokos, galiu finišuoti. Mano galva, aš laimėjau... Kad ir kokia būtų mano vieta galutiniame reitinge.

ant motociklų ryte visus aplenkiame...

Visus kitus ryte padvigubiname... Vengiame dulkių ir pėdsakų.

Mano patarimas, jei norite išbandyti nuotykius

Jei eisi į varžybas, tave aptarnaus. Merginos gali būti palaikančios ir gerų ketinimų, tačiau kai kurios dalyvauja kiekvienoje laidoje daugiau nei 10 metų ir turi nusistovėjusią orientaciją bei vairavimo techniką. Taigi, tai nebus „lengva“! Taip pat keletas gerų patarimų, jei norite patirti Trophée Roses des Sables nuotykius.

  • Keliaukite kuo lengviau. Ne tik išvengsite nereikalingų bagažo mokesčių, kurie eikvoja jūsų biudžetą, bet ir vietoje džiaugsitės, kad neturėsite 2 40 kg lagaminų, kuriuos galėsite vežtis tarp autobusų, viešbučio kambarių, palapinių ir pan.
  • Gerai susitvarkykite lagaminą. Prieš pasiekdami bivuaką, kuriame apsistosite 3 ar 4 naktis, pereisite per du viešbučius ir palapinę. Po to turėsite vieną naktį autonomijoje, kitą naktį bivake ir vėl dvi nakvynes viešbutyje. Jei jums patinka aš ir turėsite ištuštinti visą lagaminą ar krepšį, nes įkroviklis yra apačioje, greitai pavargsite.
  • Jūsų įranga yra geriausias jūsų draugas. Rūpinkitės kokybe ir rūpinkitės ja. Gerai supakuokite. Turite 6 dienas ir patikėkite manimi, nenorite, kad dalis jūsų vakaro būtų skirta mažiau tvirtos dalies taisymui / siuvimui / perklijavimui. Norėdami pamatyti visą mano įrangą, susitikti čia.
  • Ziplocs tipo krepšiai taip pat bus jūsų geriausi draugai. Vienas krepšys = vienas keitimas per dieną. Priešingu atveju pripraskite prie minties, kad smėlis pateks visur. Net ir naudojant šią techniką kažkuriuo metu visur bus smėlio. Tačiau ši technika atitolina jo atsiradimą drabužiuose...
  • Jei galite, važiuokite su pažįstamu dviračiu. Priežiūra ir vairavimas labai palengvins. Tai nebuvo mano atvejis, man pasisekė, nes mano išsinuomotas motociklas buvo naujas ir nereiklus. Tai reiškia, kad neturėjau optimalios priežiūros gairių ir jaučiausi šiek tiek kvaila, kai turėjau ja rūpintis. Taip pat suplanuokite atsargas techninei priežiūrai (grandinės tepalas, variklio alyva, aušinimo skystis, atsarginės rankenos, uždegimo žvakė, oro filtrai ir kt.)
  • Neignoruokite savo treniruotės dėl trofėjaus. Išvažiavau pradėjęs važinėti bekele tik prieš 2 mėnesius. Geriau treniruodamasis būčiau turėjęs geresnes pozicijas, geresnius refleksus, mažiau kritimų, mažiau mėlynių, mažiau skausmo ir mažiau rizikos susižeisti... Jie labai gražūs Raudonojo Kryžiaus palapinėje, bet kuo mažiau jų matai, tuo geriau !
  • Valdykite tai, ką galite, ir išmokite atsisakyti kitų.
Dykumos kirtimas per Trophée Roses des Sables 2021 m

Per dykumą…

Galiausiai, paskutinis patarimas: MĖGAUKITE VAŽIAVIMO!

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Be komentarų

Pridėkite savo