Sekite mus :

24 val. Le Mano: Axelio Maurino pasiruošimas


Per 2023 m. 24 valandas Le Mano Axelis Maurinas kalbėjo į mūsų mikrofoną apie savo 24 valandų motociklų lenktynes. Pasiruošimas, treniruotės, ištvermė ir Superbike, mūsų motociklininkas jums viską atskleidžia. 

 

Kiek kartų dalyvavote 24 valandų Le Mano lenktynėse? 

Dalyvavau keliolika kartų 24 valandų Le Mano lenktynėse ir šiek tiek mažiau nei 25 kartus 24 valandų lenktynėse, įskaitant Bol d'Or lenktynes, nes tai taip pat yra 24 valandų lenktynės. 

Ar tai pirmi metai, kai važiuojate su Team 18? 

Su 18 ugniagesių komanda tai jau antras kartas, kai važiuoju su jais. Jau važinėjau su jais 2014 m. sezoną. Tai buvo mano pirmaisiais ištvermės metais. 

Kaip vyksta 24h motociklų savaitgalis? Ar atvykstate daug anksčiau nei žiūrovai? 

Mums, nesvarbu, ar tai būtų vairuotojai, ar techninis personalas, tai labai didelė savaitė, kuri prasideda pirmadienį. Komanda pasirūpina visu montavimo dėžutės paruošimu, svetingumu priimant partnerius, bet ir pavalgyti. Tada antradienį prasidės pirmieji testai. Daug važiuojame bandydami paruošti dviratį, nustatymus, pojūčius su trasa. Bet ir su komanda, kad su visais rastume geriausią kompromisą. Trečiadienis yra labiau skirta administracinei kontrolei ir ryšiams su žiniasklaida.

Kada supranti, kad tai jau ne treniruotės, o iš tikrųjų varžybos? 

Ketvirtadienis – didelė diena su laisvomis treniruotėmis ryte, kvalifikacinėmis treniruotėmis. Bet pirmiausia pirmuosius bandymus atliekame naktį. Tai svarbus ketvirtadienio vakaro etapas, nes mes tikrai lenktynėse. Įžengiame į 24 valandų magiją. Grandinė apšviesta. Tai viskas, jūs turite atlikti savo, kaip ištvermės vairuotojo, darbą. Truputį keičiame kursą tarp greičio ir laiko ir pereiname prie ištvermės ir susikaupimo. Tada labai greitai ateina šeštadienis su nedideliu apšilimu, kad sušiltų. Mes užtikriname, kad dviratis veiktų gerai. Pagaliau ateina 15 val. Dingo 24 valandas. 

Kokių pasiruošimų reikia prieš pradedant 24 valandų lenktynes? 

24 valandų lenktynės – tai lenktynės, kurioms ruošiamasi daug mėnesių iš anksto. Mes nesakome sau prieš 15 dienų „gerai, aš padarysiu 24 valandas“. Jūs tikrai turite pradėti ruoštis kuo anksčiau. Geriausias yra praėjusių metų pabaigoje, pavyzdžiui, gruodžio mėn. Turite į tai žiūrėti rimtai. Tai reiškia, kad turite griežtai žiūrėti į savo gyvenimo būdą, sukaupti daug miego valandų, bet ir gana intensyvaus fizinio pasiruošimo. Taip pat svarbu bus mityba. Man pasisekė, kad turiu partnerį, kuris išmokė ne tik mylėti daržoves, bet ir keisti mitybą. Tai yra pagrindinis miego elementas, kurį reikia sėkmingai išlaikyti. Taip pat turite žinoti, kaip sutaupyti pinigų per 24 valandas per savaitę. Raskite laiko sau. Pailsėkite ir susikaupkite, nes tai savaitės, kai patiriame didžiulę nervinę įtampą. Būtent šiomis akimirkomis esame išsekę. 

Axelis Maurinas, besiruošiantis 24 val. motociklui

Axelis Maurinas per 24 valandų motociklų lenktynes ​​Le Mano mieste. Vairuotojas atskleidžia savo pasiruošimą šiam čempionatui.

Yra vienas dviratis bandymams, kvalifikacijai, kitas lenktynėms. Kas jiems atsitiks po 24 valandų? 

Šie motociklai bus naudojami visą sezoną. Pirmosiose sezono lenktynėse bus trys lenktynės akcijų kategorijoje, ty 24 valandų Le Mano lenktynės, 24 valandų Spi lenktynės, o mes finišuosime su Bol d'Or Castellet trasoje. . O motociklai turi guolį. Dviratis, kuris važiuoja 24 valandas Le Mano, yra visiškai naujas. Tada ji važiuos mokomuoju motociklu. Tas, kurį naudojome kvalifikacijoje, bus atnaujintas ir bus palaikomas 2023 m. programoje. Arba bus perparduotas, pavyzdžiui, išparduodamas per komandą 18 dienų. Tačiau tikslas yra sudaryti palankesnes sąlygas lenktynėms pradėti nauju motociklu. . 

Be to, esate TVS komandos dalis. Kaip sekasi abiem? 

18-oje komandoje aš neturiu to paties vaidmens kaip tVS komanda. Ištvermės srityje koncentruojuosi tik į savo, kaip vairuotojo, vaidmenį, į tai, ką turiu daryti trasoje. Tai didelė užduotis, nes lenktynės yra svarbios, joms reikia laiko ir energijos. Su Superbike viskas kitaip, nes esu komandos savininkas, komandos vadovas ir taip pat vairuotojas. Keletą sezonų Motoblouz paramos dėka ugdžiau jaunesnius už mane lenktynininkus 360 supersport ir 600 supersport kategorijose. Rūpinuosi jais, kad paruoštų motociklus, fiziškai paruoščiau ateinančiam sezonui. Turiu šiokį tokį vadovo vaidmenį, kurio visai neturiu ištvermės srityje. Daug metų esu ten Prancūzijos čempionate, o tikslai nėra vienodi, nes mes dalyvaujame sprinto lenktynėse, reikia daug energijos per trumpą laiką. Ir man patinka ši šiek tiek greita pusė.

 

Jei jums patiko šis interviu, nedvejodami pažiūrėkite vaizdo įrašą su Axeliu Maurinu. Vairuotojas nuveda mus į ekskursiją po 18 komandos aikšteles, kai komanda buvo 24 val. Le Mano 2023 m.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Nadège Papignies

Motoblouz redaktorius, aš dviratininkas jau 8 metus. Turėdamas tik CB500F, nors kišenėje turiu A licenciją, per metus nuvažiuoju vidutiniškai 10 000 km ✌️

Be komentarų

Pridėkite savo