Sekite mus :

Klim Traverse rinkinio testavimas


Nuo 2018 m. pavasario Motoblouz platina savo gaminius amerikos prekės ženklas Klim kuri siūlo įrangą turistams ir visureigiams. Brangiai kainuojanti motociklo apranga, skirta motociklininkams ant kelių mašinų, grandiozinių turistinių mašinų ir ypač trasų bei maxi trasų, norintiems važiuoti toli, ilgai ir ypač bet kokiu oru. Taigi mes išbandėmeklim Traverse rinkinys kad pamatytumėte, kaip tai atrodo!

Iš pradžių Klim buvo nedidelė įmonė, gimusi 1999 m. Rigbyje, Aidaho valstijoje, JAV šiaurės vakarų valstijoje. Kalnuota šalis, netoli Kanados, kuri paaiškina premier įmonės rinką: sniego motociklų naudotojus ir slidininkus. Tik tada įmonė kreipėsi į Šiaurės Amerikos motociklininkams skirtą įrangą. Pozicionavimas sustiprėjo nuo 2012 m., kai Klim nusipirko amerikiečių grupė Polaris, sniego motociklų, keturračių ir motociklų gamintoja, geriau žinoma Bombardier, Indijos ir Victory prekių ženklais. Nuo tada Klim tapo internacionalizuota, o jos produktai buvo pradėti prekiauti Europoje.

Klim Traverse rinkinys bėgikams ir enduristams

Klim gamoje motociklininkų dėmesys labiau krypsta į brangiausius komplektus. Kaip Badlands, Nuotykių Ralis arba Kodiak. Tačiau amerikietiškos įrangos gamintojas siūlo ne tik daugiau nei 2000 eurų kainuojančias aprangas. Trail bėgikams, kurie dažnai važiuoja bekele, Klim sukūrė a klim Traverse rinkinys kurios medžiagos siekia būti techniškos, bet visų pirma paprastas, netgi sumenkintos savo linija ir funkcijomis. Šis rinkinys vadinamas „Traverse“, kaip ir takai, kuriais mėgstame važiuoti... Jis perima senosios Dakaro drabužių linijos pagrindus ir yra antroji versija nuo 2016 m. Jo kredo: visiškai atsparus vandeniui, itin patvarus ir funkcionalus enduro naudojimui.

Šiam testuiklim Traverse rinkinys, 2018 m. birželio ir liepos mėn. keliu ir takais nukeliavau kelis tūkstančius kilometrų... Įskaitant tris dienas žygio pėsčiomis bekelėje Overnėje per didelius karščius ir dar tris dienas važinėti dideliame aukštyje Alpėse. Chaotiškas oras vasaros pradžioje leido man tai atskleisti klim rinkinys ekstremaliomis sąlygomis, esant +35°C temperatūrai, po siaubingos audros dvi valandas ar net pučiant stipriam vėjui... Pakanka patvirtinti techninį projektą klim drabužiai ir patvirtinti jų nepralaidumą. Kad susitvarkyčiau su dideliu karščiu, po striuke pridėjau vėsinančią liemenę Macna sausa vėsinimo liemenė.

Paprastumas ir techniškumas

L’klim Traverse rinkinys pasižymi savo paprastumu. Nėra apsaugos nuo smūgių, mažai kišenių, švari linija, pagrindinės spalvos. Tačiau jis taip pat pasižymi naudojamų medžiagų techniškumu, užtikrinančiu visišką hidroizoliaciją, gerą kvėpavimą ir optimalų vėdinimą. Išorinis sluoksnis pagamintas iš itin tvirto 840 denjė cordura nailono (galima juodos, pilkos arba alyvuogių spalvos) mažiau atviroms vietoms. Jis dar labiau sutvirtintas 500 denų kordura (tik juodos spalvos) labiausiai dilimui paveiktose vietose. Laminuota šiuo išoriniu sluoksniu, randame a Gore-Tex® Pro membrana dviejų sluoksnių, aukščiausio lygio Gore-Tex® membranos.

Drabužio viduje „tinklinis“ pamušalas su greitu drėgmės pašalinimu, kad išnaudotų daugybę ventiliacijos angų. Visus galima atidaryti vandeniui atspariais YKK užtrauktukais ir apsaugoti atvartais. Šių angų dėkaklim Traverse rinkinys, tiek striukė, tiek kelnės užtikrina gerą vėdinimą, ypač stovint ant kojų atramų... Tačiau nepasiekiant vasarinės aprangos ventiliacijos lygio visiškai „tinklinėje“ (kaip striukė). Icon tinklelis af su kelnėmis Spidi tinklelio koja, pavyzdžiui).

Spalvos ir linijos!

Du elementaiklim Traverse rinkinys iš kitos Klim įrangos išsiskiria didžiuliu linijos paprastumu. Tarkime, kad klim striukė net jei atvirai, trūksta elegancijos. Jo labai laisvas pjūvis yra beveik „bulvių maišas“. Kelnės labiau prigludusios. Ypač jos viršutinėje dalyje, apatinės kojos yra laisvos ant batų. Šios aprangos paprastas pobūdis pastebimas net ir logotipų spalvoje. Kitose aprangose ​​yra dideli Klim logotipai, išsiuvinėti ryškiai geltona spalva, o antroje pusėjeklim Traverse rinkinys yra nedaug, diskretiški, siuvinėti juodai baltai.

Siūlomos spalvos išlieka neutralios, greičiau tamsių tonų. „Puošniausia“ yra alyvuogių žalia spalva, kurią pasirinkau, bet kuri, atvirai pasakius, išlieka diskretiška, ypač lauke. Kalbant apie 3M Scotchlite šviesą atspindinčias zonas, jų skaičius yra ribotas ir nėra labai platus. Ilgas 17 mm pločio įdėklas kiekvienos rankos viršuje, ir viskas. Tiesa, važiuodami bekele naktį važiuojame retai.

Striukė, slepianti savo žaidimą

Skirtingai nuo daugelio enduro turistinių striukių,klim Traverse rinkinys turi tik dvi išorines kišenes, užsegamas vandeniui atspariais užtrauktukais, ir vieną vidinę kišenę, užsegamą užtrauktuku ir pakankamai didelę, kad tilptų piniginė ir (arba) išmanusis telefonas, su anga per ausinių laidus (prancūzijoje viešuosiuose keliuose draudžiama nuo 2015 m., tačiau leidimas kitose šalyse). Nėra kišenės ant krūtinės ar apatinės nugaros dalies. Profesinės sąjungos minimumas.

Striukės viduje standartinių apsaugų nėra... Bet yra vietos, kur tilpti pvz. lankstus D3O sutvirtinimai, Evo PRO-X tipo, pečiams ir alkūnėms patvirtintas ECE 1621-1 2 lygis arba Viper nugaros plokštė, patvirtinta ECE 1621-2 2 lygio. Tačiau šių apsaugos veiksmingumu galime abejoti, nes striukė yra iškirpti plačiai. Smūgio ar paslydimo atveju sutvirtinimai gali judėti arba pasisukti, taip sumažinant kūno apsaugą. Geriau nešioti specialias enduro apsaugas, kuo arčiau kūno, prilaikomas tvirtomis tvirtinimo detalėmis. Savo ruožtu dėviu apsauginę liemenę Icon strykeris.

Vėdinimo pusė?

Išorėje trys poros užtrauktukų ventiliacijai. Viena dilbių vidinėje pusėje, viena nugaroje, skirta oro ištraukimui, o svarbiausia – ant krūtinės, su dviem didžiulėmis 45 cm ilgio angomis. Šios ventiliacijos angos ypač veiksmingos važiuojant vertikaliai, o ne sėdint už širmos ar gaubto. Be to, jie teoriškai suprojektuoti taip, kad juos būtų galima visiškai atidaryti arba uždaryti viena ranka. Įskaitant pirštines. Praktiškai tai padaryti sunku, o gal ir neįmanoma, tiek dėl ilgo užtrauktukų ilgio, tiek dėl striukės lankstumo. Viena ranka reikia laikyti už striukės apačios, kad kita ranka būtų galima valdyti užtrauktuką... Kas keblu važiuojant.

Maži neigiami taškai

Lygiai taip pat minimalistiniai yra reguliavimo ir priveržimo įtaisai. Viena virvelė apykaklei, kita – striukės apačiai. Apykaklės priekyje trumpas Velcro skirtukas. Nieko ant rankovių ar klubų. Ties porankiais paprastas skirtukas su Velcro. Ši striukėklim Traverse rinkinys skirtas nešioti su pirštinėmis su trumpais rankogaliais arba net be rankogalių. Klim nesitikėjo, kad kas nors norės įkišti manžetę per jo striukės rankoves.

Dar vienas dvipusis taškas: siekdamas palengvinti kaklo vėdinimą, Klim pasirinko trumpą apykaklę, pamušalą mikroflizonu ir su apykaklės užveržimu. Išskyrus tai, kad ši apykaklė, kuri nėra pakankamai aukšta, skatina vandens pratekėjimą smarkaus lietaus metu, o tai sudrėkins ir atvės krūtinę, nepaisant vėjo ir vandens nepralaidumo centrinio užsegimo, kuriame yra labai efektyvus dvigubas atvartas. Paskutinis taškas, striukės apačioje esanti virvelė, kad šaltas oras nepakiltų, gerai padaryta. Be to, labai laisvas kirpimas leidžia lengvai apsivilkti didelę vilnonę ar softshell apatinę striukę, nesijaučiant susiaurėjusiam.

Kelnės skirtos enduro

Mes randame tas pačias pagrindines linijas klim kelnės. Viena kišenė kairėje, įdomiai orientuota į nugarą. Dvi poros ventiliacijos angų, viena priekyje ant šlaunies, kita nugaroje žemyn. Čia vėlgi jie labai veiksmingi stovint, daug mažiau sėdint. Standartiškai nėra apvalkalo, tačiau yra vietos ant klubų ir kelių. Čia taip pat geriau dėvėti nepriklausomą enduro apsaugą su apsauginiais šortais (kaip parduodami Motoblouz) ir antkeliai kuri taip pat apsaugos blauzdas.

Užsegamas dviem užsegamais mygtukais, o diržas turi du Velcro užsegimus. Be musės, siekiant pagerinti tarpkojo hidroizoliaciją. Ant sėdmenų nėra kišenės, bet sutvirtinimas paslydus. Ant šlaunų nėra „ cargo “ kišenės, tačiau didelis odinis įdėklas viduje, nuo šlaunų apačios iki kulkšnių, pagerinantis kelių „sukibimą“ ant motociklo stovint. Ir galiausiai be reguliuojamo užtrauktuko kojų apačioje, o apsaugantis nuo lietaus „atvartas“, reguliuojamas Velcro ant keturių skirtingo ilgio šoninių juostų, kad kelnių apačia geriausiai priderintų prie batų ar net prie jų. interjeras enduro batai.

Atgal į Klim Traverse švarkų ir kelnių komplektą

L’švarko ir kelnių komplektas buvo sukurtas maksimaliam universalumui atsižvelgiant į klimato sąlygas. Ir turime pripažinti, kad jam tai pavyksta beveik puikiai. Hidroizoliacija tikrai nepriekaištinga net ir smarkaus lietaus valandomis. Net tarpukojis lieka sausas. Tik trumpa striukės apykaklė blogina atsparumą vandeniui. Be to, apranga yra atspari vėjui ir kvėpuoja. Jei nėra terminio pamušalo, jis pats savaime negali būti naudojamas žiemą, tačiau jį galima lengvai papildyti termo drabužiais ir apatiniais.

Ir atvirkščiai, esant dideliam karščiui, mums naudingos didelės, gana veiksmingos vėdinimo sistemos, kurios vis dėlto turi savo ribas, kai gyvsidabrio temperatūra viršija +30°C... o mūsų platumose taip pat ne kasdien!

Trumpai tariant, jūs suprasite: suklim Traverse rinkinys, jokio pasipuikavimo, tik funkcionalumas... Stiliaus nenaudai! Kalbant apie saugą, didelis atsparumas dilimui turi būti lyginamas su visišku komplekte esančių apsaugų nebuvimu. O šis rinkinys, pigiausias Klim asortimente, vis dar kainuoja daugiau nei 850 eurų. Žinoma, net ne aukščiausios klasės kelio striukės kaina. Tačiau vis tiek išlieka (per daug?) brangu „tiesiog“ jaustis patogiai bet kokiomis klimato sąlygomis.

Saugumas3.5
Komfortas4.8
Iškirpti3.5
Terminis patvirtinimas4.5
Žiūrėk2.5
Apdaila4.8

Mano nuomonė: skirti tik patyrusiems mėgėjams!

Pasirinkus Klim Traverse“ rinkinį, reikia padaryti aiškų pasirinkimą. Mums nerūpi estetika, norime racionalumo, komforto, technologijų. O dėl saugumo užsidedame enduro apsaugas, nes šis komplektas tam ir skirtas. Vėliau kiekvienas turi nuspręsti, ar toks pasirinkimas pateisina kainą už visą gyvenimą garantuotą komplektą, kurio atsparumas ir apdailos kokybė užtikrins pasitenkinimą ilgus metus.
3.9

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Fabienas Lecoutre'as

Vairavimo treneris, motociklų žurnalistas, dviratininkų turistinių gidų ir interneto svetainės „Passion Moto Sécurité“ autorius... Esu visų pirma aistringas „visada važinėjantis“.

Be komentarų

Pridėkite savo