Sekite mus :

HJC FG Jet šalmo testas


THE hJC FG Jet šalmas yra reaktyvinis šalmas tipas ¾. Iš tikrųjų čia nekalbame apie paprastą vintažinį neoretro dubenį, kuris puikiai dera, paprastas ir kaimiškas. Tai iš tiesų yra šiuolaikiškų formų ir daugelio savybių šalmas, kurį turiu priešais save.

Labai džiaugiamės galėdami pradėti išbandyti šias ausines hJC, skubu pirmiausia susipažinti su pats prekės ženklas. Tik mano sūnui tenka garbė kasdien avėti batus šio prekės ženklo šalmas (integralas CL-Y). Azijos prekės ženklas siūlo labai platų asortimentą, nuo labai techninių lenktyninio stiliaus integralų iki nuluptas vintažinis lėktuvas. Tačiau vairas, kurį ruošiuosi išimti iš dėžės, yra modernus lėktuvas.

Modernus, pilnas pasirinkimas

THE hJC FG Jet šalmas apima didesnį plotą nei tipinis senovinis purkštukas FG-70 HJC. Pagal šalmo apdailą ir puošybą esame labai labai geri. Tai paprasta, visiems atrodė nuostabu. Mano žmona, sūnus, kolegos ir kasdien mane aplenkę baikeriai (kurie nepastebėjo savo trajektorijos žiūrėdami į mano brangenybę) yra vieningi.

Šalmo balta spalva yra perlas/perlas, kuris pagerina kokybinę išvaizdą iš arti. Juodos spalvos dekoracijos sulaužo „grybų galvos“ efektą, gražiai išryškina šalmo kaušelius ir spoilerius. Visos komplektacijos nepriekaištingos. Kvapas ne per stiprus naujam šalmui. Tik viršelis mažiau kokybiškas, o efektą šiek tiek gadina... Bet savo darbą atlieka.

Aukščiausios klasės specifikacijos

Šalmo apvalkalas (trys skirtingi, priklausomai nuo dydžio: xs-s/ml/xl-2xl) pagamintas iš stiklo pluošto kompozitas. Tai padeda sumažinti svorį ir užtikrinti optimalią apsaugą bei standumą. Interjeras yra viduje SilverCool : antibakterinis, antiperspirantas ir kvapą stabdantis, visiškai nuimamas ir plaunamas. Mikrometrinės sagties smakro dirželis turi panašų paminkštinimą.

Ekranas, apdorotas nuo UV spindulių, yra " ilga kelionė “. Jis yra labai platus ir nusileidžia labai žemai. Be to, jis labai lengvai nuimamas (manipuliuojant saugiu mechanizmu ant šalmo ašių). Skubu pabandyti, kad tik palyginčiau reklaminį argumentą su realybe, ir galiu pasakyti, kad tai vaikiška. Nesijaudinkite dėl ekrano priežiūros ar net įdiegimo a pinlock objektyvas.

Taip, jūs perskaitėte teisingai, „Pinlock“ objektyvas. Antras naudingiausias išradimas dviratininkams po butelių atidarytuvo...

Taip, jūs perskaitėte teisingai, „Pinlock“ objektyvas. Antra naudingiausias išradimas dviračiams vairuotojams po butelių atidarytuvu. Tikra technologinė palaima vairuojant šauniausius 6 metų mėnesius. “ Ar tai tikrai naudinga lėktuve? » jau girdžiu tave niurzgiant! Na taip, visiškai ir net daugiau nei du kartus. Kadangi, kaip matysime vėliau bandymo metu, ilgo ekrano ypatumas yra leisti šias ausines naudoti ištisus metus... tam tikromis sąlygomis.

Ir tai tęsiasi ir tęsiasi...

Pluošto apvalkalas, „SilverCool“ interjeras, ilgas „Pinlock“ paruoštas ekranas, gerai. Bet tai viskas? Na ne, nes kai nebėra, HJC deda daugiau.

THE hJC FG Jet šalmas turi dvigubą kremą nuo saulės. Ir šį kartą spalva nepriekaištinga. Pamirškite per šviesiai pilką 2016 integralų spalvą. Čia spalvos pakanka, kad apsaugotumėte savo žvilgsnius nuo šviesos pertekliaus. Ir, vyšnia ant torto, ekranas gali būti išdėstytas trimis skirtingais lygiais. Apsaugos nuo saulės mechanizmas yra šalmo viršuje ir yra slankiklio išilgai skaidrės pavidalo. Atrakinimo mygtukas yra kelionės pabaigoje... Konkuruodami gamintojai daugiausia pasirinko tokio tipo valdiklius dėti kairėje šalmo pusėje.

Pateiktoje dokumentacijoje paaiškiname, kaip pasirinkti tinkamą kremo nuo saulės padėtį, kad jis atitiktų jūsų kūno formą arba padėtį ant rėmelio (poras ar plekšnė). Ir jei pirmąsias dvi pozicijas (aukštą ir vidutinę) manipuliuoti lengva, tai trečiąja reikalauja vikrumo, viršijančio mano įgūdžius. Arba pridedant trečią ranką, kad būtų galima valdyti riedėjimo metu. Tiesą sakant, norėdami leisti ekranui kuo labiau nusileisti, turite pakelti žymeklį į priekį iki galo, kol nuspausite atrakinimo mygtuką. Ir būtent ta pati manipuliacija, labai paprastas sėdėjimas su šalmu priešais save, malonus ir šiltas svetainėje, leis nuimti kremą nuo saulės, kuris, žinoma, yra nuimamas.

« Yra dar šiek tiek... ar man išeiti? »

Šiame viliojančių savybių sąraše yra orlaidės. Nes ir šioje pusėje šis lėktuvas itin gerai įrengtas... Kas bus vienas esminių punktų renkantis šį šalmą.

Valdikliai yra gana maži, bet atrodo, kad viskas veikia gerai. Yra trys oro įleidimo angos: viena centrinė ir dvi šoninės. Ir visa tai integruota į puikius kaušelius ir harmoningai įtraukta į dekorą. Galinis spoileris papildo įrenginį dviem išleidimo angomis, kad pašalintų karštą ir drėgną orą. Apžiūrėdamas šalmo vidų, pastebiu, kad pamušalas turi tuštumą, be tinklelio, gaubto šonuose, atitinkančiuose oro praėjimo kanalus. Visa tai puikiai tinka optimizuotai… ir ypatingai ventiliacijai!

Atėjo laikas susidurti su hJC FG Jet šalmas į gyvenimo realijas. Taigi aš padėjau savo LS2 Carbon Cabrio ir užsidėjau jį hJC šalmas bandomajam važiavimui.

Pirmieji pojūčiai su HJC FG Jet šalmu

Pojūčiai užsidėjus šalmą yra keisti, kai esi įpratęs nešioti klasikinį reaktyvinį lėktuvą. ¾ tipo purkštukas daug labiau apima žandikaulį ir kaklą. Tai, tiesa, ramina, tačiau tam reikia kelių minučių prisitaikymo. Slėgio zonos yra arčiau integralo. O rotacinis mobilumas taip pat gana artimas. Svoris yra ribotas ir vienodas, o uždėjus šalmą nėra jokio disbalanso.

Tačiau labiausiai išsiskiria vizualinis komfortas. Jokia kliūtis netrikdo regėjimo lauko, net ąselės, skirtos Pinlock objektyvui tilpti. Atrodo, mes nieko nedėvėjome. Įsėdu į savo mašiną ir užvedu 10 ponių iš aštuntojo litro ir pastebiu, kad garso izoliacija yra vidutinė. Bet kokiu atveju, mažesnis nei mano Ls2 reaktyvinis arba mano Shark integralas. Taip yra tikrai dėl tam skirtų įdubų sutalpinti ausines iš Bluetooth sistemos. Taip jie atlaisvina daug vietos ausų lygyje (taip sumažina spaudimo taškus, bet, žinoma, ir garso izoliaciją).

Puikiai tinka ant popieriaus, bet kaip tai atrodo realiame gyvenime?

Pirmieji ratų posūkiai, čiurkšlė labai maloni, gana lengva, o matymas be galo puikus. Tai labai saugu, matome viską, toli, jokio iškraipymo, stulbinančio aiškumo. Ekrano valdymas yra šiek tiek kietas, todėl jį reikės įsilaužti, tačiau galite jausti skirtingus įpjovimus. Triukšmas tvarkant nėra didelis, labai „plastikas prieš plastiką“. Bet nieko dramatiško.

Numatytas miesto maršrutas puikiai tinka periferinio matymo svarbai patikrinti. O geras oras leidžia man daug kartų naudoti dvigubą HJC FG Jet apsaugos nuo saulės priemonę. Šis yra tiesiog tobulas! Antroji įpjova atitinka mano kūno formas ir vairavimo padėtį. Man prireiks šiek tiek daugiau nei 30 minučių, kad teisingai suprasčiau žymeklio padėtį ir leisčiau ją pasiekti užtikrintai, o atrakinimo mygtukui šiek tiek lengviau.

Ventiliacijos angų valdymas yra gana neintuityvus. Kadangi valdikliai yra gana maži, net ir su vasarinėmis pirštinėmis, turite įsiminti jų vietą, kad nesugaištumėte kelių brangių sekundžių juos ieškant. Tačiau vėdinimas yra labai efektyvus. Oro srautas yra stiprus, ir jūs tikrai jaučiate kelią, kuriuo eina grynas oras, kuris daro hJC FG Jet šalmas a privaloma karštiesiems sezonams. Juolab kad valdikliai leidžia tiksliai reguliuoti įvesties srauto svarbą, o ne kaip paprastas įjungimas/išjungimas. Dabar išeikime iš miesto ir šiek tiek paspauskime, kad pamatytume, ar ausinės veikia nuosekliai.

Stebėk ausis...

Čia viskas pablogėja... šiek tiek. Nereikia GPS perspėjimo, kad sužinotumėte, ar viršijate greitį mieste. Kai tik viršijamas 50 km/h greitis, HJC FG Jet priekinės oro įsiurbimo angos sukuria girdimą aerodinaminį triukšmą. Oro įsiurbimo angos, kurios didėja didėjant greičiui, atsidaro ar ne. Triukšmas akivaizdžiai didesnis, kai jie yra atidaryti. Tačiau diskomfortas yra labai tikras, sutrikdo susikaupimą ir komfortą.

Po kelių savaičių bandymų priprantate prie triukšmo važiuojant mieste. Važiuojant iki 75 km/val., veikia. Tačiau jei planuojate jį naudoti valstybiniuose keliuose ir greitkeliuose, ausų kištukai yra būtini, jei norite išvengti spengimo ausyse ir galvos skausmo. Turiu aukštą burbulą ir kai už jo susirangiu, randu tobulą ramybę. Kai ekranas ilga kelionė pakyla, aerodinaminis triukšmas išnyksta. Galiausiai, jei kremas nuo saulės nuleistas, akys gerai apsaugomos nuo vėjo.

O lyjant ar vėsiu oru?

Čia atsiranda Pinlock polinkis ir ilgas ekranas. Už ekrano esame labai gerai apsaugoti nuo vėjo ir lietaus. Pastarojo viršuje nėra infiltracijos. Įsigydami lęšius nuo rasojimo turėsite labai greitai investuoti, nes šią žiemą nebenorėsite grįžti prie visą veidą dengiančių lęšių, nes regėjimo patogumas yra toks priklausomas. Tai hJC FG Jet šalmas yra sėkmingas, gerai suprojektuotas ir pilnas produktas.

Labai teigiamas rezultatas

Net jei garso izoliacijos taškas nėra nereikšmingas, tai hJC FG Jet šalmas yra pilnas savybių. Tai kokybiškas modelis, puikus ir labai gerai išbaigtas. Dėl didelio našumo ventiliacijos jis yra vienas iš purkštukų sąrašo viršuje, jei esate linkęs kentėti nuo karščio. Dvigubas kremas nuo saulės yra paprastas naudoti, o patogumas yra labai geras. Ekrano kokybė, dydis, Pinlock polinkis (atkreipkite dėmesį, kad objektyvas nepridedamas), vaizdo iškraipymų nebuvimas daro jį puikiu šalmu mieste. Ir net šiek tiek daugiau, jei jūsų rėmelyje yra aukštas ekranas.

HJC prekės ženklas siūlo papildomus priedus, tokius kaip „ viršūnė » kuris montuojamas vietoje ekrano ilga kelionė arba vienas pilna dūmų uždanga labai tampantis. Būkite atsargūs su dydžiu, dėvėdama L iš LS2 , Shark ir Astone , turėjau pasirinkti XL šiam modeliui.

Svoris4.3
Ergonomika4
Interjero komfortas4
Vėdinimas5
Tyla2.5
Apdaila4.5

Mūsų nuomonė: puikus, daugiausia miesto reaktyvinis lėktuvas

Modernus ir labai gerai išbaigtas reaktyvinis šalmas, pilnos galimybės ir labai aukšta kokybė. Tai suteiks jums pasitenkinimą, jei liksite jo komforto zonoje: mieste ir mažuose keliukuose. Jei norite su juo važiuoti greitkeliu, apsirenkite ausų kištukais, todėl jo patogumas ir ekrano kokybė jūsų neapleis.
4

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Anthony

Aistringas motociklams ir nuo paauglystės mėgęs viską, kas susiję su baikerių kultūra, nuo vidutinio amžiaus krizės kasdien į kelius važiuoju dviem ar trimis ratais. Motoroleris ir miesto dviratininkas, aš rūpinuosi savo trajektorijomis ir atrodau kaip tikras žmogus, dėl kelio pamatysime vėliau!

Be komentarų

Pridėkite savo