Sekite mus :

Jet Roof Voyager Carbon šalmo apžvalga


Keliauja atgal nešamas

Prancūzijoje mums pasisekė, kad turime daugybę motociklų įrangos gamintojų, kurie konkuruoja įžūlumu, stiliumi ir žiniomis. Ten roof prekės ženklas yra tobulas pavyzdys.

Tai yra naujausias, kurį turėjau galimybę išbandyti: roof Voyager Carbon reaktyvinis šalmas. Labiausiai priklausomi nuo pietietiško prekės ženklo turės déjà vu jausmą. „Voyager“ genealogija yra visiškai aiški. „Voyager“ gimė iš „Rover“ pelenų. Šis feniksas yra tiesiog didingas savo matomu anglies apvalkalu. Ir kadangi turime kažkur pradėti, pakalbėkime apie vieną iš daugelio jo privalumų: dizainą.

reaktyvinio roof keliautojo šalmo išbandymas (net be striukės!)

L dydžio, mažai grybo efekto, net be striukės

Sklandus, efektyvus ir visiškai funkcionalus dizainas booootey !

Nereikia ilgai kalbėti, kad būtų galima ginčytis dėl konstrukcijos sklandumo roof Voyager Carbon reaktyvinis šalmas. Tiesiog pažiūrėk į tai galvą. Niekas neišsiskiria. O 50 % tamsinto ekrano tvirtinimo detalės, pristatomos kaip originali įranga, puikiai dera su korpusu. Tas pats ekranas yra šiek tiek išlenktas viršutinėje dalyje, kad būtų galima puikiai integruoti šviesią saulės skėčio lūpą. Akivaizdi šalmo tvirtinimo / sukimosi sistemos teikiama kinematika. Tai labai gera idėja tiems, kurie domisi gražiais darbais ir „CyberPunks“, mėgstantiems dekoratyvinius įrankius.

reaktyvinio roof keliautojo šalmo profilis

Roof Voyager reaktyvinis šalmas, vaizdas iš šono

Išganinga depresija

Priekinis oro įsiurbimas taip pat labai gerai telpa. Be to, Roof priima, kaip ir visi šalmai, vėdinimo sistema, pagrįstaventuri efektas. Smalsiausiems iš jūsų, o trumpai tariant, Venturi efektas susideda iš skysčio (čia oro) dalelių judėjimo pagreitinimo sukuriant įdubimą. Norėdami tai padaryti, vėdinimo sistema turi centrinę oro įleidimo angą ir dvi galines išleidimo angas. Oras nukreipiamas per vainiko kanalus, kad atvėstų jūsų galvos oda prieš išeinant iš nugaros.

reaktyvinio roof šalmo oro paėmimo anga

Atviras oro įsiurbimas

roof šalmo galinis oro ištraukimas

Karšto oro ištraukimas šalmo gale

Valdiklio naudojimas yra labai paprastas: paspaudžiate, kad atidarytumėte, o paspausite iš karto, kad uždarytumėte. Atsižvelgiant į vieną priekinį oro įsiurbimą, sistema veikia gerai. Turėjau galimybę išbandyti ventiliuojamus Über purkštukus, tačiau medžiagos, dizainas, estetinė integracija ir triukšmas jų nepriskiria tai pačiai kategorijai.

Roof Voyager“ reaktyvinis šalmas: gražus, taip, bet ne tik…

Be estetikos, kurios gali pakakti renkantis šį šalmą, pasirinktų sprendimų efektyvumas akivaizdus jau nuo pirmųjų ratų apsisukimų. Pirma, tai skystas dizainas roof Voyager reaktyvinis šalmas užtikrina premier klasės vairavimo komfortą. Vaizdinės informacijos paėmimas sukant galvą, kurią lydi didžiuliai aerodinaminio triukšmo pokyčiai su kitomis ausinėmis, čia nėra. Kai ekranas nuleistas, jūsų galva nesimėto, kai tikrinate akląsias zonas, net ir važiuojant dideliu greičiu. Tai prisideda prie aukščiausios klasės komforto ir leidžia išlikti susikaupusiam, o tai niekada nėra prabanga.

roof Voyager kompaktinio šalmo apžvalga

Dėvėtas, net ir be striukės, Voyager kompaktiškas

Šis judėjimo patogumas derinamas su komfortu dėvint šalmą. Jei pasirinksite tinkamą dydį, patogumas bus iš karto. Paprastai imu L iš Shoei , Shark , LS2 ir XL iš HJC , Voyager yra tobulo dydžio. Ir man nereikėjo laiko prisitaikyti prie samanų tankinimo. Apranga buvo tobula nuo pat pradžių ir iki šiol. Nėra spaudimo taškų priekinėje, pakaušio ar parietalinėje srityse. Vidus (nuimamas, skalbiamas IR reguliuojamas, jei norite tikrai pritaikyto komforto) minkštas, be jokio įtartino kvapo. Šalmai, kuriuos reikia praleisti tris dienas balkone, kol vėl bus dėvimi, pasimatysime!

reaktyvinio roof voyageur anglies šalmo bandymas

Keliaujate, pasiruošę jus priimti

Pilna pažiūrėtojų!

Pasirinkimas a reaktyvinis šalmas daugiausia lemia nenumaldomas noras patekti į veidą. Su roof reaktyvinis šalmas Keliauti, kiekvienoje išvestyje perjungiate į 4K Dolby cinemascope. Ekrano kokybė nepriekaištinga. Tvirtas, jo valdymas švelnus ir tikslus. Ekranas (nesvarbu, ar tai originalus, ar nuotraukose pasirenkamas Daynight) net uždarymo stotelėje švelniai priimamas veltinio juostele. Be to, ekrano siužete nelydi jokie žiaurūs garsai.

50% pilko saulės atspalvio pasirinkimas yra konkretesnis. Roof viduje nėra apsaugos nuo saulės. Daugelis praktikų palaiko šį pasirinkimą. Iš tiesų, pasak jų, erdvė, reikalinga vidiniam apsauginiam kremui nuo saulės ir jo mechanizmui, gali susilpninti apvalkalą ir padidinti svorį. Roof pasirinkimas yra visiškai priimtas ir visiškai logiškas optimalaus saugumo sumetimais.

„Voyager“ reaktyvinio šalmo testas

Nedidelė lūpa veikia kaip apsauga nuo saulės, kai saulė yra priekinėje padėtyje

du ekranai Roof Voyager reaktyviniam šalmui

Dešinėje rodomas dienos nakties ekranas, o kairėje – originalus 50 % aprūkęs ekranas

Vairuojant dieną, vizualinis komfortas yra neabejotinas, o ekranas rodo gerą universalumą. Jei dangus debesuotas, gudruolio viduryje arba tarp šuns ir vilko, jūsų regėjimas bus optimalus. Naktinį pilotavimą pasirinksimeDienos nakties ekranas, galima kaip pasirinktinai. Mano kelionės vyksta dieną ir naktį, aš sumontavau šį pasirenkamą ekraną. Jo ypatumas slypi dviejų atspalvių padūmavusio viršaus, gana rudo atspalvio, ir skaidriame apatinėje dalyje. Atsižvelgdami į savo poreikius, galite lengvai šiek tiek pakelti ekraną ir važiuoti naktį ramus, tai ekranas“ ilga kelionė » ! Būtina, kad būtų derinama išvaizda ir funkcionalumas.

Montavimui

Nieko sudėtingo: Roof yra nedidelis raktų pakabukas, slepiantis 6 pusių raktą. Tai leidžia nuimti originalų ekraną per trumpesnį laiką, nei reikia norint rasti gerą pasiteisinimą, kai trečią kartą vasaros kelionėje atvykstate į sustojimo namelį paskutinis.

galimas Roof šalmas su Daynight ekranu

„voyager“ turi „daynight“ ekraną

Mano burbule…

Kalbant apie „klausos komfortą“, esu įsitikinęs, kad roof Voyager reaktyvinis šalmas. Aš dažnai važinėju reaktyviniu lėktuvu ir esu išbandęs keliolika jų. THE Keliauti neabejotinai yra trifecta. Atrodo, kad už gerą garso izoliacijos kokybę lemia keli parametrai. Galime paminėti korpusą su aerodinamika ouffissime, ekranas taip pat labai ištirtas ir puikiai atsparus vandeniui, labai apgaubiantis užpildas, sąmoningai labai apsauginė purkštuko konstrukcija. Korpusas, paruoštas talpinti domofono sistemą ausinių kaušelių lygyje, nesukuria „garso lentos“ efekto ir atlaisvina vietos mano daugybei auskarų. Kas nieko nesugadina 😉

Galiausiai, tuos, kurie rūpinasi anglies garso kokybe, kviečiu perskaityti mūsų straipsnį apie anglies šalmų keliamo triukšmo. Kalbant apie Voyager, klausos komfortas yra tikrai aukštas.

Supakuoti šviesą

Kad visa tai būtų užbaigta, „Voyager“ svoris yra nepriekaištingai paskirstytas. Vieną kartą užsidėjus šalmo nesijaučiate. Panoraminio matymo kokybė taip pat padeda tai pamiršti. Ir visi žinome, kad kai pamirštame, kad dėvime įrangą, taip yra todėl, kad pasirinkome teisingai ir mūsų dėmesys nebus blaškomas įtemptesniais vairavimo etapais.

Vienintelis priekaištas dėl „Voyager“ yra jo unikalus korpuso dydis. Dėl to mažoms galvytėms gali susidaryti toks įspūdis, paprastai vadinamas „grybų galvute“. Tačiau dėl to taip pat galite pasirinkti įvairių dydžių salono apdailą, kad būtų užtikrintas optimalus patogumas ir prigludimas. Taigi, ar tai tikrai defektas?

Žiūrėkite gaminio lapą

Svoris4.5
Garso izoliacija4.5
Interjero komfortas4.5
Kokybė ir apdaila5
Vėdinimas3.8
Priežiūra4.5

Mano nuomonė: aukščiausios klasės reaktyvinis šalmas, kuriame dera patogumas, dizainas ir apsauga

Medžiagos ir dizaino sprendimai, kuriuos Roof pasirinko kuriant Voyager, yra nuoseklūs ir puikiai atlikti. Šalmas lengvas ir patogus nešioti. Regėjimo laukas yra pasakiškas, o ekranų (originalių arba pasirenkamų) optinė kokybė yra puiki. Išvaizda su matomu anglies rėmu ir matomu ekrano kinematikos mechanizmu yra aptaki ir originali. Aišku, prancūzai yra geri, o Roof yra puikus pavyzdys. AČIŪ!
4.5

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Anthony

Aistringas motociklams ir nuo paauglystės mėgęs viską, kas susiję su baikerių kultūra, nuo vidutinio amžiaus krizės kasdien į kelius važiuoju dviem ar trimis ratais. Motoroleris ir miesto dviratininkas, aš rūpinuosi savo trajektorijomis ir atrodau kaip tikras žmogus, dėl kelio pamatysime vėliau!

Be komentarų

Pridėkite savo