Sekite mus :

Roof RO9 Roadster Iron reaktyvinio šalmo bandymas


Roof ro9 rodsterio testas

THE roof RO9 rodsterio šalmas yra reaktyvinis šalmas kuri perima istorinę prancūzų prekės ženklo šalmų išvaizdą. Tiksliau tai perkamiausio Roof RO9 Boxxer variantas. Jūs tiesiog turite pamatyti mano studentų skaičių, kurie pasirinko šį šalmą, kad užtikrintų jo reputaciją, o ne uzurpuoti! Didžioji naujiena čia yra sumani magnetinė kaukė, kuri veikia kaip smakro apsauga. Septynias savaites intensyviai važinėjus su šiuo Roof šalmu miesto ir užmiesčio kelionėse, laikas įvertinti, ar tai ne tik madingas aksesuaras.

Atpažįstamas tarp tūkstančių: Roof išvaizda

Kalbant apie išvaizdą, pietiečiai prie Roof nepraranda šiaurės! Neįmanoma suklysti, linija RO9 Roadster iš tikrųjų yra tas pats, prie kurio prekės ženklas mus priprato nuo 90-ųjų pradžios (taip, jau!).

Roof ro9 rodsterio testas
Todėl miesto vairuotojai (kai kurie sakytų, motorolerių vairuotojai, bet tai sumažintų) dažnai naudojasi „naikintuvo piloto“ išvaizda. Šį efektą sustiprina sidabrinis iridžio ekranas. Ten roof prekės ženklas turėjo gerą idėją pristatyti jį standartiškai, be bespalvio ekrano. Apdaila yra tvarkinga, o surinkimo kokybė yra tokia, kad Roof įprotis labai atidžiai projektuoja ir gamina savo šalmus. Prisimink mano RO200 anglies bandymas. Dažai įgauna gražų matinį juodą atspalvį. Viršutinės ir galinės ventiliacijos surinkimas tvirtas, jokių priekaištų. Elementas, leidžiantis šiam reaktyviniam šalmui prilipti prie garsiosios Roof išvaizdos, apie kurią kalbėjau aukščiau, žinoma, yra naujoviškos magnetinės kaukės pridėjimas.

Magnetinė kaukė, pagrindinė Roof RO9 Roadster šalmo naujovė

Magnetinė kaukė yra pagrindinė naujovė Roof RO9 Roadster šalmas. Prancūzų gamintojo patentuota sistema leido RO9 pasinaudoti „NP“ patvirtinimu, leidžiančiu važiuoti su kauke arba be jos.

šalmas su magnetiniu užsegimu RO9 Roadster roof šalmas

Itin efektyvus magnetinis kaukės uždarymas

Dešinėje pusėje kaukė yra pritvirtinta tvirtu slėgiu, sujungta su antgaliu, apsaugančiu nuo atsitiktinio atsipalaidavimo. Kairėje pusėje yra didelis magnetinis kilimėlis, leidžiantis lengvai užkabinti/atkabinti viena ranka. Galite pabandyti padaryti kaip Roof vaizdo įraše, kad pritvirtintumėte kaukę sukant galvą, bet iš mano pusės tai buvo tiesiog neįmanoma!

Ši kaukė pagaminta iš pusiau standžios plastikinės medžiagos, kad būtų išvengta veido traumų kritimo atveju. Kaukės dugnas pasirenka formą, kuri glaudžiai seka žandikaulio apačią, kad būtų išvengta per didelio oro įsiskverbimo... Dėl to man kyla pagrindinis skundas dėl to Roof RO9 Roadster šalmas.

roof RO9 Roadster šalmo uždarymas

Skirtingai nei magnetinis užsegimas, kaukė tvirtai laikosi šio slėgio ir jo auselės dėka

Roof RO9 Roadster kaukės uždėjimas ir reguliavimas

Jei turite šiek tiek stiprų kaklą ar žandikaulį, turėsite atidžiai stebėti smakro dirželio ir pačios kaukės padėtį.

Jei smakro dirželis uždėtas netinkamai, kiek įmanoma žemiau, tai gali trukdyti montuoti kaukę. Taip pat, jei žandikaulis nusileidžia pakankamai žemai, oda tarp kaklo ir smakro gali trukdyti padėties nustatymui. Kadangi kaukė laikosi tik už dviejų tvirtinimo ąselių, kurios suteikia tam tikrą laisvę, kad ja būtų lengva manipuliuoti, gali būti, kad ji pasisuks keliais milimetrais į viršų, trukdydama uždaryti ekraną. Asmeniškai aš išsprendžiu šią problemą nuleisdamas smakro dirželį, kai tik uždarytas, ir uždarydamas ekraną prieš užsidėdamas kaukę. Tokiu būdu išvengsiu bet kokio nesutapimo, kuris sutrikdytų tinkamą ekrano uždarymą. Tai kadras, kurį verta nufotografuoti! Bet, kaip sakiau, viskas priklauso nuo jūsų kūno tipo.

Mano nuomone, magnetinio uždarymo idėja yra puiki, tačiau reguliavimo sistemą būtų galima patobulinti.

Atkreipkite dėmesį, kad smakro dirželis pasirenkamas mikrometrine sagtimi. Kaukės tvirtinimo ąselės reguliuojamos dviem šešiakampiais varžtais, kurie tam tikru mastu gali padėti pakoreguoti sulygiavimą su ekranu.

roof RO9 Roadster šalmo uždarymas

Roof RO9 Roadster šalmas smakro dirželiui užsegti naudoja mikrometrinę sagtį

Atkreipkite dėmesį, kad RO9 NĖRA viso veido šalmas!

Būkite atsargūs, kad nepasuktumėte klaidingu keliu: Roof RO9 Roadster šalmas lieka 100% reaktyvinis šalmas. Su kauke ar be jos nereikėtų painioti su visą veidą dengiančiu arba moduliniu šalmu, kuris negali užtikrinti tokio paties lygio žandikaulių apsaugos. Tai visų pirma estetinis prietaisas. Todėl esame tam tikru mastu apsaugoti nuo dulkių, vabzdžių, taip pat nuo vėjo... Kad tik žymiai padidintume jo veikimo spektrą.

oro ištraukimo sistema Roof RO9 Roadster šalmas

Oro ištraukimas šalmo gale yra atliekamas naudojant Venturi efektą

Apsauga nuo stichijų: šalmas saulėtoms dienoms?

Turėjau galimybę važiuoti su Roof RO9 Roadster šalmas kasdien greitkelyje, ruožuose 130 ir 110 km/val. Dėl kaukės tvirtinimo nėra kuo skųstis, niekas nejuda! Oro srautas nukreipiamas teisingai, bet, žinoma, mes liekame su labai vėdinama apatine puse. Greitkeliuose 14°C, mano nuomone, yra apatinė riba, kurią sau leidžiu su šiuo šalmu. Nors nesu itin šalto būdo.

roof RO9 Roadster šalmo ventiliacija

Negalima manipuliuoti važiuojant, smakro apsaugos ventiliacijai reikia sumontuoti guminį "lopą". Būkite atsargūs, kad neprarastumėte!

Kai temperatūra viršija 20°C, mes nedvejodami atidarome viršutinę ventiliaciją, kuri puikiai atlieka savo vaidmenį dėl Venturi efekto ištraukimo korpuso gale. Net ir viršijus 30°C, mes išliekame puikiai jaukūs. Taip pat galvojame atleisti kaukės priekyje esančią ventiliaciją, kurią užstoja guminis elementas. Būkite atsargūs, to negalima padaryti vairuojant. Todėl prieš važiuodami turėsite suplanuoti, ar norite atidaryti šią ventiliaciją... ir būkite atsargūs, kad neprarastumėte elemento vėliau.

viršutinė Roof RO9 Roadster šalmo ventiliacija

Paprastas ir efektyvus viršutinės ventiliacijos mechanizmas

Trumpai tariant, roof RO9 rodsterio šalmas pirmiausia yra šalmas, skirtas saulėtoms dienoms. Nors kaukė suteikia daugiau universalumo, žiemai ji akivaizdžiai netinka.

Praktiniai aspektai

Šis Roof šalmas tiekiamas su dviem ekranais: iridžio ekranu ir skaidriu ekranu (patvirtinta). Atkreipkite dėmesį, kad tamsintas ekranas yra labai tamsus (kaip įprasta su Roof ). Idealiai tinka esant pilnai saulei, ne taip, kai staiga apsiniaukęs dangus (taip, aš išbandžiau jums)... Ekrano keitimas atliekamas nuimant dvi šonines plokštes, pritvirtintas dviem 4 mm šešiakampiais varžtais. Raktas, įdėtas į raktų pakabuką, pateikiamas kartu su ausinėmis. Sumanus, net jei jau matėme praktiškesnių sistemų. Atkreipkite dėmesį, kad tuo pačiu veržliarakčiu galima reguliuoti kaukės tvirtinimo detales.

valdyti Roof RO9 Roadster šalmo ekraną

Ekranas valdomas naudojant centrinę kilpą

Kartu su šalmu rasite ir įvairaus storio porolono įdėklus, skirtus galvos apdangalui. Gana gerai matomi trys putplasčio rinkiniai leidžia reguliuoti šalmo prigludimą prie visų galvos formų. Papildomai Roof kataloge yra skirtingo storio skruostų putos, kurios leidžia dar labiau prisitaikyti prie savo kūno formų. Nieko pasakyti apie akinių šventyklų praėjimą, net ir su storu rėmu. Puikus taškas!

Galiausiai dėžutėje rasite įprastą šalmo užvalkalą bei šviesą atspindinčius lipdukus. Tai proga man priminti, kad šie yra privalomi važiuojant Prancūzijoje... Ir kad iridžio ekranas yra visiškai draudžiamas.

Žiūrėkite gaminio lapą

Svoris3
Garso izoliacija2.5
Interjero komfortas4
Kokybė/apdaila4
Vėdinimas4.5
Priežiūra4

Mano nuomonė: reaktyvinis lėktuvas, kuris daro daugiau!

Paprasčiau tariant, Roof RO9 Roadster šalmas yra sėkmingas metimas, o Roof pateisina savo reputaciją. Pagrindinis skirtumas yra dėl magnetinės kaukės, kuri tuo pat metu leidžia rasti reaktyvinio šalmo „naikintuvo piloto“ išvaizdą ir labai pastebimai išplėsti veikimo lauką. Dėl to be didelio rūpesčio tampa įmanoma pasirinkti greitąją juostą ir važiuoti, kai temperatūra nukrenta žemiau 15°C. Tačiau verta nepamiršti, kad tai nėra visą veidą dengiantis šalmas: jokios veido apsaugos arba tikros apsaugos nuo oro nukreipimo ribų. Trumpai tariant, reaktyvinis šalmas + tiek išvaizda, tiek siūlomomis galimybėmis.
3.7

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Cedric

Vairavimo mokytojas nuo 2008 m. ir motociklininkas beveik 20 metų, esu CFSR saugaus eismo mokymo centro, esančio Valenciennois, motociklų vadovas. Ruošiame studentus licencijai gauti, bet taip pat ruošiame būsimus instruktorius visame regione. Taip pat atidariau svetainę „Le Moniteur Hors Des Clous! 2016 m., siekiant pasidalinti savo nuomone apie automobilių/motociklų naujienas ir populiarinti saugaus eismo principus. Kasdien naudodamasis privilegijuoto stebėtojo pareigomis, stengiuosi atkreipti ypatingą dėmesį į kelių eismo saugumą, teisės aktus ir mokymus.

Be komentarų

Pridėkite savo