Sekite mus :

Pirmojo motociklo pasirinkimas norint pradėti – 2 dalis


Licencija rankoje: dabar jūs ieškote savo 1-as motociklas startuoti ? Pristatę jums geriausi rodsteriai ir takai, JbuzZz ir Cédric pateikia savo nuomonę apie Road ir Neo-Retro.

Keliai

Tu turi išlaikė licenciją turėdamas galvoje svajones apie tolimas keliones, galbūt net lydimas keleivio? Plento dviratis yra geras pradedantiesiems skirtas dviratis ir tikriausiai sukurtas jums. Siūlydami apsaugą ir patogumą, pranašesnę už rodsterius, šios mašinos nuves jus toli ir patogiai.

1. Yamaha Tracer 700

Cedric apžvalga

Išvestas iš MT-07, kurio nebereikia pristatyti Yamaha Tracer 700 paima didžiųjų seserų MT-09 / Tracer 900 receptą: identiškas variklis, važiuoklėje, labiau pritaikyta ilgoms kelionėms, su didesniu komfortu ir manevringumu. Kita vertus, pakabos visada šiek tiek atsilieka. Ten Yamaha Tracer 700 vis dėlto išlieka puikia alternatyva tiems, kuriems patiko MT charakteris, bet ieškantiems daugiau kelio įgūdžių.

JbuzZzLightYear apžvalga

Ieškote žaismingos mašinos su sprogstančiu varikliu ir mažu svoriu? Ar vis tiek norėtumėte jungti kilometrus be (per daug) kentėjimo nuo vėjo? „Yamaha“ tikriausiai yra jūsų mašina! Tai pradedantiesiems skirtas dviratis, kurio jums reikia. Išlaikęs savo seserinio MT-07 bloką, jis prideda pusiau užsklandą ir apsauginį ekraną... privalo skubantiems keliautojams!

2. BMW F 800 GT

Cedric apžvalga

Bene labiausiai „kelių“ pradedančiojo motociklas šioje atrankoje BMW F 800 GT yra mašina, skirta ilgoms kelionėms. Lengvai valdomas, nepaisant jo dydžio, skirto keleiviui (-iams) ir bagažui vežti, BMW yra naudingas dėl apdailos, kuri daro garbę prekės ženklui. Vertiname diržinę transmisiją ir mažas sąnaudas. Kita vertus, kaip visada su Vokietijos gamintoju, atkreipkite dėmesį į sąskaitą faktūrą su pasirinkimais. Ir atkreipkite dėmesį, kad F 850 ​​GT neturėtų būti ilgas...

JbuzZzLightYear apžvalga

Tie, kas daug važinėja, tai žino... Kilometrų skaičiavimas reikalauja absoliutaus kruopštumo prižiūrint grandinės komplektą. Kad būtų išvengta šių priežiūros problemų, BMW įrengė savo F 800 GT iš diržo. Kalbant apie išvaizdą, vokietis pamalonina savo pilotą dosniomis proporcijomis ir viena ranka.

3. „Kawasaki Ninja 650“.

Ninja® 650 abs krt leidimas

Cedric apžvalga

Ten Kawasaki Ninja 650 ER6F, kurio patogumas ir universalumas, deja, nėra daug sportiškesnio požiūrio. Tai liudija pavadinimas „Ninja“. Variklis lieka pagamintas iš to, kuris buvo sumontuotas ER6... Tačiau likusi dviračio dalis yra visiškai kitokia ir turi Z650 pagrindą bei gaubtą. Jis patraukia akį tų, kurie mėgsta šios markės sportinius automobilius, nenorėdami visiškai paaukoti universalumo.

JbuzZzLightYear apžvalga

Kaip pažymi Cédric, Ninja 650 išžaidžia stiliaus kortą iki galo... Jis išdidžiai demonstruoja savo priklausomybę garsiajai to paties pavadinimo sportinių automobilių linijai. Ten yra visko – nuo ​​lenktynių spalvų iki apdangalo, kuris užima nosį, kuri pasirodė paskutinės kartos ZX10R. Nesuklyskite, pozicija išlieka minkštas ir leidžia be kančios įsivaizduoti gražius etapus... Kol nesi keleivis!

4.Honda CB500X

2018 M. CB500X

Cedric apžvalga

Kaip ir kitų mašinų, pagrįstų CB500 platforma, X variklis nėra pats jaudinantis. Tačiau tai motociklas pradedantiesiems, kuris pasižymi daugybe kitų savybių: universalumo, lengvumo ir patikimumo. Idealiai tinka mieste ir užmiestyje Honda CB500X labiau linksta į kelią, o ne į takelį ir leidžia be vargo apgalvoti pirmąsias keliones. Kasdieniniam naudojimui vertiname labai mažas jo sąnaudas (~ 4,5 l / 100 km).

JbuzZzLightYear apžvalga

Ten CB500X, tai mašina, kuri natūraliai ateina į galvą, kai kas nors su manimi kalba apie „komunalinį motociklą“. Puikiai viską daro, viską daro diskretiškai, niekuomet tavęs nenustebindama. Jo paprastumas tiesiog glumina... Ir tai turbūt vienintelė kritika, kurią galėčiau sureikšminti. Padarydamas jį ypač prieinamą, „Honda“ padarė jį motociklu, kuris galbūt yra šiek tiek švelnus.

Neo-retro

Viskas pavadinime! Tai pradedantiesiems skirtas motociklas, kuriame retro išvaizda derinama su pažangiausia mechanika ir elektronika. Kaip ir rodsteriai, šios mašinos sutelkia dėmesį į dviračio esmę ir išvaizdą.

1. Yamaha XSR700

Cedric apžvalga

Remiantis MT-07, Yamaha XSR700 yra jaunų vairuotojų vertinamas rodsterio neoretro pakrypimas. Reikia pasakyti, kad XSR išlaiko savo lengvumą ir judrumą bei gyvybingą variklį, net kai jis yra ribotas. Tačiau jis kainuoja šiek tiek daugiau už savo išvaizdą, o kai kurios detalės kartais nėra lygios, atsižvelgiant į kainų skirtumą su mašina, iš kurios jis pagamintas. „Yamaha“ siūlo didelį katalogą, skirtą mašinai pritaikyti individualiems poreikiams. Ir tada, kai esate surenkami (buvusiose) MBK gamyklose netoli Saint-Quentin, gaminate Made in France veikti!

JbuzZzLightYear apžvalga

Dar vienas karštojo MT-07 darinys! Čia nenuostabu: variklis vis dar toks pat geras, pakabos – tokios pat tobulos. Tik stilius skiriasi skolinantis neoretro judėjimui brangius estetinius elementus. Savo ruožtu man gaila, kad kataloge yra tik 2 spalvos. Grįšime su mašina, kuri turėtų žaisti tinkinimo kortelę!

2. Moto Guzzi v7 iii

Cedric apžvalga

Ten Moto Guzzi v7 iii nėra iš tų mašinų, kurios turi itin nervingą variklį. Tačiau skersinis dvynys yra malonus važiuoti, gana sukamas ir dedamas į ūgį atitinkančią važiuoklę. Dėl savo techninių sprendimų tai yra „autentiška“ mašina, palyginti su daugeliu neo-retro modelių rinkoje. Tačiau kaina gali atbaidyti ne vieną…

JbuzZzLightYear apžvalga

Ak... V formos variklis, atsuktas į kelią... Koks veidas! Asmeniškai aš esu gerbėjas to, kas Moto Guzzi v7 iii. Ši simbolinė mašina taip pat turi tikrų argumentų sunkiems motociklininkams. Galutinė kardaninio veleno transmisija ir bendras patogumas daro jį pasirinktu partneriu, jei mėgstate keliones motociklu.

3. suzuki sv650x scrambler

Cedric apžvalga

Štai „Suzuki“ ką tik „užmaskavo“ savo garsųjį SV650 (paskutinėje versijoje) kaip neoretro mašiną. Tačiau, atsižvelgiant į pagrindinės mašinos savybes, mes jiems atleisime. Net jei būtume norėję kelių konkretesnių elementų, Suzuki SV650X tebėra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško tik retro atspalvio mašinoje, kurią jau beveik 20 metų mėgsta jauni vairuotojai! Tikra vertybė.

JbuzZzLightYear apžvalga

Ji turbūt pati retro stiliaus grupė! Iš tiesų, 1998 m. prasidėjusi karjera, SV rinkoje veikia kaip senelė. Jo apvalus priekinis žibintas vis dar vilioja, kaip ir V formos variklis, kuris, nors ir tobulėjo virš standartų, išlaikė ugningą temperamentą! Ar japonų prekės ženklas turėjo padaryti jį „tikru netikru“ skrembleriu, pasiduodamas mados sirenoms… Nesu tikras.

4. Ducati Scrambler Sixty2

Cedric apžvalga

Arčiau originalios „skramblerio“ koncepcijos su mažesniu bloku nei tas, kuris buvo sumontuotas jo didžiojoje seseryje 800 cm³, Ducati Scrambler Sixty2 ir jo 400 cm³ A2 versijoje (41 AG) netaikomi jokie apribojimai. Motociklas pradedantiesiems, paprastas ir visiems prieinamas valdymo požiūriu. Net jei įranga išlieka pagrindinė, apdaila priklauso nuo prekės ženklo reputacijos. Tačiau kaina yra gana didelė už mašiną, kuri iš esmės yra pagrindinė…

JbuzZzLightYear apžvalga

Išbandytas, kai buvo išleistas, šis mažasis Scrambler turi viską, ką turi jo didžioji sesuo... Atėmus variklio patvirtinimą. Iš tiesų, man pasirodė, kad itališka mašina yra labai menka našumo atžvilgiu. Kalbant apie valdymą, „visureigių“ padangų valdymas reikalauja laiko priprasti. Tačiau, jei norite kreiseris rodydami savo senovinę pusę, Šešiasdešimt2 jus tenkins!

5. Triumfo Gatvės Dvynys

Cedric apžvalga

Labai skiriasi nuo Bonneville, nepaisant savo išvaizdos Triumph gatvės dvynys siūlo 900 cm³ (skysčiu aušinamas) labai sukimo momentą ir kupiną entuziazmo, važiuoklę, kuri gerai slepia savo žaidimą, valdoma ir lengvai valdoma visiškai šiuolaikiškai.

Praktiniai aspektai yra riboti (bet ar tai tikrai šios kategorijos problema?). Pateikimas ir apdaila visiškai be menkiausio priekaišto. Dėl protingo balno aukščio ir žemo svorio centro jis yra idealus pradedančiųjų motociklas mažiems motociklininkams. Atkreipkite dėmesį, kad 2019 m. versijos variklis padidina 10 AG (dabar 65 AG), o variklio žemėlapius galima pasirinkti ant vairo.

JbuzZzLightYear apžvalga

Nuosavas a Gatvės Dvynys, tai reiškia, kad turite turėti nepriekaištingos apdailos mašiną. Nepaisant mažos galios, dviejų cilindrų variklis išnaudoja visas jį palaikančios 5 greičių pavarų dėžės galimybes. Sukimo momentas pasiekiamas nuo žemiausių apsisukimų ir leidžia važiuoti jausmingai, nebijant per mažų apsukų. Triumph puikiai suderino šiuolaikinius komponentus, tokius kaip įpurškimas ir aušinimas. Vienintelis minusas yra tas, kad Pirelli Phantom padangos man niekada nesuteikė pasitikėjimo lietumi...

Paskutinėje šio failo dalyje pradėti pasirinkti tinkamą motociklą, Cédric ir JbuzZz apžvalga muitinės, sporto ir kai kurių elektros.

Taip pat atraskite mūsų įrangos pasirinkimas ir mūsų „Young License“ pasiūlymas.

 

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Džofris

Motoblouz kūrėjas, aš kuo dažniau nešioju ausines, kai išjungiu kompiuterį! Žinoma, kasdien važinėju su Triumph Street trigubu, bet visų pirma esu tikras trasos entuziastas, kurį praktikuoju ant 2017 R1 vairo. Linkėjimai visiems!

Be komentarų

Pridėkite savo