Sekite mus :

Protingai rinkitės pirmąjį A2 motociklą – 3 dalis


Šioje 3-ioje ir paskutinėje dalyje specialus A2 leidimo failas, Cédric ir JbuzZz apžvelgia papročiai, sportas ir net kai kurie elektriniai... gana šaunūs ir tinkami jauniems vairuotojams.

Jūs esate labiau susijęs rodsterių ar trasų ? Taigi, susitiksime su jumis 1-oji mūsų failo dalis, renkantis pirmąjį motociklą. Ir jei tai yra kelio ir neoretro kurie patraukia jūsų dėmesį, mes pasirinkome čia puikus dviratis pradžiai.

Muitinės

Žemi balneliai, papročiai yra motociklai, dažnai varomi V formos dvynių... Istorinės charakteristikos simboliškiausiam prekės ženklui kategorijoje: Harley-Davidson. Mašinos, skirtos malonumui važiuoti, nesijaudinant dėl ​​poilsio, kur našumas užima antrąją vietą, užtemdytas teikiamų pojūčių. Paprotys taip pat yra savarankiška dvasios būsena, kuri tęsiasi net ir nevažiuojant!

1. Harley-Davidson Sportster 883

2019 metų modelio spragų fotografija. tik tarptautinis

Cedric apžvalga

THE Sportster 883 yra viena iš emblemiškiausių Hinckley prekės ženklo mašinų. Čia 883 blokas prispaudęs praranda tik 4 AG. Pakanka pasakyti, kad net iš pradžių jūs gausite beveik visą naudą iš tokio motociklo, koks jis buvo sukurtas. Didelis sukimo momentas programoje, ir net jei variklis nėra pats lankstiausias esant žemiems sūkiams, charakteris yra išbaigtas. Ir to mes prašome iš Harley!

JbuzZzLightYear apžvalga

„harley-davidson“ 883 serijos modeliai dažnai yra vartai pradedantiesiems. išbandęs prisipažįstu, kad likau norėti... variklis mažai jaučiasi, o stabdymas aiškiai atsilieka, kaip ir finišas.

Kita vertus, leisiu sau šiek tiek ne į temą trumpai papasakoti apie jos didžiąją seserį, vardu Keturiasdešimt aštuoni. Žinoma, brangesnis, pastarasis turi 1200 kub. kub. cm variklį, daug demonstratyvesnis ir gyvesnis. Plaukiama į A2, būtent ant jo būčiau pasirinkęs kaip jaunuolio licenciją.

2. Indėnų Skautų Šešiasdešimt

Cedric apžvalga

Kokia įspūdinga tai mašina. Indijos Skautas Šešiasdešimt ! Neįmanoma nesižavėti tokia mašina, jei vertinate žanrą. Tai stebinantis motociklas, lengviau pasiekiamas, nei galite įsivaizduoti. Kita vertus, dėl savo dydžio jis nėra pats praktiškiausias mieste, o aukšta kaina A2 formatu gali kelti problemų.

JbuzZzLightYear apžvalga

Visiškai sutinku su Cédric, aš dažnai pajuntu, kad seilė sloguoja dėl stiliaus blogiukas Indijos skautų.

Konflikto metu, kuris tradiciškai supriešina jį su konkurentu Harley-Davidson, prekės ženklas veikia kaip avangardas. Taigi V formos varikliui naudingas aušinimas skysčiu, o valdikliai naudojami sklandžiau. Tačiau galiniai amortizatoriai, išdėstyti labai plokščiai, primins, kad paprotys dažnai reikalauja aukų dėl patogumo...

3. honda cmx 500 rebel

CMX500 Rebel 2017 m

Cedric apžvalga

Lengva pilotuoti, Honda cmx 500 rebel apima japonų papročių liniją, labiau prieinamą ir universalesnę nei amerikietiškos mašinos. Jis taip pat naudoja CB500 variklį, kurio patikimumas yra gerai žinomas. Kita vertus, ne tas, kuris suteiks jums daugiausiai pojūčių...

JbuzZzLightYear apžvalga

Iš 4 „Honda 500“ asortimento mašinų „Rebel“ pasižymi ryškiausia asmenybe. Atsidūrus ant vairo nekyla abejonių: mes susiduriame su tikru mažu papročiu. Vairo kolonėlės kampas yra šiek tiek atviras, todėl priekinė ašis turi nedidelį polinkį įsijungti... Likusiam eiliniam dvigubam cilindrui randame šiek tiek per daug charakterio. minkštas ir išlygintas šios kategorijos mašinai.

4. Kawasaki Vulcan S

Cedric apžvalga

„kawasaki“ statymas, pagal kurį buvo sukurtas pagal užsakymą pagamintas er6 mechaninis pagrindas, gali atrodyti rizikingas, tačiau japonai atėjo su pagyrimu. ten Kawasaki Vulcan S nukrypsta nuo pagrindinės papročio sampratos žengti į pusę galios kreiseris… Lengva versija, bet ir daug lengviau prieinama. ER6 variklio patogumas nebekelia abejonių, o važiuoklė leidžia važiuoti sportiškiau nei su kitais šios kategorijos motociklais. Originalus motociklas, tarp papročio ir rodsterio.

JbuzZzLightYear apžvalga

Na, trumpai pasakysiu: „Vulcan“ nėra mano beprotiškas dalykas. Tu man pasakysi, skoniai ir spalvos, mes žinome, kas tai... Ir tu teisus! Jei jo plastikas jūsų neatbaido, turėsite mašiną, kuri paims variklio bloką iš dabar vadinamo Z650. Trumpai tariant, patikrintas ir gana žaismingas mechanikas.

Sportuojantis

Sportiniai automobiliai su A2 kamanomis dažnai yra rodsteriai, kuriuose vietoj vairo yra gaubtas ir apyrankės. Išskyrus kai kurias išimtis, jie nėra tokie reiklūs vairavimo atžvilgiu kaip galingesni sportiniai automobiliai. Net jei pozicija dažnai yra labiau ribojanti. Todėl jie gali būti geras būdas smagiai praleisti laiką ir žengti į A2 motociklų sporto pasaulį!

1. KTM 390 RC

Cedric apžvalga

Turbūt tas, kuris pagal savo filosofiją yra arčiausiai tikro didelio darbinio tūrio sportinio automobilio, KTM 390 RC reikalauja, kad jūs pasirūpintumėte savo trajektorijomis, kad galėtumėte 100% pasinaudoti puikiu ciklu.

Jis taip pat puikiai tinka važiuoti pirmaisiais ratais trasoje... Ir ten progresuoti su nemaža pažangos riba! Duke 390 esantis variklis taip pat siūlo tai, ką geriausia ir smagiausia valdyti, atsižvelgiant į A2 licencijos apribojimus.

JbuzZzLightYear apžvalga

Jei imčiau takelį, norėčiau mokytis būtent pas ją! Ryški jo gaubtų išvaizda neabejotinai kontrastuoja su dviem rutulinėmis optikomis, ir visa tai nepalieka abejingų. Patekus į balną nekyla abejonių: RC390 yra tikra „mažoji“ sportininkė. Dilbiai atremti į pusiau vairą, o kojos atstumtos atgal. Kaip supratote, norint susipažinti su ypatinga padėtimi, kurios reikia sportiniam automobiliui, KTM yra idealus.

2.Honda CBR500R

 

Cedric apžvalga

Sportiškas naudojant patikrintą CB500 bloką, mažą Honda CBR500R iš šio rodsterio reikia daugiau nei iš tikro sportinio automobilio, pavyzdžiui, CBR600R. Atsisakius. Tačiau, kita vertus, dėl to tai yra viena iš labiausiai prieinamų ir lengviausių šios kategorijos mašinų tiems, kurie tikrai norėtų važinėti su tokia išvaizda, nepatirdami įprastų trūkumų.

JbuzZzLightYear apžvalga

Palyginti drovus, šis CBR500R iš tikrųjų yra CB500F, ant kurio įskiepijome visą gaubtą ir porą apyrankių. Pastarieji taip pat yra išdėstyti labai aukštai, nesukeliantys jausmo, kad būtų vienas su sportiniu automobiliu. Įrodymas, kad japonų gamintojas labai mažai dėmesio skiria šiai mašinai, kuri labiau orientuota į kelius nei sportinė, CBR500R nebėra viena iš mašinų, tinkamų World Supersport 300 kategorijai.

3. yamaha yzf-r3

Cedric apžvalga

Įkvėptas kitų Yamaha sportinių automobilių, Yamaha yzf-r3 įspūdinga, o visos detalės daro šią mašiną didingą. Norėdami tai suprasti, tereikia pažvelgti į naujosios 2019 m. versijos priekinį gaubtą arba perforuotą viršutinį trigubą spaustuką. Labai dinamiškas ir tikslus R3 nepamiršta išlikti tinkamas gyventi kasdien ir pakankamai universalus. Jis dalijasi savo gerai užpildytu horizontaliu dvigubu cilindru su MT-03.

JbuzZzLightYear apžvalga

2019 m. atnaujintas Yamaha R3 išvaizda yra tiesiogiai įkvėpta MotoGP M1! Kalbant apie našumą, japonų prekės ženklas peržiūrėjo savo kopiją... Tikslas? Užkariaukite WSSP300 titulą ir įrodykite savo mašinos efektyvumą trasoje! Jei ieškote nedidelio nervų pluošto, pasiekiamo gavus A2 licenciją, gali būti, kad Yamaha yzf-r3 gali tave suvilioti.

4.Kawasaki Ninja 400

Cedric apžvalga

Kaip ir Z400, šiek tiek daugiau nei 100 cm³ padidino variklio variklį Kawasaki Ninja 400 idealus papildomas sukimo momentas ir galia A2 kategorijos mašinai. Išvaizda pasikeitė taip, kad atitiktų markės „didžiųjų“ sportinių automobilių išvaizdą, neatsisakant judrumo, kurį žinojome iš „Ninja 300“. Kaip ir dauguma tokio darbinio tūrio sportinių automobilių, jis išlieka suderinamas su kasdieniu naudojimu.

JbuzZzLightYear apžvalga

2018 m. tapusi pasaulio čempione ant vairo, Ana Carrasco yra šios puikiai gimusios mašinos ambasadorė. Žalia bomba įgauna savo pirmtakų bruožus ir taip pat pasikliauja lenktyninėmis spalvomis, kad suviliotų jaunus motociklininkus, ieškančius pojūčių...

Elektrinė alternatyva

Šiuo metu dar nelabai paplitusi elektrinių motociklų rinka vystysis ateinančiais metais, kai pasirodys pagrindiniai gamintojai. Be „ekologiško“ aspekto, jie turi beveik momentinę galią ir sukimo momentą, o tai ypač svarbu, kai A2 licencija yra ribojama iki 35 kW. Ateinančiais metais bus stebima, nes neabejotina, kad jie pasiūlys patikimą alternatyvą trumpoms kelionėms.

Pernelyg didelė šių laikiklių kaina ir didžiųjų gamintojų nebuvimas (išskyrus KTM ir jo FreeRide E-XC, bet tai nėra plataus platinimo kelių mašina) išlieka didžiausia kliūtimi jų plėtrai. Tačiau kai matome, kad „Harley“ pradėjo judėti šioje nišoje su savo „LiveWire“, galime pagrįstai teigti, kad kiti apie tai galvoja taip pat aktyviai.

1. Nulis S

Cedric apžvalga

Elektromobilio galia apskaičiuojama pagal nuolat tiekiamą galią, niekas netrukdo pasinaudoti tokio motociklo kaip 45 kW / 60 AG (didžiausia galia) teikiama galia. Nulis S A2 leidimo metu. Mieste nuvažiuojamas 280 km, o užmiestyje – apie 145 km (110 km/h greičiu), elektrinis motociklas pamažu tampa tinkama alternatyva kasdieniam naudojimui. Apskaičiuota, kad visas įkrovimas yra šiek tiek daugiau nei 2,02 € (ne piko metu). Kalbant apie malonumą, visi matys pagal savo giminingumą, tačiau žinokite, kad nuo 0 iki 100 pasiekiama per 5,2 s, o sukimo momentas pasiekiamas iš karto. Žinoma, įdomu, tačiau daugiau nei 16 133,33 € kaina išlieka nemaža kliūtis.

2. Nulis FXS

Cedric apžvalga

Ten Nulis FX yra prekės ženklo mašina, kuri siūlo bekelės galimybes, o FXS yra supermoto versija. Atstumas yra mažesnis nei rodsterio versijos, o mišriu naudojimu nuvažiuojama apie 90 km. Tačiau dėl 133 kg svorio ir 33 kW (44 AG) galios jis yra visiškai pritaikytas supermoto koncepcijai. Kaip ir su „Zero S“, didžiausia problema išlieka kaina su įėjimo bilietu 12 402,50 €

3. KTM Freeride E-XC (keliuose patvirtinta versija)

Cedric apžvalga

Austrijos gamintojas elektra varo E-XC (homologuotas – E-SX ne), kuris visų pirma išlieka bekelei skirta mašina. Kaip ir E-SM, supermoto versija, parduota prieš kelerius metus, iš esmės reikia įvertinti, kaip plačioji visuomenė priima šias mašinas. Labai ribota autonomija (mažiau nei 1 valanda 30 min. veikimo), yra mažiau erzinanti cross , todėl tai puiki laukas eksperimentams. E-XC galima įsigyti nuo 11 621,04 €.

 

Taip pat atraskite mūsų įrangos pasirinkimas ir mūsų „Young License“ pasiūlymas.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Džofris

Motoblouz kūrėjas, aš kuo dažniau nešioju ausines, kai išjungiu kompiuterį! Žinoma, kasdien važinėju su Triumph Street trigubu, bet visų pirma esu tikras trasos entuziastas, kurį praktikuoju ant 2017 R1 vairo. Linkėjimai visiems!

Be komentarų

Pridėkite savo