Sekite mus :

Praktiški: penki profesionalų patarimai saugesniam motociklų keliui


dviratininkas, važiuojantis motociklu saugiu keliu

Važiavimas motociklu yra pavojingas, nes ne motociklininkai mums skuba priminti. Nors negalime pasiekti nulinės rizikos, vis tiek galime maksimaliai padidinti savo saugumą kelyje naudodami keletą gerų refleksų. Cédric, Hors des Clous Monitorius, pateikia penkis patarimus, kaip važiuoti kelyje taikiau. Nedvejodami praturtinkite šį puslapį savo patarimais komentaruose!

1 – Supraskite skirtumą tarp realios rizikos ir numanomos rizikos

Jei turite galimybę sekti straipsnius mano tinklaraštis, galbūt jau esate susidūrę su mano straipsniais, kuriais siekiama populiarinti sąvoką „kelių rizikos homeostazė“. Čia nesileidžiant į smulkmenas (kviečiu perskaityti mano straipsnis už tai arba žiūrėkite mano draugo Valootre vaizdo įrašą), svarbu suprasti, kad avarijos rizika padidėja, kai tik atrodo idealios sąlygos.

Išties geras oras, tobulas asfaltuotas kelias kaip biliardo stalas ir ilgos aiškios tiesios linijos... kartais skatina mus sumažinti budrumą.
Taip pat pavojinga važiuoti „ant savo pompų“ bandant sekti labiau patyrusius draugus. Trumpai tariant, saugokitės per didelio optimizmo!

Taip pat pavojinga važiuoti „ant savo pompų“ bandant sekti labiau patyrusius draugus. Trumpai tariant, saugokitės per didelio optimizmo!

Lygiai taip pat rizikinga manyti, kad be apsaugos priemonių išsiversti vos tik sugrįžus saulėtoms dienoms arba dėl to, kad kelionė trumpa.

Atminkite, kad 73 % nelaimingų atsitikimų įvyksta mažiau nei 15 km atstumu nuo namų, gerai žinomais keliais. Nes būtent įprotis lemia budrumo mažėjimą.

Dviratininkas užsideda motociklo įrangą

Gerai įrengtas važiavimas, vienas iš penkių motociklo saugumo ramsčių

2 – Gerai apsirenkite visus metus ir rinkitės kiekvienam sezonui pritaikytą įrangą

Daugeliui tai akivaizdu. Deja, tereikia pasižiūrėti į kai kurių žmonių įrangos lygį, kai tik gyvsidabris pakyla virš 20°. Trūkumai neabejotini. Iš tiesų, karštis ir (arba) trumpos distancijos trasa jokiu būdu neturėtų priversti jūsų atsisakyti geros įrangos.

Taip, net sekmadienio rytą vasaros viduryje atsinešti batono kitame kaimo gale yra rizikinga jūsų odai! Taigi, kaip paaiškinta ankstesniame patarime, temperatūra ar kelionės trukmė neturi reikšmės: Aprūpink save !

O su dabartine įranga kiekvieną sezoną neišvengiamai rasite kažką, kas jus tenkintų. Iš striukės ir tinklinės tekstilės kelnės, iš kelių sezonų striukės su prakaitą apsaugančiomis membranomis ir itin ventiliuojami šalmai, tu nebeturi jokių pasiteisinimų! Be to, yra daug įrangos, kurios išvaizda taip artima „civilinei“ aprangai, kad darbe ar vakare liksite visiškai nepastebėti. „Didelių odos ir standžių batų“ dviratininko išvaizda dabar toli!

Ir atvirkščiai, žiemą per lengva įranga gali turėti rimtų pasekmių. Gali nukentėti jūsų patogumas ir net vairavimas. Pirštai nutirpęs nuo šalčio gali lengvai sukelti blogą savijautą arba uždelsti valdiklio naudojimą. Tai turėtų tiesioginės įtakos, pavyzdžiui, avarinio stabdymo kokybei.

Motociklininkas, važiuojantis trasoje su savo rodsteriu

Mini mokymo kursai gali padėti geriau įsisavinti saugos trajektoriją

3 – Saugos trajektorija: reikia įgyvendinti!

Integruota į naujų motociklininkų mokymą nuo 2020 m. kovo mėn. reforma, „saugos trajektorija“ skirta išspręsti kai kurias avarijas, įvykusias posūkiuose, ypač esant pablogėjusiam matomumui.

Tiesą sakant, valstybės institucijos ėmėsi šios problemos po to, kai padaugėjo tokio tipo avarijų. Ypač į pirmuosius metus po vairuotojo pažymėjimo gavimo. Tai apima trajektorijos įgyvendinimą, optimizuojančią posūkio „atradimą“. Tai taip pat leidžia išlaikyti galimybę ištaisyti savo situaciją, jei transporto priemonė atvažiuoja ne ta kryptimi arba persipildo iš savo eismo juostos. Ar net jei transporto priemonė sustojo posūkyje, užmaskuota posūkio topologijos.

Tai apima trajektorijos įgyvendinimą, optimizuojančią posūkio „atradimą“.

Skirtingai nei „virvės“ trajektorija, tai ne mažiau smagu daryti ir gali suteikti puikių pojūčių.

Tačiau būkite atsargūs, kad nepasitenkintumėte šios technikos santrauka motociklų kodų knygose. Nedvejodami išnagrinėkite šį klausimą per A2 licencijos mokymą. Jūsų treneris gali suteikti jums informacijos eismo pamokų metu.

Pasitaiko, kad treniruotės metu šios technikos nebuvote apmokytas ir/ar norite ją gilinti. Galiu tik rekomenduoti kreiptis į motociklų mokyklą, kad patobulintumėte savo įgūdžius. Kai kuriose įstaigose dienos kartais organizuojamos nemokamai. Taip pat kiekvieno skyriaus EDSR (Departmental Safety Squadrons – žandarmerijos padaliniai) nuolat organizuoja tokio pobūdžio mokymus. Taip pat galite susisiekti su įvairiomis dviratininkų asociacijomis arba AFDM tinklu.

baikerių grupė, važiuojanti keliu

Galime susigundyti važiuoti „ant savo pompų“, kad neatsiliktume nuo draugų

4 – Kai stiprių pojūčių troškimas per didelis: Išbandykite motociklų sportą

Kai jau po kelių mėnesių ar metų įgyji patirties kelyje ir pradedi įvaldyti savo dviratį automobilį, gali kilti pagunda išbandyti jo veikimą.

Štai tada svarbu nepainioti kelio ir takelio!

Nesvarbu, ar kitiems naudotojams, ar sau, uždara ir saugi erdvė, kuri yra takelis, yra tinkama vieta idealiai tinka paleisti... bet ir mokytis : atraskite savo ir savo mašinos ribas, pasinaudokite patarimais, atitinkančiais jūsų lygį... ir galbūt atraskite aistrą, kuri yra ne tik paprasta atradimo diena!

Nedvejodami stebėkite prekybos atstovų ar įprastų įrangos parduotuvių organizuojamus užsiėmimus (Motoblouz taip pat juos organizuoja!)

Motociklų sportas kartais taip pat yra išeitis. Tada leidžia daug ramiau privažiuoti prie kelio, labiau gerbiant taisykles. Apsvarstykite tai, jei mėgstate greitį!

Dviratininkas atostogauja kaime

Keliu mėgaujamės ne mes vieni

5 – Didesnės tolerancijos ir kiekvieno eismo dalyvio ypatybių supratimo link

Šio straipsnio tikslas – sudaryti saugesnio kelio patarimų sąrašą – akivaizdžiai neišsamų... Tačiau turime nepamiršti, kad keliais džiaugiamės ne tik mes!

Dviratininkai, pėstieji, vairuotojai... Tiek daug vartotojų, kurie nebūtinai yra susipažinę su motorizuotų dviračių transporto priemonių savybėmis ir gali būti lengvai nustebinti.

Net ir labai kuklus dviratis, 125 kub. cm tūrio ar net A2 riboto dydžio motociklas, skirtas jauniems vairuotojams, turi kur kas didesnes įsibėgėjimo galimybes nei didžioji dauguma automobilių. Todėl važiuojant į kelią svarbu tai nepamiršti.

Netgi labai kuklus dviratis, 125cc ar net jauniesiems vairuotojams skirtas A2 ribojamas motociklas, turi daug didesnes pagreičio galimybes nei didžioji dauguma automobilių. Todėl važiuojant į kelią svarbu tai nepamiršti.
Todėl venkite pernelyg staigių pagreičių, dėl kurių kiti vairuotojai gali netinkamai elgtis (nukrypti nuo trajektorijos, stabdyti ir pan.)

Taip pat dėl ​​savo mažo dydžio mes dažnai esame „nematomi“. Taigi žinok nenustebinsi. Pvz., Venkite per ilgai likti kitų naudojimo būdų akloje zonoje kuo ilgiau. Padidinkite saugų atstumą, įskaitant šoninius atstumus, kai yra kelios eismo juostos. Arba tarpjuostinio eismo atveju, norint palikti „saugos pagalvę“, suteikiant daugiau erdvės kitoms transporto priemonėms ir taip garantuojant savo saugumą!

Dar kalbant apie interfile temą, taip pat žinokite, kaip pasiduoti, kai jaučiate, kad manevras jums bus sunkus dėl nuovargio ar, pavyzdžiui, jūsų patirties lygio!

Viršelio paveikslas Gijs Coolen

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Cedric

Vairavimo mokytojas nuo 2008 m. ir motociklininkas beveik 20 metų, esu CFSR saugaus eismo mokymo centro, esančio Valenciennois, motociklų vadovas. Ruošiame studentus licencijai gauti, bet taip pat ruošiame būsimus instruktorius visame regione. Taip pat atidariau svetainę „Le Moniteur Hors Des Clous! 2016 m., siekiant pasidalinti savo nuomone apie automobilių/motociklų naujienas ir populiarinti saugaus eismo principus. Kasdien naudodamasis privilegijuoto stebėtojo pareigomis, stengiuosi atkreipti ypatingą dėmesį į kelių eismo saugumą, teisės aktus ir mokymus.

Be komentarų

Pridėkite savo