Sekite mus :

Gerai pasiruoškite Enduropale: susiorganizuokite geriausioms lenktynėms


Artėja didžioji diena... Dviratį kruopščiai paruošėte ir visą rudenį tinkamai treniravotės. Jūs pasiruošę! Na beveik... Ką belieka daryti atvykus į Le Touquet, likus dviem dienoms iki išvykimo? Patarimo paprašėme Josse Sallefranque, „Team Honda Motoblouz SR“ vadovo ir sporto trenerio. Ir pamatysi, likus kelioms valandoms iki išvykimo, mes neturime abiejų kojų tame pačiame cross bate.

Antroji mūsų straipsnių serijos dalis, skirta gerai pasiruošti Enduropale.

Trasos žvalgyba: peržiūrėkite lenktynes

Tai vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos reikia padaryti atvykus į Le Touquet. Pradėkite pažintį su taku pėsčiomis, o kitą dieną pakartokite, nepamiršdami paskutinį kartą apžiūrėti lenktynių dieną. Vizualiai įvertinkite paplūdimio būklę: ar jis lygus, ar priešingai provėžotas, ar yra akmenų, akmenukų, vandens dangų ir pan. kuris gali kelti pavojų važiuojant 150 km/val. Kaip tai vystosi? Šis metodas suteiks jums informacijos apie idealią vietą lenktynių dieną.

SR komanda prieš Josse Sallefranque tobulėjo pėsčiomis Enduropale du Touquet trasoje

Apžiūrėkite trasą, kad pamatytumėte jos sunkumus – Nuotrauka Liepos mėn

Nepamirškite apžiūrėti ir tako. Kaip atrodo greitieji skambučiai? Ar jie linijiniai, ar yra žiauraus smūgio pavojus? Tas pats pasakytina ir apie priėmimo vietas, ar jos sveikos, tuščiavidurės, išlenktos? ir tt
Dabar esate apsiginklavę premier raundui, visiškai žinodami faktus.

Mityba: tinkamas maistas tinkamu laiku

Norint gerai pasiruošti Enduropale, taip pat svarbu jūsų lėkštė ir vandens butelis.

Prieš varžybas: Apsikraukite krakmolingais maisto produktais (makaronais ir panašiais produktais, jei įmanoma, geriau pilnaverčiais) likus kelioms dienoms iki varžybų, kad sukauptumėte energijos.
Didžiąją dieną pradėkite gerais pusryčiais 8 val.: rupios duonos, sviesto, uogienės, kavos, vaisių ar net pieno produkto, priklausomai nuo jūsų įpročių. Klasikiniai pusryčiai, taip.
Apie 10:30: Jau pietų metas, kad iki varžybų laiko viskas būtų gerai įsisavinta. Šefas jums siūlo gerą makaronų patiekalą su balta mėsa. Venkite kečupų ir kito majonezo; šiam patiekalui tai paprasta.

Paprastas makaronų patiekalas be padažo

Makaronai, makaronai ir dar daugiau makaronų! - Nuotrauka Kristina Sandu

Hidratacija: Prieš 3 dienas prieš varžybas gerkite daug skysčių. Leiskite 3 ar 4 litrus vandens per dieną.
Ryte išgerkite 2 litrus nuo 7 iki 11 val., tada leiskite sau mažais gurkšneliais vandens, kol išeisite. Nesijaudinkite dėl pavojaus, kad lenktynėse gali kilti potraukių: prakaitavimas pašalins didžiąją dalį laivyno! Vis tiek stenkitės į tualetą nuvykti kuo vėliau prieš didįjį išvykimą.
Ant motociklo Josse labai rekomenduoja dėvėti kupranugarį, kad galėtumėte hidratuoti lenktynių metu.

Degalų Papildymas: Idėja yra perkrauti cukrumi. Atsižvelgdami į savo įpročius ir tai, ką patvirtinote treniruotės metu, suplanuokite pusę grūdų batonėlio su energetiniu geliu ir (arba) energetiniu gėrimu. Tiesą sakant, nėra „stebuklingos“ formulės, kiekvienas turi susitaikyti su tuo, kas jam labiausiai tinka. Kai kurie žmonės negali toleruoti energijos gelio, bet renkasi, pavyzdžiui, pilno grūdo grūdų batonėlį. Jūs turite nuspręsti!

Enduropale motociklai vilkstinėje ant šlapio Le Touquet miestelio asfalto

Būkite atsargūs, kad neužsisegtumėte ant asfalto!

Apšilimas: pradėkite sveikai

Nesiruošiame plakti: geras apšilimas išvykimo dieną yra būtinas. Tai vienintelis būdas išvengti traumų ar peršalimo raumenų irimo, ypač kai oras yra žiemiškas, kaip teoriškai yra Enduropale. Trauma ne tik tikrai skausminga, bet ir tai, kad visas jūsų pasiruošimas ir jūsų tikslas Le Touquet nueina į vandenį, o tada matai, kas gresia... Būtų gaila praleisti dar prieš startą. Ne ?

Dar daugiau, iššūkis dalyvaujant Enduropale yra ilgai išlikti šiltai. Taip, išvykimas iš motociklų parko ir išvykimas į paplūdimį paskirstomi laikui bėgant, todėl kyla pavojus, kad tarp jų bus šalta. Norėdami valdyti šį sudėtingą laiką, Josse rekomenduoja pradėti pratimų seriją ketvirtį valandos prieš pasiimant dviratį.
Sušildykite kaklą, riešus, pečius, nugarą. Taip pat atlikite kojų lenkimus, tada dubens sukimus, kad įdirbtumėte klubų raumenis, ir užbaikite lengvais pratimais pagrobėjams. Pakanka, kad išvengtumėte traumų tiesioje paplūdimio linijoje!
Geriausias dalykas yra turėti galimybę iš anksto pridėti 15 minučių važiavimo dviračiu ir (arba) namų treniruoklio, kad pagerintumėte savo kardio būklę.

Visa tai paruošia kūną ilgoms pastangoms ir padeda susikaupti.

Enduropale vairuotojai, važiuojantys paplūdimiu link finišo linijos

Atvykus į paplūdimį, iki starto linijos pilnai įjungta

Konvojus į paplūdimį: saugokitės rudens!

Didžiausias jūsų priešas, kai atsitrenkiate į paplūdimį, yra dubuo. cross padangos tikrai nėra skirtos sukibimui su asfaltu. Taigi išmirkytas ir nušlifuotas/sūdytas bitumas yra puikus mišinys, norint palepinti save šiek tiek užtrauktuku (prarandant judėjimą pirmyn). Būkite atsargūs, kad per stipriai nesugriebtumėte priekinio stabdžio. Taip pat, kiek įmanoma, mieste venkite baltų juostų. Būtų gaila „pamesti savo Touquet“ dėl susisukusios svirties ar patempto riešo, kai net nebuvo duotas tikrasis startas!

Tai štai, asfaltas už tavęs, įeini į pliažą. Šį kartą visu greičiu eikite iki pat starto linijos, kad atsidurtumėte kuo arčiau tamprės. Dėl aukščio paplūdimyje (greičiau į kairę, į centrą, į dešinę nuo tamprės?) viskas priklauso nuo jūsų pasirinktos vietos. Jei manote, kad jums reikia priartėti prie vandens, kad galėtumėte mėgautis smėlio kietumu, atitinkamai nusiteikite. Ideali padėtis kiekvienais metais keičiasi.
Tada išjunkite variklį, nes vibracijos varo dviratį į smėlį. Pasinaudokite galimybe supakuoti smėlį stumdydami motociklą pirmyn ir atgal. Jei galite paprašyti, kad kas nors priglaustų jūsų motociklą, galite paruošti bulvarą sau, pirmus metrus smėlio sukrovę cross batus!

Enduropale pilotai prieš pat išvykimą išsirikiavo paplūdimyje

Pasirinkite savo vietą paplūdimyje pagal rytinį žvilgsnį

Pradžia: 200% koncentruota

Atėjo laikas visiškai susikaupti. Panelavimas, tada tai ilgai lauktas momentas, kai tamprės nukrenta. Šiuo metu būkite pasiruošę ir itin reaguokite. Kai tik jis atsiduria ant žemės, jis visiškai veikia! Perjunkite pavarą per jungiklį nei anksčiau, nei vėliau – taip pasieksite geriausią maksimalų greitį.
Paimkite kuo labiau atloštą padėtį, kad kiek įmanoma apribotumėte vėjo pasipriešinimą. Vis tiek žiūrėkite kiek įmanoma toliau, kad galėtumėte stebėti galimą kritimą jūsų kelyje arba numatyti reljefo kokybės sunkumus.
Priveržkite motociklą kojomis, kad valdytumėte stabilumą. „ cross krosas važiuojamas kojomis, negalime to pasakyti! “ – prisimena Josse.

Visų pirma nesukite galvos, kai paleidote paplūdimį, rizikuodami, kad jūsų riedėjimas vėjo jėga nuplėštas nuo kaukės... Dėl tos pačios priežasties prieš aktyvuodami palaukite, kol ritmas nurims. tai.

Enduropale lenktynininkai po starto guli ant savo motokroso paplūdimyje

Paplūdimyje užimkite gulimą padėtį, kad apribotumėte vėjo poveikį

Trajektorija: Po dviejų valandų ji tampa sudėtinga

Pirmus du ratus sekite pasirinkta trajektorija. Trasa vis dar geros būklės ir nesukelia jokių ypatingų sunkumų. Kita vertus, vėliau viskas sunkėja: po pakartotinio 1000 dalyvių arimo susidaro duobės ir nelygumai, kurie labai apsunkina pažangą. Todėl Josse pataria eiti į trasos kraštus, kad palengvintumėte savo užduotį ir apribotumėte (šiek tiek...) nuovargį. Po dviejų valandų bėgimo paimkite dideles skylutes šiek tiek skersai, „perbraukite“, kad jos suminkštėtų. Paskutinę valandą Josse tvirtina, kad vairavimas beveik 100% priklauso nuo regėjimo.

Būkite atsargūs dėl potvynio, kuris laikui bėgant gali keistis ir susiaurinti tiesios linijos plotį arba netgi pakeisti smėlio po ratais elgesį. Enduropale, visiškai nestabili rasė!

Cyril Genot iš Team Honda Motoblouz SR važiuoja ant smėlio

Po dviejų valandų trasa tampa mažiau pravažiuojama ir tenka važiuoti pagal akis.

Lenktynių strategija

Kokiu tempu reikėtų palikti žvejybą tris valandas? Šioje srityje geriausia pasikliauti savo patirtimi. Norint tęsti darbą ilgą laiką, vieniems naudinga pradėti nuo protingo tempo, kitiems – iš karto duoti 100 proc. Būkite atsargūs, kad neįeitumėte į klaidingą ritmą, kuris gali jus taip pat pavargti.
Nepamirškite atsargiai kvėpuoti važiuodami ir aiškiai stebėti, kad pasirinktumėte tinkamas trajektorijas, kurios kiek įmanoma sumažins pastangas.

Apsilankymas stende: atidžiai nustatykite koridoriaus vietą, kad negaištumėte be reikalo laiko ieškant savo vietos. Dar kartą būkite atsargūs, kad neslystumėte ant asfalto automobilių stovėjimo aikštelėje, visada reikia bijoti.

Enduropalinis vairuotojas posūkyje

Nepamirškite gerai kvėpuoti mankštos metu

Tikimės, kad ši informacija jums bus naudinga ir leis sutaupyti brangių sekundžių kiekviename rate. Jei turite papildomų patarimų, nedvejodami palikite juos komentaruose. Mes visi turime mokytis iš kitų!

Taip pat skaitykite

Gerai paruoškite savo motociklą EnduropaleMūsų patarimai, kaip tinkamai paruošti savo motociklą Enduropale
Norėdami dalyvauti kitame smėlio lenktynių karalienės renginyje, turite žinoti keletą dalykų, kad jūsų dviratis galėtų tiesiog baigti lenktynes.

Smėlio lenktynių pilotinė įranga: profesionalų patarimasSmėlio lenktynių pilotinė įranga: profesionalų patarimas
Netinkamas įrangos pasirinkimas gali lengvai virsti košmaru per 3 valandas lenktynių... Profesionalūs patarimai renkantis piloto įrangą smėliui!

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

Be komentarų

Pridėkite savo