Sekite mus :

Bandomoji įranga bandymams, BA BA


Motociklų bandymo įrangos pasirinkimas

Speciali praktika, specifinė įranga! Trialas yra mechaninė sporto šaka, kurioje svarbiausia yra tikslumas ir įgūdžiai. Todėl motociklininko įranga neturi trukdyti trialininko judesiams. Puikus jausmas ir gera apsauga – tai subtilus balansas, kurį bandomųjų šalmų, drabužių, pirštinių ir batų gamintojai turi pasiekti su savo gaminiais. Mūsų patarimai, kaip pasirinkti tinkamą.

Bandymų šalmas

Jūs nepraleidote dėmesio, kad bandomasis šalmas priklauso jet šeimai. Kodėl ant specialių bandymų šalmo nėra smakro apsaugos? Siekiant pagerinti vėdinimą judant vietose, t. y. sumažintu greičiu, taip pat netrukdomam periferiniam matomumui. Reaktyvinio šalmo apvalkalas be smakro apsaugos taip pat vaidina svarbų vaidmenį svoris ir dėl to, ką jūsų gimdos kaklelio raumenys ištveria išvykose. Ši praktika taip pat sumažina išsiliejimo riziką, o purkštuko teikiama sauga daugeliu atvejų yra pakankama.

Hebo trials šalmas, kabantis ant motociklo vairo

Ventiliacija, svoris, du svarbūs komforto komponentai

Motociklininkų trialo šalmo svoris neturėtų viršyti 1000 gramų. 900 gramų ir mažesnis svoris komforto požiūriu išlieka dar didesnis.

Taip pat nepamirškite stebėti, kaip suprojektuotas motociklininko šalmo dangtelis (arba skydelis). Šis priedas apriboja blizgesį ir apsaugo jus nuo šakų, su kuriomis kartais galite susidurti ant motociklo. Reguliuojamas skydelis leidžia optimaliai reguliuoti ir dažnai yra nuimamas, kad būtų galima pakeisti.
Nepainiokite tam tikrų bandomųjų šalmų modelių skydelio ir ekrano: integruotas į apvalkalą ekranas dažnai atrodo aprūkęs ir apsaugo nuo vėjo bei vabzdžių jungtyse. Labai praktiškas aksesuaras.

Bandomasis šalmas su aprūkusiu vidiniu ekranu

Ištraukiamas vidinis ekranas, labai praktiškas sujungimams

Apsauga ir komfortas

Ventiliacijos buvimas šalmo apvalkale yra tikras komforto pliusas, nes trialistas keliauja mažu greičiu. Jie skatina geresnę oro cirkuliaciją šalmo viduje, todėl prisideda prie vėsinimo ir prakaito išgarinimo. Šiuo klausimu vidaus putos dažnai yra nuimamos ir plaunamos, kad būtų užtikrintas ilgalaikis komfortas; įsitikinkite, kad tai tinka jus dominančiam šalmo modeliui.

Kaip ir su cross šalmu ar plento motociklo šalmu, taip ir teks rinktis tarp šalmų su įpuršktu plastiko ar pluošto apvalkalu. Pluošto pranašumas dėl didesnio atsparumo vienodam svoriui, didesnio biudžeto kaina tiesa. Anglies pluoštas lieka skirtas aukščiausios klasės bandomiesiems šalmams.

Trialo motociklininko šalmo užveržimas daugiausia patikėtas mikrometrinei sagtimi. Lengvai ir greitai valdoma mikrometrinė sagtis yra priimtina varžybose, skirtingai nuo kitų bekelės praktikų. Vis dėlto kai kurie šalmai pasirenka dvigubą D sagtį, kuri yra lengvesnė ir itin patikima.

Daiktai, kurie pakeis:

  • Svoris mažesnis nei 900 gramų
  • Pluošto dangtelis
  • Daugybė oro įleidimo angų užtikrina gerą vėdinimą
  • Reguliuojamas ir keičiamas skydelis

Ženklai: Hebo , Kenny , o'neal, Airoh , Arai , Acerbis …

Trys bandymų lenktynininkai stovi apsirengę nuo galvos iki kojų ir vilki Kenny kostiumus

Pjūvis prigludęs prie kūno, kad būtų daugiau judėjimo laisvės

Trialisto apranga

Tinkamos aprangos pasirinkimas nėra tik išvaizdos klausimas! Jūsų megztinis ir kelnės turi būti pažymėti tinkamus langelius, kad užtikrintumėte patogumą, reikalingą bandymuose. Vieną kartą cross apranga gali pasitarnauti: net jei dviejų tipų įranga skiriasi tam tikromis savybėmis, gatvėje nebūsite su cross apranga ant trialų motociklo vairo.
Siekiant gero komforto, trialininko apranga – kelnės, megztinis – turi derinti gerą atsparumą ir patogumą.

Taip pat pagalvokite apie sportiniai termo apatiniai pritaikytas šalčiui arba, priešingai, karščiui, kad būtų dar didesnis komfortas.

Trial motociklininkas su likros marškinėliais ir kelnėmis

Elastinė tekstilė yra populiari dėl patogumo

Džersis

Nieko panašaus į gerą storą ir elastingą poliesterį, kuris būtų pagrindas gaminant a bandomasis marškinėliai stiprus. Dauguma iškirpti iš šios sintetinės tekstilės. Geras elastingumas užtikrina esminę judėjimo laisvę ant motociklo. Sublimuotų raštų ir logotipų buvimas taip pat prisideda prie jų patvarumo.
Kad gerai priglustų, yra elastingi galai, ypač ties riešais. Tai neleis netikėtai rankovėms pasiraitoti.

Pasirinkite kirpimą, kuris yra gana arti kūno; per didelis plotis greičiausiai trukdys jūsų judesiams. Gavę, patikrinkite, ar vis dar galite užsidėti viršutinę dalį ant nugaros apsaugos arba apsauginės liemenės.

Perforuoti marškinėliai arba megztiniai su tinkliniais tekstilės įdėklais (didelis tinklelis) skatins ventiliaciją. Neblogai sumažina prakaitavimo nepatogumus, ypač nugaroje.

Daiktai, kurie pakeis:

  • Tvirta ir elastinga tekstilės konstrukcija
  • Patvaresnis sublimuotas dizainas
  • Vėdinamos patalpos

Ženklai: Kenny , Hebo

Padidinkite dvi motociklų trial kelnių dalis, juosmenį ir kelius

Dvigubo diržo ir kelių apsaugos detalė

Kelnės

Apie naujausias kartas bandomosios kelnės, elastingumo taisyklės! Taigi likra arba elastingas poliesteris užtikrina idealų prigludimą ir labai apriboja jūsų judesių diskomfortą.

Siekiant užtikrinti gerą atsparumą, įvairūs tvirto audinio įdėklai apribos strateginių kelnių vietų nusidėvėjimą. Dauguma bandomųjų kelnių turi sritis, išklotas aramidu arba Kevlaras atsparus dilimui ir karščiui vidinėje kelių pusėje. Ši sritis iš tiesų vaidina svarbų vaidmenį valdant motociklą. Tuo pačiu metu jis turi išsilaikyti pakartotinai kontaktuojant su įkaitusiu varikliu.

Kad kelnių diržas būtų gerai prigludęs prie juosmens, be įprasto užtrauktuko, kelnių diržas dažnai yra su labai tvirtu reketu užveržimu.

Daiktai, kurie pakeis:

  • Aramido arba Kevlaro įdėklai
  • Integruotų apsaugos nuo smūgių buvimas kelio lygyje
  • Keli reguliavimai ties juosmeniu

Ženklai: Hebo , Kenny

Bandomasis dviratininkas, matomas iš nugaros, vilki liemenę su matoma lanksčia nugara

Dėvėta po megztiniu, liemenė netrukdo judėti

Apsauginė liemenė, dabar privaloma

Bandymų metu taip pat saugos sutvirtinimai vis dažniau naudojami motociklų įrangoje, ir tai yra gerai. Šiai praktikai, kai pusiausvyra atlieka pagrindinį vaidmenį, pastiprinimai turi būti kuo nepastebimi. Apvalkalai paprastai yra pagaminti iš labai minkštų putų, kad būtų užtikrintas maksimalus komfortas. Dauguma cross ir enduro akmeninių apsaugų ir liemenių netinka, nes trukdys judėti. Rinkitės modelius su lanksčiais sutvirtinimais.

Reguliavimo požiūriu bandymų varžybose privalomas tik pagrindas. Tačiau jis turi atitiktieN 1621-2 patvirtinimas. Siūlomi du apsaugos lygiai; pirmenybę teikia 2 lygiui, labiau apsaugančiam nei 1 lygiui.
Idealu lieka papildyti saugumą liemens priekyje su krūtinės apsauga. EN 1621-3. Daug apsaugines liemenes abu korpusai yra laive.
Kelių ir alkūnių pagalvėlės EN 1621-1 taip pat vis labiau paplitę vietovėse.

Kad būtų patogiau, rinkitės iš tinklinio audinio arba labai kvėpuojančios tekstilės pagamintą liemenę. Modelius su užtrauktuku daug lengviau užsidėti, o ypač nusiimti nei marškinėlių stiliaus viršutinius.

Daiktai, kurie pakeis:

  • Lanksčių sutvirtinimų buvimas
  • Sutvirtinimų apsaugos lygis
  • Geras liemenės pralaidumas orui
  • Užsegamas užtrauktuku apsirengimui

Ženklai: Hebo , Kenny , Scott

Trial motociklo pirštinės

Pirštinių delnas yra plonas, kad būtų geriau prisilietimas

Pirštinės tinkamos bandymams

Pagrindinis principas, skirtas išbandymams skirtos pirštinės : jie turi užtikrinti puikų motociklo valdymo įtaisų pojūtį! Pasirinkite modelį be standžių apsaugų, kurios gali sukelti diskomfortą. Taip pat delnas turi būti kuo plonesnis, be pamušalo, tuo pačiu užtikrinant gerą atsparumą. Clarino tipo medžiagos gerai atitinka šias specifikacijas.

Geras taškas ir pirštinių modeliams su silikonu ant smilių ir vidurinių pirštų, nuolat liečiančių svirtis. THE sukibimas kad jie laikosi, suteikia jums labai gerą reagavimą: jis neslys prieš valdiklius.

Galiausiai, Velcro riešo priveržimas yra geras ergonomikos aspektas. Greitas naudojimas ir tikslus priveržimas – tai bene geriausia formulė bandymams.

Taip pat greitai džiūstančių pirštinių privalumas, maloniau dėvėti visą dieną!

Daiktai, kurie pakeis:

  • Plonas delnas iš minkštos ir tvirtos medžiagos
  • Silikono atspaudai po ranka
  • Velcro užsegimas ant riešo
  • Greitai džiūstančios pirštinės

Ženklai: Kenny , Shot , Hebo , Fox , O'Neal, Alpinestars …

Trial motociklininkas, avintis Alpinestars trialinius batus

Plokščias padas užtikrina idealią padėtį ant motociklo kojų atramų

Bandomieji motociklo batai

Naudojate cross batus bandymams? Kodėl gi ne. Nepaisant to, „tikri“ bandomieji batai yra sukurti ir sukurti šiai specifinei bekelės praktikai. Iš tiesų, išbandymų metu 100% laiko stovite ant motociklo kojų atramų.

Susijęs su cross batai, todėl bandymams sukurti batai turi didesnį lankstumą. Taigi jie garantuoja didesnę judėjimo laisvę, kuri yra būtina norint lengvai ir tinkamu laiku nusistatyti. Todėl jų dizaine dažnai randame odos ir dumplių.

Pridurkime, kad padas, nors ir dantytas, pasirodo lygus. Kitaip tariant, jis neturi atskiro kulno. Ši konfigūracija leidžia tiksliau nustatyti kojų atramų padėtį, o tai būtina norint rasti geriausią motociklo pusiausvyrą, atsižvelgiant į situaciją. Jis taip pat yra labai sukibęs ir neturi apsauginės geležies prie piršto, kad būtų galima geriau sukibti su dviračiu ir reljefu.

Alpinestars odiniai trial batai

Odinė konstrukcija suteikia lankstumo (po įsilaužimo)

Kalbant apie patogumą, kai kurie aukščiausios klasės batai turi lietaus nepraleidžiančią membraną, kuri išliks sausas kojas lietingomis sąlygomis arba riebioje vietovėje. Priešingai, ventiliacijos buvimas bus vertinamas, kai bus karšta.

Galiausiai apsvarstykite dizaino patvarumą. Pavyzdžiui, keičiamos dalys, pvz., užveržiamos sagtys, tvirtų sutvirtinimų pridėjimas ir gamyba iš atsparių medžiagų, turės įtakos. Motociklų bandymų praktika negaili įrangos!

Daiktai, kurie pakeis:

  • Motociklo batai iš odos
  • Plastikinių sutvirtinimų buvimas
  • Keičiamų dalių naudojimas
  • Batai su vandeniui atsparia membrana arba ventiliacija

Ženklai: Gaerne , Hebo , Sidi , Alpinestars , Forma , Kenny …

 

Peržiūrėkite mūsų bandymų įrangą

Nuotrauka iš Gerritas Schwerzelis

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

Be komentarų

Pridėkite savo