Sekite mus :

Shark Evo Line 3“ šalmo testas


Kiek žemiau EVO One, Evo Line 3 ausinės turi beveik tas pačias savybes už mažesnę ir labai konkurencingą šio diapazono kainą. Sunkesnis ir ne taip lengva valdyti šalmas yra premier modulis, kurį bandžiau per ilgą laiką. Taigi praėjo du mėnesiai ir 5000 km nuo tada, kai grįžau po apsilankymo naujuose Motoblouz biuruose. šalmas išbandytas. Tai buvo galimybė man susitikti su žmonėmis, kurie padėjo man atlikti aštuonių mėnesių kelionę į Pietų Ameriką. Taigi aš pereinu nuo itin lengvo enduro tipo šalmo prie labai sunkaus modulinio... Bet patogesnis ir praktiškesnis.

Pirmi įspūdžiai

Pirmieji mano įspūdžiai geri. Audiniai yra šilkiniai ir tokie išliks. THE naujausia Evo Line yra labai storas ir žada gerai apsaugoti nuo triukšmo, esančio už mano naminio burbulo. Skirtingos medžiagos atrodo gerai pagamintos ir gerai ištirtos.

Reaktyviniu režimu smakro apsauga dedama ant pakaušio. Palikti gerą medžiagos storį vėjo malonei. Taigi, jis gerai traukia galvą ir kaip premiją, jo svoris visiškai nepadeda. Dėl itin sunkaus smakro strypo atremsite galvą atgal arba kelio režimu – į priekį.

Bet atidėkime tai į šalį. Tikrai malonu tiesiog važiuoti su skydeliu, ypač mieste. Net prietaise jis gerai laikosi. Tačiau būtinai nuleiskite skydelį iki apačios. Pusiaukelėje skydelis kliba, nes neturi atramos taško, o triukšmas yra pragariškas. Važiuodami didesniu nei 50 km/h greičiu tik su skydeliu nuo saulės, turėsite tą pačią problemą.

Šalmas... kuriam reikia nurodymų!

Na, o tada, kaip ir kiekvieną kartą, kai bandau gaminį, prieš dedant neperskaičiau instrukcijos. Taigi išėjau iš karto, užsidėjęs, neklausęs. Ir net su sandėlio darbuotojų paaiškinimais nebuvo lengva! Skirtingai nei „Evo One“, šiame modelyje nėra sistemos, kuri keičiant režimus automatiškai pakelia skydelį. Nuleidus skydelį reikia tai daryti rankiniu būdu... Ir aš iš pradžių to nesupratau. Tai reiškė, kad smakro dirželis neužstrigo ir galėjo laisvai kilti.

Taigi, nepamirškite: skydelis turi būti iki pusės žemyn, kad būtų galima nuleisti smakro apsaugą. O norint pakelti skydelį, mažas plastiko perteklius yra viršutiniame viduryje. Taigi, aš leisiu jums įsivaizduoti mane kelyje. Viso to ieškau kaip idiotas ir tuo pačiu stebiu eismą bei savo tempą. Negalima daryti!

Dėl komforto?

Važiuojant dideliu greičiu jis yra gana tylus. Tylesnis nei mano enduro, bet daug tylesnis nei mano viso veido kelio šalmas. Šioje srityje tai irgi ne karalius... Tačiau įjungus kelių režimą jis išlieka patogus ir erdvus.

Antras didelis trūkumas: ne Pinlock. Kaip ir visi šalmai, ant kurių skydelis tariamai nerasoja ir nesibraižo, jis tiesiog pasirodė netinkamas lyjant ar vėsus ankstyvą rytą. Labai greitai susidaro rūkas. O jei per lietų šiek tiek atidarote skydelį, lašai iškart subėga į vidų. Bet ei, visada yra paprastas sprendimas! Viską atidarome ir mėgaujamės lietumi ant veido (nedarykite to, jei nešiojate akinius).

Bekelėje (taip, aš irgi tai dariau, kad tik atlikčiau kuo išsamesnį testą!): ir stebėtina, kad tai neblogai sekasi. Gerai kvėpuojate, gerai surenkate dulkes, bet reaktyviniu režimu – nerekomenduojama nukritus – tereikia gero kaklo dirželio, kad neprarytumėte per daug dulkių. Ir voila. Tačiau jis vis tiek yra per sunkus ir gali daug kartų subraižyti, jei priešais jus esantis vaikinas apsitaškys purve. Apibendrinant galima pasakyti, kad ramiu režimu eiti pasivaikščioti takais, be problemų!

Išvada?

Nepaisant šio mažiau nei nemokamo testo, lengvai užsidedu jį ant galvos, norėdamas šiek tiek pasivaikščioti, pakvėpuoti jūros oru... Tačiau šiuo metu nenaudodamas darbo miego, dar nespėjau iki galo išbandyti. pagrindinėje jo naudojimo srityje. Kelyje tai neprivers per daug kentėti. Tačiau dienos pabaigoje tai greitai pasijunta. Mažai papildomai vis tiek: galima įrengti a laisvos rankos tam skirtoje vietoje!

Bet būkime atviri, aš jo nesiimsiu su savimi į kelionę! THE EVO vienas, šiek tiek lengvesnis ir su labiau ištirta moduline sistema, galėtų būti pasirinkimas.

Svoris2
Ergonomika2
Interjero komfortas4
Vėdinimas3
Tyla3
Apdaila3.5

Mano nuomonė: Praktiška, bet toli gražu be defektų

Trumpai tariant, naujausia „Evo Line“ yra sunki, bet patogi. Tai praktiška kasdieniam naudojimui, tačiau prieš išvykdami būtinai atidžiai perskaitykite instrukcijas ar net pasipraktikuokite. Tai geras modulinis, bet be „Pinlock“ pamirškite komfortą lyjant ar vėsus ankstyvą rytą. Nebent esate karys ir važiuojate reaktyviniu režimu. Be to, už šią kainą jis yra gana geras, palyginti su konkurentais.
3

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Vikingų nuotykių ieškotojas

Kartais web dizaineris, kartais nuotykių ieškotojas, man patinka bendrauti, mokyti, mokytis, imtis, atrasti. Būtent ši įvairovė mane pagyvina, kai keliauju, dirbu, fotografuoju, rašau, valgau ar geriu. Tikiu atsitiktinumu ir noriu suteikti jai kuo daugiau šansų, tiek į gerą, tiek į blogą!

Be komentarų

Pridėkite savo