Sekite mus :

IXON Summit 2 motociklo kelnių testas


Mes vėl susitinkame išbandymui Ixon susitikimas 2, motociklų kelnės, kurios pasiekia naujas aukštumas, bet kokios? Ar jis išlaiko savo gyventoją sausą? Ar tai skatina atšalusį motociklininką važiuoti šaltu oru? Ar jis atrodo vyriškas vakare? Tai sužinosite perskaitę daugybę teksto eilučių.

Premier pastebėjimas

Iš karto pradėkime nuo smerkiančių naujienų, man nepatinka kelnės, skirtos važinėti motociklu. Tai yra faktas, ir aš galėčiau paaiškinti kodėl bent trisdešimt minučių. Bet jūs čia ne dėl to, svarbu tai aiškiai pasakyti. Tačiau apie tai pasakysiu gerų dalykų motociklo kelnes ir man nėra įprasta pasakyti gerų dalykų apie motociklo kelnes.

Pirmasis Ixon Summit“ apsirengimas 2

Man pasisekė, kad gyvenu Šiaurės Prancūzijoje ir todėl galiu lengvai ten patekti nuostabi Motoblouz .com shop , esanti Karvine. Per mano vizitą įsigyti iXON Summit 2 kelnės, prieinu prie jutiklinio ekrano terminalo ir prašau pasimatuoti šias L dydžio kelnes. Po 5 minučių mano nemokama kava prarijo, štai aš su visiškai naujomis kelnėmis. Skubu eiti į vieną iš persirengimo kabinų. Nusirengiu kelnes ir apsivelku ixon susitikimas 2. O ten, siaubinga realybė, negaliu užsisegti kelnių ties juosmeniu.

Iš tiesų, IXON viršūnių susitikimas 2 yra motociklo kelnės, kurios dėvimos tiesiai virš bambos. Taip, trisdešimt reiškia pilvą. Todėl su nuolankumu prašau išbandyti tą patį XL formatu. O ten, pripažįstu, geriau, bet kadangi man patinka jaustis patogiai ant motociklo, pagaliau pasiimu 2XL. Tokio dydžio IXON viršūnių susitikimas 2 man didelis, bet IXON viską apgalvojo, na, beveik...

Apeikime juostą

Mes visi turime skirtingas kūno formas, kartais sunku rasti a tobulas komfortas idealaus kirpimo dėka. Būtent todėl dauguma motociklų įrangos gamintojų prie diržo prideda užveržimo ąselius ir kitus kabliukus. IXON su Summit 2 siūlo kokio moduliškumo reikia kad priderintumėte kelnes prie savo išlinkimų. Dviejų suveržiamųjų ąselių, paskirstytų diržo dešinėje ir kairėje, dėka, galima sugriežtinti aukščiausiojo lygio susitikimą 2. Deja, galima tik sugriežtinti. Be įdubimų ties juosmeniu arba elastingos zonos, kuri geriausiai prisitaikytų prie dėvėtojo dydžio. Gaila, bet būkime atviri, vidutinio sudėjimo žmogui bus patogu.

Kelnės uždaromos naudojant a yKK firmos užtrauktukas. Pagal uždarymą, a didelis V formos įdubimas neleidžia orui prasiskverbti. Norėdami užbaigti priedą, spaustuką ir spaustuką.

Kelnių gale, a užtrauktuku sujungimo juostelė leidžia prijungti suderinamą striukę. Jei nesate susipažinę su koncepcija, motociklo kelnių ir striukės sujungimas suteikia daug privalumų. Tai sumažina šalto oro ir vandens prasiskverbimo tikimybę, kad išliktumėte sausas ir šiltas. Kritimo atveju ji neleidžia nusirengti ilgai slystant ir nepadengti odos ant asfalto. Tai taip pat leidžia „užšaldyti“ nugaros padėtį, integruotą į striukę apatinėje nugaros dalyje.

Taigi teoriškai užsisegti švarką ir kelnes yra gana šaunu, praktiška ir saugi. Bet praktiškai mano motociklininkų striukių kolekcijoje tik viena puikiai dera su IXON Summit 2. Bet būkite tikri, tai normalu, nėra tikro standarto, kuris suburtų visus gamintojus, gaila We.

Šiuo klausimu vėliau straipsnyje papasakosiu, kaip aš patyriau IXON Summit 2 dėvėjimą.

Eikime žemiau juostos

Ei, tai sunku! Klubų lygyje, jūsų šonai bus apsaugoti CE EN 1621 1 lygio patvirtintais korpusais. Protingai išdėstytos šios apsaugos niekuomet netrukdo piloto judesiams. Gerai laikomos specialiose kišenėse, jos greitai pamirštamos. Nesant jūsų tarno nuopuolio, negaliu pasakyti, ar jie veiksmingi, todėl padarykite man daug gero!

Visai logiška, jei yra apvalkalai, apsaugantys klubus, nėra kišenių, kaip ant tradicinių kelnių. Viena didelė kišenė diskretiškai telpa ant kairės šlaunies. Smagu nors kartą pagalvoti apie kairiarankius šio pasaulio žmones. Nes net jei sakytume sau: „Gerai kišenėlę į kairę, nes važiuojant dešinė ranka lieka užimta ant akceleratoriaus“. Tiesą sakant, tik sustojęs žiūriu į kišenes. Ir ta ranka, kurią naudoju šiuo konkrečiu atveju, yra ta, kuri nelaiko sankabos rankenos, todėl teisinga.

Jaučiuosi tarsi tave praradęs, pereikime prie šios detalės, jei neprieštarauji, kitu atveju parašyk komentarą straipsnio apačioje. Tęskime šią kišenę. Jis laikomas uždarytas dėl dviejų lipdukų, kurie puikiai atlieka savo vaidmenį. Prie įėjimo į kišenę yra užlenktas atvartas, užtikrinantis gerą sandarumą, tai gerai. Vienintelė IXON Summit 2 kišenė yra platus ir gilus bet nelabai storas. Puikiai tinka laikyti didelį išmanųjį telefoną ar ploną piniginę.

Dar žemiau…

Aš esu iki kelių, o ten irgi sunku. IXON savo Summit 2 aprūpino korpusais apsauga jūsų keliams. Šios apsaugos pranašumai tokio pat lygio sertifikavimas ir patvirtinimas kaip ir klubų apsaugai. Jų padėtis mano kelių atžvilgiu yra gera, nepaisant to, kad paėmiau didesnį dydį nei aš. Patogumo lygis, nėra ką pasakyti, lankstus. Man visiškai nebuvo trukdoma lenkti. Akivaizdu, kad kai nesėdėjau ant dviračio, kelių pagalvėlės buvo žemesnės už mano kelį. Bet tai netrukdo vaikščioti, ir tai yra geras dalykas!

Ar galėsiu apsiauti batus?

Atsakymas yra taip! IXON pavyko sukurti motociklo kelnes, kurios yra labai praktiška apsiauti batus užsimovęs kelnes. Pašalinus įbrėžimus, atrodo, kad dugnas atrodo kaip 70-ųjų. IXON Summit 2“ apatinės kojos plačiai atsidaro, kad tilptų aukštesni batai. Galėjau pabandyti su savo sidi Adventure 2 enduro/trail batai, tai tiesiog tobula. Sureguliuojate aulinių batų sandarumą, sulankstykite įtvarą ir susukite Velcro dirželius. Jūsų batai uždengti ir orui dabar bus sunku patekti į vidų. Tas pats su mano Stilmartino raketa . Summit 2 pakeliame iki kelių, užsegame batus ir užvalkalą, puiku.

Kodėl man karšta?

Čia mane dengia nuo pilvo apačios iki kulkšnių ir man gerai. Kadangi tai motociklų kelnės, ant kelnių audinio būtinai dėvimos nuogos kojos. Ir ten, iXON Summit 2 kelnės pasiekia komforto viršūnę. Ten nuimamas terminis pamušalas suteikia švelnų ir šiltą prisilietimą.

Šis komfortas neabejotinai privers atsargesnius norėti sėsti ant motociklo nepaisant artimo nulio termometro stulpelio. Šis pamušalas yra lengvai nuimamas ir leis jums naudoti Summit 2 kaip antkelnes sezono viduryje. Jis dengia jūsų kojas nuo apatinio diržo krašto, kad baigtųsi 10 centimetrų prieš IXON Summit 2 kojos apačią.

Dėl atsarginių kelnių trūkumo IXON ir jo pamušalą pasilikau vakarui. Žiūrėkite, tai motociklo kelnės, nieko neapgausite. Tačiau prabėgus draugų pasilinksminimui, pamatę mane taip apsirengusį, aš turėjau malonus jausmas būti bokseriuose po antklode, geri prisiminimai…

Jodinėkite!

Nebereikia svajoti, ką IXON Summit 2 veikia ant dviračio? Neapsiribokime vien tik vienu dviračiu. Pakalbėkime apie tris skirtingus motociklus.

Ant neoklasikinio rodsterio

Mažojoje Triumph Bonneville Street Twin, padėtis yra artima rodsterio pozicijai, pėdos šiek tiek žemiau, o krūtinė šiek tiek pakelta. Šiuo dviračiu galėjau važiuoti absoliučiai supuvusiomis sąlygomis, šaltu vėju, šaltu lietumi, šiek tiek daugiau nei valandą be greitkelio. Šis motociklas nesuteikia jokios apsaugos, pastebėjimas tinka kelnėms IXON Summit 2. Storos siūlės nebuvimas prie sėdynės atleidžia už elementarų mano balnelio patogumą. Kelnės neslysta nepaisant mano stipraus įsibėgėjimo ir stabdymo. Mano ilga motociklininko striukė dengia mano nugarą, nei skersvėjo, nei vandens lašų, ​​kad galėtų žaisti.

Temperatūra buvo apie 6 laipsnius šilumos, bet apatinė kūno dalis man pasakė, kad viskas gerai. Man buvo sausa ir šilta, tai tikrai dėka vandeniui atsparus Dry Mesh pamušalas ir sutvirtintos siūlės tarpkojyje. Laimei, man taip pat pavyko važiuoti sausu savo regiono departamentų kelių asfaltu ir buvo rastas IXON viršūnių susitikimas 2 vis dar toks pat veiksmingas.

Visiškai naujame angliškame kreiseryje

Turėjau galimybę važiuoti naujausiu 2018 m. „Triumph Speedmaster“. Jei to nežinote, jis siūlo pasirinktinę kreiserio poziciją. Tai reiškia, kad pėdos yra toli į priekį, kojos šiek tiek viena nuo kitos, nugara tiesi, o rankos atpalaiduotos ant plačios vairo. Pozicija gerai žinoma didelio sukimo momento amerikietiškų motociklų gerbėjams. Patirtis buvo visiškai kitokia, palyginti su „Street Twin“. IXON Summit 2 kelnės, kaip ir jų keleivis, susidūrė su labai atšiauriomis sąlygomis. Įsivaizduokite, kad važiuojate beveik 70 kilometrų, 2 laipsnių kampu, kojos ir rankos viena nuo kitos užmiestyje 130 km/val.

Motociklo įrangos, galinčios išlaikyti šilumą tokiomis sąlygomis, yra mažai. Deja, motociklų kelnės IXON Summit 2 nėra šio elito dalis. Ir atvirai kalbant, negalime jo kaltinti. Nepaisant visko, jis apribojo žalą ir pasiūlė man priimtinas komfortas. Tai leido man išsaugoti visus savo gebėjimus saugiai grįžti. Jei būčiau padaręs klaidą, dėl kurios nukritau, tai noxiguard 600D poliesteris būtų apribojęs žalą.

Šiandien turėjau striukę, kuri buvo gana trumpa ir nesuderinama su jungiamuoju užtrauktuku. Grynas oras pasinaudojo proga, kad prasiskverbtų į mano apatinę nugaros dalį. Be to, ištiesus kojas į motociklo priekį, oras būtinai prasiskverbia ir iš apačios. Šie gedimai atsiranda daugiausia dėl vairavimo padėties, todėl „Summit 2“ negalima kaltinti.

Ant aukšto tako

Ką IXON Summit 2 veikia per valandas važiuodamas patogiu Triumph Tiger 800 XCX? Ant šio laikiklio su motociklo kelnėmis IXON Summit 2 patyriau geriausias važiavimo sąlygas, kokias gali pasiūlyti šiauriniai regionai. Dažnai sausa, kartais virš 10 laipsnių iXON Summit 2 motociklo kelnės yra viršuje, puikus komfortas. THE gerai išdėstyti kelių pagalvėlės, pamirštos klubų apsaugos, terminis pamušalas šalia odos, mes esame geri. Tiek, kad pamiršau, kad mūviu kelnes, skirtas važinėti motociklu, tai kažką sako.

Šiuo taku kartais važiuoju vertikaliai, važinėdamas bekelėje ar tiesiog savo malonumui IXON Summit 2 lieka vietoje. Netgi sakyčiau, kad tai netrukdo pilotui ir leidžia laisvai judėti. Kai, pavyzdžiui, reikia išskėsti kojas, kad išlaikytumėte pusiausvyrą ant motociklo, „Summit“ siūlo lankstumą, reikalingą manevrui atlikti be kliūčių.

Stilius2.5
Motociklo komfortas4.8
Patogumas pėsčiomis3.8
Praktiniai aspektai2.5
Hidroizoliacija4
Izoliacija4.3

Mano nuomonė: Geri susitarimai

IXON Summit 2 kelnės yra puikiai suprojektuotos, kad būtų puiki apsauga jūsų motociklo išvykose. Apdaila aukštos kokybės, medžiagos parinktos apgalvotai, kokybė atitinka kainą. Gailiuosi, kad kišenė nėra ant dešinės kojos. Man būtų patikęs ne toks aukštas pilvo pjūvis. Manau, kad esant aukštesnei nei 10 laipsnių temperatūrai, IXON Summit 2 spindės komfortu sėdint balne ir teikiama apsauga. Už mažą kainą IXON Summit 2 gali būti kelnės kasdieniam važinėjimui į darbą ir atgal bei ilgoms išvykoms. Dabar jūsų eilė pabandyti!
3.7

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Ponas Marcin

Baikeris, kuris gerus žodžius mėgsta ne mažiau kaip gražius motociklus. „Still Ride“ su savo Triumph Scrambler XE, kuriuo jis važiuoja bekele. Jam patinka visų stilių motociklai, jei tik jie turi sukimo momentą, daug sukimo momento. Pilnas prieštaravimų, jis mėgsta viską, high-tech , bet jo mėgstamiausia sritis yra klasikiniai, senoviniai ir individualūs motociklai. Jos tikslas – padėti jums padaryti teisingą pasirinkimą!

Be komentarų

Pridėkite savo