Sekite mus :

DXR kodo įkrovos testas


Ne visada lengva suderinti sportišką išvaizdą, komfortą kelyje ir ribotą biudžetą. Ypač kai kalbama apie tokią techninę įrangą kaip motociklo batai. Su dXR kodo įkrovos, dizaineriai adresu DXR pabandykite priimti iššūkį, pridėdami (labai) didelę universalumo dozę. Iš stiprios lenktyninės išvaizdos batai bet kurio pageidaujamas reljefas daugiausia bus kelias, net jei siūlomas apsaugos lygis leis retkarčiais ramiai apsvarstyti trasą.

Pirmyn prie šių batų testavimo Pagaminta Motoblouz , siūloma už itin konkurencingą šios kategorijos kainą. DXR kodo batai mane lydės šiek tiek daugiau nei 2 mėnesius, kai rašau šias eilutes, mano kasdienėse kelionėse ir pasivaikščiojimuose.

DXR kodo batai: tvarkinga sportinių lenktynių išvaizda

Kaip dažnai būna su DXR , ir nepaisant a itin turinio kaina, DXR kodo batai turi a gana glostantis žvilgsnis ! Galima įsigyti 3 spalvos (Juoda, juoda/raudona ir juoda/balta, išbandyta), kodai yra mikropluošto sintetinė oda. Ta pati medžiaga yra ant dXR Go-Fast sportbačiai, kuriuos išbandžiau praėjusį pavasarį. Ir aišku, kad tai a labai patvari medžiaga, nes aš jų tikrai toli gražu negailiu.

Palyginti su įprasta oda, mikropluoštas yra mažiau jautrus įbrėžimams. Visų pirma, jis labai gerai laikosi laikui bėgant ir nereikalauja jokios priežiūros. Neigiamas taškas: tai nėra „pagaminta“ laikantis morfologijos, kaip gali padaryti klasikinė oda. Nors tiesa, kad laikui bėgant jis tampa lankstesnis.

THE įpurškiamos poliuretano apsaugos blauzdos, kulno ir blauzdos įkvepia tvirtumo. Jų paviršius yra blizgus arba matinis, kad būtų pasiektas gražiausias efektas. Tačiau būkite atsargūs su blizgančiomis dalimis, kurios gali subraižyti.

Siūlės, visos su pamušalu, puikios kokybės. Maža pastaba: naudojami siūlai yra tokios pat spalvos kaip ir įdėklai, ant kurių jie yra. Paprasta detalė, parodanti kruopštumą kuriant dizainą, kur daug gamintojų žema kaina būtų nedvejojęs apsiribojęs tokiomis smulkmenomis, kad apribotų gamybos sąnaudas.

Nepaprastas komfortas, vertas turistinių batų

Tai tikriausiai yra stiprioji DXR kodo batų pusė: komfortą !

Šiuos batus lengva apsiauti. Net ir dėl mano problemų su „regbio blauzdomis“, apie kurias kalbėjau per džinsų testą DXR Boost. Tai pakankamai išskirtinė, kad būtų galima paminėti, nes man nebuvo problemų juos uždaryti. Ar per a lenktyninės kelnės, kombinezonas arba, žinoma, džinsai, įdedami į batų vidų. Užsegamas tvirtu užtrauktuku ir dideliu lipduku batų šone, kaip ir lenktyniniai batai. Alpinestars.

Bagažinės viduje randame a lengvai paminkštintas tinklinis pamušalas. Tai labai prisideda prie komforto ir šiluminio komforto.

Visgi kaip DXR Go-Fast, po uždaromu užtrauktuku yra membrana. Jis užbaigia hidroizoliaciją, užkertant kelią lietaus vandens įsiskverbimui šioje srityje. Nes taip, dXR Code batai yra atsparūs vandeniui. Dėl šios lietaus nepraleidžiančios membranos, kuri vis dėlto pralaidi orui. Atsparumas vandeniui, kurį turėjau galimybę išbandyti per liūtį pačioje šio bandymo pradžioje.

Tačiau minusas yra patogumas vaikščiojant. Ant čiurnos šono karts nuo karto susiformuoja „raukšlė“ (matoma ant motociklo darytose nuotraukose), kuri gali tapti nemalonu ilgų pasivaikščiojimų metu. Vis dėlto nieko draudžiamo. Problema išnyko po kelių išvykų, nors ji išlieka.

DXR kodiniai batai, kelių sezonų batų pora

Kalbant apie šiluminį patvirtinimą, jie parodė save išskirtinai patogus. Tai net karščiausiomis liepos pradžios dienomis, kai temperatūra siekia 30°C (taip, šiaurėje!). Be to, jie yra gana apsaugoti vėsiu rytu, esant 10 ° C temperatūrai. Kai kalbėjau apie universalumą!

Kalbant apie dydį (bandymas atliktas su pora 44), jis atitinka įprastus civilinius dydžius. Gana stipriomis kojomis pilotai čia ras tai, ko ieško. Ir šaltuoju metų laiku nebus problemų užsimauti porą storų kojinių.

Batai, tinkantys kiekvienam stiliui

Kelyje, komforto gnybtai esantys ties koja, Achilo kulnas ir blauzda, leidžia DXR Code batams prisitaikyti prie visų padėčių. Nuo padėties su stipriai sulenktomis kojomis ant sportinio automobilio iki daug statesnės rodsterio padėties, batai niekada netrukdo judėti.

Taip pat atkreipkite dėmesį, kad didelis selektorių sutvirtinimas yra idealioje vietoje. Ir tai nesukelia jokių problemų keičiant pavaras skirtingose ​​mašinose, su kuriomis važinėjau šiuos du mėnesius.

Prie to grįšiu vėliau šioje apžvalgoje, tačiau DXR Code batai siūlo labai gerą kompromisą tarp komforto ir standumo. Taigi, lyginant su grynai lenktyniniu modeliu, valdymas yra ypač geras. Dėl to šie „sportiniai“ batai puikiai tinka pirmajai šios kategorijos porai. Pavyzdžiui, palyginti su mano Alpinestar smx plus, selektoriaus ir stabdžio pojūtis kur kas mažiau glumina pirmųjų išvykų metu. Tai yra didelis pranašumas pradedančiajam.

DXR kodas: saugos objektyvas

THE dXR kodo įkrovos turi viską, ko galima tikėtis iš sportinių batų apsaugos atžvilgiu. Dideli standūs apvalkalai ties blauzda, blauzda, kulnu ir ilgas sutvirtinimas ties pirštu. Be to, dėl gerai apgalvoto šių apsaugų išdėstymo jos visiškai pamirštamos! Taip pat randame nuimami slankikliai (tvirtinama dviem lengvai pasiekiamais varžtais). Tačiau jų atsparumas dilimui nėra išskirtinis dėl mažiau atsparaus plastiko nei naudojamas Alpinestars ar Dainese pavyzdžiui.

Net jei jis yra ne toks tvirtas nei modeliuose, skirtuose tik bėgimui, padas ir visa bagažinė puikus atsparumas sukimui. Nėra ko pavydėti to, ką siūlo varžybos sportinių kelionių kategorijoje. Puikus taškas.

Galiausiai, a malleolus sutvirtinimas žinoma, yra integruotas į atitinkamą bagažinės vietą. Taip pat reikėtų pažymėti, kad DXR kodo įkrovos yra cE 13634-2015 patvirtintas.

Lenktyninio išvaizdos batai, tinkantys pradedantiesiems

Norėdami užbaigti patarimus, kuriuos daviau Failas „Motociklo įrangos pasirinkimas, kai esate pradedantysis“, tai viena iš retų batų porų, kuri puikiai tiks jauniesiems baikeriams. Dar labiau, jei jie nori apsirengti, įgaudami lenktyninę išvaizdą, tačiau neprivalo patirti viso modelio, skirto tik trasai, standumo. Akivaizdu, kad ne tokie patogūs ir praktiški nei pusbačiai arba motociklų sportbačiai, DXR kodai yra puikus kompromisas tarp išvaizdos, komforto ir apsaugos.

O jei dar niekada nesate avėję tokio tipo motociklo batų, tai bus puiki įžanga į temą, kai tik sugaišite reikiamą adaptacijos laiką, kad teisingai pajustumėte selektoriaus padėtį. Labai silpnas apribojimas mainais į a didelis saugumo padidėjimas !

N.B. : Nedvejodami žiūrėkite bruno vaizdo įrašas apie DXR kodą ir pirkimo vadovas „Tinkų motociklo batų pasirinkimas“.. Jie suteiks jums bendros informacijos apie batų pasirinkimą.

APSAUGA3.5
KOMFORTAS4.5
ERGONOMIKA3.8
PRAKTINIAI ASPEKTAI4
APDAILA4
TERMINIS PATVIRTINIMAS4.3

Mano nuomonė: prieinamumo modelis!

DXR Code batai pasirodė esąs išskirtinai universalūs, labai patogūs šiai kategorijai. Jie yra labiau „sportiniai“, o ne į „lenktynes“, net jei jie leidžia tinkamai pasiruošti tam, kad kartais visiškai saugiai nuvažiuotumėte ratą trasoje. Kaip dažnai nutinka DXR atveju, Kodas siūlo neprilygstamą kainos ir kokybės santykį, kartu su prieinamumu, kuris leis net pradedantiesiems įgauti lenktynių išvaizdą nepatirdamas nepatogumų. Vyšna ant torto yra tai, kad šie batai gali jus lydėti ištisus metus ir bet kokiu oru!
4.3

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Cedric

Vairavimo mokytojas nuo 2008 m. ir motociklininkas beveik 20 metų, esu CFSR saugaus eismo mokymo centro, esančio Valenciennois, motociklų vadovas. Ruošiame studentus licencijai gauti, bet taip pat ruošiame būsimus instruktorius visame regione. Taip pat atidariau svetainę „Le Moniteur Hors Des Clous! 2016 m., siekiant pasidalinti savo nuomone apie automobilių/motociklų naujienas ir populiarinti saugaus eismo principus. Kasdien naudodamasis privilegijuoto stebėtojo pareigomis, stengiuosi atkreipti ypatingą dėmesį į kelių eismo saugumą, teisės aktus ir mokymus.

4 komentarai

Pridėkite savo
  1. Puikus monitorius! 2017 m. rugpjūčio 18 d., 01:57 Atsakymas

    Sveiki, Laurentai, ačiū, kad užsukote perskaityti mano esė ir dėkoju už labai įdomius atsiliepimus.
    Malonu matyti, kad esate patenkinti šiais batais, mes jaučiame tą patį 😉
    Dėl dydžio, aišku, nebūdamas toks ekspertas, kaip jūs, aš remiuosi tik savo patirtimi, o mano pėdos tikrai yra šiek tiek tvirtos. Atrodo, kad mano 44 tinka, net jei iš tikrųjų turėčiau daug daugiau vietos „plotyje“, todėl žiemą galėsiu mūvėti storas kojines. Palyginus su „civiliniais“ batais, man taip pat tinka įprasti 44, net jei aš juose aptempčiau. Pavyzdžiui, Bering man sunku į 44 batus įsidėti dideles kojines. Tikiuosi, kad mūsų nuomonės gali padėti kitiems, kurie tai patiria :)
    Už apdailą skyriau 8/10, kas atitinka mano jausmą šiuo klausimu, turint omeny labai griežtą šių batų kainą (skirtingai nei dydis!). Šioje kategorijoje, manau, tai gana garbinga, palyginti su viskuo, ką patyriau turėdamas panašų biudžetą (kitaip jūs turite pasirinkti pusbačius).
    Su juo praėjo beveik 3 mėnesiai, ir aš ir toliau juos naudoju kasdien. Esu juo labai patenkinta, nors taip pat patvirtinu, kad padas gana greitai susidėvi.
    Dar kartą ačiū už jūsų žinutę 🙂

  2. Albanas GIRARDAS 2017 m. rugpjūčio 8 d., 12:23 Atsakymas

    Labas rytas,

    Nesuprantu, kaip gaunamas bendras įvertinimas 8,5/10. Skaičiuojant gaunu lygiai 8/10.
    DXR kodo savininko Motoblouz apžvalgose man buvo pastebėtas neįveikiamas dalykas: vos 20 minučių naudojimo trasoje sugadintas slankiklis ir bagažinės priekis. Tai nemenkas iššūkis bagažinei, patvirtintai EN 13634:2015. Iš pradžių nusprendęs pirkti batus, kurie sėkmingai atitiko šį standartą (paskutinį), galiausiai pasirinkau Dainese Nexus patvirtintą EN 13634:2010 II kategoriją, nepaisant didesnės jų kainos.

    • Loic 2017 m. rugpjūčio 8 d., 15.07 val. Atsakymas

      Sveiki Albanai

      Bendras balas nebūtinai yra visų kriterijų vidurkis. Gali būti atsižvelgta į tam tikras sąvokas, kurios nėra įtrauktos į vertinimo kriterijus, pavyzdžiui, kokybės ir kainos santykis. Galutinis balas veikiau atspindi testuotojo jausmus, kurie gali viršyti šiuos taškus.

      Kadangi jūs keliate šį klausimą, Cédric grįžta prie to, kaip veikia žymėjimas šiame straipsnyje, neseniai paskelbtame jo tinklaraštyje:
      http://www.lemoniteurhorsdesclous.fr/2017/08/08/choisir-son-1er-equipement-conseils-pour-rouler-sous-la-pluie-ssais-materiel-moto-lmhdc-cest-aussi-des- straipsniai-kitur-žiniatinklyje/

      V,
      Loic

      • Puikus monitorius! 2017 m. rugpjūčio 8 d., 20.39 val. Atsakymas

        Sveiki, Loicai ir Albanai,

        Iš tiesų, yra papildoma pastaba (ir iš tikrųjų nėra aiškiai matoma) dėl asmeninio testuotojo įvertinimo.
        Dėl to šis užrašas taip pat atspindi jausmą, apie kurį kalba Loïcas ir kurį kalbu savo tinklaraščio straipsnyje.

        Tiesą sakant, slankikliai gana greitai susidėvi, aš taip pat gerai nešiojau savo ir bagažinės kraštą per šį bandymą ir tik važiuojant keliu.
        Aš irgi apie tai kalbėjau teste, naudojamas plastikas yra minkštesnis nei konkurentų, bent jau iš Dainese , kuris siūlo geriau. Alpinestars bagažinės slankiklius (originalaus plastiko) nusidėvėjau taip pat maždaug per 3 ar 4 mėnesius, todėl perėjau prie pasirenkamų metalinių slankmačių.

        Akivaizdu, kad trasoje DXR kodas bus tinkamas tik labai retkarčiais, iš tikrųjų labiau orientuotas į pradedantiesiems.

        Mano nuomone, tai labiau labai geri universalūs, sportiškai atrodantys ir už itin mažą kainą siūlomi batai, nei tikri lenktyniniai batai.

        Ačiū, kad vis tiek užsukote perskaityti straipsnio 😉

Pridėti naują komentarą