Sekite mus :

Vaizdo įrašas: SW-Motech takų priedai, atsiliepimai!


Po beveik dviejų mėnesių reguliaraus naudojimo galiu suformuluoti nuomonę apie įvairius SW-Motech priedus, su kuriais aprūpinau savo mėgstamą taką – Triumph Tiger 1200 Explorer. Išsirinkau pritaikomus gabalus, todėl labiau tinka ne tik išvykoms bekelėje, bet ir kasdieniam naudojimui! Atminkite, kad dauguma jų yra prieinami rinkos etaloninėms trasoms, tokioms kaip BMW R1200GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Ténéré...

Jums gali kilti klausimas, kodėl aš pasirinkau SW-Motech ... Aš jau naudojau šį prekės ženklą savo avarijų barai. Įsitikinęs rezultatu, nusprendžiau pasitikėti kiti šio prekės ženklo priedai !

Štai SW-Motech priedų, kuriuos išbandžiau ir apie kuriuos papasakosiu šiame vaizdo įraše, sąrašas:

SW-Motech priekinių žibintų apsauga: ramina!

Nusprendžiau pridėti šią organinio stiklo apsaugą apsaugoti priekinių žibintų optiką nuo smūgių kai važiuoju bekele. Bekelėje niekada negali būti tikras, kad akmuo nepataikys į žibintą. Tačiau sulūžusį objektyvą reikia visiškai pakeisti! Geriau pakeisti tik organinio stiklo elementą, nes tai daug ekonomiškiau!

Pakeitimas taip pat yra labai paprastas nes kiekvienas objektyvas yra tiesiog šešiais varžtais prilaikomas prie metalinės apsaugos konstrukcijos.

Vienintelis šio priedo trūkumas yra tas, kad prieš važiuojant atviru keliu jį reikia išimti. Taip, tikėtina, kad teisėsauga jį vertins kaip trikdančią priekinių žibintų šviesą. Laimei, apsauga yra pritvirtintas prie motociklo naudojant keturias kilpas, kurių pranašumas taip pat yra vibracijų slopinimas. Taigi tiesiog nuimkite jį prieš važiuodami.

Tiesą pasakius, aš jo nenuimu kiekvieną kartą, nes nepastebėjau apšvietimo problemos nepasikeitėe. Ir tai, kad naktį pro vairuotojus nepravažiuoja mirksinčių priekinių žibintų, patvirtina mano jausmus!

SW-Motech vairo stovai: tiesiau ant motociklo

Šios dvi nedidelės iš masės išpjautos aliuminio detalės leidžia pakelkite vairą 2 cm. Gal ir nelabai daug, bet su tais dviem centimetrais tu stovi daug tiesiau ant savo tako. Tai įvertinsite kelyje sėdėdami. Bet ypač bekelėje tai pajusite: atsistoję ant kojų atramų įgyjate komfortą ir ne taip greitai pavargstate.

Redagavimas atliekamas pirštais į nosį. Nico jau parengė jums aiškinamąjį vadovėlį: kaip sumontuoti vairo stovus.

Kalbant apie jausmą ant dviračio, vairas, palyginti su pradine padėtimi, šiek tiek nutolsta nuo jūsų. Dviratis pasirodo kiek jautresnis. Kelią galite jausti šiek tiek mažiau. Tačiau kasdien ir bekelėje sėdynės paaukštinimas yra didelis pliusas.

Man vairo stovas yra aksesuaras, kurio neturėtumėte nedvejodami įsigyti kai daug vairuoji.

Reguliuojamos kojų atramos: tinkama padėtis

O norėdamas dar labiau sustiprinti ergonomiką ant vairo, nusprendžiau pasirinkti reguliuojamo aukščio kojų atramos. Pasirinkite originalų aukštį arba nuleiskite juos 1,5 cm. Šiuo antruoju atveju turėsite kojos mažiau sulenktos. Daug patogiau važiuojant ilgus atstumus! Kartu su vairo stovais įgyjame daug komforto.

Tai ne vienintelis jų turtas: jie parodo save labai platus, beveik dvigubai platesnis nei originalūs pirštų segtukai ! Dėl to jis yra daug praktiškesnis kasdieniame gyvenime ir bekelėje. Pėdos remiasi į didesnį paviršių, o tai ilgainiui yra daug mažiau varginanti.

Jei atsuksite guminį padą, pamatysite a šiek tiek suapvalinta pėdų atrama. Tai leidžia jums turėti gerą atramą į priekį ir atgal, kad ir koks būtų motociklo kampas.

Surinkimas lengvas, kaip aš galėjau tai pamatyti su Nico !

Reguliuojamas greičio parinkiklis: koja ir akimi

Šis pritaikomas kūrinys parodo reguliuojamas visomis kryptimis : aukštyje, kaip ir bet kuris selektorius, bet ir gylyje. BTR varžtas leidžia valdyti atstumą, kuriuo norite padėti volelį.

Kalbant apie ergonomiką, tai taip pat labai geras žingsnis. Avint didelius nuotykius ar enduro tipo batus, selektorė retai kada nukrenta reikiamoje vietoje, ypač stovint. Šis parinkiklis, sukalibruojate jį milimetro tikslumu. Turime begalinį galimų nustatymų skaičių. Taigi, jei turite porą vasarinių batų, o žiemą – šiltesnius, galite pritaikyti nustatymą ne sezono metu.

Kitas šio priedo privalumas: jis sulankstomas. Kitaip tariant, kritimo atveju nesisuka. Galite išeiti iš karto!

Ir kad nieko nesugadinčiau, šis selektorius yra itin madingas. Pagamintas iš apdirbto ir anoduoto aliuminio, jis yra gražus ir atsparus dilimui.

Šoninio stovo platiklis: garantuotas stabilumas

Šoninis stovo prailginimas leidžia padidinti paviršiaus plotą, ant kurio stovi stovas. Motociklas turi daug mažesnė tikimybė nugrimzti į minkštas grindis. kritimas stovint dažnai sukelia daug žalos motociklui. Šis priedas apsaugo nuo tokių nepatogumų.

Dar kartą paraginau Nico šio platintuvo surinkimas. Ir pamatysi, tai ne raketų mokslas.

Barkbusters sustiprinta rankų apsauga: nebereikia bijoti šakų

Motoblouz platinamos SW-Motech rankų apsaugos yra sustiprinti modeliai. Tuo noriu pasakyti, kad jie remiasi dideliu aliuminio gabalu, pritvirtintu per du tvirtinimo taškus. Itin tvirta aliuminio dalis suteikia šiai apsaugai didelį tvirtumą.

Su šiuo priedu galite „lengvai nukristi“! Sankabos ir stabdžių svirtys bus apsaugotos. Šakos skersai tako privers švelniai juoktis!

Kiekvienas motociklo modelis turi savo pagal užsakymą pagaminta rankų apsauga, todėl redagavimas vyksta tyliai. Nėra ko prisitaikyti. Ir yra keletas korpuso šablonų, daugiau ar mažiau dengiantis. Yra net rankovės žiemai. Jūs turite nuspręsti, kokie yra jūsų poreikiai!

Jūs netgi galite lengvai pakeisti apvalkalus. Jie tiesiog dviem varžtais tvirtinami ant sijos.

Nesuvokiau jokio poveikio vairavimui. Nereikia pranešti ir apie vibraciją. Nėra ką pasakyti, geras dalykas!

SW-Motech Drybag 80 vandeniui atsparus maišelis: itin praktiškas

Mes puolame trail bagažas ! Modelis Drybag 80 iš SW-Motech yra labai praktiška, nes taip yra kompaktiška ir kad tu gali pritvirtinkite jį bet kurioje savo motociklo vietoje. Pavyzdžiui, važiuojant keliu, jis yra naudingas priedas, kurį galima pritvirtinti prie susidūrimo strypų. Jūs sutaupote vietos ant motociklo! Ir tada apsaugo nuo vėjo žiemą.

Gamyba įkvepia pasitikėjimo. Tai brezentas, a labai atspari ir vandeniui atspari drobė. Montavimas ant motociklo atliekamas naudojant tris tvirtus diržus. Jie taip pat leidžia pritvirtinti ant balno arba ant bako.

Uždarymas atliekamas valcavimo būdu. Du apsisukimai, užfiksuojame spaustukais ir turinys saugus nuo vandens!

SW-Motech Drybag 350 balno krepšys: Holdall

Aš turiu pirmenybę teikė minkštam krepšiui, o ne viršutiniam dėklui nes pastaroji bekelėje linkusi per daug purtyti savo turinį. Jei neužpildysite 100%, jis juda iki galo viduje ir gali padaryti rimtų pažeidimų. Pavyzdžiui, aš jau susprogdinau vandens butelius viršutiniame dėkle!

SW-Motech Drybag 350 krepšys yra labai didelis. Tu gali be problemų tilps du visą veidą dengiantys šalmai kartu su kai kuriais priedais. Daug ką daryti, kad išvyktum savaitei.

Kaip ir „Drybag 80“, krepšys pagamintas iš brezento, o skirtingos apdailos įkvepia pasitikėjimo. Hidroizoliacija pilna. THE yra tvirtinimo dirželiai, įskaitant dirželį pernešti jį per kūną. Atskirai nieko pirkti nereikia. Ir tada, kai pritvirtinsite diržus prie dviračio, galėsite juos palikti vietoje, kai sustosite. Kitą rytą tereikia pakeisti maišelį ir užsegti, kad galėtumėte išeiti. Lengviau nei iš naujo viską nuvalyti nuo nulio, tiesa?

Anga yra iš viršaus. Man atrodo, kad prieiga prie turinio yra daug praktiškesnė nei šoninė anga. Nereikia imti visko, kad rastumėte skrybėlę, kurios ieškojote 10 minučių!

 

Tikiuosi, kad šis atsiliepimas apie SW-Motech priedus, kuriuos montuojau savo Triumph trail, atsakys į klausimus, kuriuos užduodate sau. Nepraleiskite vaizdo įrašo, kuris puikiai iliustruoja šiuos dalykus. O dėl viso kito nedvejodami komentuokite žemiau!

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Mato nuotykis

Biker vis dar kasdien važinėja su Triumph Tiger Explorer XCX ant asfalto ir Yamaha XT660Z Ténéré keliais. Kelių, kurie purvini motociklus, mėgėjai, bet ir „Triumph“ gerbėjai pakraščiuose. Mėgstu išbandyti motociklo įrangą; viskas pastatyta geros kokybės video :-)

Be komentarų

Pridėkite savo