Sekite mus :

Bandymo rinkinys Bering Michigan


Tolimųjų reisų keliautojas arba kasdienis važinėjas, važiuojant supaprastintu keliu automobiliu, dideliu taku ar paprastesniu rodsteriu, mums visiems rūpi tas pats: turėti drabužius, kurie geriausiai apsaugotų mus kritimo atveju, taip pat ir nuo klimato stichijų. Ir jei ši apranga gali patenkinti šį pagrindinį poreikį visais metų laikais, tada dar geriau. Su šiuo iššūkiu susiduriama prancūzų prekės ženklas Bering su jo rinkinys Bering Mičiganas.

Su jo rinkinys Bering Mičiganas, prekės ženklas žaidžia visiško universalumo korta, kuri turėtų leisti jo vartotojui visus metus važinėti su tuo pačiu švarkas ir tas pats kelnes. Nesvarbu, ar šviečia ryški saulė ir 35°C ar 10°C po potvynių, ar net -10°C su sniegu kelio pakraščiuose. Norėdami tai padaryti, švarkas ir kelnės turi du pamušalus. Vandeniui atsparus pamušalas ir dar vienas terminis.

Būkime aiškūs nuo pat pradžių. Nepaisant daugybės užrašų „Gore-Tex“, iš šios medžiagos pagaminti ne pats švarkas ir kelnės, o vandeniui atsparūs įdėklai. Taigi, išorinis šio rinkinio sluoksnis pagamintas iš paprastos Cordura. Tačiau tai suteikia nepriekaištingą atsparumą ir didesnį lankstumą, nei gali pasiūlyti trijų sluoksnių laminuotas Gore-Tex (be abejo, atsparus vandeniui iš išorės). Be to, mes išliekame biudžeto diapazone, kuris yra labiau pagrįstas nei laminato rinkiniai. Tai, kaip matysime išsamiai, efektyvumas, kuris iš esmės yra patenkinamas.

Bering Mičigano rinkinys: tikrai visiems metams?

Aš skyriau laiko tai išbandyti rinkinys Bering Mičiganas daugiau nei du mėnesius. Tai leido man susidoroti su gana įvairiomis oro sąlygomis ir važiavimo reljefu. Taigi, galėjau pažaisti su skirtingais pamušalo sprendimais ir pamatyti jų privalumus/trūkumus.

Norėdami tai tinkamai pakrikštyti rinkinys Bering Mičiganas, dieną prieš kiek sutrikusią Visų Šventųjų dieną gražiai pasivaikščiojau daugiau nei 500 kilometrų per Vercors ir Mont Ventoux kalnus. Daugiau nei pusė kelionės praėjo pliaupiant lietui. Iki to, kad reikia keisti pirštines. Išties pirmieji (tiesa, šiek tiek seni) buvo užmirkę po 1 valandos 30 minučių važiavimo.

Iš viso po vandeniu važinėjau apie 5 valandas... Ir tokiomis jau išbandytomis sąlygomis apsidžiaugiau, kad nei į striukę, nei į kelnes neprasiskverbė nė uncijos drėgmės. Abu, žinoma, yra aprūpinti savo vandeniui atsparus Gore-Tex pamušalas. Turėjau galimybę kelis kartus pakartoti šį atsparumo vandeniui testą per kelis pasivaikščiojimus (taip, žinau, esu šiek tiek juoda katė dėl oro!) ir niekada nepriekaištauju dėl šio vandens atsparumo. rinkinys Bering Mičiganas. Taigi sėkmės šiuo klausimu.

Ir šiluminis lygis, ką tai reiškia?

Lengva, nebent važiuoji į Sibirą, nesuprantu, kaip gali būti šalta su tokia apranga. Iki 5°C aš asmeniškai visą laiką naudojau tik šią aprangą su vandeniui atspariu pamušalu. Prisimink... Juoda katė... Po švarku buvau apsivilkusi tik lengvą megztinį. Tarp 0 ir 5 °C pakeičiau megztinis su plona vilna ir vis tiek praėjo sklandžiai. Tik kartą įveikęs simbolinį neigiamos temperatūros barjerą pajutau poreikį striukę papildyti terminiu pamušalu. Tačiau ant kelnių jo nemontavau (bet važinėju motociklu, kuris gana gerai saugo kojas).

Atsižvelgiant į šiluminę kokybęrinkinys Bering Mičiganas, taip pat galime jums pasakyti, kad neturėtumėte stovėti saulėje, kai temperatūra yra apie 10°C, kitaip jus tikrai ištiks šilumos smūgis! Vėlgi, mano požiūriu, rezultatai yra teigiami.

Lieka klausimas dėl vairavimo karštu oru, kurio, deja, nepavyko išbandyti. Tačiau pašalinus pamušalą,rinkinys Bering Mičiganas yra gana lengvas. Tai turi vėdinimo sistema, vadinama ADS susideda iš užtrauktuku užsegamų ventiliacijų, dedama ant krūtinės, rankovių ir viršutinės striukės nugaros dalies bei ant kelnių šlaunų. Tai turėtų leisti važiuoti be maisto ruošimo net vasarą. O jei būsime protingi, taip pat vietoj juodos pasirinksime pilką spalvą, kuri nešvaresnė... Bet mažiau karšta vasaros saulėje!

Tikrai visiems?

Esu tikras, kad tai rinkinys Bering Mičiganas hidroizoliacijos ir šiluminio prisitaikymo požiūriu atitiks didžiosios daugumos motociklininkų, važinėjančių ištisus metus, poreikius. Bet taip aiškiai netiks visiems dydžiams.

Tarkime, kad jo vadinamasis pjūvis Normalus dydis bering geriau tinka atletiškam, o ne stambesniam profiliui. Nepaisant visko, aš, tiek pločio, kiek ir ūgio, nesunkiai įsitaisau į XL (striukė ir kelnės). Tačiau tiesa, kad kojų ilgis yra šiek tiek per didelis, atsižvelgiant į mano 1,72 metro ūgį. Laimei, kelnių kojelių apačioje esanti Velcro sistema leidžia jas pasukti į vidų, kad sutrumpėtų keliais centimetrais.

Dėl striukės viskas gerai... Iki termo pamušalo uždėjimo, kuris būtinai sumažina rankoms ir pečiams skirtą erdvę (kurią turiu kiek per daug, atsižvelgiant į 35 laipiojimo metus). Trumpai tariant, jei nesate gaulės kad ir kaip aš,rinkinys Bering Mičiganas turėtų jums tikti be rūpesčių. Be to, tik testas padės jums pasirinkti tinkamą dydį.

Tai rinkinys Bering Mičiganas visų pirma yra apranga, skirta važiuoti keliuose. Žinoma, kartais galime jį panaudoti bekelėje lengva takų savininkams, tačiau tai nėra jo mėgstamiausia sritis. Taip pat tikėtina, kad ne tik išvaizda, bet ir netinka naudoti sportiniame automobilyje, a gatvės kovotojas arba kavinės racer . Tačiau visiems kitiems tikslams / naudotojams galite eiti užsimerkę.

Atsargiai (beveik) visose detalėse!

Su tokiu rinkiniu, be aukščiau paminėtų savybių, vartotojas siekia aukšto lygio patogumo, praktinių aspektų ir, žinoma, apsaugos.

Apsauga

Šiuo klausimu mes iš karto pašalinsime erzinantį klausimą dėl standartinės striukės nugaros apsaugos nebuvimo. Šiame asortimento lygyje lieka nesuprantama, kodėl gamintojai automatiškai neįtraukia šio esminio saugos elemento. Taigi, mes eisime per priedų dėžutę, kad pasirinktume bering Safe Tech Level 2 nugaros apsauga. Už mažiau nei trisdešimt eurų puikiai tiks ir atliks savo užduotį saugoti nugarą.

Likusiai,rinkinys Bering Mičiganas yra nepriekaištinga: striukė komplektuojama su cE apsaugos ties pečiais ir alkūnėmis/dilbiais, kelnės ties klubais ir keliais (reguliuojamas aukštis). Visos šios apsaugos niekada nevargina vairuotojo nei važiuojant motociklu, nei trumpų pasivaikščiojimų metu. Kad būtų geriau matomi važiuojant naktį, švarkas ir kelnės turi keletą šviesą atspindinčių elementų.

Daug ir įvairių praktinių aspektų

Jis prasideda nuo didelės kišenės nugaros apačioje, kuri papildo keturias išorines kišenes, dvi vidines kišenes (visos šiek tiek mažos) ir keturias kitas ant kelnių. Jis tęsiamas su daugybe velcro koregavimų. Jie leidžia kuo geriau reguliuoti striukę, kad oras nepatektų per rankoves ir „plaukiotų“ važiuojant. Tai taip pat yra užtrauktukas, jungiantis striukę su kelnėmis, kad būtų išvengta šalto ir (arba) šlapio pakilimo. Arba užspaudžiamas mygtukas prie apykaklės, reguliuojamas reketu, kad priglustų prie kaklo ir nebūtų per daug įtemptas.

Ir komfortas

Galiausiai, išspręskime komforto klausimą, kuris turi būti aukščiausias, kai tenka važinėtis valandų valandas ir/arba naudoti savo aprangą kasdien. Tokiomis sąlygomis menkiausia erzinanti smulkmena gali būti greitai suvokiama kaip skausmas. Aukščiau jau kalbėjome apie apsaugų kirpimą ir išdėstymą – visa tai suteikia tikrą malonumą nešiojant šį rinkinį.

Tačiau pastebėjau vieną nemalonų dalyką. Pamušalo tvirtinimo sistema rankovės gale. Tai atliekama naudojant mažus skirtukus, kurie praeina per tekstilinius žiedus ir uždaromi paspaudus mygtuką. Be paprasto nepraktiško aspekto, tai sukuria trinties ar net suspaudimo taškus, priklausomai nuo naudojamų pirštinių. Reikėtų pagalvoti apie ką nors kokybiškesnio ir praktiškesnio... Nes be to, nėra kuo skųstis!

Saugumas4
Hidroizoliacija4.5
Daugiasezonis terminis4.5
Komfortas4.3
Universalumas4
Pažiūrėkite ir užbaikite4.3

Mano nuomonė: sėkmės!

Be nugaros apsaugos nebuvimo ir pasenusios bei nemalonios pamušalų pritvirtinimo prie rankovių sistemos, Bering Michigan rinkinys puikiai atlieka misiją, kuriai buvo sukurtas: pasiūlyti komfortą ir apsaugą tiems, kurie „visada važiuoja“ prisitaikantis prie keturių metų laikų. Trumpai tariant, tai apskritai sėkminga ir bet kuriuo atveju apranga, kuria galite pasikliauti.
4.3

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Brélomane

Du ratai, variklis ir vairas? Domiuosi ! Balne daugiau nei 300 dienų per metus, dešimtis tūkstančių kilometrų praryjant bet kokiu oru, duonos parsinešti kaip į kelionę, patiriu kaip ir daugelis: su nepaliaujama aistra!

Be komentarų

Pridėkite savo