Sekite mus :

Bell Moto-9S Flex“ cross bandymas


bell Moto 9S Flex“ cross šalmo bandymas veikiant

Neįmanoma, kad joks mx ir enduro entuziastas nežinotų amerikos prekės ženklas Bell. Nuo šeštojo dešimtmečio automobilių, motociklų ir dviratininkų šalmų specialistas, šis prekės ženklas saugo pilotų, tokių kaip Eli Tomac, Dylan Ferrandis ar istoriškai „Mac“, Jeremy McGrath, galvas!

THE bell Moto 9S Flex cross šalmas yra teisėtas Bell “ buvusio aukščiausios klasės modelio „Moto 9 Carbon Flex“ pakaitalas. Tai tęsia tai, ką Bell darė daugelį metų ir sujungia visus „Moto 9 Flex“ pranašumus. Tai agresyvios išvaizdos šalmas, pagrindinė prekės ženklo savybė, su naujoviškomis savybėmis ir technologijomis. Pagrindinis skirtumas nuo senosios versijos yra medžiaga. Iš tiesų, bell Moto 9S Flex cross šalmas pagamintas ne iš anglies, o iš stiklo pluošto. Tai leidžia turėti beveik tokį pat lengvą šalmą už priimtinesnę kainą.

bell Moto 9S Flex“ cross bandymas

Bell Moto 9S Flex“ cross šalmo patogumas, svoris ir ventiliacija

Kalbant apie patogumą, nėra kuo skųstis!

THE bell Moto 9S Flex cross šalmas pagamintas iš 3 skirtingų dydžių išorinio apvalkalo ir vidinio pamušalo, kad puikiai prisitaikytų prie jūsų kūno formų. Tai reiškia, kad S šalmas ir XL šalmas nebus vienodo dydžio ir vienodo svorio.

Kol kalbame apie svorį, aš išbandžiau M dydžio šalmą, kuris sveria apie 1350 g. Sakykim, už tokią kainą tai ne pats lengviausias šalmas savo kategorijoje (100 g daugiau nei mano dabartinis Shoei šalmas, kurį peržiūrėjau čia). Taigi, lieka jausmas, nes 100 g nėra daug... Bet svorio skirtumą jaučiame palyginę abu. Kita vertus, kartą apsivilkus ir važiuojant, tai visiškai pamirštama. Turėtume atlikti testą, atlikdami 3 valandas Enduropale, kad pamatytume, ar mano gimdos kakleliai vis dar veikia taip gerai, kaip po 3 valandų, praleistų Shoei VFX!

Iš ventiliacijos pusės ten yra žmonių

Oro įleidimo angos tarp kaukės ir šalmo, dvi oro įleidimo angos be smakro apsaugos ir dvi įleidimo angos po skydeliu. Viskas nukreipta į 7 ištraukiklius šalmo gale! Dėl to Bell neapsimetinėja. Tikrai, kad patenkintume Kalifornijos pilotus, iš kur kilęs prekės ženklas (taip, nes gruodžio mėnesį Loon Plage mes neturime tokios pat aistros ventiliacijai).

Antveidis

Tai viena iš savybių bell šalmai. Skirtingai nuo daugelio kitų prekių ženklų, skydelis bell Moto 9S flex cross šalmas turi tik du tvirtinimo varžtus ir nėra centrinio varžto. Iš pradžių tai šiek tiek trikdo: atrodo, kad skydelis visą laiką nusileis. Tačiau iš tikrųjų jis nejuda ir dėl to šis skydelis tampa lankstesnis. Išbandyti su 2 kg labai šviežio purvo. Tikriausiai jis vis tiek šiek tiek sumažės... bet taip būtų ir ant kitų šalmų. Dar viena stiprioji šio skydelio savybė yra ta, kad varžtams nuimti nereikia jokių įrankių. Todėl reguliavimas yra paprastesnis ir greitesnis.

cross bell moto 9S Flex šalmo varžtas

Sutelkite dėmesį į saugumą

Taigi, mes pereisime prie techninių terminų ir nesuprantamų didelių žodžių, bet pabandysiu tai paaiškinti kuo geriau...

Pradėkime nuo paprasčiausio. Visos šio šalmo putos tvirtinamos magnetine sistema. Tai leidžia greitai ir lengvai surinkti/išmontuoti, o kritimo atveju palengvina gelbėtojų darbą. Daug cross šalmai dabar turi šią sistemą“ greita avarinė situacija » bet Bell 's yra dar paprastesnis dėl magnetinių tvirtinimo detalių.

Kalbant apie magnetus, šis šalmas su dvigubu D užsegimu (privalomas varžyboms, atminkite!) neturi raudono užsegimo dirželiui pritvirtinti, kaip ir 90% šalmų. Jis iš tikrųjų turi magnetinę sistemą, kurią taip pat labai lengva naudoti ir labai saugi. Taigi nebeliks spaudimo, kuris nutrūksta, jei šiek tiek priverčiate, nes jis įstrigo ar dar kažkas. Su magnetu jokių problemų.

bell moto 9S Flex cross šalmo saugumas

Flex sistema

Dabar pereikime prie labiau techninės dalies, " Flex sistema“. Tai Bell patentuota sistema, technologija, kurią sudaro smūgio energijos sugėrimas. Iki tol tu man pasakysi: „ todėl nesiskiria nuo MIPS“. Bet iš tikrųjų visai ne. Flex technologija pasiekiama sudėjus 3 skirtingų ir nepriklausomų medžiagų sluoksnius, leidžiančius veikti mažu, vidutiniu ir dideliu greičiu.

  • Po išoriniu šalmo apvalkalu yra išorinis Flex sistemos sluoksnis, pagamintas iš putų polistireno, EPS, kuris valdo didelio greičio smūgius.
  • tarpinis išplėsto polipropileno sluoksnis EPP valdo vidutinio greičio smūgius
  • galiausiai vidinis sluoksnis pagamintas iš išplėsto poliolefino (tai sakau ne aš, tai Bell ...) ir valdo mažo greičio smūgius. Tik šis sluoksnis yra lygiavertis MIPS.

Žemiau esančioje nuotraukoje matome 3 skirtingus sluoksnius tarp EPS baltos spalvos, EPP raudonos ir paskutinio sluoksnio, EPO, juodos spalvos. Apibendrinant galima pasakyti, kad ši sistema leidžia puikiai priglusti prie galvos. Jis sukuria judėjimo zoną, nepriklausomą nuo kaukolės ir smegenų, esant tiesioginiam smūgiui į galvą, kad sumažintų smūgio bangą, perduodamą į smegenis. Geriausia yra pamatyti konstrukciją žemiau esančiame paveikslėlyje (iš Bell svetainės).

bell sukūrė apsaugos sistemą

Šio Bell Moto 9S Flex cross šalmo patvirtinimai

Šalmas yra patvirtintas Ece 22.05 (deja, dar ne 22.06), DOT (gerai, tai skirtas amerikiečiams) ir " Snell sertifikatas“. Taigi DOT ir Snell neturi teisinės vertės Europoje. ECE 22.05 leidžia jį naudoti čia, bet man įdomu pakalbėti apie šį patvirtinimą Snell nes ne visi šalmai jį turi.

Įtrauktas snell pagrindas yra pelno nesiekiantis fondas. Visų pirma, tai reiškia, kad vaikinai yra tam, kad užtikrintų, jog jūsų šalmai būtų itin saugūs, o ne uždirbtų pinigų (sakau tai, nesakau nieko)... Ji šalmus išbando pagal 4 apsaugos kriterijus, būtent:

  • atsparumas smūgiams
  • šalmo stabilumas ant galvos smūgio metu
  • sulaikymo sistemos efektyvumas smūgio metu 
  • kaukolės saugomų zonų optimizavimas

Iš esmės taip sakyčiau, jei jūsų šalmas nori būti sertifikuotas Snell, jis būtinai turi turėti MIPS, FLEX, MEDS sistemą ar kitą atitikmenį.

Sistema Išmetimo sauga 

Paskutinis apsaugos elementas yraIšmetimo saugos sistema. Taigi aš visiškai nežinojau ir turėjau išsiaiškinti šią temą. Akivaizdu, kad to Europoje nėra, tačiau JAV jis naudojamas... Ir, tiesą pasakius, man atrodo, kad jis yra puikus! Šią sistemą sukūrė ne Bell , o Šoko gydytojas. Kaip tai veikia ?

Visų pirma, jūs turite nusipirkti šią sistemą Išmetimo sauga atskirai (aš asmeniskai neradau Europoje), tada pastatykite i vieta. Tai reiškia, kad pašalinkite centrinį raudoną kvadratą ir įdiekiteIšmetimo saugos sistema. Jis yra „plastikinio maišelio“, prijungto prie oro vamzdžio, esančio už šalmo, pavidalu. Atsitrenkus į galvą ir (arba) jei pagalbos tarnyboms kyla abejonių dėl šalmo nuėmimo, sistema pripučia maišelį, kad būtų galima saugiai nuimti šalmą.

Tai sistema, kuri jau naudojama automobilių, tokių kaip Nascar, varžybose. Eilinį kartą Europoje jo neradau ir abejoju, ar gelbėtojai turi reikiamą įrangą pripūsti. Bet jei ji taptų demokratizuota... bell Moto 9S Flex cross šalmas jau yra įdiegimo vieta. Vėlgi, tai bus labiau suprantama vaizduose (iš Shock Doctor svetainės).

išmetimo saugos sistema, montuojama ant Bell cross šalmo

Kaina iš ten šlovė? 

Aukščiau paminėjau faktą, kad Bell nepaliko anglies, kad pasiūlytų labiau prieinamą stiklo pluošto šalmą. Tačiau aš neketinu to nuo jūsų slėpti, bell Moto 9S Flex cross šalmas išlieka asortimento viršūne, kuri konkuruos su Shoei , Arai ar Airoh . Turėdami viską, ką jis turi, vis tiek turėsite ištraukti bilietą, kad jį gautumėte. Priklausomai nuo spalvų, suskaičiuokite nuo 504,17 € (šio bandymo) iki 655,42 €. Asmeniškai modeliui maža pirmenybė žalia ir juoda, net jei neturiu jokios aprangos!

Žiūrėkite gaminio lapą

Svoris3.5
Žiūrėk5
Vėdinimas4
Komfortas4
Saugos funkcijos5
Baigiasi5
Technologijos brangakmenis! Su savo Bell Moto 9S Flex cross šalmu Kalifornijos prekės ženklas dėjo visas pastangas dėl saugumo: Flex sistemos ir išmetimo saugumo. Patogus šalmas, labai agresyvios išvaizdos, kuris turėtų patenkinti ne vieną žmogų!
4.4

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Julianas

Jei dienas leidžiu Motoblouz biuruose, didžioji dalis mano laisvo laiko skiriu Mx! Smėlis yra mano mėgstamiausias reljefas, o Yamahas yra tie, kurie uždega mano aistrą...

Be komentarų

Pridėkite savo