Sekite mus :

#5 – Ilguose Australijos keliuose: kultūra ir rida yra ten!

Grįžkime į kelią su Hubertu ir Flo, mūsų Dandis 2018 m. Norėdami atlikti šiuos tolesnius veiksmus, ilgi tiesūs Australijos keliai yra pažymėtos „kultūros“ stotelėmis. Muziejus, šikšnosparniai, tvarka angliškai prašau, Marie Poppins, žaidimai plokščiu kamuoliuku... Nėra jokių abejonių, Australija yra egzotika.

Šį trečiadienio rytą 7 val. mūsų laukia kelios minutės pėsčiomis nuo mūsų apgyvendinimo vietos, šio nedidelio pajūrio kurorto nusileidimo aikštelėje, kur susitiksime su delfinų šeima. Tiesą sakant, ji įprato, kaip mums sakoma, rytinį maistą valgyti priešais šią tūpimo aikštelę. Atvyko ten, o po 10 Australijos dolerių (6/7 eurų) įėjimo bilietą ten yra tik vienas delfinas. Ir jo pristatymas nėra nei labai pagarbus, nei labai įdomus! Greitai judame toliau nuo šios pseudo vietinės atrakcijos, kad grįžtume į ilgus Australijos kelius, šiek tiek prieš 8 val.

Pakeliui Flo pastebi medžių giraitę, pilną gražių šikšnosparnių. Būtina fotografuoti, mūsų kaimo mokyklos vaikai bus patenkinti! Tie, kurie prašė mūsų visų linksmų Australijos žvėrių, kuriuos sutiksime, nuotraukų... Jie bus vaišinami.

Maratono diena prasideda...

Grįžtame į pirmąjį maratono etapą. Įvažiuojame į Maryborough miestelį. Šis miestas skirtas Marie Poppins. Dėl to šviesoforuose yra jo atvaizdas, o jo statula stovi pagrindinėje sankryžoje. Keletas „spustelėjimo nuotraukų“ yra privalomos.

Išvažiuojant iš kaimo dar vienas sustojimas Australijos boulingo centre. Šis žaidimas yra institucinis Australijoje. Aplankome laukus: stabilizuotą treniruočių aikštę ir oficialių žaidimų trasą ant trumpos žolės, pavyzdžiui, golfo žalumos. Konsjeržas mums paaiškina, kad visi žaidėjai yra gana... ai... būkime pagarbūs. Jie visi… išėję į pensiją!

Grįžtame ant dviračio po saule, kuri per paskutinius 400 km pasirodo retai. Jie nuryjami pertraukos greičiu kas valandą ir (arba) daugiau ar mažiau kas 100 km. Tai daugiausia priklauso nuo mūsų keleivių nuovargio.

Pagaliau atvyko į Yeppoon

Tai gražus nedidelis pajūrio kurortas, kuriame mūsų laukia mūsų kambarys su vaizdu į jūrą, jau beveik 17:30, o kol nusiprausiame, saulė dingo. Gaila... Mums tikrai būtų buvę pravartu pasivaikščioti paplūdimiu saulėkaitoje, mums, kurie visą rytą buvome nuolat šlapi nuo audros lietaus. Beveik 30 °C karštyje jis reguliariai būdavo orkaitėje. Pravažiavus Ožiaragio atogrąžą apie vidurdienį, saulė buvo ten visą likusį maršrutą. Tikėkimės, kad jis neleis mums eiti tolesnių žingsnių. Rytoj, ketvirtadienį, naujas etapas ilgais Australijos keliais, su 508 km. „Airlie Beach“ kryptis, kur įsikursime ramiai dienai…

Trumpas virškinimą skatinantis pasivaikščiojimas paplūdimiu po vakarinio restorano. Sutariame savo nedidele grupele dėl planuoto išvykimo rytoj 8 val.

Šį rytą vėluojame: aš nežinau, kur mano motociklo rakteliai! Flo grįžta į kambarį patikrinti, o aš tuo tarpu darau a atsiliepimas to, ką padariau. Nusileidau, susikroviau lagaminus ir bako krepšį... Kibirkštis atkeliavo tuo pačiu metu kaip ir Flo: jei lagaminus susikroviau, tai todėl, kad atidariau! Taigi raktai yra ten. Flo nusuka akis į mane.

Ritimas 7

Vėl galime leistis ilgais Australijos keliais, viskas tvarkoje. Bet ši streso dozė 8 valandą ryto man nėra labai maloni. Išeinu iš garažo, kuriame mūsų laukia du kelionės draugai, užduodami keletą klausimų... Esu labai avi. Negaliu pakęsti, kad vėluočiau ar versčiau savo partnerius laukti tokio nesuderinamo kvailumo. Aš paaiškinu jiems savo klaidą ir sakau, kad šio vakaro aperityvas bus skirtas man!

Nuo pat pradžių važinėjome nedidelėje grupėje. Mūsų yra gana ypatinga, nes ji sudaryta iš 3 motociklų (trys poros). Mes prisijungiame prie 4 kitų motociklų kiekvienoje pertraukoje arba etapų pabaigoje. Važiuoti 7 motociklais nei įmanoma, nei labai malonu... Viskas susiklostė natūraliai.

Džiaugiamės kartu per pietus ir vakare, visi 7. Visi puikiai sutariame, o kartu būti tikrai malonu. Mūsų dvi mažos grupės augina užpakalį, o Scout ir Popeye nuolat mus stumia... Žinoma, visi gerumo.

Greitkelis į...

Mes atsiimameGreitkelis rokhemptone ir sustojame prie vietinio muziejaus, skirto šių Australijos Baltųjų salų senovės amatams ir istorijai. Matome gražius senus automobilius, rekonstruotas buveines, parodančias skirtingus Australijos istorijos laikotarpius... Gražu ir gana reprezentuojanti šią Australijos istorijos dalį. Aborigenų kultūrą aptarsime vėliau Australijos užmiestyje. Bet čia padarytos gražios nuotraukos!

Mes tai užtrunkame ilgai australijos keliai, ir tai Greitkelis tiesiai 500 terminalų. Tai turi tik privalumą, nes greitai nuves mus į Šiaurę... Iš tiesų, peizažai sumenkinami iki cukranendrių laukų. Esame gamybos regione. Cukrui naudojamos nendrės, o romui labai mažai... Gaila! Vis dar išbandėme Bundaberg – cukranendrių melasos romą, kuris toli gražu neprilygsta mūsų Vakarų Indijos žemės ūkio romams.

Sutinkame kelias kengūras tolumoje pievose arba... negyvas pakelėse! Labai apmaudu, kad negaliu prie jų prisiartinti. Bet matant jų (įspūdingą) skaičių, išsitiesusį palei kelią, reikia pasakyti, kad taip geriau.

Daug ilgų Australijos kelių…

Kas 100 km darome pertrauką, nes greitai užeina nuovargis. Be to, karšta: 30°C. Ir šio važiavimo 100 km/val. nuovargis yra. Kadangi neturiu reguliatoriaus (GS 1200 Adventure Air nuo 2013 m.), dešinė ranka greitai nutirpsta ir turiu reguliariai paleisti rankeną, kad grįžtų kraujas. Lėtėjimas pastebimas iš karto, o Flo skundžiasi dėl mano ką tik padaryto trūkčiojimo. Jai tai nėra labai patogu ir aš atsiprašau už tai. Aš reguliariai pamirštu ją perspėti... nepaisant mūsų domofonai.

Pakeliui turite papildyti klasikinius GS degalus. Nuotykiams tai nėra būtina: 500 km galima nuvažiuoti be degalų papildymo. 5,2 l suvartojimas kaip duetas ir pakrautas! Neblogai ar ne? Tačiau pertrauka kurorte leidžia naudotis oro kondicionieriumi ir gerti a minkštas šviežias. Alkoholis tik vakare! Ir visų pirma šios pertraukėlės leidžia atsipalaiduoti ir kartu juoktis. Mes visi mokame mokyklinę anglų kalbą (daugiau nei prieš 30 metų!), o užsakymai visada juokingi!

… Ir taip pat keletas malonių staigmenų

Atvykimas į Airlie paplūdimį yra apie 17.30 val., prieš pat tamsą. Viešbutyje per aperityvą Erikas mums pasakė, kad sugedo 4×4 priekaba, kurioje buvo vežami mūsų krepšiai. Nors visiškai nauja, ašis pasidavė vaiduokliui, sugedo. Teks improvizuoti ir apsieiti be! Mūsų krepšiai bus perkelti į Popeye…

Nepaisant šių organizacinių ir logistinių nesėkmių, Erikas (didžiajai visų nuostabai) mums sako, kad jis užsakyta rytdienai, dienai nardymas su vamzdeliu whitsunday koraliniame rife. Išvykimas 7:30 val.

Poilsio dienai – anksti! Mes, kurie galvojome pasidaryti „riebalų kilimėlį“, pasiklydome.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Florencija ir Hubertas

Abu, turėdami daugiau nei penkiasdešimt interesų, gyvena su aistra. Ko mes ieškome savo kelionėse? Stebuklas! Žinai: ta mažytė švieselė, kuri vieną ar kitą akimirką įsižiebia tavo akyse... o kai gali ir pasidalinti, argi ne dar gražiau?