Sekite mus :

#PABAIGA – ilgos ir gražios kelionės motociklu pabaiga

Kelkitės anksti 6:30 val. Žiūriu pro langą: šį rytą kengūrų nėra, nusivyliau. Keltis neskubama, nes šiandien yra trumpas, maždaug 250 km, etapas, skirtas atakuoti Tamborino kalnas.

Iš labai karšto pereikite prie vėsaus ir vėl įdėkite įrangą

Didelis temperatūrų skirtumas, nes per dvi dienas nukritome 25°C. Ir tai taip pat sunku, kaip tada, kai mums buvo per karšta. Mes randame savo striukės pamušalus, kaklo dirželius sureguliuojame ir šalmai uždarykite skydelį. Be to, didėjant aukščiui, didėja temperatūros kritimas. Nors tokia temperatūra Prancūzijoje būtų apibūdinta kaip vasara, pas mus šalta. Mūsų kūnai dar nesuvirškino šios šiluminės amplitudės ir organizmo reguliavimas yra sunkus. Geriau kvėpuojame ir mėgaujamės įvairiais kraštovaizdžiais. Kelias puikus, vingiuotas ir netrukus kalnuotas.

Pravažiuojame sukrautų uolų laukus. Tai ir stulbina, ir didinga... O mūsų maršrutas persipina su mažais bėgimo laikotarpiais. Net jei sunkumas nėra labai didelis, faktas, kad motociklas sėdi dviese, kelia vairuotojui nerimą keleivio atžvilgiu. Tai sukelia stresą ir riziką padaryti neatsargių klaidų. Skirtingas šlaitų profilis.

Smėlio nebėra, ir mes randame žvyras pirmųjų savaičių... Reguliariai sustojame atsipalaiduoti ir sušilti, tik 20°C. Mums tai šalta!

Tamborino kalnas, baikerių susitikimo vieta

217 kilometre sustojame prie premier šviesoforo po 21 dienos. Pietausime mieste. Ir per šią valgymo pertrauką matėme, kad pravažiuoja daugiau motociklų nei per visą mūsų kelionę. Čia susitinka visi apylinkių dviratininkai Tamborino kalnas. Tai toks malonus kelias važiuojant motociklu. Kyla aukštyn, leidžiasi žemyn, sukasi į dešinę, į kairę... Trumpai tariant, tai malonumas! Tai šiek tiek panašu į Korsiką, Overnę ir Alpes, sujungtas vienoje vietoje.

Tada kertame žirgų regioną. Jų yra visur, ir jie turi šimtus hektarų ganytis. Jiems taip pat pasiseka labiau nei tiems, kurie gyvena krūmuose.

Paskutinis vakaras kartu

Į viešbutį atvykstame palyginti greitai, nes 15:30 val. Greitas dušas, ir aš einu apžiūrėti viešbučio arklių. Yra dešimt ir du poniai. Jie naudojami pasivaikščiojimams, todėl yra gana tvirti ir gražūs.

Gerai pavalgęs Erikas mus nustebino įteikdamas diplomą už pastangas kelyje ir trasoje per šiuos 8000 km. Kiekvienas išsako savo komplimentus, padėkoja ar šiek tiek ašaroja. Tai buvo labai stiprus momentas, kurio metu nebuvo pamiršti net tie, kurie nebuvo: ir tie, kurie buvo repatrijuoti, ir tie, kurie vaidino tik pirmąją dalį. Rytoj būsime Brisbene ir mėgausimės paskutiniu vakaru kartu.

Vakaras šiltas, nors pranašauja mūsų kelionės pabaigą. Tačiau niekas nenori, kad tai tęstųsi dirbtinai, nes emocija yra tokia. Kelios nedidelės grupelės šnekasi kartu ir didžiajai daliai būrio vis tiek reikia eiti miegoti... Kitos dienos etapas – kelių šimtų kilometrų formalumas.

Randame didelius miestus ir eismą. Tai tikrai nėra smagu. Bet mes šiek tiek apvažiavome, kad pasiektume krantus Auksinė pakrantė, ir taip praskaidrinti šią paskutinę dieną. Manote, kad važiavote „Ocean Drive“ Majamyje, čia tiek daug panašumų! Gražūs automobiliai, prabangūs pastatai, paplūdimys su juo Gelbėtojai kinas... Dar sustojame padaryti keletą nuotraukų, bet Auksinė pakrantė užtektinai bling-bling.

Susitikimas su „senu“ dviračiu…

Paskutinis gėrimas terasoje, tada einame link viešbučio. Greitai susirenkame savo kambarius, o tada einame pietauti ant grotelių, kur jau buvome, „ maisto salė » šalia viešbučio. Mėsa vis dar tokia pat gera, bet mes neužsibūname... Beveik visa grupė turi ruoštis kitos dienos ryto skrydžiui. TAIP išeiti desertas ir nedidelis miegas, o aš einu įkrauti Huberto motociklo, kuris buvo repatrijavo į viešbučio garažą. Ji ten jau tris savaites, ir vėl ją pamatęs sušildo mano širdis. Skrupulingai perkraunu jį tokiu pat kroviniu kaip ir atvežus, kad Erikui nekiltų problemų su muitine.

Kita vertus, turiu tvarkyti savo bagažo perteklių! Iš tiesų, repatriacijos metu Hubertas galėjo pasiimti tik nedidelį maišelį su kasdieniais daiktais. Taigi turiu parvežti du didelius krepšius, nors mano skrydis leidžia man laikyti tik vieną krepšį ir daugiausiai 30 kg. Taigi turiu dešimt kilogramų perteklinio bagažo. Hubertas pasižiūrėjo įmonės tinklalapyje, o priemokos kaina siekia beveik 400 dolerių... Taigi turiu rasti sprendimą.

Pasidalinau savo problema su komanda, o kai kurie spontaniškai pasiūlė man pasiimti krepšį ir Huberto batus. Ačiū, draugai ! Gera keliauti pirma pavara: leidžiami du bagažo vienetai ir 60 kg... Pfu. Paskutinį vakarą praleisiu labiau atsipalaidavęs, nes problema išspręsta. O kaip padėką siūlau aperityvinį alų. Šiuos daiktus ir dviratį atgausiu po kelių mėnesių. Kitą dieną oro uoste man 500 gramų nuo leistino svorio. Dar kartą: fu!

Štai ir baigta…

Skrydis ilgas iki Paryžiaus, kur dukra laukia manęs atvykimo salėje. Tada po dviejų valandų aš esu namuose ir pagaliau randu Hubertą...

Štai ir baigta. Apie tai kalbėjome 2 metus, ruošėme 1 metus. Ją susapnavome, dalinome, pristatėme kaimo mokykloje. Ir tai padaryta. Iš šios kelionės parsivežame tiek daug prisiminimų, jausmų, pojūčių, dalijimosi, lūkesčių, vilčių ir nuovargio... Tiek daug dalykų, kurie mumyse įsitvirtino amžinai.

Mes grįžtame turtingi naujų susitikimų, kontaktų su šiomis nuostabiomis populiacijomis, nepaprastų, stebinančių, egzotiškų kraštovaizdžių ir situacijų, kurios kartais net nepavaldžios.

Labai šauni baikerių grupė!

Turėjome galimybę pasidalinti šiuo nuotykiu su grupe baikerių, kurie, kaip ir mes, domisi kitais ir, kaip ir mes, troško atrasti ir dalintis. Buvo šaunu! Ačiū jiems ir už tai, kad leido man tęsti šią kelionę po Huberto avarijos.

Jų balno „pritūpimas“ leido man užbaigti šią kelionę be piloto vyro, taigi būti ant motociklo, o ne ant galinės 4×4 sėdynės. Pojūčiai nėra vienodi! Nors trasoje dažnai būdavau atsakingas, jie niekada manęs neprivertė to jausti.

Ši kelionė pasižymėjo labai gera grupine dvasia. Žinau, kad draugystė tęsis dar ilgai po mūsų sugrįžimo.

Štai ir baigta. Ir paradoksalu, bet po kelių dienų susiburti ir atnaujinti profesinius įsipareigojimus, noras išvykti yra labai didelis. Šiuo noru išvykti dalijasi Hubertas, kuris taip pat turi valdyti nusivylimą, kad praleido esminį dalyką. Kiti žemynai kreipiasi į mus.

Tuo tarpu turime atkurti savo finansinę būklę, kad suplanuotume naujus nuotykius už savo sienų. Hubertas taip pat turi susitvarkyti. Vėl vaikščioti ir vėl sėsti ant dviračio – tokie jo tikslai 2019 m.

Mūsų išvados!

Kai tik galėsime, kartu sugrįšime ant dviračio kelioms vietinėms kelionėms. Mūsų dukra ir jos sugyventinis šiuo metu gauna licenciją, o kadangi mūsų sūnus ir marti jau yra baikeriai... gal vienas maža šeimos kelionė gali būti apsvarstyta. Bet kuriuo atveju, ar regione, ar už tūkstančių kilometrų, ši kelionė mus nuramino trimis dalykais.

1. Visada turite keliauti atviru protu, kad galėtumėte visiškai „mėgautis“ skirtumais ir turtais, kuriuos atneša kelionės ir susitikimai...
  2. Būkite ir išeikite užtikrinti! Net ir geriausi pasiruošimai niekada nesukels nulinės rizikos.
  3. Ir galiausiai: būkite gerai aprūpinti. Dėl prastos motociklo įrangos galite greitai sugadinti gerą akimirką ar jos dalį...

Dar kartą dėkojame Motoblouz , kad palaikė mus šiuo klausimu. Pateiktos įrangos kokybė leido ištverti ekstremalias mūsų kelionės temperatūras. Ir tai taip pat apribojo Huberto avarijos pasekmes…

Ačiū

Štai ir baigta. Tikimės, kad šis keturrankis raštas nuves jus į kelionę su mumis ir sukels norąlipk ant savo motociklo ir eik keliu susitikti su kitomis visatomis.

Negalėjome užbaigti šios istorijos nepadėkodami pagrindiniams partneriams:

• Motoblouz tiekimui mūsų baikerių įranga
  • Boxer Evasion Ronchin mieste, už motociklo techninį paruošimą.
  • DCDIS Sekline už paramą nuo mūsų kelionių projekto pradžios.
  • Žalias diapazonas bailleule už tai, kad pasirūpino maistu mūsų gyvūnams mūsų nebuvimo metu.

Ir paskutinis patarimas. Visų pirma nepamirškite vieno dalyko: užsirašykite kiekvieną dieną, nes rašymas yra ateities prisiminimas! Dėkojame visiems, kad skaitėte ir dalinatės mūsų nuotykiais. Štai, šį kartą viskas gerai ir tikrai baigėsi.

Hubertas ir Flo

Nuotraukų kreditas: booking.com

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Florencija ir Hubertas

Abu, turėdami daugiau nei penkiasdešimt interesų, gyvena su aistra. Ko mes ieškome savo kelionėse? Stebuklas! Žinai: ta mažytė švieselė, kuri vieną ar kitą akimirką įsižiebia tavo akyse... o kai gali ir pasidalinti, argi ne dar gražiau?