Sekite mus :

Leiskitės į kelionę į Baja California Nord motociklu... Pirmyn!

Kelionė į Baja California Nord motociklu

« Ateik, leiskitės į kelionę į Baja California. Einame į pietinį galą. Parduota… » Taip pasakėme sau prieš suvokdami Baja California didybę ir mūsų atostogų menkumą.

Viskas prasidėjo, kai planavome vasaros atostogas. Buvo aišku, kad važiuosime „Super Tenere“. Tačiau mes nebuvome tikri dėl veiksmų plano. Iš pradžių planavome kelionę į Arizoną/Jutą/Nevadą, aplink Didysis kanjonas. Ten yra ką atrasti. Tada po trumpos kelionės į Baja California supratome apie galimą Meksikos siūlomą gundymą. Jo maistas, šlaitai, paplūdimiai, prieinamumas už mažą biudžetą... Tai buvo kažkas kita, nei kasti savo kapą žemesnėje nei 50 °C temperatūroje Monument Valley. Taigi buvo nuspręsta: mes einame raitelis ten Baja California motociklu.

Mes jums viską paaiškinsime. Maksas papasakos apie kelionę, o aš papasakosiu visa kita. Pakeliui ? O tiksliau, trasoje!

Preliminarus pasiruošimas: kai dviratis ruošiasi kelionei į Baja California

A kelionė į Baja California, ruošiamasi. Motociklas turi būti bent jau paruoštas. Reikia pasakyti, kad Max nuolat jį ruošia/modifikuoja. Į kiekvieną kelionę išvykstame geriau pasiruošę ir geriau aprūpinti. Deus Ex Machina įrankių rinkinys, kuriame yra viskas, ko reikia klasikinei priežiūrai ir remontui, tarkime, lydi mus visur. Tai yra tas, kurį Maksas naudoja kaišiodamas ant motociklo: kai tik trūksta įrankio tai ar kitai detalei išardyti, jis jį užsako ir prideda prie komplekto. Be to, šiai progai įsigijome pradūrimo taisymo komplektą (antgalius), taip pat nešiojamąjį kompresorių. Istorija, kurią galėtume palikti be (per daug) rūpesčių, jei atsidurtume bute tarp pampų.

Be to, padidinome savo bako talpą. Galiausiai... prie dešinės pusės dėklo pritvirtinome 1 galono pagalbinį baką. Su tuo mes buvome saugus apie 400 terminalų. Ir Max buvo įtaisęs rankenas kiekvienam lagaminui, kad pritvirtintų mūsų stovyklavimo įrangą ROK dirželiais, žinomais, kad nepasikartotų. didžiojo kanjono nelaimė. Padangos geros būklės ir tinkamai pripūstos. Pagal mūsų apkrovą pritaikyta pakaba. Buvome pasiruošę šią kelionę į Baja California.

FYI: mes apdraudėme motociklą iš viso 90 USD visai viešnagės trukmei. Tai nebuvo šimtmečio draudimas, ypač trasoje, bet jis buvo privalomas. Galų gale, niekas mūsų niekada nieko neprašė... Tačiau keliauti ramiai ir laikytis būtina!

Išvykimas į Baja California: mūsų įranga

Leiskitės į kelionę, paruoškite įrangą!

Visi keliai veda į San Felipę: mūsų kelionė

Na, mes buvome nustatyti Baja California, bet vis tiek turėjome apibrėžti maršrutą. Greita ekskursija Google Maps: gerai, greitai supratome, kad pusiasalio negalima ištirti viso. Ne šį kart. Tiesą sakant, tarp Los Andželo ir Cabo San Lucas, esančio pietiniame pakraštyje, yra 24–26 valandos. Per 9 dienas tai sudarė 6 važinėjimo motociklu valandas per dieną. Tarp mūsų tai buvo daugiau mitingas nei atostogos. Nesuklyskite: ne tiek ilsėjomės, bet vis tiek.

Todėl nusprendėme apsiriboti Baja California North kuri jau pasiūlė nemažai paplūdimių, kaktusų ir gražių kraštovaizdžių. Maršruto ar „galutinio tikslo“ tikrai neturėjome galvoje, išvažiavome be rezervuotojas kad pirmąsias 3 naktis: 1-ąją Gvadalupės slėnis, 2-oji pakrantėje link San Kvintinas, o 3-ioji Bahia iš Los Andželo kad mums buvo rekomenduota. Tik nuo to ir reikėjo pradėti, o po to pakako „nubraižyti kursą“.

Baja California motociklu

Kur įeiti?

Tarp Kalifornijos JAV ir Baja California Nord Meksikoje yra trys prieigos. Labiausiai į vakarus yra Tichuana. Kartą jau buvome važiavę, o eismas ten gana intensyvus. Be to, daugiau ieškojome gamtos nei didmiesčių. Į rytus yra Mexicali. Ten irgi žinojome: prieš kelias savaites buvome išbuvę 5 valandas kryptimi Meksika-JAV... Vienas iš mašinos minusų. Tarp Tichuanos ir Mexicali: ideali prieiga. Netoli San Diego yra gražus kalnų kelias, vedantis į Tecate, alaus sostinę. Gana autentiškas miestelis ir pasienis, kur kas mažiau judrus nei kiti du. Čia mes nusprendėme kirsti.

Norėdami likti Meksikoje ilgiau nei 7 dienas, turite gauti turistinę vizą. Tai kainuoja 24 USD asmeniui ir galioja 6 mėnesius visoje Meksikoje. Jį įsikūrėme tiesiai prie Tecate sienos.

Baja California motociklu

Ir kur tęsti?

THE kelionė į Baja California North buvo paleistas, buvome Meksikos žemėje. Dėl kelio patraukėme į pietus per 3. Dėl to taip pat norėjome kirsti Tecate, kad būtų tiesioginis ryšys su šiuo maršrutu 3, kuris eina žemyn Valle de Guadalupe. Vyno mylėtojai tikrai bus apie tai girdėję, tačiau Mathilde toliau papasakos apie tai. Kelio pusėje nieko išskirtinio, keli vingiuoti ruožai važiuojant gilyn į slėnį, bet nieko, kas netryntų kelį (lyg trintum kelį...).

Kelionė į Baja California, Bahia de Los Angeles

Truputis takelio iki mūsų (laukinės) stovyklos... Su šortais ir batais nepamirškime, kad buvo 40°C!

Ten praleidome vieną naktį, tada mūsų misija buvo pasiekti vakarinę pakrantę ir nueiti dalį ilgo ir vienintelio (asfaltuoto) kelio, kuris kerta Kalifornijos valstiją ir leidžiasi į Cabo, numeris 1.

Kelyje, Slėnio išvažiavime, greitai atsiduriame po tirštu rūku dėl jūrinių įvažiavimų... Šiek tiek panašus į mums įprastą LA orą. Tiesą sakant, ši dalis eina palei Ramųjį vandenyną ir leidžiasi žemyn Ensenada yra puikus, netgi galite pamatyti atviroje jūroje esančias salas. Bet ne šį kartą. Pravažiavo Ensenadą, patraukė į pietus. Antroji mūsų naktis buvo suplanuota San Quintín slėnyje. Ši dalis gana monotoniška, nes yra tiesi ir nėra pakankamai arti vandenyno, kad būtų galima joje plaukti akies krašteliu. Tai reiškia, kad esame autentiškų kaimų iš eilės. Jokio turizmo, tikra Meksika. Atvykę į tikslą, nusprendžiame apžiūrėti apylinkes. Greitai atsiduriame ant lagūnos šlaitų, kur mūsų kone nustebina potvynis.

Argi ji ne graži savo stichijoje?

Gerai išsimiegok ir pirmyn į kitą pakrantę. Tada dar apie garsųjį 1. Pirma atkarpa į pietus. Tada patraukiame žemyn į pietryčius. Nuo to momento vietovė buvo apleista. Mes tai žinojome ir buvome atitinkamai pasiruošę. Maistas, kuras ir tikrinimas komplektuojamas su motociklu. Nors kelias ilgas, tačiau šįkart ne monotoniškas. Tai didžiulė nieko erdvė, bet mes didėjame aukštyje. Yra tūris, ir mes paliekame dykumą, kad susidurtume su tūkstančiais kaktusų. Kai kurie iš jų siekia daugiau nei 10 metrų ir yra šimto metų senumo. Jaučiamės labai maži ir tuo pačiu laisvi. Mano nuostabai, didžioji kelio dalis yra geros būklės. Jis ką tik perdarytas.

Kelionė į Baja California

Kelyje, tarp mažyčių kaktusų.

Pastebime takelį, kurį užtruksime po kelių dienų, kad užbaigtume savo kilpą... Kol kas pasukame link Bahia iš Los Andželo, piečiausias mūsų kelionės taškas. Visada kerta miškus ir kaktusų miškus. Po poros dienų atsipalaidavimo, apie kurį žemiau paminėjo Mathilde, pradedame atgalinį kopimą.

Baja Šiaurės Kalifornijoje motociklu

Kelyje !

Rimti dalykai prasideda nuo 60 km labai uolėtos trasos. tai apie Federalinis greitkelis 5 kuris, žinoma, nėra panašus į greitkelį. Kartais susidaro įspūdis, kad esame kasyklos viduryje: kairėn ir dešinėn matome statybinius sunkvežimius, maišančius dulkes, bet tikrai ne dervas.

Maždaug pusiaukelėje yra Coco kampelis: ten gyvena šešiasdešimtmetis vyras, kurio abi kojos amputuotos. Viduryje nieko. Jis veda visų ten sustojančių transporto priemonių sąsiuvinį. Jei sustosite: jis pasiūlys jums apsistoti ir miegoti nemokamai viename iš jo furgonų, pastatytų automobilių stovėjimo aikštelėje. Taip pat galite numalšinti troškulį. Nedvejodami eikite ten, personažas jaudina. Numalšinti troškulį šioje maršruto dalyje būtina!

Antroji trasos dalis ne tokia intensyvi, ten daugiau takelių ir mažiau akmenų. Vėl pasiekę pakrantę, nakvosime stovyklavietėje San Luis de Gonzaga paplūdimyje, nukreiptame į įlanką. Po to, žinoma, pasirūpinęs, kad nenukristų ir neįstrigtų kylančiame įlankos potvynyje.

Kelionė motociklu į Baja California

Nuotykiai taip pat yra kritimas ir įstrigimas...

Po to tęsiame kopimą į 5. Šį kartą palei kitą pusiasalio pakrantę. Vaizdas nuostabus, bet reikia ir akis atmerkti, ir kelyje. Praėjusį rudenį uraganas sunaikino daug infrastruktūros. Todėl kiekvienam sugriuvusiam tiltui yra alternatyvių takų. Taigi, mums smagu. Na, bent jau aš.

Būkite atsargūs, ši dalis neturi jokio turizmo. Tikrai! Nėra parduotuvės, nėra restorano, nieko. Tik mylios ir mylios dangiškų paplūdimių, visiškai apleisti. Daugiausia dėl to, kad sunku pasiekti. Dėl to net pasigedome „miesto“, kuriame norėjome apsistoti ir miegoti.

Kur yra išėjimas?

Taigi mes atsiduriame San Felipėje – pelnytai sugrįžtame į civilizaciją. Ten vėl nakvojame (tiesą sakant, Mathilde pasakoja apie tai kiek žemiau).

O kelionės pabaigoje nusprendžiame grįžti į kitą pakrantę, daugiausia norėdami surasti savo brangųjį Valle de Guadalupe. Tai apima važiavimą 3 maršrutu Vakarų link: gražus pasivažinėjimas, kuriame vėl įgyjate aukštį. Iš esmės centras Baja Šiaurė yra didelė kalnų grandinė. Galite tęsti 5 į Mexicali, kad sakė. Nors ir tiesesnis, kraštovaizdis įspūdingas, o maršrutas susideda iš Kalifornijos įlankos, savotiškos didžiulės druskos potvynių, kur kolorado valstija baigiasi. Tai šiek tiek primena Mirties slėnis.

Bet mums labiau patinka kilti aukštyn per garsųjį Valle de Guadalupe. Ratas baigtas. Galiausiai Baja California tikrai privertė mus svajoti. Pažvelgę ​​į žemėlapį greitai suprantame, kad derva jiems nėra pagrindinis rūpestis. Mums, turtingiems ir laimingiems keliautojams, tai galimybė patirti nuotykius, pasiklysti neįprastose vietose ir pasisemti patirties būsimoms kelionėms. Palieku jus Mathildei, kuri jums sudarė mūsų mėgstamiausių produktų pasirinkimą.

kilpa Baja Šiaurės Kalifornijoje

Norėdami geriau apžvelgti mūsų maršrutą Baja California Nord!

Kur būtinai privalai sustoti

Kelionės metu turėjome keletą didelių mėgstamiausių. Bet tarp mūsų tai Baja California savaime verta apvažiavimo, tiksliau – kelionės. Tarp ypatingo meksikiečių gerumo, karališko ir labai prieinamo maisto, gero vyno, saulės, didelių balto smėlio paplūdimių ir didžiulių kaktusų miškų: tai yra vieta, kurią verta pamatyti. Dar labiau ant motociklo. Apsilankę JAV, Meksikoje ir ant motociklo neišvengiamai pajusite KREČIŲ laisvės, gyvenimo paprastumo ir laimės jausmą. Sakė, per šį kelionė į Baja California Nord, susidūrėme su 3 stotelėmis, kurių nevalia praleisti (mūsų nuomone).

• Gvadalupės slėnis

Valle de Guadalupe garsėja... dėl savo gero vyno! Pakelėje malonu važiuoti tarp vynuogynų ir kalnų. Iš kepenų/skrandžio pusės tai dar didesnis malonumas nei važiuoti šiame regione.

Valle de Guadalupe, kelionė į Baja California

Mažas restoranas Gvadalupės slėnio aukštumose!

Ji gana garsi, o tarp mūsų – gana “ išgalvotas » palyginti su likusia Baja California dalimi. Yra turizmas, yra gražių restoranų, yra pinigų. Yra ši pusė, kuri yra mažiau prieinama nei likusi Baja California dalis, tačiau tai yra privaloma stotelė. Nes yra gražių restoranų, gražių vynuogynų, bet tai lieka Meksika. Kitaip tariant, galite PUIKIAI pavalgyti, išgerti skanų vyną, kilusį iš kraštų, kuriais vaikštote, nuostabiame vynuogyne su nuostabiu vaizdu į slėnį... Už tradicinio restorano JAV kainą. Kainos labai prieinamos tiek gaminių kokybei, tiek darbo virtuvėje kokybei, tiek vakarams, kuriuos galima ten praleisti.

Taigi, išvažiuojant turėjome puikų restoraną, o grįžtant – dar du. Žinodami, kad šio regiono potencialą atradome prieš kelias savaites su draugais, kitame puikiame restorane. Adresai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį: Deckman's, Encuentro Guadalupe, Esperanza Baja Med ir Cocina de Doña Esthela, kur machaca su kiaušiniais ir pupelėmis buvo išrinktas geriausiais pusryčiais pasaulyje.

Desayuno Baja California

Tai patys geriausi pusryčiai pasaulyje.

kelionė žemutinėje Kalifornijoje

Atraskite Baja California galvodami savo skrandžiu!

Jei patinka mes, tu esi kelionių motociklais ir gero maisto mėgėjai, tada Valle de Guadalupe yra būtinas. Aš net manau, kad ji nusipelnė savo mažos viešnagės (4–5 dienos) tik sau. Buvome ten du kartus, bet nebaigėme jo atrasti.

Kita vertus, jei nenorite išleisti viso biudžeto slėnyje, žinokite, kad galite miegoti stovyklavietėje (indėnų bendruomenėje) San Antonio Necua mieste už 3 USD asmeniui. Arba 2,72 € maždaug naktį. Nuoširdus. Žinoma, mes kalbame apie kažką labai elementaraus, kai turėsite nusiprausti po kibirą vandens ir išmokti judėti ant milžiniško skruzdėlyno. Tačiau mokėdami 3 USD už naktį, nebūsime išrankūs. Ypač tada, kai leidžia po to užpildyti skrandį ir kepenis.

• Los Andželo Bahia

2-oji simpatija chronologine tvarka, numeris 1 mano širdyje. Ten Bahia iš Los Andželo yra nuostabi vieta, ne per daug turistinė ir kur visą dieną galite valgyti itin šviežią žuvį už nedidelį kiekį.

Mes buvome „apsistoję“ Campo Archelon, ir manau, kad tai yra viena iš priežasčių, kodėl mums taip patiko ši vieta. Campo Archelon yra meksikietiško stiliaus stovyklavietė. Kitaip tariant, tai yra a palapas arba palmių lapų pastogė paplūdimyje, tiesiai ant smėlio, po kuria galima pasistatyti palapinę ir/ar miegoti po žvaigždėmis. Už 8 USD asmeniui už naktį jūs turite a palapas, prieiga prie patogumų (šį kartą su dušu) ir baidarės bei irklai, norint atrasti įlanką. Kas daugiau ? Buvome šiame paplūdimyje, baltas smėlis ir turkio spalvos vanduo, iš vienos pusės įlanka, o iš kitos – kalnai, apsupti šimtų tūkstančių kaktusų... Taigi nusprendėme likti ten dvi naktis. Pasimėgauti „ne motociklo“ diena per mūsų atostogas.

Kelionė Bahia de los Andžele, Baja California

Mūsų palapas, su vaizdu.

Bahia de los Angeles

Saulėlydis Bahia de los Andžele

Bahia taip pat turi keletą gerų restoranų, daug mažiau išgalvotas nei Slėnyje, bet tarp mūsų beveik taip pat gerai. Kadangi esame paplūdimyje, visi restoranai siūlo labai šviežią žuvį. Ir aštuonkojis! Labai prieinamas ir puikiai iškeptas. Kelionės metu taip pat gydėme aštuonkojus.

Galiausiai, yra keletas galimų ekskursijų įlankoje, norėdami pamatyti banginių ryklius ir vėžlius bei pažvejoti. Be to, daugelis atostogaujančių amerikiečių ar pensininkų čia atvyksta pasimėgauti geru gyvenimu, žvejoti ir gerai pavalgyti. Mes nesileidome į kelionę laivu, nes mūsų biudžetas buvo šiek tiek siauras ir neturėjome pakankamai laiko, bet žinokite, kad tai įmanoma už maždaug penkiasdešimt dolerių vienam asmeniui. Mes mieliau važiavome į playa La Gringa, Ir atšalti visą dieną vandenyje. Bahia de Los Andželas yra puiki vieta mėgautis atostogomis ir Meksikos gyvenimo saldumu (be turistų).

viena mėnesio kelionė į Baja California

Super Tenere „poilsyje“ Playa Gringa!

• San Felipė

Tai nebuvo premier mūsų bandymas San Felipėje. Jau buvome ten prieš kelias savaites, automobiliu, su draugais... Ir dėl to norėjome grįžti atgal: tikra simpatija. San Felipe yra daug labiau turistinė nei Bahia de Los Andželas. Tačiau jie daugiausia yra Meksikos turistai, o miestas išlieka labai prieinamas.

San Felipe verta apeiti daugiau nei miestą: vieta ir jos vieta: paplūdimio pakraštyje visada baltas smėlis ir turkio spalvos vanduo, netoli nuo Gigantų slėnis. Los Gigantes yra didžiuliai Saguaro kaktusai, intensyviai žali ant balto smėlio. Atviruko peizažas, kurio nepraleisite, jei padarysite Baja Šiaurės Kalifornijoje motociklu.

Ten taip pat buvome radę mažą palapas su privačiu paplūdimiu... buvome tokie vieni. Bandydami atvėsinti savo kūno temperatūrą vandenyje praleidome apie 4 valandas. Taip pat atradome daug kriauklių, jūros ežių ir pagavome rają. Natūrali ir „gaivi“ kelionės tikslas, labai malonu, kai važiuojate žemesnėje nei 40°C temperatūroje.

Pakeliui į Baja California

Palapas ir tacos: 2 priežastys vykti į kelionę į Baja California

Kelios priežastys paskatino mus šioms vasaros atostogoms pasirinkti Meksiką, o ne JAV. Netoli paplūdimio esant 40°C temperatūrai, maistas, laisvė ir, žinoma, biudžetas. Nesvarbu, ar ieškote būsto, ar maisto, Meksika yra daug lengviau prieinama nei JAV. Galite važiuoti, gydytis ir išbandyti visus vietinius patiekalus, miegoti nuostabiose vietose už protingą biudžetą. Iš čia ir toks laisvės jausmas: nesijaučiate apribotas pinigų, kuriuos turėsite išleisti tam ar kitai veiklai (kaip JAV).

Kelionė į Baja California

Valgykite tacos ir gerti alų super Tenere gale

Kelionė į Baja California Meksikoje

Taigi, mes gerai gyvenome Valle de Guadalupe, valgėme garsiuose restoranuose su vaizdais ir gėrėme skanų vyną, bet likusį viešnagės laiką gyvenome... meksikietišku stiliumi. Valgymas mažuose, paprastai vietiniuose restoranėliuose, tacos ir kita ant grotelių kepta žuvis, dienos pabaigoje geriamas šaltas Tecate ir miegas neįprastose vietose.

Galite perskaityti daug dalykų apie Meksiką, galite perskaityti daugybę straipsnių apie rizikingas motociklų pervažas, apie nesaugumą ir kt. Kelionės į Baja California Norte metu mes to nepatyrėme. Važiavome, plaukai vėjyje (arba prilipę prie nugaros dėl karščio/prakaito su visa motociklo įranga), mėgavomės paplūdimiu, už protingą biudžetą atradome nuostabių vietų. Tai tikrai kelionės tikslas motociklu!

Mathilde ir Maxime, vienas mėnuo vienas važiavimas.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Vienas mėnuo vienas važiavimas

Maksas yra aistringas motociklų entuziastas. Aš, Mathilde, esu aistringas kelionėms (ir maistui). Kaip duetas (arba trijulė su „Super 10“) nusprendėme pradėti gyvai ir važiuoti po Kalifornijos saule. Šalies, kultūros... ir Amerikos kulinarijos stebuklų atradimo istorija. Taigi čia mes kaip duetas apibendrina mūsų beprotiškus... o tiksliau mūsų žemiškus, saulėtus ir nuostabius nuotykius. Taip pat sekite mus Insta.