Sekite mus :

Atraskite Kirgiziją motociklu: nepamirštamas nuotykis!

Kirgizija ant motociklo

Kirgizas kas? Kirgizija! Ši nedidelė kalnuota šalis Vidurinės Azijos viduryje yra ideali vieta baikeriams, norintiems patirti nuotykių ne iš vėžių! Senoviniame Šilko kelyje Kirgizija yra pilna laukinių kraštovaizdžių ir siūlo autentišką kultūrinę patirtį. Drąsiausieji gali ten nuvykti keliais iš Europos, kiti mieliau išsinuomos motociklą vietoje. Pastaraisiais metais motociklų nuomos rinka auga su įvairesniu ir prieinamesniu pasiūlymu. Olivia ir Viktoras, dar žinomas kaip OunTravela, išvyko 2019 m., kad atrastų Kirgizija ant motociklo. Tikslas: tyrinėkite šalį 5 mėnesius, kad sukurtumėte gražiausių šalies takų kolekciją kelio knygos formatu, skirtą savarankiškai keliaujantiems motociklais, 4x4, furgonais ar dviračiais! Išleidę nuotykių vadovą EXPLORE KYRGIZISTAN, jie atsigręžia į svarbiausius savo ekspedicijos klajokliškuose kraštuose momentus.

Pirmas žingsnis – nusipirkite motociklą

Į Kirgiziją atvykstame pavasario pabaigoje, gegužės mėnesį. Kol kai kurios kalnų perėjos vis dar padengtos sniegu, sostinė – tikra krosnis. Prieš pradėdami tyrinėti šalį, turime tik savaitę, kad surastume savo ekspedicijos transporto priemones: motociklą ir 4x4.

Motociklų rinka Kirgizijoje gana ribota, nes vietiniai labai retai keliauja dviem ratais. Jiems labiau patinka arkliai! Išskirsčius pranešimus apie lygiavertį dešinysis kampas vietinių ir neįtikinamų motociklų bandymų, mums buvo rekomenduotas amerikietis, kuris vadovauja motociklų nuomos agentūrai. Pastarasis mums siūlo geros būklės BMW GS600 nuo 2000 m. Mes juo pasitikime užsimerkę.

kelionė motociklu

Deja, šis senas laikiklis jau po kelių dienų sukelia elektroninių problemų. Vis tiek nusprendžiame jį išbandyti per trumpą kilpą netoli sostinės. Be pasikartojančių elektronikos gedimų, yra karbiuratoriaus problema, kurios mes negalime išspręsti. Priimame sunkų sprendimą grąžinti jį buvusiam savininkui, kad surastume kitą…

Ar antrasis yra teisingas?

Čia mes tęsiame dar vieną intensyvių tyrimų savaitę. Keliaujame po sostinę visomis kryptimis ieškodami motociklo, kuris galėtų mus lydėti ekspedicijų metu. Pagaliau aptikome svajonių skelbimą: iš karto galima įsigyti 2002 m. Yamaha 600XTe! Viktoras puikiai pažįsta šį motociklą, nes jis yra jo tėvo. Gana galingas, lengvas, mažai degalų suvartojantis ir itin tvirtas motociklas. Jis skirtas Centrinės Azijos šlaitams. Puikiai tinka apžiūrėkite Kirgiziją motociklu.

Viktoras skuba ją pamatyti ir bandymo metu kaip įmanydamas slepia šypseną po šalmu. Prieš derybas savo džiaugsmo savininkui rodyti nenori. Jis bando rasti gedimų, kad sumažintų kainą, bet jis buvo labai gerai prižiūrimas, ir tai gerai! Galiausiai sužinome, kad dviratis važiavo 2002 m. Paryžiaus Dakare, kad ankstesnis savininkas buvo anglas ir kad jis paliko jį Biškeke po didelės kelionės 2007 m.

Po galutinio mechaniko patikrinimo eikite į notaro biurą, kad užbaigtumėte pirkimą. Iš biuro išeiname su rakteliais nuo kalno, plačia šypsena ir jausmu, kad šis motociklas mums pasiūlys puikių laisvės akimirkų! Tiesa, nenusivylėme.

Tyrinėkite Kirgizijos šlaitus

Antras žingsnis – į Kirgizijos šlaitus

Viskas, ekspedicija pagaliau gali prasidėti prie mūsų Toyota Landcruiser FZJ 80 ir Yamaha 600Xte vairo. Gražūs asfaltuoti sostinės keliai be vargo užleidžia vietą nedideliems purvo takeliams. Slėnių apačioje atrandame žavius ​​kaimelius, kuriuose jau jaučiame Kirgizijos kaimo gyvenimo atmosferą. Dienos nevienodos, kaimai pamažu nyksta, juos keičia baltų jurtų salelės vidury aukštumų pievų. Čia visi keliauja žirgais, o motociklai klajokliams yra tikras smalsumas. Kai kurios trasos yra tikras iššūkis: brastymas, staigūs pakilimai, purvas. Nenusivylėme, nuotykių yra ir mus sutinka išskirtiniu svetingumu.

Visos kelionės metu darome daug nuotraukų, rašytinių ir balso užrašų. Visi mūsų maršrutai yra įrašyti ir mes pasikliaujame vietinių patarimais, norėdami rasti brangakmenių. Kartais nusiviliame, nes takas niekur neveda, bet dažniausiai paprasta kalnų perėja ar vingis slepia dar nepaprastesnį kraštovaizdį. Ši kelionė yra nuolatinis apmąstymas.

kelionė motociklu Kirgizijoje

peizažai Kirgizijos viduryje

Kirgizija: ant motociklo... ar ant žirgo?

Kirgizija ir nepamirštama gamta

Trečias žingsnis – kelio knygos EXPLORE KIRGIZISTAN parašymas

Kelionei nesibaigus jau apima nostalgija. Keletą mėnesių gyvenome po atviru dangumi, saulės ritmu, užliūliuoti atradimų ir susitikimų. Mintis grįžti žiemai į Prancūziją mus slegia. Tačiau vienas dalykas mus motyvuoja: sukurti šią knygą, apie kurią taip svajojome.

Sukurtas kaip kelio knyga ir iliustruotas daugybe žemėlapių ir nuotraukų, EXPLORE KYRGYZISTAN yra ir įrankis, ir vadovas nepriklausomiems keliautojams, norintiems tyrinėti šalį ne iš vėžių. Mikroautobusu, 4×4, dviračiu ar motociklu kviečiame atrasti 24 takų pasirinkimą, sekdami didžiausių tyrinėtojų ir šilko bei prieskonių prekeivių pėdomis. Ši knyga yra:

• 336 spalvoti puslapiai ir daugiau nei 300 nuotraukų
  • 75 žemėlapiai, įskaitant didelės raiškos palydovinius žemėlapius
  • Daugiau nei 500 lankytinų vietų (bivakų, apžvalgos taškų, gamtos ar kultūros objektų ir kt.), kuriuos galima atsisiųsti GPX formatu
  • Negalima praleisti žygių pėsčiomis ar jodinėjimo žirgais ir kitos veiklos lauke
  • 40 puslapių apie kultūrą ir aplinką
  • Praktinė informacija ruošiantis kelionei (transporto priemonės įranga, nuoma, viza ir kt.)
  • Išsamus žodynas diskusijai jurtoje pradėti

Knygą rasite mūsų svetainėje interneto svetainė

Knyga „Pažink Kirgiziją“.

Mūsų patarimai prieš išvykstant

Po šio neįtikėtino šalies tyrinėjimo kiekviename jos kampelyje pateikiame keletą vertingų patarimų, jei ir jūs norite atrasti šią nuostabią šalį.

Eik šviesiai

Siekiant didesnio komforto ir laisvės, rekomenduojame supakuoti šviesą. Jei keliaujate birželio–rugpjūčio mėnesiais, nereikės apsirengti šalčiui. Užteks gero švarko ir lengvų megztinių. Kita vertus, negailėkite geros kokybės pirštinių ir šilto miegmaišio nakčiai.

Prieš kelionę atlikite išsamų patikrinimą

Įsitikinkite, kad jūsų motociklo padangos yra geros būklės. Nepamirškite patikrinti alyvos lygio, stabdžių trinkelių būklės ir grandinės komplekto. Paprastai niekada nepamirškite patikrinti visko, kas susiję su transmisija (įtempimas, reguliavimas ir tepimas turi būti tobulas). Galiausiai taip pat atkreipkite ypatingą dėmesį į pakabas. Jei galite juos koreguoti, darykite tai atsižvelgdami į numatomą papildomą mokestį.

Žinokite pagrindinius remonto darbus

Retas kuris šią kelionę įveikia vienu ypu, nepatiriant kokių nors mechaninių problemų. Rekomenduojame prieš išvykstant pasiruošti įrangą ir susipažinti su pagrindinėmis motociklų mechanikomis: pakeisti žibintą, sureguliuoti karbiuratorių, įjungti stabdžius, pataisyti pradūrimą, priveržti sankabą ir kt. Dideliuose ir vidutinio dydžio miestuose yra garažų, bet jei kelyje sugenda, galite pasikliauti tik savimi arba Kirgizijos žmonių gerumu.

nenumatyti įvykiai kelionėje motociklu

Pateikite gerą įrangą

Buvome aprūpinti dXR prekės ženklas ir negalėjau svajoti apie nieko geresnio tokio tipo sportinei kelionei. Saugumas, lengvumas ir elegancija yra žodžiai, geriausiai apibūdinantys naujausią DXR kelionių kolekciją. Apsvarstykite galimybę apsiauti batus, naudingus kertant daugybę upių, kurios bus jūsų kelyje.

Kuro valdymas

Pagrindiniuose keliuose yra daug degalinių. Jei norite išeiti ramia širdimi, atsineškite 5 l talpos indą benzino.

Galiausiai, pasitelkite sveiką protą. Jūs esate vienintelis, kuris žinote savo ribas klimato sąlygomis, su kuriomis susidursite, turėdamas savo įrangą ir vairavimo trasoje patirtį. Vadovaukitės mūsų rekomendacijomis, kad sukurtumėte savo maršrutą ir nedvejodami klauskite patarimo iš kirgizų, kurie puikiai išmano reljefą!

dXR pavara kelionei

Viktoras ir Olivia iš Editions OunTravela.

Naudojamės šiuo straipsniu, norėdami padėkoti visai Motoblouz ir DXR komandai už paramą „OunTravela“ nuotykių vadovų leidybos projekte. Laukiame jūsų socialiniuose tinkluose naujiems nuotykiams Vidurinėje Azijoje ar kitur!

Viktoras ir Olivija,
„OunTravela“ leidimai.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Mathilde Tay

Nepriklausomas rašytojas 5 metus, aš esu „priklausomas“ baikeris 4 metus. Taip, aš esu ta, kurią kartais vadiname „smėlio maišeliu“, kuri filmuoja, kol jos vyras mėgaujasi motociklu važinėjantis keliais ir po Kalifornijos saule. Mėgstu keliauti keliais, taip pat esu senų dviračių gerbėjas. Didžiausia svajonė? Kad mano vyras pagaliau pamato galimą šoninės priekabos viliojimą arba sėdėjimą ant rankenos ant Triumph Speed ​​​​Twin mano tėčio amžiaus (1946 m.)