Sekite mus :

Vadovas po Meksiką motociklu: pikantiška kelionė!


meksikos motociklų vadovas

Šis straipsnis yra brangakmenis. Vadovas, kaip atsispausdinti ir pasislėpti po pagalve, skaityti, perskaityti ir mokytis. Mes sutrumpiname beveik 3 mėnesių informaciją apie mūsų kelionė motociklu Meksikoje : pasiruošimas, maršrutas ir geriausios kryptys, biudžetas ir praktiniai patarimai (ypač dėl saugumo)... Kad vieną dieną galėtumėte įgyvendinti svajonę – padėti raktą po durimis ir išvykti tyrinėti Meksika motociklu*. Didžiulė šalis, turtinga savo kultūra, virtuve, žmonėmis ir tacos.

*Gerai, šis straipsnis taip pat naudingas, jei kasmetinių atostogų metu norite leistis į kelionę motociklu į Meksiką. Pakeliui !

Paaiškiname savo išvykimą į Meksiką

Jei turite gerą atmintį, mes (Mathilde, Maxime ir Super Ténéré, dar žinomas kaip OneMonthOneRide) išvyko 2019 m meksikos atradimas Baja California North (Arba Baja artimiems draugams). Pirmieji mūsų ratai Lotynų Amerikoje, kad tik paragautume nuotykių ir taco prieskonių, įsilaužtume motociklą, vairuotoją, keleivį, įrangą...

Tiesą pasakius, tai buvo tik daug didesnio projekto, kurį šiuo metu patiriame, nuojauta. Panardinta ledkalnio dalis, vadinama „keliaujanti Lotynų Amerikoje kaip pora motociklu“. 2022 m. balandį palikome gyvenimą, kurį turėjome Los Andžele, ir patraukėme į Lotynų Amerikos kelius. Mes nustatėme sau pusantrų metų, kad pasiektume Ugnies žemę ir pakiltume į Braziliją, o ką tik baigėme pirmuosius tris mėnesius Meksikoje. Nors kasdien ne viskas rožiškai, nesigailime ir netgi rekomenduojame!

Bet grįžkime prie to, kas mus domina arba kas domina JŪS: viskas, ką reikia žinoti, jei vieną dieną imsitės to paties projekto arba norite atraskite Meksiką motociklu.

Administracinis: Meksika motociklu, ko jums reikia?

Su motociklu įvažiuoti į Meksikos teritoriją

Nesvarbu, iš kurio regiono įvažiuosite į šalį (ar tai būtų JAV, Gvatemala/Belizas ar Prancūzija), nuo to momento, kai įvažiuosite su motociklu, jums reikės tų pačių dokumentų. Žinoti :

  • pasas, žinoma

Viza? Jei jūsų viešnagė viršija 7 dienas (būkime atviri, jei norite apkeliauti Meksiką neišvengiama), atvykę į teritoriją turite pateikti turistinę kortelę, atitinkančią vizą. Tai vadinama Daugialypė migracijos Forma, arba FMM, ir kainuoja šiek tiek daugiau nei 30,25 € (638 pesai, kai kirtome)

  • transporto priemonių draudimas

Tačiau atkreipkite dėmesį, kad iš mūsų niekada nebuvo prašoma mūsų draudimo. Nei imigracijos, nei muitinės kontrolės. Tiesą pasakius, niekas tuo niekada nesidomėjo... Jis vis tiek išlieka esminis iškilus problemai. Geriau saugotis nei gailėtis, tiesa?

  • tIP , laikinas transporto priemonės importo leidimas, paskutinis BŪTINAS dokumentas bet kokiam įvažiavimui į teritoriją

Šis dokumentas reikalingas keliaujant Meksikoje su bet kokia asmenine transporto priemone. Jis turi būti atliktas pasienyje atvykus. Tai reiškia, kad Jungtinėse Valstijose tiems, kurie ateina iš viršaus, Gvatemaloje ar Belize tiems, kurie ateina iš apačios (Prancūzijai... mes negalime atsakyti!). Iš esmės TIP leidžia Meksikos vyriausybei užtikrinti, kad jūs neketinate nelegaliai pardavinėti savo mašinos Meksikoje, o tiesiog naudoti ją keliaudami savo vizito metu. Teoriškai šis dokumentas užantspauduoja jūsų buvimą teritorijoje su jūsų motociklo buvimu.

Kaip gauti TIP arba laikiną transporto priemonės importo leidimą?

Norėdami gauti šį brangų dokumentą, turite sumokėti 53,95 € (t. y. 1117 pesų) ir sumokėti 400 USD užstatą (dolerius arba pesus, bet visais atvejais grynaisiais), kuris bus grąžintas jums išvykus iš šalies. Procesas yra gana paprastas, tačiau reikia laikytis nurodymų ir pateikti konkrečius dokumentus. Norėdami gauti dokumentus, jums reikia:

  • asmens dokumentas (originalas), pasu pas mus
  • savo vairuotojo pažymėjimą
  • transporto priemonės pavadinimas (arba registracijos dokumentas)
  • transporto priemonės registracija
  • jūsų turistinė viza (aukščiau minėta FMM)
  • ir visų šių dokumentų kopijas, išskyrus pavadinimą ir FMM

Atkreipkite dėmesį: eisite pirmyn ir atgal tarp imigracijos ir Banjercito (Meksikos armija ir vyriausybės bankas, kuriam atliekami mokėjimai). Paprastai jie yra vienas šalia kito ir turi būti laikomasi šios sekos:

  • Eikite į imigraciją, kad pradėtumėte turistinę vizą (FMM),
  • Eiti į Banjercito sumokėti ( 30,25 € ),
  • Grįžkite į imigraciją, kad ją uždarytumėte,
  • Tada eikite į Banjercito sumokėti už importo leidimą

Po to gausite popierinę ir skaitmeninę TIP versiją bei kvitą, pagrindžiantį jūsų indėlio įmoką. Patariame šiuos dokumentus atidžiai saugoti kelionės metu.

Išvažiuoti iš Meksikos (geriausia su motociklu)

Išvykti iš šalies – formalumas...

  1. Imigracijos stotyje užsidėkite antspaudą savo pase (tikriausiai jūsų paprašys originalo TIP )
  2. Kryptis Banjercito atšaukti savo TIP ; čia prašome paso, paso kopijos ir TIP
  3. Patikrinęs važiuoklės numerį ir padaręs kelias dviračio nuotraukas, muitinės pareigūnas duoda jums kvitą kartu su 400 USD užstatu.

Patarimas: šie 400 USD gali būti naudingi, jei norite pasienyje juos iškeisti į vietinę valiutą (mūsų atveju Gvatemalos ketales).

Vadovas po Meksiką motociklu: mūsų maršrutas ir lankytinos vietos

Pirmiausia reikia pastebėti, kad mūsų kelionė motociklu taip pat orientuota į banglenčių sportą. Įvairios banglenčių vietos taip pat turėjo įtakos mūsų maršrutui, daugiausia sekėme Ramiojo vandenyno pakrantę! Tikriausiai praleidome daugybę lankytinų vietų Meksikoje: Gvadalacharą, Kankūną, Jukataną... Šis straipsnis tiesiog atspindi mūsų patirtį ir maršruto pasirinkimą. Tai nėra baigtinė, nes Meksikoje yra 31 valstija, o mes aplankėme tik 11. Pateikiame bendrus jausmus, kas mums patiko, o kas mažiau.

Taip pat atkreipkite dėmesį, kad keliaujame ne sezono metu, sezonas atitinka mūsų prancūzišką žiemą, taip pat tam tikras mokyklines ir religines šventes.

derinkite banglenčių sportą ir motociklą, kad aplankytumėte Meksiką

Ten Baja California, vienoje pragaro valstybėje

Baja California yra daugelio baikerių svajonė. Nėra kuo skųstis tiek pietuose, tiek šiaurėje. Peizažai yra nuostabūs ir tikrai unikalūs, palyginti su likusia šalies dalimi. Rasite milžiniškų kaktusų miškus, kilometrus balto smėlio takų, turkio spalvos vandens lagūnas, oazes vidury dykumos, nardymo entuziastams turtingą jūros dugną... Svarbu: Baja California yra labai saugi, tai ir vienintelė valstija kur mes atlikome tikrą laukinį kempingą. Taip pat yra nemažai mokamų kempingų variantų, o to gali nebūti likusioje Meksikos dalyje.

Ten jaučiamės gerai. Maistas geras (yra būdinga kitoms valstybėms), ypač žuvis ir jūros gėrybės (itin šviežios). Labai karšta ir labai sausa, kai kuriose vietose gana vėjuota. Dėl artumo JAV turizmas daugiausia yra amerikietiškas, todėl labai greitai esame priskiriami kategorijai gringos.

Keliaukite keltu iš Baja California į Žemyna

FYI: TIP nėra privalomas keliaujant Baja California, bet jums reikės įsėsti į keltą į „žemyną“. Kita informacija, turiu omenyje Žemyna visa kita Meksika, kurios nėra Baja norte/sur. Taigi, nepamirškite to padaryti įėję. Tikrai būtų gaila, jei tik dėl popieriaus lapo tektų nuvažiuoti 3000 km pirmyn ir atgal iki sienos...

Priešingu atveju, nesvarbu, ar nusprendėte pradėti ar baigti Baja California (rekomenduojame abiem atvejais), žinokite, kad tai yra tik įmonė Bajos keltai kas valdo pervažą. Išvykimas yra iš uosto Pichilingual arba Pichilinque prancūziškai, 20 minučių į pietus nuo La Paso. Skaičiuokite 5119 pesų už motociklą ir vairuotoją (šiek tiek daugiau nei 201,67 € ), o keleiviui – dar apie 49,41 € . Mes pasirinkome maršrutą La Pasas – Mazatlánas (12 valandų kirtimas), tačiau yra galimybė važiuoti La Pasas – Topolobampo (8 valandos). Abu kirtimai vyksta naktį ir kainos panašios. Du atvykstantys miestai yra Sinaloa valstijoje, Topolobampo yra šiek tiek toliau į šiaurę. Manoma, kad Mazatlán yra saugesnis, nes jis yra labiau turistinis.

Kalbant apie perėją, tai yra patirtis, kurią verta apeiti. Gana populiari transporto priemonė, leidžianti šiek tiek paragauti „tikrosios“ Meksikos prieš įkeliant koją į jos žemę. Nedvejodami sukurkite jaukų mažą kokoną kambario kampe, nes visi miegos išsidėstę ant mažiausio galimo paviršiaus. Patiekiamas patiekalas yra palyginti bjaurus. Nepamirškite atsinešti dirželių (be užkandžių), kad galėtumėte pakinkti motociklą valtyje. Jums bus parodyta, kur pastatyti automobilį, bet jūs turėsite apsaugoti motociklą.

Nayarit, džiunglės ir vibracija keliautojo hipiu

Nayarit kraštovaizdis smarkiai pasikeičia, kad atmosfera būtų daug atogrąžesnė. Pradedant – uodai ir prakaitas. Pagrindinis patiekalas – akis stebinanti fauna ir flora (iguanos, krokodilai, visų rūšių paukščiai, vėžliai, mango medžiai, bananmedžiai, milžiniški paparčiai ir kt.) Trumpai tariant, tai puikus kraštovaizdžio pasikeitimas! Mes padarėme visą pakrantę ir vibracija yra gana kietas. Žmonės šypsosi ir pripratę prie tarptautinio turizmo. Sayulita mieste tvyro hipių / banglentininkų vakarėlių atmosfera, tai pats gyvybingiausias miestas, kurį reikia aplankyti. Patariame likti šiek tiek už centro, kad galėtumėte šiek tiek užsimerkti. Toliau į pietus esantis Punta Mita rajonas siūlo panašius dangiškus paplūdimius, atėmus turizmą.

Jalisco, Puerto Valjarta ir tada viskas pasikeičia!

Jalisco mieste laimi Puerto Valjarta, ypač pietinė miesto dalis su įlankos dalimi, kuri daugiausia tyrinėjama laivu. Tai turistinis pakrantės miestelis, kurio kraštovaizdžiai panašūs į Nayarit. Miestas taip pat yra šių dviejų valstybių pasienyje. Jalisco yra gana didelė valstija (7 vieta Meksikoje ir antra mūsų sąraše). Nors pasirinkome 200, kuris eina palei pakrantę, Gvadalachara, esanti sausumoje, yra dar vienas turistinis miestas, kurį verta aplankyti. Kai Puerto Valjarta atsiduria galinio vaizdo veidrodyje, kraštovaizdis vėl pasikeičia ir tampa šiek tiek sausesnis. Atmosfera taip pat tampa šiek tiek sunkesnė.

Guerrero, valstybė, kurią reikia ištirti

Nors buvome daug kartų įspėti apie Guerrero valstiją (saugumo požiūriu), ten jautėmės gana gerai. Kraštovaizdžiai nuostabūs: didelės žalios pievos, nusėtos kokosų medžiais, bananų ir mangų laukai, kiek akys užmato... O toliau – Akapulko miestas ir jo garsieji La Quebrada narai. Anksčiau jis buvo orientuotas į tarptautinį turizmą, o šiandien daugiausia laukia meksikiečių. Tikras, tipiškas chaosas, kurį reikia pamatyti.

Meksikas, o jo 28 milijonai gyventojų

Meksikos sostinė, stotelė, kurios negalima praleisti. Turėsite laimingą apylinkių derinį su aiškiai apibrėžtomis tapatybėmis. Vieni labai tipiški ir populiarūs, kiti madingesni, besiribojantys su vakarietišku. Viskas nusėta dosnia augmenija, gerais restoranais ir kt puestosir kultūra su archeologinėmis vietovėmis miesto širdyje. Rekomenduojame Nacionalinį antropologijos muziejų ir apsilankyti majų mieste Teotihuacan (apie 1 val. nuo miesto).

Oachaka, mūsų Meksikos nuotykių brangakmenis

Taigi ten, tiek pakrantėje, tiek viduje, Oachakos valstija yra stebuklas! Patalpos jaukios ir ten jautiesi tikrai gerai. Čia yra lagūnos, džiunglės, kalnai ir, svarbiausia, tikra aistra maistui ir mezcal – tipiškas meksikietiškas alkoholis, gaminamas iš rūkytos agavos. Taip pat nemažai čiabuvių puošniais tradiciniais drabužiais. Rekomenduojame apžiūrėti visos valstijos kelius ir, svarbiausia, nepraleisti Oachakos miesto.

Čiapas, reikalavimų žemė

Tai zapatistų, populiaraus antikapitalistinio politinio judėjimo, žemė. Mes nesileisime į smulkmenas ar nediskutuosime, bet manome, kad valstybė yra gana skurdi, o žemės ūkis yra pagrindinis pajamų šaltinis. Kraštovaizdis kalnuotas, labai kalnuotas ir nusėtas kukurūzų laukais. Tai taip pat valstybė, kurioje sutinkame vietinius žmones, kurių kiekviena gentis turi gerai atpažįstamą tradicinį kostiumą. Kolonijinis San Cristóbal de las Casas miestelis vertas dėmesio. Tai atspirties taškas norint aplankyti daugybę archeologinių vietovių kalnuose, įskaitant majų Palenque griuvėsius. Tai džiunglės, tikrosios.

Likusi šalis

Kiti teigia, kad aplankėme, bet nebūtinai mus užkariavo: Sinaloa, Colima, Michoacan. Ten greičiau bendra atmosfera mūsų neviliojo... Nebūtinai ten jautėmės ramiai. Vietiniai dažnai šaltesni, labiau atsargūs, o bendravimas apsiriboja komerciniais mainais (tai yra bendra pastaba apie Meksiką, tačiau šiose valstijose ji yra ryškesnė). Keliai dažniausiai apleisti.

Būdami įspėti apie kartelių ar ginkluotų vietinių bendruomenių, kovojančių su banditizmu, buvimą, galiausiai sulaikome nugarą kelyje... Gaila, nes giliai širdyje norime pabrėžti, kad mums niekada nieko neatsitiko. O taip ! San José del Cabo mieste buvo kelių policininkas, kuris paprašė mūsų kavos, kad galėtų eiti gatve ne ta kryptimi. Bet iš tikrųjų tai buvo gana juokinga.

Meksikos motociklų maršrutas

Čia, tiksliau, maršrutas, kuriuo sekamas Meksikoje!

Šiek tiek bendros informacijos apie Meksikos kelius

Apskritai kelių kokybė Meksikoje yra tinkama. Yra net puikiai prižiūrimi 2x2 juostų greitkeliai. Motociklų kaina visada yra pigiausia ir dažnai tai yra mažos maždaug dvidešimties kilometrų porcijos, už kurias mokėsite nuo 20 iki 80 pesų daugiausia (nuo 1 iki 4,03 € ). Nors kelių kokybė nebloga, vis tiek reikia išlikti budriems. Ypač kalnų keliuose ir posūkiuose, nes niekada nesate saugūs nuo 700 kg sveriančios karvės, kuri nusprendė nusnūsti pačiame kelio viduryje. Lietaus sezono metu taip pat gali būti purvo srovių ir griuvimų. Apskritai išliekame budrūs ir važiuojame ramiai.

Meksikiečiai už vairo yra gana šaunūs. Jie nevairuoja kaip išprotėję... nebent mieste. Mieste meksikietis virsta tikru įniršiu, kuris nebeleidžia niekam trukdyti. Net ne pėsčiasis. Žinokite, kad greitkelių kodas yra sąvoka. Net prieš policiją galite kirsti geltoną liniją, kad aplenktumėte transporto priemonę.

Be to, lėtos transporto priemonės važiuoja kietąja dešine, tarsi virtualia dviguba juosta, kurią mes, prancūzai, linkę apibūdinti kaip kelkraščius arba kelkraščius. Ant motociklo tai praktiška lenkiant. Taigi nenustebkite pamatę tris transporto priemones, užimančias dvipusio eismo juostos plotį. Kaip ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, galima važiuoti per raudoną šviesoforo signalą ir pasukti į dešinę, jei kelias laisvas. Galiausiai, motociklininko šalmas nėra privalomas, taip pat neprivalomi batai, pirštinės ar bet kas kita motociklų įranga skirtas išsaugoti mūsų odą.

Galiausiai, yra svarbus dalykas topas, lotyniška asilo versija. Labai apkūnus, platus, siauras, geltonas, baltas, dryžuotas, aštrus ar gašlesnis... Jie užtikrina, kad jūsų greitis išliks nulinis, kai pravažiuojate namą kelio pakraštyje ar net kaimuose. Čiapas laimi prizą tope. Pastarieji dažnai nurodomi oficialiais ženklais arba ne, prieš kelis metrus. Prieš garsiąją žemėje taip pat gali būti baltų juostų iš eilės tope. Galiausiai atsitinka taip, kad kai kurie pasislepia šešėlyje, kad jus visiškai nustebintų ir nusiaubtų jūsų pakabas, variklio apsaugą, galinę dalį...

Meksikos keliais motociklu

Kelyje visada sakys, kad ta ar kita vieta pavojinga. Prisimename tai, kad labai dažnai perspėjantys žmonės tikriausiai jau kurį laiką nepaliko savo sofos... Jie dalijasi savo baimėmis ir išspjauna tai, ką žiniasklaida privertė praryti. Kelyje, jūsų priešas numeris 1 Meksikoje, tai ne kartelis ar zapatistas, o iš tikrųjų tope. Būsime jus įspėję.

Praktiniai patarimai kelionei į Meksiką

Saugumas ant asfalto: korupcija, kartelė ir snūduriuojanti karvė

Esame girdėję beprotiškų istorijų apie policijos korupciją, geriausia – policininkas, ranka, sugniaužęs kumštį, tikrina alkoholio kiekį kraujyje. Nukentėjusiajam iškvėpus tiesiai į šnerves, pastarasis patvirtino, kad vairavo neblaivus... Paprastai tariant, nusižengus reikia stovėti ir nemokėti gatvėje. Vietoj to rekomenduojame nueiti į paštą ir paprašyti kvito. Taip visada bus pigiau. Netoliese turėti oficialių dokumentų kopijas yra gera strategija, kad neduotų originalų tiesiogiai. Taigi laikykite nukopijuotą dokumentą ir šalia jo parodykite originalą. Kai pareigūnas bus konfiskuotas, dažnai būsite priverstas sumokėti, kad jį atgautumėte.

Kelyje gali būti vietinių gyventojų (ginkluotų ar ne) blokadų. Patariame šalia laikyti smulkių kekių. Tokiu būdu galite greitai patenkinti jų norus, neatskleisdami savo turto. Šviesesnėje pastaboje taip pat galite apdovanoti žonglierius mačetėmis degant raudonai šviesai už jo pasirodymą. Savo ruožtu naudojame „netikrą“ piniginę su pasibaigusio galiojimo asmens dokumentais ir banko kortelėmis. Jis pateikiamas su dienos valiuta. Iškilus problemai, jos „atsikratysime“ nedvejodami (tikrasis dalykas yra gerai paslėptas... mes jums nepasakysime, kur, jūs niekada nežinote).

Niekada nevažiuokite naktį, tai turbūt viena iš rekomendacijų, kurias girdėjome dažniausiai. Ir tai dėl įvairių priežasčių. Pirmiausia dėl to, kad banditai veikia naktį, o paskui dėl to, kad neblaivūs vairuotojai taip pat veikia naktį. Visada taip pat ir Marguerite – 700 kg sveriančiam galvijui, kuris nustebins išvažiuojant iš posūkio. Galiausiai kelio būklė kartais palieka norimų rezultatų ir naktį gali nustebinti milžiniška duobė ar senas geras tope.

Higiena ir gera sveikata

Žinokite, kad vanduo nėra geriamas, nebent pavirinsite gerą minutę. Apsinuodijimas maistu yra dažnesnis, o nurijus nešviežias krevetes galite kelioms savaitėms nukristi ant žemės. Nuolatinio apsinuodijimo atveju antibiotikas iš chinolonų šeimos bus vienintelis jūsų sąjungininkas. Tai kvepia patirtimi, ar ne? Atkreipkite dėmesį, kad mes apsidraudėme metiniu sveikatos draudimu už maždaug 605,00 € vienam asmeniui su Chapka. Tai apima mus užsienyje visą mūsų kelionės į įvairias aplankytas šalis laikotarpį. Ji taip pat siūlo Covid aprėptį, kurios prašoma tam tikrose Lotynų Amerikos šalyse, bet ne Meksikoje.

Technologiniai papuošalai

Meksikoje „WiFi“ aprėptis yra gana gera, žinoma, išskyrus atokiausias vietas. Telefonui yra iš anksto apmokėtos SIM kortelės, kurias galite įkrauti išnaudoję. Juose yra keli gigabaitai duomenų naršymui ir dažnai neribota prieiga prie socialinių tinklų – visa tai už maždaug šimtą pesų. Tai gana pigu ir veikia.

Programa, kurią galima atsisiųsti bet kokia kaina (ir tai galioja bet kokiam nuotykiui motociklu): iOverlander. Tai informacijos apie nakvynę, stovyklavietes ir visas netoliese galimas paslaugas santrauka. Viskas sujungta į interaktyvų žemėlapį, už kurio atnaujinimą atsakinga keliautojų bendruomenė. Neatidėliotinos pagalbos atveju reikia skambinti 911.

Galiausiai, mums pasisekė, kad esame dvikalbiai ispanų kalba. O kalbėjimas šalies, kurioje lankotės, kalba dažnai labai skiriasi. Taigi, patariame pradėti prieš išvykstant. Įsitikinkite, kad žinote bent jau pagrindinį žodyną ir turite paruoštą atmintinę avariniams atvejams. Visada naudinga keliaujant į Meksiką motociklu.

Vidutinis biudžetas kelionei motociklu Meksikoje

Nors kai kur priimami doleriai, operacijos atliekamos Meksikos pesais ir dažniausiai grynaisiais. Vienas euras yra maždaug 20 pesų. Taigi, kiek mums kainavo šis mažas epas? Mūsų du su puse mėnesio Meksikoje buvo derinys tarp kempingų, viešbučių, restoranų ir maisto sunkvežimiai arba gatvės maistas, vadinamas puestos, gaminimas „namuose“... Neatimdamas savęs, bet ir neuždegdamas. Galima išleisti daug mažiau arba išleisti daug daugiau.

kelionė motociklu po Meksiką

Vidutiniškai per dieną išleisdavome 1250 pesų arba maždaug 60,50 € . Į šį biudžetą įeina

  • apgyvendinimas (kempingas arba mažas kambarys ar namelis),
  • benzino (apie 1,06 € už litrą, vis dar perpus pigiau nei Prancūzijoje)
  • ir rinkliavos,
  • 3 tradiciniai valgiai: rytas, vidurdienis ir vakaras,
  • ir atsitiktiniai dalykai (vaistinės, apsipirkimo ir (arba) higienos prekės ir kt.)

Kaip jau pastebėjote, esame dviese, todėl už nakvynę mokame dviems (ypač kempinge, kur kainos nurodytos žmogui, o ne palapinei). Pavalgyti, tas pats, valgome dviese ir esame gobšus... Bet mėsos nevalgome, tai išpučia kainas, žuvis brangesnė. Daugelis mažų gatvių prekystalių siūlo mėsėdžius patiekalus už juokingai mažą kainą ir, patikėkite, tai vilioja.

Be šio biudžeto, turime „priedų“, kuriuos priskyrėme kitoms kategorijoms, kad susidarytume vaizdą apie vidutines nedidelės kelionės dienos išlaidas. prieš patogesnė ir turistiškesnė kelionė. Čia įtraukiame keletą patogesnių „Airbnb“ nakvynės vietų, kuriose pasilepinome, „gastronomiškesnius“ restoranus, keliones laivu po mangroves ir organizuojamas ekskursijas (ypač į Teotihuacan ir Palenque turistines vietas)... Visa tai pridėjus, mūsų dienos biudžetas siekia 1650 pesų arba 80,67 € . Todėl suprantame, kad biudžetas greitai didėja, jei užsiimame klasikiniu turizmu.

Štai keletas kitų kainų intervalų:

  • restorano patiekalas 2 asmenims
    • pusryčiai: nuo 100 iki 200 pesų
    • pietūs arba vakarienė: nuo 300 iki 600 pesų
  • gatvės patiekalas už 2: 100–250 pesų
  • viešbučio kambarys: nuo 300 iki 500 pesų
  • kempingas 2: 200-300 pesų

Ar tu pasiruošęs ?

Meksika yra didžiulė šalis, kurią galima tyrinėti dviem ratais. Jo kulinarinis turtingumas, žmonių įvairovė, ikikolumbinė istorija ir įvairūs kraštovaizdžiai yra veiksniai, skatinantys atrasti. Tikimės, kad šis straipsnis atsakė į pagrindinius klausimus apie galimą kelionė motociklu į Meksiką.

Jei reikia papildomos informacijos, nedvejodami bendraukite komentarų skiltyje. Taip pat galite mus rasti „Instagram“ ir „Youtube“ @Onemonthoneride ir sekti likusius mūsų nuotykius Lotynų Amerikoje.

sekite mus Lotynų Amerikoje ir Meksikoje

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Vienas mėnuo vienas važiavimas

Maksas yra aistringas motociklų entuziastas. Aš, Mathilde, esu aistringas kelionėms (ir maistui). Kaip duetas (arba trijulė su „Super 10“) nusprendėme pradėti gyvai ir važiuoti po Kalifornijos saule. Šalies, kultūros... ir Amerikos kulinarijos stebuklų atradimo istorija. Taigi čia mes kaip duetas apibendrina mūsų beprotiškus... o tiksliau mūsų žemiškus, saulėtus ir nuostabius nuotykius. Taip pat sekite mus Insta.

Be komentarų

Pridėkite savo