Sekite mus :

Visas vadovas: išsinuomokite motociklą Balyje

Norint smagiai praleisti laiką Balyje, nereikia važiuoti greitai!

Balis, tik turistų lizdas? Ne, jei pasistengsite nukrypti nuo sumuštų takelių su išsinuomotu motociklu, kuris atvers duris į labiau konfidencialias šios rojaus salos vietas... Šiek tiek atsiliepimų!

Galite važiuoti atostogauti motociklu. Taip pat atvykę į paskirties vietą galite išsinuomoti motociklą! Tai mes su savo keleiviu pasirinkome, kai įkėlėme koją į Balį – šią įvairiapusę salą, kurią maudosi turkio spalvos Indijos vandenyno vandenys. Motociklas Indonezijoje (kurioje Balis yra viena iš tūkstančių salų) išlieka nacionaline transporto priemone, net jei automobilis su naudingu oro kondicionieriumi vis labiau populiarėja. Kad ir kur būtumėte visame pasaulyje, motociklas išlieka puikiu būdu atrasti vietas. O Balyje tai yra raktas, kuris leis jums pasitraukti iš labiausiai turistų lankomų vietovių, kad atskleistumėte labiau konfidencialią širdį ir užmegztumėte autentiškesnius ryšius su baliečiais.

Ugnikalniai suformavo salos peizažus, kad būtų didžiausias malonumas akims!

Išsinuomokite motociklą Balyje – geriausias būdas aplankyti salą, esančią toli nuo minios

„Geriausias būdas rasti dviratį automobilį su visišku pasitikėjimu yra susisiekti su viešbučio registratūra! kartokite turistų vadovus Mūsų atveju viešbutininkas mums nelabai padėjo, tad su krepšiais ant nugaros iškeliavome į Denpasaro, salos, kurioje nusileidome, sostinės gatves, ieškoti kalno.verto vardo. Žinoma, taip pat galite išsinuomoti paspirtuką, kurį lengviau rasti ir kuris pigesnis nei motociklas, nekeldami abejonių dėl jūsų važiavimo kokybės. Bet mums labiau patiko trapanelė!

Balyje yra keletas kruopščiai prižiūrimų senų, tokių kaip šis „Honda Super Cub“.

Begalė mašinų stovi pakelėse, daugumos batalionui Europoje nežinoma. Pereikime prie motorolerių ir kitų dviračių su atvirais rėmais, pvz., Super Cub, kurie sudaro 90 % automobilių parko, o didžiausias yra iš Honda gamyklų. Didžiąją dalį likusių 10 % sudaro maži 150 kub. cm darbinio tūrio rodsteriai, keli Kawasaki Enduro ir retas Ninja 300 – flagmanas, ką galima išsinuomoti vietoje. Dideli kubeliai? Viešnagės metu sutikau tris, įskaitant R1 Crossplane, pasiklydusį miesto gatvėse. Kalbant apie mus, mes vis tiek norime įsilieti į minią su įprastu ir ne per daug prašmatniu motociklu.

„Honda GLS Tiger“ nėra bjaurus, jo kūno sudėjimas nėra lengvas, jis kitoks!

Mūsų „mulas“, Honda GLS 200 Tiger

Mums padedant kuprinei, mus iš tolo pastebėjęs turėtojas nuvedė į dviejų ratų nuomos įmonę, siūlančią būtent tai, ko mums reikia: geros būklės Honda GLS Tiger! Šis mažas rodsteris, aukštai kojomis ir nė cento neperšaunamas (beveik taip toli, kad sakyčiau, kad gana išdykęs, net) leis mums patogiai keliauti, o jo 200 cm³ vieno cilindro variklis vilks mus užtikrintai. vingiuotais keliais.vulkano šone – na, viskas reliatyvu, ach! „Mulas“, kaip netrukus pavadinsime, bagažo lentynos, deja, neturi. Nesvarbu, aš nešuosiu mūsų kuprinę priekyje, remdamasis ant bako, o tai galų gale nesukels jokių nepatogumų.

Pertrauka šalia ryžių lauko

Po kelių dešimčių metrų ant vairo, kad suprastume mašinos būklę, dėl kainos susitariame su nuomos kompanija, kuri taisyklingai kalba angliškai, kaip ir dauguma mūsų pašnekovų. Skaičiuokite šiek tiek mažiau nei 9,08 € per dieną, jei esate toks pat blogas derybininkas kaip aš. Pasirašome nuomos sutartį, o vieną iš dviejų krepšių, anksčiau prikrautą nereikalingiausių mūsų įrangos, paliekame nuomos kompanijai, kuri noriai sutinka jį pasilikti mums – labai malonu, kaip ir visi žmonės, su kuriais teks susidurti mūsų viešnagė. KYT šalmas (didelis vietinis prekės ženklas) užsuktas ant galvos, turime turistams neprieinamiausius regionus!

Apgyvendinimas su charakteriu yra vienas iš Balio žavesių

Butas yra vienas iš Balio žavesio

Balis – prabangaus skonio šykštaus keliautojo rojus

Skirtingai nuo Baptisto, nesame tikri nuotykių ieškotojai. Net jei nežinome, kur kitą dieną mus nuves mulo ratai, jau esame numatę šios dienos tikslą ir net užsisakėme jame nedidelį vasarnamį. Taip, mes atostogaujame ne tam, kad pakenktume sau! Ir tada charakteringos apgyvendinimo vietos priklauso tiems mažiems malonumams, kurie įteisina kelionę į Balį. Galiausiai, kad nieko nesugadintume, jie pigūs: už perpus pigiau nei pas mus pradinio lygio viešbutis lengvai išsinuomosi privatų namelį su baseinu ir vaizdu į mirtį Balyje…

Maža to, norėčiau pasinaudoti proga ir jums rekomenduoti Agoda, konkuruojanti programa Booking, kuri, jei neturite tokio plataus katalogo, leidžia už apgyvendinimą sumokėti internetu, todėl nereikės nešiotis apgyvendinimo biudžeto nedideliais nominalais ir atleidžiama nuo operacijų užsienyje mokesčių. Praktiška. Trumpai tariant, grįžkime prie savo avių, tiksliau – prie mulo!

Norint smagiai praleisti laiką Balyje, nereikia važiuoti greitai!

Keletas kilometrų nustebinti!

Balis nėra labai didelis. Tačiau yra daug įdomių vietų! Nereikia kasdien registruoti šimtų kilometrų, kad galėtumėte tuo mėgautis. Leisiu jums sudaryti savo maršrutą, bet žinokite, kad per dieną salą apvažiavome vidutiniškai 120 km, pirmenybę teikdami interjerui, nes planavome pasinaudoti krištolo skaidrumo mažo, neperpildyto koralo vandeniu. sala kitoje mūsų viešnagės vietoje.

120 km neatrodo daug, bet vis tiek reiškia kelias vairavimo valandas: turint omenyje netolygią kelių tinklo būklę ir neskubų indoneziečių žingsnį važiuojant dažnai apkrautais dviračiais, sunku išlaikyti 40 km/h vidurkį. Be to, toks tempas idealiai tinka pasivaikščioti, grožėtis kraštovaizdžiu ir jį žyminčiomis induistų šventyklomis, atsakant į „Labas! » šaukia vaikai, akimirksniu sustodami padaryti TĄ nuotrauką, kuri labiausiai pavydės mūsų draugams ir pan. Ir net geriausiose kelio vietose man teko vos kelis kartus įjungti penktą pavarą. Štai, mes neskubime! Laiko bandymas yra visus likusius metus!

Antriniame Balio kelių tinkle bitumas kartais būna prastos būklės!

Maži Balio keliukai, vaizdingi ir duobėti

Tačiau tam tikros sekcijos (per retos) yra tikri kvietimai paimti kampus su tobulu paviršiumi ir tinkamai užsidarančiomis kreivėmis! Ypač rekomenduoju Klungkung – Karangasem maršrutą per Sidemaną, salos rytuose, kurį įvertins dinamiškesnio vairavimo gerbėjai. Nepamirškite, kad išdaigų mašina bet kuriuo metu gali aplenkti be matomumo priešinga kryptimi, kaip ir mūsų draugai Audrey ir Laura iš „Leisk važiuoti iš Sidnėjaus į Paryžių“. sumokėjo kainą kaimyninėje Sumatros saloje…

Jei, kaip ir mes, norite išvengti intensyvaus eismo ruožų, teks eiti tokiais vaizdingais takais, kaip ir jų aplinka, su ant kelio nuvirtusiais medžiais, brastais ar stačiais šlaitais kaip teisingumas. Be to, atrodo, kad antrinis tinklas yra prastai prižiūrimas, neretai naudojamos atkarpos, kurios yra tokios užimtos ir lietaus nusėtos, kad danga vietomis išnyko., arba net yra ne kas kita, kaip tolimas prisiminimas. Jei reikia, vaikštome, šokinėjame, trumpai tariant, juokiamės! Tada mažas poslinkis demonstruoja rekordinį manevringumą, o kuklaus mono sukimo momento pakanka, kad išmuštume iš baisiausių provėžų.

Nieko panašaus į mažą Betmeno šalmą, kad taptumėte kelių karaliumi!

Motociklų įranga, neišvengiamas košmaras

O tada riedėjimo paviršius ar ne, mus visada skubame nuvežti mulo: efektyvesnio ventiliatoriaus viešnagės metu neradome, o su drėgnu karščiu atlaikė tik mūsų mėgstamas dviratis. Indijos vandenynas malonus. Stebuklingas! Tokiomis sąlygomis mes apsirengiame prieš važiuodami, kai einame į kartuves. Tačiau mes jo nekerpame, o dėvime ilgus drabužius ir esame kuo tvirtesni. Jei nebus apsaugota ir motociklų įranga, verta vardo, „tik tuo atveju“ bus apribota trinties žala.

Tarptautinė licencija, būtina norint keliauti Balyje. Jį nemokamai gausite per kelias savaites savo departamento prefektūroje.

Tarptautinė licencija, būtina norint keliauti Balyje. Jį nemokamai gausite savo departamento prefektūroje.

Todėl nedvejodami atsineškite porą lengvų vasarinių pirštinių, kurios užims mažai vietos jūsų bagaže ir gali išgelbėti dieną. Tačiau policijos patikrinimo metu (du per tris savaites) privalomas tik šalmas. Nepamirškite ir savo tarptautinės licencijos, kurią prieš išvykstant turite gauti nemokamai iš savo departamento prefektūros, kurios bus sistemingai iš jūsų prašoma!

Dviratės lynų vaikštynės – įprastas vaizdas Balio keliuose

Būkite įtrauktas į eismą

Kalbant apie eismą, galite nuraminti uošvę. Radau, kad vietinio kodo veikimo logika galiausiai yra gana nuosekli. Principas paprastas: jums rūpi tik tai, kas vyksta prieš jus, ir jūs įsitikinkite, kad įspėsite visus priešais jus apie gresiantį lenkimą garsiai tardami kad per tą laiką jis nesiimtų jums pavojingo manevro.

Kai jis bus integruotas, viskas klostysis gerai. Nepaisant keleto nedidelių adrenalino antplūdžių, kuriuos vairuotojai mums siūlė nemirktelėdami akies mirksniu, atsivėrus horizontui važiavome ramiai ir įtraukdami save į sausakimšų miestų srautą. Ir tada Balio eismas neturi nieko bendra su tuo Javoje, todėl būtinas nuolatinis dėmesys tam, kas vyksta priekyje. Juolab, kad atsitikus nelaimei su baliečiu, atsakingai ar ne, sumokėsite kainą... Pamiršau svarbų dalyką: Indonezijoje važiuojame kaire!

Be degalinių, benziną litrais parduoda gatvės prekeiviai, kurie jį kaupia degtinės „Absolut“ buteliuose.

Be „Pertamina“ degalinių, benziną litrais parduoda prekybininkai „Absolut“ degtinės buteliais.

Benzinai, prašau pilną baką!

Nors ir labai blaivus, mulas retkarčiais pareikalaudavo jo nemenkų pinigų. Nesunku rasti ką užpildyti baką. Patikimiausias būdas – vykti į „Pertamina“ degalines, kur litras benzino („benzino“) kainuos mažiausiai (maždaug 2/3 Prancūzijos kainos). Jie nėra neįprasti, ypač aplink didžiausius Balio miestus. O nelaimės atveju galite užsukti pas pakelės prekybininką, kuris, be vaisių, vandens buteliuose ir netikrų Nike dangtelių, gali litrais parduoti degtinės „Absolut“ degtinės buteliuose laikomą kurą. Jų aptinkama visur, net džiunglių gilumoje, tad nustebti pasibaigus degalams neįmanoma!

Salos centre iš ryžių laukų atsiveria nuostabūs vaizdai

Štai ir viskas, jūs pasiruošę keliauti į Balį! Jei turite papildomų klausimų, galite pateikti komentarus. Mums taip patiko mūsų nedidelė kelionė, kad nusprendėme pakartoti patirtį kaimyninėje, laukinėje Lomboko saloje per tą trumpą laiką, kurį dar turėjome. Nes, mūsų nuomone, motociklas išlieka geriausiu būdu per ribotą laiką tikrai pasinerti į vietą! O kitas mūsų atostogas tikrai dar kartą pagerins motorizuotas dviratis...

Nuotraukos Motoblouz ir SH

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Loic

Motoblouz redaktorius ir bandytojas, esu besąlygiškas kelių su vingiais gerbėjas. Man motociklas yra ne tik pabėgimo, bet ir susisiekimo priemonė.

5 komentarai

Pridėkite savo
    • Loic 2018 m. rugpjūčio 28 d. 11:18 val Atsakymas

Sveiki, @florentmazingue:disqus,
      Iš esmės nuomos įmonėms reikalinga tarptautinė licencija, norint išsinuomoti motociklą. Beje, manau, kad viskas yra derinama... Tačiau manau, kad tai labai bloga mintis: policijos patikrinimo atveju (dažnai) labai rizikuoji. Su apgaulingais turistais policija nesiseka. Kitaip tariant, aš primygtinai rekomenduoju to nedaryti!
      Linksmų švenčių 😉

1. Arnaudas Guilbertas 2018 m. liepos 4 d. 11:29 val Atsakymas

Labas rytas
    Už 1 1/2 mėnesio važiuoju su draugu į Balį ir norėtume 2-3 dienoms išsinuomoti 2 ratą. Ar žinote, ar galima vienoje vietoje išsinuomoti ir grąžinti į kitą? (nuo permuterano iki ubudo) Turėsime 2 kuprines, ar manai, kad baisu, jei tu man patinki, vieną pasidėk prieš mane, o kitą ant mano merginos nugaros?
    Iš anksto dėkojame už atsakymą

• Loic 2018 m. liepos 6 d., 17.48 val. Atsakymas

Sveiki, @disqus_W0pnyzFobG:disqus,

Mano nuomone, viskas įmanoma, jei sutinkate pratęsti šiek tiek daugiau pokyčių. Nuomos įmonės, su kuriomis susipažinau, buvo draugiškos – o tiksliau labai komercinės :) – ir jeigu šios paslaugos Jums pasiūlyti negali, neabejotinai nukreips pas kolegą, kuris gali. Kitu atveju eikite toliau ir kreipkitės į kitą nuomos įmonę!

Mano nuomone, jūsų du krepšiai yra visiškai tinkami žaisti, jei jie nėra per masyvūs. Stenkitės keliauti lengvai. Galimas variantas – rinktis 150 cm³ paspirtuką, kuriame tarp kojų bus šiek tiek vietos, kad tilptų vienas iš dviejų bagažo vienetų, ir bus pakankamai tvirtas, kad jį nešiotų visur. Kitas: palikite dalį savo įrankių viešbutyje, kur prieš išeidami galėtumėte išlyginti.
      Tikimės, kad jums atsakėte!