Sekite mus :

15 pamoka: Kaip sumontuoti SW Motech kojų atramas?


Kartais tereikia mažo dalyko, kad jojimo malonumas padidėtų dešimteriopai. Pavyzdžiui, reguliuojamų kojų atramų įrengimas. Su jais mažiau lenksitės kelyje, o ant tako galėsite stovėti stačiau. Mes paaiškinsime, kaip juos surinkti!

SW-Motech reguliuojamos kojų atramos, kam?

THE sW-Motech reguliuojamos pėdų atramos takams turi keletą privalumų: jie siūlo daugiau sukibimo paviršiaus važiuojant bekelėje, daugiau komforto kelyje, jų tarnavimo laikas bus geresnis dėl tobulo dizaino ir dar daugiau, jie... reguliuojami! Suprask, kad gali moduliuoti jų aukštį dviejose padėtyse optimizuoti savo vairavimo padėtį.

Trumpai tariant, aktualus pirkinys tiems, kurie daug važinėja ir kartais palieka asfaltą su savo BMW R1200GS, savo Triumph Tiger 1200 ir kitais įvairiapusiais takais... Nico paaiškina jums (padedant MriMattheusas !), kaip pritvirtinti šiuos pritaikomus pirštų spaustukus ant motociklo, šiame išsamiame vadove. Pasiimk įrankius, eime!

Visą komplektą sudaro kojų atramos, jų atramos, guminės plokštės ir spyruoklės.

Kaip sumontuoti reguliuojamas kojų atramas

  1. Surinkite medžiagas
  2. Išmontuokite originalias kojų atramas
  3. Paruoškite jų ašis
  4. Sumontuokite naujas pėdų atramas
  5. Padėkite ir prisukite kojų atramas
  6. Sumontuokite gumines plokštes
  7. Sureguliuokite pavarų perjungiklį

Žingsnis po žingsnio sumontuokite SW-Motech kojų atramas

1. Surinkite reikiamas priemones

Nereikia būti ekspertu, kad pradėtumėte šią intervenciją. Tas pats pastebėjimas įrankiai kuriuos rasite daugumoje įrankių dėžių:

  • Poros adatinių replių
  • Audinys
  • Šiek tiek riebalų
  • Plaktukas
  • Siūlo užraktas
  • Plokščias raktas

2. Išardykite originalias kojų atramas

Norėdami tai padaryti, turime pradėti nuo nuimkite kojų atramos ašis. Paimkite nedidelę porą adatinių replių ir nuimkite jas laikantį kaištį. Pamirškite plokščią atsuktuvą, kuris sunaikins atitinkamus spaustukus. Tada, jei reikia, replėmis atkurkite spaustukus į pradinę formą, kad jie liktų vietoje. Tiesą sakant, jie, kaip ir ašys, bus pakartotinai naudojami naujajame agregate.

Visada su tomis pačiomis replėmis, ištraukite ašį, judindami kojų atramą, kad pašalintumėte kelią. Prie rėmo privirintą atramą nuvalykite šepetėliu. Esate pasiruošę pradėti montuoti pritaikomą dalį!

3. Paruoškite kojų atramos ašis

Sumontavę šią atramą tiesiai ant motociklo, turėsite lengviau priveržti naują kojų atramą ir jas padėti jums tinkamame aukštyje. Pažvelkite į raidę, išgraviruotą ant kiekvienos atramos, kuri padės nekeisti atramų: L – kairė, R – dešinė.

Nuvalykite kojų atramos ašis su skudurėliu, tada patepkite šiek tiek riebalų. Atsipalaiduokite ant riebalų. Jei pridėsite per daug, perteklius gali prilipti prie smėlio ir mažų akmenų. Kurie turi blogą įprotį būti abrazyvūs ir kurie neleis kojų atramoms tinkamai susilenkti...

4. Sumontuokite naujas pėdų atramas

Įstatykite atramą į rėmo korpusą ir iš dalies užkabinkite ašį, kad tik laikytųsi vietoje. Spyruokles uždėkite šiek tiek suspausdami. Būkite atsargūs, kad jis nešoktų į veidą – primygtinai rekomenduojama dėvėti apsauginius akinius! Tada įdėkite poveržlę, kuri neleis spyruoklei išeiti. Norėdami sutaupyti laiko ir nervų, naudokite atsuktuvą ir reples.

Viskas, kas lieka, yra iki galo įstumkite ašį. Šiame žingsnyje labai pravers plaktukas arba, jei nepavyks, plaktukas su mediniu bloku. Eikite lėtai, nereikia blaškytis! Užbaikite operaciją įstatydami spaustukus į vietą, vis dar naudodami reples. Sunkiausias dalykas padarytas!

5. Kojų atramų išdėstymas ir prisukimas

Pažvelkite į kojų atramų nugarą: pamatysite, kad jose yra dvi skylės. Pasirinkę aukščiau esantį, nuleisite kojų atramas, ir atvirkščiai su apatine anga. Skirtumas, maždaug 1,5 cm, bus labiau pastebimas, nei galima įsivaizduoti, ypač ilgose kelionėse, panašiai kaip vairo stovai. Jei esate toks, kuris reguliariai tarkuoja pirštų apkabas, prošvaisa posūkiuose tikrai šiek tiek nukentės. Tokia šio papildomo komforto kaina!

Užfiksuokite kojų atramą ant kaiščio iš paramos. Paruoškite varžtą, kuris laikys viską kartu. Pridėkite prie jos poveržlę ir uždėkite lašelį sriegio užrakto, kuris apsaugo nuo atsitiktinio atsipalaidavimo. Tada prisukite atitinkamą. Kalbant apie priveržimą, negailėkite: kojų atramos turės išlaikyti jūsų svorį...

6. Guminės plokštės: maža papildoma!

Čia taip pat priežiūra patikėta varžtui, kuris garantuoja geresnę gyvenimo trukmę. Guminės trinkelės taip pat platesnės ir storesnės nei originalios. Vyšnia ant torto yra tai, kad yra dangtelis, skirtas uždaryti skylę, skirtą antgaliui priimti.

7. Nepamirškite savo parinkiklio…

Kas sako, kad nauja pėdų padėtis, sako selektorius! Nepamiršk moduliuoti polinkį pastarųjų, kad pavarų perjungimas būtų kuo intuityvesnis.

Geras kelias

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Nico

Važinėti motociklu yra šaunu, bet man labiausiai patinka susitepti rankas! Nuo tada, kai atidariau savo premier variklį, aistra manęs neapleido ir visada po ranka turiu kištukinį lizdą... Motoblouz įmonėje esu mechanikos ekspertas ir savo žinias perduodu vaizdo įrašų pamokose.

Be komentarų

Pridėkite savo