Sekite mus :

17 pamoka: kaip pakeisti SW Motech pavarų perjungiklį?


Jeigu nori pakeiskite pavarų perjungiklį arba pritaikykite vieną, kaip čia, reguliuojamą: Nico ir MriMattheus vaizdo įraše parodo pagrindinius veiksmus. Ateikite į dirbtuves a mechaninė pamoka: kaip pakeisti pavarų perjungiklį, skirtas sulankstomam ir reguliuojamam selektorius prekės ženklas SW Motech.

Kaip pakeisti pavarų perjungiklį?

  1. Surinkite pavarų perjungiklį
  2. Stabilizuokite motociklą ant centrinio stovo arba dirbtuvių stovo
  3. Pašalinkite seną selektorių
  4. Nustatykite naują parinkiklį
  5. Motociklo reguliavimą užbaikite ant žemės

Kodėl verta rinktis naują pavarų perjungiklį?

Tiesa, kad mes nebūtinai galvojame apie savo keitimą greičio parinkiklis. Tai darome tik esant būtinybei, nukritus arba stipriai nusidėvėjus. Taip pat galite nuspręsti jį pakeisti, kad priimtumėte a greičio parinkiklis reguliuojamas ir sulankstomas.

Privalumas iš reguliuojamas greičio selektorius yra tai, kad jis prisitaiko pagal jūsų įrangą (dideli batai arba ploni motociklo sportbačiai). Visa esmė – geriau prisitaikyti prie savo vairavimo padėties. Teigiama, kad jis yra sulankstomas, o tai taip pat leidžia jo nepažeisti ir net nesulūžti nukritus.

Čia Nico ir MriMattheus įdiegia a sW Motech firmos pavarų perjungiklis. SW Motech yra Vokietijos prekės ženklas, kurio specializacija yra dalys irmotociklų įranga.

Pakeiskite pavarų perjungiklį žingsnis po žingsnio

1. Surinkite selektorių

Pradėkite nuo naujojo selektorių elementų surinkimo. Gali prireikti sutepkite dalis kad jų nesubraižytų. Būkite atsargūs ir nepriveržkite dalių iki galo: surinkimo metu jos bus sureguliuotos ir atitinkamai priveržtos.

2. Stabilizuokite motociklą ant centrinio stovo arba dirbtuvių stovo

Idealiu atveju motociklas turėtų būti pastatytas ant centro arba dirbtuvių stovo. Tiesą sakant, tokiu būdu nustatyti selektorių yra lengviau ir tai būtina kitam žingsniui.

3. Nuimkite seną selektorių

Naujasis selektorius turi būti tame pačiame aukštyje kaip ir senasis. Taigi, prieš jį nuimdami, turite išmatuoti atstumą tarp selektorių galo ir žemės (ant stabilaus motociklo). Tada veržliarakčiu nuimkite seną selektorių. Ir nedvejodami nuvalykite jį šepečiu, jei dalis nešvari, kad galėtumėte lengvai patepti skudurėliu.

Kodėl tepti? Tai leidžia 1. geriau apsaugoti dalis nuo susidėvėjimo ir 2. lengviau išmontuoti selektorių, jei reikia jį nuimti.

4. Nustatykite naują pavarų perjungiklį

Šiam žingsniui, jei kas nors gali jums padėti, tai geriau! Tiesą sakant, vienoje pusėje turite laikyti skaitiklį tinkamu atstumu, o iš kitos pusės - naująjį selektorių įdėkite anksčiau išmatuotu atstumu. Ir vėl užsukite.

5. Pabaikite reguliuoti motociklą ant žemės

Dar kartą gera būti lydimam. Kadangi čia yra idėja patikrinti teisingus naujojo pavarų perjungiklio nustatymus, kai jis bus pastatytas ant jūsų motociklo. Ir atitinkamai pataisyti. Todėl reikalingos dvi poros rankų.

Kalbant apie a reguliuojamas greičio selektorius, galite tiesiog reguliuoti jo padėtį mygtuku.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

Nico

Važinėti motociklu yra šaunu, bet man labiausiai patinka susitepti rankas! Nuo tada, kai atidariau savo premier variklį, aistra manęs neapleido ir visada po ranka turiu kištukinį lizdą... Motoblouz įmonėje esu mechanikos ekspertas ir savo žinias perduodu vaizdo įrašų pamokose.

Be komentarų

Pridėkite savo