Sekite mus :

Méca pamoka Nr. 9: pakeiskite trigubus cross


Norėdami geriau pritaikyti savo praktiką, galite pakeiskite savo motociklo poslinkį tiesiog pakeisdami trigubi spaustukai. Taip, tai gana paprasta... Bent jau, jei laikysitės (gerų) Val'racing patarimų. Jis jums paaiškina vaizdo įraše kaip pakeisti trigubus spaustukus ant cross dviračio.

Šiame vaizdo įraše paaiškiname, kaip pakeiskite trigubus cross dviračio spaustukus Yamaha YZF 250. Tai reiškia, kad technika yra panaši visuose motocikluose.

Kodėl reikia keisti trigubus spaustukus?

Na, jau todėl, kad trigubi spaustukai gali būti susuktas arba susuktas. Tokiu atveju jie turi būti pakeisti. Tačiau operacija taip pat leidžia pritaikytijūsų motociklo užskaita į savo praktiką.

Reikia paaiškinimo? Poslinkis yra dviračio amplitudė. Poslinkio keitimas reiškia jo geometrijos pakeitimą ir priekinės dalies kampo sumažinimą arba padidinimą. Kuo mažesnis šis kampas, tuo gyvesnis ir, tarkime, lengvesnis dviratis bus siaurose Supercross tipo trasose. Kuo didesnis kampas, tuo stabilesnis motociklas važiuos dideliu greičiu.

Ko reikia norint pakeisti trigubus spaustukus?

  • apie nauji trigubi spaustukai ir balneliai (dažnai parduodami atskirai)
  • balno pagalvėlės… jei esate aukštas
  • T formos raktai
  • plokšti 32 ir 22 raktai
  • sukimo momento raktas
  • atsuktuvas
  • varinis tepalas

Šioje pamokoje mes naudojome trišakius Xtrig reguliuojamas su a užskaita 23-25 (23 žemei, 25 smėliui). Iš pradžių užskaita buvo 23. Šie trigubi spaustukai taip pat yra 20-22.

Žingsnis po žingsnio keiskite trigubus spaustukus

  1. Išmontuokite originalius trigubus spaustukus
  2. Vėl sumontuokite apatinę šakę ir priekinį ratą
  3. Sumontuokite viršutinę šakę
  4. Pakelkite vairą
  5. Priveržkite šakės veržlę ir trigubus spaustukus

1. Nuimkite originalius trigubus spaustukus

Pradėkite nuimdami stabdžių troselį, kad jis netrukdytų, tada atlaisvinkite viršutinį trigubą spaustuką.

Tada nuimkite vairo putas ir atlaisvinkite vairo kolonėlę. Jei reikia, galite nuimti vairą.

Atlaisvinkite priekinį ratą ir nuimkite. Tada atlaisvinkite apatinį trigubą spaustuką.

Nuimkite šakių vamzdelius. Nuimkite priekinį sparną. Viskas gerai ? Galiausiai nuimkite originalius trigubus spaustukus.

2. Vėl sumontuokite apatinę šakę ir priekinį ratą

Patarimas: prieš montuodami naujus trigubus spaustukus, naujus guolius sutepkite tepalu.

Į vairo kolonėlę įkiškite trigubus spaustukus. Tada įdėkite viršutinę veržlę.

Iš naujo surinkite šakių vamzdelius. Norėdami pradėti, pasukite apatinį trišakį. Čia patariame naudoti dinamometrinį veržliaraktį, kad būtų laikomasi išankstinių priveržimo sąlygų. Tada vėl sumontuokite priekinį purvasaugį ir ratą.

3. Sumontuokite viršutinę šakę

Sumontuokite viršutinius trigubus spaustukus. Mūsų atveju, ir kaip dažnai būna, jie parduodami atskirai. Taigi patikrinkite, ar jie tiekiami su trigubais spaustukais, ir, jei reikia, pasirūpinkite tilteliais. Be to, jei esate gana aukštas, galite pridėti gaiduko apsaugos tarpiklius, kad pagerintumėte gaiduko apsaugos / vairo mazgą.

Patarimas: norėdami vėl surinkti gaiduko apsaugos varžtus, naudokite sriegio užraktą. Tai leis jums išvengti bet kokio atsipalaidavimo, susijusio su vibracija.

4. Pakelkite vairą

Rekomenduojame pažiūrėti mūsų vaizdo įrašą apie kaip pritvirtinti vairą šiai daliai.

Galiausiai priveržkite tiltelius, laikančius vairą.

5. Priveržkite veržlę ir trigubus spaustukus

Viršutinė veržlė, kuri buvo ką tik sumontuota anksčiau, dabar turi būti priveržta. Būtent ši veržlė valdo vairo kolonėlės pasipriešinimą. Taigi patariame atlikti keletą testų, kad pamatytumėte, kokia priveržimo jėga jums tinka labiausiai.

Tada sumontuokite viršutinio trigubo spaustuko fiksavimo veržlę. Tada priveržkite viršutinę trišakį. Dar kartą rekomenduojame naudoti dinamometrinį raktą, kad būtų laikomasi priveržimo reikalavimų. Jie turi būti nurodyti ant trišakio.

Galiausiai viskas, ką jums reikia padaryti, tai uždėti vairo putas ir vėl įdėti stabdžių sistemą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu

facebook-profilis-nuotrauka

Val’Racing

Gimęs su 13 veržliarakčiu dešinėje rankoje, motociklo mechanika yra mano antroji prigimtis! Šią aistrą praktikuoju cross mašinomis, ypač Milko Potišeko motociklais, kurių oficialus mechanikas esu. Mano tikslas: paaiškinti jums, kaip prižiūrėti savo dviratį per mano visiems prieinamus vadovėlius ;-) Gaaaz ir #EnjoyTheRide!

Be komentarų

Pridėkite savo