Pristatymas Nemokamas pristatymas nuo 69,58 €
Grįžti Grąžinti 2 metus nemokamai
DUK Pagalba ir susisiekite
Meniu
Mano motociklas Motociklas
Mano paskyra Ryšys
Meniu

Klausimai ir atsakymai

Grąžinimas ir aptarnavimas po pardavimo

Kaip susigrąžinti?

Jūs turite 60 dienų nuo gavimo datos grąžinti prekes mums, kad būtų grąžinti pinigai.
Prekės turi būti nenaudotos, originalioje pakuotėje ir su etiketėmis.
Kai kurie produktai negali būti grąžinami: pagal užsakymą pagamintos, individualizuotos, greitai gendančios ar valgomos prekės.
Jei šie produktai bus grąžinti, mes juos išsiųsime iš naujo. Jei jie bus grąžinti dar kartą, pasiliekame teisę juos pasilikti be pinigų.

Prekių grąžinimas sugadintas arba neteisingas turi patvirtinti mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Jei prekė yra pažeista, neteisinga arba nesuderinama, grąžinimo siuntimo išlaidos bus grąžintos, jei jūsų užklausa bus patvirtinta.
Pasiliekame teisę nepriimti nekokybiškų prekių grąžinimo be patvirtintos pretenzijos.

Jei norite naujos prekės, prašome grąžinti gautą prekę, kad būtų grąžinti pinigai. Tada turėsite pateikti naują užsakymą. Antros siuntos siuntimo išlaidos bei grąžinimo išlaidos negrąžinamos.

Grąžinti labai paprasta, eikite į savo kliento paskyros skyrių „Grąžinimas ir aptarnavimas po pardavimo“.
Tada turėsite pasirinkti atitinkamą užsakymo numerį, taip pat prekę (-es), kurią (-es) norite grąžinti.

Kadangi grąžinimas vyksta jūsų sąskaita, savo pasirinktą vežėją galite grąžinti savo gaminį šiuo adresu: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Kai atvyksite į mūsų patalpas, grąžinsime pinigus. Muitinės dokumente turėsite nurodyti, kad tai yra prekių grąžinimas, kitaip muito mokesčiai ir mokesčiai bus apmokestinti gavus pakuotę mūsų patalpose.

Mūsų grąžinimo sąlygos
Padarykite grąžą

Mano prekė sugedo, kaip atidaryti po pardavimo užklausą?

Ar jūsų gaminiui vis dar galioja gamintojo garantija ir jūs patiriate gedimą? Užtikrinu jus, Motoblouz viskuo pasirūpina!
Motoblouz palaiko jūsų pastangas ir palaiko ryšius su gamintoju. premier tiesiog atidarykite aptarnavimo po pardavimo užklausą tiesiai iš savo kliento paskyros, skiltyje „Grąžinimas ir aptarnavimas po pardavimo“. Užpildžius užklausą ir pridėjus defektą rodančias nuotraukas, tereikia patvirtinti savo prašymą. Mūsų aptarnavimo po pardavimo tarnyba susisieks su jumis per 72 darbo valandas ir pateiks instrukcijas, kaip elgtis su jūsų gaminiu. Įprastas apdorojimo laikas yra 6 savaitės, kai jūsų produktas bus gautas mūsų patalpose. Gamintojas visada teikia pirmenybę remontui, tačiau jei tai neįmanoma, motociklų konsultantas sugrįš ir pasiūlys alternatyvų sprendimą. Padarykite grąžą

Man vyksta grąžinimas

Ar išsiuntėte grąžinimą ir norite apie tai gauti informacijos?
Kai jūsų grąžinimas bus išsiųstas, jis pasieks mus per 10–12 darbo dienų, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. Kai tik jis atvyks į mūsų patalpas, jums bus išsiųstas el. Tada mes tęsime kompensaciją