Klausimai ir atsakymai
Grąžinimas ir aptarnavimas po pardavimo
Kaip susigrąžinti?
Jūs turite 60 dienų nuo gavimo datos grąžinti prekes mums, kad būtų grąžinti pinigai.
Prekės turi būti nenaudotos, originalioje pakuotėje ir su etiketėmis.
Kai kurie produktai negali būti grąžinami: pagal užsakymą pagamintos, individualizuotos, greitai gendančios ar valgomos prekės.
Jei šie produktai bus grąžinti, mes juos išsiųsime iš naujo. Jei jie bus grąžinti dar kartą, pasiliekame teisę juos pasilikti be pinigų.
Prekių grąžinimas sugadintas arba neteisingas turi patvirtinti mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
Jei prekė yra pažeista, neteisinga arba nesuderinama, grąžinimo siuntimo išlaidos bus grąžintos, jei jūsų užklausa bus patvirtinta.
Pasiliekame teisę nepriimti nekokybiškų prekių grąžinimo be patvirtintos pretenzijos.
Jei norite naujos prekės, prašome grąžinti gautą prekę, kad būtų grąžinti pinigai. Tada turėsite pateikti naują užsakymą. Antros siuntos siuntimo išlaidos bei grąžinimo išlaidos negrąžinamos.
Grąžinti labai paprasta, eikite į savo kliento paskyros skyrių „Grąžinimas ir aptarnavimas po pardavimo“.
Tada turėsite pasirinkti atitinkamą užsakymo numerį, taip pat prekę (-es), kurią (-es) norite grąžinti.
Kadangi grąžinimas vyksta jūsų sąskaita, savo pasirinktą vežėją galite grąžinti savo gaminį šiuo adresu: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Kai atvyksite į mūsų patalpas, grąžinsime pinigus. Muitinės dokumente turėsite nurodyti, kad tai yra prekių grąžinimas, kitaip muito mokesčiai ir mokesčiai bus apmokestinti gavus pakuotę mūsų patalpose.
Mūsų grąžinimo sąlygos
Padarykite grąžą
Mano prekė sugedo, kaip atidaryti po pardavimo užklausą?
Ar jūsų gaminiui vis dar galioja gamintojo garantija ir jūs patiriate gedimą? Užtikrinu jus, Motoblouz viskuo pasirūpina!
Motoblouz palaiko jūsų pastangas ir palaiko ryšius su gamintoju. premier tiesiog atidarykite aptarnavimo po pardavimo užklausą tiesiai iš savo kliento paskyros, skiltyje „Grąžinimas ir aptarnavimas po pardavimo“. Užpildžius užklausą ir pridėjus defektą rodančias nuotraukas, tereikia patvirtinti savo prašymą. Mūsų aptarnavimo po pardavimo tarnyba susisieks su jumis per 72 darbo valandas ir pateiks instrukcijas, kaip elgtis su jūsų gaminiu. Įprastas apdorojimo laikas yra 6 savaitės, kai jūsų produktas bus gautas mūsų patalpose. Gamintojas visada teikia pirmenybę remontui, tačiau jei tai neįmanoma, motociklų konsultantas sugrįš ir pasiūlys alternatyvų sprendimą.
Padarykite grąžą
Man vyksta grąžinimas
Ar išsiuntėte grąžinimą ir norite apie tai gauti informacijos?
Kai jūsų grąžinimas bus išsiųstas, jis pasieks mus per 10–12 darbo dienų, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. Kai tik jis atvyks į mūsų patalpas, jums bus išsiųstas el. Tada mes tęsime kompensaciją
MANO ĮSAKYMAI
Kaip sekti esamą užsakymą?
Pirmiausia prisijunkite prie savo Motoblouz paskyros čia!
Jei jau esate prisijungę prie savo profilio, galite peržiūrėti savo užsakymų istoriją, tada „Peržiūrėti informaciją“. Tuo pačiu el. laiškai patvirtins skirtingus Jūsų užsakymo etapus (užsakymo patvirtinimas, sąskaita faktūra, siuntimas, pristatymas).
Jūsų užsakymo stebėjimas realiuoju laiku ir siuntų sekimas yra kiekvieno užsakymo informacijos apačioje!
Kaip pateikti grąžinimo arba garantinio aptarnavimo užklausą?
Spustelėję turėsite galimybę grąžinti arba paprašyti garantinio aptarnavimo čia.
Tada leiskite sau vadovautis grąžinimo forma.
Kaip atšaukti esamą užsakymą?
Pirmiausia prisijunkite prie pagrindinio puslapio spustelėdami Prisijungti. Tada skiltyje „Jūsų užsakymai“ galite pasiekti savo užsakymų istoriją.
Tada siūlome atšaukti užsakymą paspaudę „Užsakymo atšaukimo prašymas“, tada „Patvirtinu atšaukimą“.
Jei mygtukas atšaukti užsakymą nepasirodo, deja, jo atšaukti nebeįmanoma. Tada gavę užsakymą turėsite grąžinti.
Kaip rasti savo sąskaitą faktūrą?
Premier identifikuokite save pagrindiniame puslapyje spustelėdami Prisijungti. Skiltyje „Jūsų užsakymai“ galite pasiekti savo Užsakymų Istorija . Paspaudę atitinkamo užsakymo „Žiūrėti išsamią informaciją“, siūlome jums galimybę atsisiųsti sąskaitą faktūrą .pdf formatu.
Nerandu ieškomo produkto, ką turėčiau daryti?
Kai kurie produktai gali būti nepateikti mūsų svetainėje, tačiau mes tikrai galime juos jums pateikti. Susisiekite su vienu iš mūsų motociklų konsultantų. Jei įmanoma, pateikite kuo daugiau informacijos apie savo paiešką, pvz.: jūsų motociklo modelis, pagaminimo metai ir kt.
PRISTATYMAS
Mūsų pristatymo būdai Nyderlandams
Pristatymas į Olandiją
Suma su mokesčiais už siuntimo išlaidas | ||||
Krepšelis <50,42 € su mokesčiais | Krepšelis >50,42 € ir <151,25 € įskaitant mokesčius | Krepšelis >151,25 € su mokesčiais | ||
Namų standartas 120h | 6,04 € | Nemokamai | ||
Express Home 48h | 10,07 € | Nemokamai | ||
Express Home 24h | 20,17 € (maksimalus pakuotės tūris ribojamas iki 70 litrų) |
Terminai nurodyti darbo dienomis ir nurodomi kaip sąmata.
Mūsų pristatymo būdai į kitas šalis
Motoblouz bendradarbiauja su IMX, kad pristatytų jūsų produktus į bet kurią pasaulio vietą geriausiomis sąlygomis. Per savo partnerius ir sutartis su 245 paskutinės mylios lyderiais IMX siūlo jums visą pristatymo paslaugų spektrą visame pasaulyje.
Motoblouz siūlome 2 pristatymo būdus tarptautinėms rinkoms:
Standartinis pristatymas į namus
Standartinio pristatymo į namus pristatymo taisyklės:
Paprastai dieną prieš pristatymą gausite el. laišką iš mūsų vežėjo, kuriame bus pranešta apie numatomą pristatymo datą. Siekdamas pristatyti Jums siuntą, vairuotojas gali paprašyti Jūsų PIN kodo, gauto SMS žinute ir/ar el.
Suma su mokesčiais už siuntimo išlaidas | ||
Susijusios šalys | Terminas | |
Siuntimo išlaidos 10,07 € įskaitant mokesčius užsakymams <200,66 € įskaitant mokesčius Nemokamas pristatymas užsakymams > 200,66 € įskaitant mokesčius |
Vokietija Austrija Belgija Italija Liuksemburgas Portugalija |
Vokietija: 4 darbo dienos Austrija: 72h Belgija: 48h Italija, Liuksemburgas, Portugalija: 5 darbo dienos |
Siuntimo išlaidos 20,16 € įskaitant mokesčius užsakymams <200,66 € įskaitant mokesčius Siuntimo išlaidos 10,07 € užsakymams > 200,66 €, įskaitant mokesčius |
Estija Suomija Airija Latvija Lietuva Slovakija Slovėnija |
Estija, Suomija, Latvija, Lietuva, Slovakija ir Slovėnija: 6 darbo dienos: Airija: 4 darbo dienos |
Siuntimo išlaidos 20,16 €, įskaitant mokesčius, nepriklausomai nuo krepšelio sumos | Kipras Graikija Malta |
6 darbo dienos |
*Numatomos pristatymo datos, kuriose neatsižvelgiama į vėlavimą, kurį gali sukelti muitinės tarnyba.
Jei pristatymo metu nesate :
Jei jūsų pakuotės dydis tai leidžia, ji bus įdėta į jūsų pašto dėžutę.
Priešingu atveju jums bus paliktas pristatymo pranešimas, kviečiantis atsiimti siuntą iš šalia jūsų esančio pašto ar perdavimo punkto.
Šios kainos gali priklausyti nuo konkrečių komercinių operacijų. Nurodytas pristatymo laikas yra darbo dienomis ir nurodomas kaip sąmata.
Pateikus labai didelį užsakymą (maždaug paletę prekių), pristatymas gali būti pritaikytas pagal užsakymą, o pristatymo laikas gali pailgėti. Tokiu atveju su jumis susisieks motociklų konsultantas.
Greitas pristatymas į namus
Greitojo pristatymo į namus pristatymo politika (galima tik Belgijoje, Vokietijoje ir Italijoje)
Suma su mokesčiais už siuntimo išlaidas | |
Kainos ir numatomos pristatymo datos | |
Vokietija | Nuo 12,09 € už 48 valandų pristatymas Nuo 25,20 € iki 35,28 € 24 valandų pristatymas (kaina priklauso nuo pakuotės svorio) |
Belgija ir Liuksemburgas | Nuo 10,07 € už 24 valandų pristatymą |
Italija | Nuo 12,09 € pristatymui per 72 val |
Portugalija | Nuo 25,20 € iki 35,28 € už a 24h pristatymas (kaina priklauso nuo pakuotės svorio) |
*Numatomos pristatymo datos, kuriose neatsižvelgiama į vėlavimą, kurį gali sukelti muitinės tarnyba.
Paprastai dieną prieš pristatymą gausite el. laišką iš mūsų vežėjo, kuriame bus pranešta apie numatomą pristatymo datą. Siekdamas pristatyti Jums siuntą, vairuotojas gali paprašyti Jūsų PIN kodo, gauto SMS žinute ir/ar el.
Jei pristatymo metu nesate :
Jei jūsų pakuotės dydis tai leidžia, ji bus įdėta į jūsų pašto dėžutę.
Priešingu atveju jums bus paliktas pristatymo pranešimas, kviečiantis atsiimti siuntą iš netoli jūsų esančio pašto.
Pristatymas į namus per 48/72 darbo valandas
Pristatymas vykdomas nuo antradienio iki šeštadienio.
Paprastai dieną prieš pristatymą gausite el. laišką iš mūsų vežėjo, kuriame bus pranešta apie numatomą pristatymo datą.
Siekdamas pristatyti Jums siuntą, vairuotojas gali paprašyti Jūsų PIN kodo, gauto SMS žinute ir/ar el.
Jei pristatymo metu nesate :
Jei jūsų pakuotės dydis tai leidžia, ji bus įdėta į jūsų pašto dėžutę.
Priešingu atveju jums bus paliktas pristatymo pranešimas, kviečiantis atsiimti siuntą iš netoli jūsų esančio pašto.
Tarptautiniai pristatymai ir mokesčiai
Tarptautinio pristatymo išlaidos priklauso nuo paskirties vietos ir bus jums praneštos pateikus užsakymą. Dėl transportavimo priežasčių produktai (skysčiai, padangos ir kt.) negali būti siunčiami į tam tikras šalis. Jei taikoma, informacija jums bus suteikta jūsų užsakymo pristatymo etape.
Pristatant Europos Sąjungoje, užsakymui taikomas Prancūzijos PVM ir PVM savo šalyje susigrąžinti negalėsite.
Užsakymams į paskirties vietas už Europos Sąjungos ribų, už gaminius bus išrašytos sąskaitos faktūros be mokesčių ir teks apmokėti siuntimo išlaidas, apskaičiuotas pagal paskirties šalį ir pakuotės svorį. Gavę pakuotę, papildomai turėsite sumokėti muito mokesčius, PVM ir kitus vietinius mokesčius, priklausomai nuo paskirties šalies.
Pristatymo sąlygos
Motoblouz įsipareigoja kiek įmanoma gerbti pristatymo datą, nurodytą prekės lape, krepšelyje ir užsakymo suvestinėje bei užsakymo patvirtinimo el.
Jums taip pat bus nurodyta pristatymo / atsiėmimo data, kai pasirinksite jums tinkamiausią pristatymo būdą.
Užsakant kelias prekes reikia atsižvelgti į ilgiausią pristatymo laiką. Pavyzdžiui, jei užsisakysite striukę, kuri gali būti išsiųsta per 48 valandas, ir šalmą, išsiunčiamą per 7 dienas, visos užsakymo prekės išsiunčiamos per 7 dienas.
Paketai siunčiami nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybines šventes.
TRANSPORTERIAI
Pasirinkę pageidaujamą transporto rūšį, pastebėsite, kad vežėjo pavadinimas šiame etape nepasirodo.
Iš tiesų, siekdami užtikrinti geriausią paslaugų kokybę, nusprendėme bendradarbiauti su keliais vežėjais kiekvienam pristatymo tipui.
Kitaip tariant, jūs pasirenkate jums tinkamiausią transportavimo būdą, o mes nusprendžiame, koks vežėjas greičiausiai patenkins šį prašymą geriausiomis sąlygomis (atsižvelgiant į kainą, paslaugų kokybę, jūsų pristatymo vietą).
Išsiųsdami užsakymą žinosite naudotą vežėją. Tada jums bus atsiųstas el. laiškas, kuriame visų pirma bus nurodytas pasirinkto vežėjo pavadinimas, taip pat siuntos sekimo numeris.
Mano pakuotė pažymėta pristatyta, bet aš jos neturiu, ką daryti?
Pristatymo sekcijoje nurodyta, kad jūsų pakuotė yra pristatyta, tačiau jos neturite.
- Kviečiame visų pirma:
- - Patikrinkite pristatymo adresą, kurį pasirinkote pateikdami užsakymą
- - Patikrinkite, ar pakuotės neatsiėmė vienas iš jūsų giminaičių ar nepaliko pas kaimyną.
- - Jei jūsų pakuotės nepavyksta rasti, užpildykite šį dokumentą ranka: Siuntinys paskelbtas pristatytas, bet dingęs ir atsiųskite jį kartu su tapatybės įrodymu adresu contact@motoblouz.com.
Kai tik jūsų sekimo vietoje nurodoma, kad siunta buvo pristatyta, turite 30 dienų pateikti skundą vežėjui.
Ką daryti, jei pakuotėje trūksta prekės?
Ar gavote pakuotę, bet trūksta vieno ar kelių produktų?
- Premier , kviečiame:
- - Patikrinkite pakuotės vidų
Norėdami sutaupyti vietos, mūsų paruošėjai gali įstumti kitą prekę į produkto pakuotę. Pavyzdys: į šalmo dėžutę galima įmesti pirštinių porą. - - Patikrinkite el. paštu gautą sąskaitą faktūrą, joje yra prekės, esančios siuntos siuntimo metu.
Jei trūkstamų prekių ten neatsiras, jos jums bus pristatytos antroje pakuotėje. - - Nufotografuokite, jei gavus pakuotė buvo pažeista (kartonas suplyšęs, klijai atsilaisvino arba trūko ir pan.)
Atkreipkite dėmesį, kad jūs turite teisę rezervuoti paketą gavus, kad galėtumėte kreiptis į vežėją. - Jei atlikus šiuos patikrinimus jūsų produkto ar produktų nepavyksta rasti, jums tiesiog reikės ranka užpildyti šį dokumentą: Trūksta gaminio deklaracijos ir nusiųskite jį kartu su savo ID ir pakuotės nuotraukomis adresu contact@motoblouz.com.
MANO SĄSKAITA
Kaip susikurti savo profilį?
Norėdami tai padaryti, tiesiog spustelėkite Prisijungti iš svetainės pagrindinio puslapio naudojant logotipą , tada leiskite sau vadovautis registracijos forma.
Tada jūsų bus paprašyta pateikti keletą informacijos:
Jūsų elektroninio pašto adresas.
Jūsų mandagumas.
Jūsų vardas.
Tavo vardas.
Sukurti savo slaptažodį.
Jūsų gimimo data (užpildykite ją ir gimtadienio proga turėsite staigmeną).
Jūsų motociklų pasaulis.
Jūsų pagrindinis adresas.
Žinoma, visa informacija gali būti pakeista bet kuriuo metu iš jūsų Profilis.
Kaip pasiekti savo profilį?
Svetainės pagrindiniame puslapyje spustelėkite mygtuką Prisijungti esantis viršuje dešinėje. Įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį, tada spustelėkite "tęsti".
Pamiršai slaptažodį ?
Jei pametėte ar pamiršote slaptažodį, tiesiog spustelėkite toliau esančią nuorodą Pamiršai slaptažodį ir leiskite sau vadovautis ekrane pateikiamomis instrukcijomis. Tada gausite el. laišką su nuoroda, leidžiančia lengvai susikurti naują slaptažodį.
Kaip pakeisti savo profilio informaciją?
Tiesiog įveskite savo kredencialus puslapyje Prisijungti.
Tada skiltyje „Jūsų profilis“ turėsite prieigą prie šios informacijos:
Jūsų asmeninė informacija.
Jūsų kuponai yra išskaitomi kito užsakymo mokėjimo etape.
Jūsų adresų knyga.
Kaip gauti naudos iš naujienlaiškio ir gerų pasiūlymų?
Kurdami savo profilį tiesiog pažymėkite langelį. Norėčiau gauti Motoblouz naujienlaiškį ir pasinaudoti visais gerais pasiūlymais! Taip pat galite valdyti šią prenumeratą iš savo asmenine informacija.
Norėdami atsisakyti prenumeratos ir nebegauti mūsų naujienlaiškio, atžymėkite laukelį ir išsaugokite pakeitimus.
Ką daryti, jei negaunu el. laiškų iš MOTOBLOUZ ?
Kviečiame patikrinti el. pašto dėžutę, ar nėra šlamšto ar nepageidaujamo pašto. Jei ten nerandate mūsų el. laiškų, kviečiame kreiptis į motociklų konsultantą.
Pristatymo informacija ir prieinamumo data
Sužinokite apie mano produkto prieinamumą?
Kiekvieno produkto prieinamumas skelbiamas dešinėje jo lapo pusėje, šiek tiek žemiau jo kainos.
Jei reikia pasirinkti dydį, prekės prieinamumą sužinosite pasirinkę dydį.
Sužinokite, ar mano prekės yra sandėlyje.
Jeigu norima prekė yra sandėlyje, pasirodo informacija „Sandėlyje“.
Mano dydis yra pilkas, negaliu jo pasirinkti, ką tai reiškia?
Deja, tai reiškia, kad jūsų dydis išparduotas.
Kadangi šio nebegalima užsisakyti iš mūsų tiekėjo, nebegalima pasirinkti dydžio, todėl jis tampa pilkas.
Mano dydis išparduotas, kaip žinoti, ar jis vėl bus sandėlyje?
Jei jūsų dydžio nėra sandėlyje, taip yra todėl, kad mūsų tiekėjo sandėlyje taip pat nėra. Todėl šiuo metu nėra vėlavimo.
Mūsų svetainė yra tiesiogiai susieta su mūsų tiekėjų atsargomis, jei ji vėl bus į sandėlį gamintojo, galėsite vėl ją užsisakyti mūsų svetainėje.
Mūsų atnaujinimai yra kasdien.
MOKĖJIMAI
Mokėjimas kreditine kortele?
Mokėjimas atliekamas mūsų saugioje mokėjimo sąsajoje, kai užsakymai pateikiami Motoblouz , o tai reiškia, kad jokia banko informacija negali piktnaudžiauti trečioji šalis.
Motoblouz patvirtina, kad jame nėra jokios banko informacijos, įvestos užsakymo proceso metu. Visi banko duomenys realiu laiku perduodami mūsų partneriui Sogenactif.
Kadangi jūsų sąskaita nurašoma, kai parengiamas jūsų užsakymas, „Sogenactif“ suteikia mums išankstinį debeto įgaliojimą, galiojantį 6 dienas.
Jei siunta bus išsiųsta po šių 6 dienų, jūsų paskyra gali būti užklausta dar kartą.
Mokėjimo saugumas: jūsų kredito kortelės duomenys yra užšifruoti naudojant TLS (Transport Layer Security) protokolą ir niekada neperduodami nešifruoti tinkle.
Mokėjimas atliekamas tiesiai į banką. Motoblouz jokiomis aplinkybėmis neturi prieigos prie šios kontaktinės informacijos ir nesaugo jos savo serveriuose.
PROMO KODAI
Motoblouz nuolat savo klientams siūlo nuolaidų kodus!
Pasinaudokite Motoblouz pranašumais, pasinaudokite dabartiniais gerais mėgstamų prekių ženklų pasiūlymais ir sutaupykite pirkinių. Kiekvieną dieną patikrinkite mūsų reklamos kredito kodų sąrašą.
Atidžiai perskaitykite reklamos kredito kodų naudojimo sąlygas, kad išsirinktumėte geriausiai jūsų atvejui tinkantį nuolaidos kodą. Motoblouz reklamos kredito kodai negali būti derinami vienas su kitu.
Kaip pasinaudoti mūsų Motoblouz pasiūlymais?
- - Aš apsipirkinėju Motoblouz .
- – Atsirenku savo gaminius.
- - Patvirtindamas krepšelį įvedu savo reklamos kredito kodą.
- - Patvirtinu ir kaina atnaujinama automatiškai.
- - Paspaudžiu „Pateikti užsakymą“ ir leidžiuosi vadovaujamasi.
- - Iš dalies arba visiškai grąžinus užsakymą, reklamos kredito kodas bus automatiškai perskaičiuotas pagal komercinės operacijos sąlygas, galiojusias užsakymo pateikimo metu.
KLAUSIMAI PREKĖS
Kaip pasirinkti savo gaminio dydį?
Visuose gaminių lapuose yra mygtukas „Dydžių vadovas“, kuris leidžia rasti išmatavimus ir taip pasirinkti tinkamą dydį.
Taip pat galite perskaityti klientų atsiliepimus, kad susidarytumėte idėją, taip pat susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, jei turite klausimų.
Kaip išsirinkti šalmą?
Galite rinktis iš kelių kategorijų šalmų: viso veido, modulinių, reaktyvinių, nuotykių ar cross .
Šalmo svoris yra kriterijus, dažnai laikomas svarbiu. Jei daug parametrų gali sverti - tiesiogine prasme! - Svorio poveikis iš tikrųjų priklauso nuo to, kaip naudosite šalmą.
Vidinis apsauginis kremas nuo saulės, nosies dangtelis ir seilinukas optimizuoja komfortą. Mūsų motociklų konsultantai padės jums padaryti teisingą pasirinkimą.
Kaip išsirinkti pirštines?
Apsaugos ir komforto elementai dviratininkui, yra keli modeliai: vasarinis, vidurio sezono, žieminis, lenktyninis, cross . Rinkitės iš daugiau nei 1500 porų pirštinių. Mūsų motociklų konsultantai padės jums padaryti teisingą pasirinkimą.
Kaip išsirinkti motociklo dalis?
Nesvarbu, ar ieškote savo motociklo bagažo, dalių ar priedų: siūlome filtruoti visas prekes pagal prekės ženklą, metus ir modelį. Rezultatų viršuje kairėje yra filtrai, skirti patobulinti rodomus produktus. (Pasirinkite „konkretus“, jei norite apriboti su jūsų motociklo modeliu suderinamiems produktams siūlomų rezultatų skaičių.).
Taip galite būti tikri, kad rasite produktų, suderinamų su jūsų motociklu.
Mūsų motociklų konsultantai padės jums padaryti teisingą pasirinkimą.